Hvad har påvirket din dag positivt?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1349
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 11769

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf kidkomb » 28. mar 2016, 19:57

Jeg har rent faktisk lavet noget aktivt i dag.
(I 2 min og så siddet på min flade resten af dagen. Men det meget hårde 2 min! Jeg vil faktisk kalde det træning.)

Og de gulerødder jeg har købt smager mega godt :banan:
4
Walk tall and cry with dignity.
Jeg kan ikke korrekturlæse inden jeg trykker "udfør". Derfor er der altid rettet i mine indlæg.
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 699
Likede indlæg: 5714

Indlægaf ManicNinja » 29. mar 2016, 04:14

At jeg her til morgen - oven i købet efter en søvnløs nat - satte pennen til papiret i min notesbog i et desperat forsøg på at få (mere) styr på rammerne i den historie, jeg skriver på. Og pludselig fløj pennen nærmest magisk hen over siderne og flere af de løse ender forsvandt. :dance:
4
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 832
Likede indlæg: 11856

Indlægaf DetSorteCirkus » 29. mar 2016, 08:43

At jeg havde misforstået aftalen med min studiegruppe og troet, at vi skulle have vores opgavebidrag klar i går og tale om dem i dag.
Deadline er så først i dag med Skypemøde i morgen.
= 1 total fridag til mig :banan:
4
I know when that hotline bling/That can only mean one thing
Brugeravatar
Sophies-mor
Kort karma: 237
Likede indlæg: 1654

Indlægaf Sophies-mor » 29. mar 2016, 10:36

Jeg har været ved slagteren og fået pengene retur for unghanen, fik en dejlig honningmarineret steg med hjem i stedet.
Og så røg der lige hans hjemmelavede fuglekvidder med i købet :ivrig:

I Brugsen fik jeg lige dét jeg manglede - og lidt impuls.

Nu hviler min datter sig og jeg skal til at lakere tånegle.
2
Hæklerier på hjernen :cool:
Brugeravatar
Angelina
Kort karma: 360
Likede indlæg: 5035

Indlægaf Angelina » 29. mar 2016, 10:43

Billede

KAGER! Doneret af verdens sødeste debattør :love:
7
~indsæt smart signatur her~
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 699
Likede indlæg: 5714

Indlægaf ManicNinja » 29. mar 2016, 14:35

Trods dét at jeg ikke har sovet siden kl 14 i går, blev det en fin arbejdsdag - og jeg hentede overskud i et fjernlager, jeg ikke anede, jeg havde og tog mig efter fyraften en dejlig forårsslentretur inde fra centrum og over Søerne op til Runddelen. Nød som altid alle duftene fra diverse etniske madbikse, lyden af de studerendes fagrablende råben om diskursanalyse og senmodernistiske perspektiver fra én retro-hipster-cykel til en anden ude på cykelstien, perkerdansk og jysk i én pærevælling, små børn i flyverdragter, nysgerrigt kiggende ud af elefanthuen osv. Jeg bliver aldrig træt af min by.

På vejen spottede jeg så pludselig et par sko, jeg længe har ønsket mig, til en fjerdedel af prisen - og lige rigtig farve og størrelse. Sidste par. Ja tak!

Minsandten om ikke også en isenkræmmer nærmest forærede bruserslanger væk - og det har LÆNGE irriteret mig grusomt, at min gamle er pivutæt.

Hos Jagtvejens bedste bager hentede jeg et par lækre grove foccacciaer, som sikkert bliver min aftensmad sammen med et glas af den skønne vin fra i går. Dovenskaben og livsnyderiet længe leve!

Bussen kom, netop som de første regndråber faldt oven på to timer til fods i en fin forårssol det meste af tiden. Og nu skal jeg bare hjem og ligge et par timer på sofaen og se serier, inden batteriet for alvor kører fladt. Jeg håber, håber, håber, at jeg coma-sover fra ca 19. Vækkeuret ringer 04:30 igen i morgen.
Senest rettet af ManicNinja 29. mar 2016, 15:05, rettet i alt 2 gange.
5
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
Viskelæder
Kort karma: 538
Likede indlæg: 4829

Indlægaf Viskelæder » 29. mar 2016, 14:41

Jeg gad virkelig ikke på arbejde og håbede sådan, at jeg kunne gå tidligt. Og det kunne jeg. 14.30, boom!
3
Brugeravatar
billiebean
Kort karma: 39
Likede indlæg: 552

Indlægaf billiebean » 29. mar 2016, 16:35

Solen. Og at arbejdsstarten efter ferie ikke var så slem, som jeg havde frygtet efter to nætters elendig søvn.
2
Brugeravatar
Sophaya
Kort karma: 408
Likede indlæg: 3906

Indlægaf Sophaya » 29. mar 2016, 16:44

Sidste statistik eksamen på bacheloren er overstået - og jeg ville være meget overrasket, hvis jeg ikke klarede mig godt. For fanden, hvor har jeg arbejdet hårdt på det lort :D
4
x
Brugeravatar
Ballademager
Kort karma: 436
Likede indlæg: 4471

Indlægaf Ballademager » 29. mar 2016, 16:55

En lille ting, men... Fik kæmpe ros af en kollega, som ellers har været temmelig kritisk over for mit arbejde.
6
Forstadskedelig :love:

I'll never know what I'm capable of, if I don't go where I'm scared to be lost...
Brugeravatar
Angelina
Kort karma: 360
Likede indlæg: 5035

Indlægaf Angelina » 29. mar 2016, 17:53

At finde ud af at vores gode venner fra Prag kommer til Danmark i forbindelse med Lasses nonfirmation :love:
2
~indsæt smart signatur her~
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 891
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 8589

Indlægaf Daine » 29. mar 2016, 19:49

På trods af elendig søvn og massiv hovedpine, nåede jeg en hel del på arbejde i dag - uden at stresse og uden at bide af mine kollegaer. Og at vi havde en rigtig hyggelig aften (planlagt spisning) med god mad og en masse fagsnak :D
Hovedpinen er der stadigvæk, men det har været rart at jeg har kunnet skubbe den så meget væk, at jeg har kunne fungere, det er langt fra altid jeg kan det :)
3
Der er to mænd i verden, der bestandig krydser min vej, den ene er ham jeg elsker, den anden elsker mig.
Den ene er i en natlig drøm, der bor i mit mørke sind, den anden står ved mit hjertes dør, jeg lukker ham aldrig ind.
Brugeravatar
FrøkenM
Kort karma: 182
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 1309

Indlægaf FrøkenM » 29. mar 2016, 19:58

Ros fra en samarbejdspartner. Det er en lille ting, men betyder SÅ uendelig meget når der i lang tid har manglet anerkendelse. Min selvtillid har igen fået et hak opad :lun:
4
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Smiling_Goat
Kort karma: 530
Likede indlæg: 7297

Indlægaf Smiling_Goat » 30. mar 2016, 08:16

Invitation til en jobsamtale i næste uge, og så endda pba. en uopfordret ansøgning - det synes jeg selv er lidt sejt :P

Så har jeg haft en statistik med en samtale om ugen i fem uger :D

(Ih det lugter af pral. Jeg er bare glad.)
10
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1349
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 11769

Indlægaf kidkomb » 30. mar 2016, 08:35

Det lyder nok syret for de fleste, men det er nu dejligt at det regner. Måske hænger det også sammen med, at vi har skråvinduer og den der trommen det giver på ruden er bare så hyggelig.
Igår og i forgårs var det skønt at solen skinnede.
Jeg kan bare så godt lide... vejr :lol:
Det forekommer mig i øvrigt at det gør mit liv en del nemmere end de fleste andre danskeres :deer:
6
Walk tall and cry with dignity.
Jeg kan ikke korrekturlæse inden jeg trykker "udfør". Derfor er der altid rettet i mine indlæg.

Tilbage til "Generelt"