Hvad har påvirket din dag positivt?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 938
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8452

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf 2SHY » 26. mar 2016, 17:17

Rester af lammekølle, sovs, kartofler og tzatziki til aftensmad og senere creme bruleé med hindbær :savl:
2
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 715
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 6818

Indlægaf Daine » 26. mar 2016, 18:10

Jeg fik ryddet op i skuret, med hjælp fra min far til de tunge ting, det er rigtig rart at carport og skur nu også er forårsklar. Og jeg undgik totalt at tænke på de store klamme edderkopper som der helt sikkert var derinde, med tanke på de mange store spindelvæv der hang overalt :tie:
Jeg tror ikke, der har været ryddet rigtigt op de sidste mange år og vi fandt mange 'spændende' ting, dog mest rustne haveredskaber, gødning/havekalk og diverse giftstoffer mod mus og myrer :slem:
1
"It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession of a good fortune must be in want of a wife."
"Stol aldrig på et menneske, der ingen bøger har."
POCKETKITTEN
Kort karma: 204
Likede indlæg: 2576

Indlægaf POCKETKITTEN » 26. mar 2016, 18:30

Jeg sidder lige og ser Harry Potter med norske undertekster. Jeg vidste godt, at de har syrede navne på norsk, men det er meget svært at abstrahere fra, når man ser filmene. Og ret fedt.

Billede

McSnurp og Humlesnurr. :lun:
1
my sexuality is James McAvoy angrily sitting in the desert in that lilac v neck shirt
Brugeravatar
Rikke
Kort karma: 305
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 2539

Indlægaf Rikke » 26. mar 2016, 19:45

En kold cola og et glas kold øl sammen med en gammel rotte fra DD. Endelig lykkedes det at vi fik set hinanden i det dersens virkelige liv :)
1
:whip:
Brugeravatar
malou_43
Kort karma: 87
Geografisk sted: Jylland
Likede indlæg: 561

Indlægaf malou_43 » 26. mar 2016, 21:03

At min kæbesmerter/lymfesmerter er taget ved hjælp af gode meds :D

At en fyr, jeg længe har været lidt øv over ikke blev til noget, fordi han begyndte at kæreste rundt med en anden - pludselig tagges på fjæsen i bio med sine forældre...og sin ekskæreste. Nu er jeg helt okay igen :lol:

De to snorkende hunde i sofaen ved siden af mig - de er skjønne! :)
2
Brugeravatar
Mulan
Kort karma: 287
Likede indlæg: 2165

Indlægaf Mulan » 27. mar 2016, 12:28

10km gåtur :)
5
Rosa Espinosa skrev:Ville slet ikke magte en diller, når jeg bare kom efter en dagmartærte.

"thats typical bad male judgment not a cognitive disorder "
Brugeravatar
Purple Haze
Kort karma: 145
Geografisk sted: Kbh. Østerport
Likede indlæg: 1903

Indlægaf Purple Haze » 27. mar 2016, 12:31

Har ikke så mange tømmermænd som frygtet, efter en fabelagtig fest i går.
1
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
Purple Haze

Indlægaf Purple Haze » 27. mar 2016, 12:58

Og så er jeg bare så glad og taknemmelig for at jeg kender en masse søde og dejlige mennesker der gider fejre min fødselsdag med mig :)
2
Brugeravatar
Mani
Kort karma: 183
Likede indlæg: 1963

Indlægaf Mani » 27. mar 2016, 15:16

En tur ud og se min venindes nye sommerhus
1
'At some point you just have to let go of what you thought should happen and live in what is happening'
Brugeravatar
DD_81
Kort karma: 325
Geografisk sted: Stæævns
Likede indlæg: 3232

Indlægaf DD_81 » 27. mar 2016, 15:18

udsprang egentligt af et indlæg i "hvad har påvirket din dag negativt tråden"
Hvor en skriver om utryghed ifht. asylansøgere, som færdes i grupper, og som ikke respekterer et nej.

Jeg blev super glad i dag.
Vi har en 8-10 asylansøgere, fra Eritrea, boende lige bag os, i en børnehave der stod tom. De har boet her siden sommer, og jeg var ovre og sige hej da de flyttede ind, men der havde de ikke lige overskud og tid, og siden har det haltet for mit vedkommende.
Men de er altid smilende og høflige når man møder dem, her i vores lille by, og det er tydeligt at høre at de virkelig øver sig på det danske.

I dag gik jeg forbi, med hunden, og en af dem kom cyklende forbi og skulle hjem, og jeg smiler og siger hej.
Han blev simpelthen så glad, og sagde tak fordi jeg hilste, spurgte om jeg ikke havde lyst til at komme på besøg, han og de andre savnede nogle at snakke med, de ville meget hellere lære at snakke dansk med danskerne, og ikke kun lære det på skolebænken, og at de gerne vil blive gode hurtig, så de kunne komme ud og arbejde.
Og han ville gerne vide en masse om livet i Danmark, og spurgte ind til om jeg havde mand, børn, hvad mit job var.

Jeg havde ikke tid til at gå på besøg lige der, men lovede at komme forbi snarest.
Senest rettet af DD_81 27. mar 2016, 15:18, rettet i alt 1 gang.
13
- tid til nyt debatnavn, - tidligere Dirtydancing, voksede fra det for læææænge siden ;)
Brugeravatar
Mulan

Indlægaf Mulan » 27. mar 2016, 15:18

Denne her tråd :D
3
Rosa Espinosa skrev:Ville slet ikke magte en diller, når jeg bare kom efter en dagmartærte.

Brugeravatar
Mulan

Indlægaf Mulan » 27. mar 2016, 15:24

At jeg slap for hospitalsbesøg! :banan:

Jeg snublede i går over mine egne ben, som den kæmpekegle jeg er, smækkede den ene knæskal direkte ind i et trappetrin og tog af for faldet med hele vægten på venstre hånd. Knæet gør bare almindeligt ondt, fordi jeg har fået trykket det godt og grundigt, men ingen problemer med at gå de 10 km, hånden gav dog ret store smerter, men er blevet bedre og vagttelefon sagde at den næppe var brækket. (Hvilket jeg selv påpegede overfor familie, der pressede på for at jeg skulle tage på skadestue) Jeg fik ret, fred og behøvede IKKE at sidde og glo i tusind timer på at blive pillet og rørt ved af onde læger og andet skadeligt sundhedsfolk. :dance: :sol:
2

Brugeravatar
Purple Haze

Indlægaf Purple Haze » 27. mar 2016, 18:52

Mulan skrev:At jeg slap for hospitalsbesøg! :banan:

Jeg snublede i går over mine egne ben, som den kæmpekegle jeg er, smækkede den ene knæskal direkte ind i et trappetrin og tog af for faldet med hele vægten på venstre hånd. Knæet gør bare almindeligt ondt, fordi jeg har fået trykket det godt og grundigt, men ingen problemer med at gå de 10 km, hånden gav dog ret store smerter, men er blevet bedre og vagttelefon sagde at den næppe var brækket. (Hvilket jeg selv påpegede overfor familie, der pressede på for at jeg skulle tage på skadestue) Jeg fik ret, fred og behøvede IKKE at sidde og glo i tusind timer på at blive pillet og rørt ved af onde læger og andet skadeligt sundhedsfolk. :dance: :sol:

For pokker da.... :ticks:
2
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 715
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 6818

Indlægaf Daine » 27. mar 2016, 19:02

At det først er mørkt nu :love: Det er muligt at sommertid er noget fanden har skabt, men kæft jeg elsker af aftenerne bliver længere og lysere nu.
3
"It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession of a good fortune must be in want of a wife."
"Stol aldrig på et menneske, der ingen bøger har."
Brugeravatar
Daphne
Kort karma: 161
Likede indlæg: 846

Indlægaf Daphne » 27. mar 2016, 19:06

Daine skrev:At det først er mørkt nu :love: Det er muligt at sommertid er noget fanden har skabt, men kæft jeg elsker af aftenerne bliver længere og lysere nu.

Jeg skulle til at skrive det samme! Det er SÅ skønt! :love:
2

Tilbage til "Generelt"