Hvad har påvirket din dag positivt?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Ballademager
Kort karma: 357
Likede indlæg: 3544

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Ballademager » 13. apr 2016, 20:40

Har betalt mit SU-lån ud i dag :banan: :pompom: Så skønt.
31
Forstadskedelig :love:

I'll never know what I'm capable of, if I don't go where I'm scared to be lost...
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 772
Likede indlæg: 10280

Indlægaf DetSorteCirkus » 13. apr 2016, 22:33

At jeg fandt en lille smule nachos, da jeg kom hjem fra teatret og efter sen aftensmad havde lyst til en snack.
Som sent fra himlen var de.
4
Je suis un tableau noir.
Fynbo
Kort karma: 17
Geografisk sted: Fyn
Likede indlæg: 154

Indlægaf Fynbo » 13. apr 2016, 23:10

At vi har haft 32-års kærestedag i dag (eller rettere i går da klokken er over midnat), som blev fejret med romantik og lækker mad herhjemme :)
Vi fejrer både kæreste årsdag og bryllupsdag hvert år :love2: Kærestedagen dog i mindre målstok.
11
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 941
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8523

Indlægaf 2SHY » 14. apr 2016, 10:18

Jeg har fået solgt alle mine Sims spil :gogo:
1
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
Rapfisk
Kort karma: 531
Likede indlæg: 4299

Indlægaf Rapfisk » 14. apr 2016, 10:24

En perfekt avokado

Og som en lidt større ting, kirsebærblomster på Bispebjerg og en dejlig formiddag med Cirkus.
5
Søger job inden for projektledelse, sekretariat, politik eller andet, man kan bruge et skarpt hoved til. Skriv PB :blomst:
Firebird
Kort karma: 160
Geografisk sted: Pladderpaddelandsby
Likede indlæg: 1284

Indlægaf Firebird » 14. apr 2016, 17:27

Jeg har fået et freelance job inden for noget der rigtig interesserer mig. Oversættelser og egne oplevelser. Det er så fedt. Min gode veninde har fået en lille hundevalp. Han er så nuser. Livet er godt lige for øjeblikket.
9
Fod. Enhed der finder bord og stoleben i mørke.
Brugeravatar
Mani
Kort karma: 183
Likede indlæg: 1964

Indlægaf Mani » 14. apr 2016, 17:31

At min kat er kommet hjem igen. Og at han bare ligger og putter tæt op ad mig. Han er skrammet, så han skal tjekkes ved dyrelægen i morgen - mmen han er hjemme og han føler sig tryg hos mig :lun:
8
'At some point you just have to let go of what you thought should happen and live in what is happening'
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 941
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8523

Indlægaf 2SHY » 14. apr 2016, 17:34

Jeg har haft en god dag med noget overskud for en gangs skyld :) Så jeg har fået ordnet en masse praktisk der har trukket ud
4
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 723
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 6871

Indlægaf Daine » 14. apr 2016, 17:35

Fridag i morgen og en hyggelig dag med kollegaerne. Dem har jeg været heldig med :lun:
1
"It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession of a good fortune must be in want of a wife."
"Stol aldrig på et menneske, der ingen bøger har."
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1152
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 9724

Indlægaf kidkomb » 14. apr 2016, 18:17

Nutella.
0
Walk tall and cry with dignity.
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Brugeravatar
Lucia
Kort karma: 11
Likede indlæg: 277

Indlægaf Lucia » 14. apr 2016, 18:34

Masser af rar øjenkontakt med en fra studiet som jeg har et vildt crush på :lun:
3
Modesty Blame
Kort karma: 87
Likede indlæg: 1056

Indlægaf Modesty Blame » 14. apr 2016, 19:02

At jeg har fået min næste rejse 900 kr. billigere.
0
Brugeravatar
vibbsen
Kort karma: 299
Likede indlæg: 3029

Indlægaf vibbsen » 14. apr 2016, 21:14

Jeg har tilbragt en skøn eftermiddag sammen med en pragtfuld kollega som jeg arbejdede sammen med for år tilbage, og som blev fyret mens jeg var på barsel for godt 4 år siden. Og herefter en fantastisk aften sammen med nogen andre gamle kollegaer fra den samme arbejdsplads. Hvor jeg for nylig blev fyret pga. sygdom.

Det er simpelthen så fedt at jeg stadig kan formå at bibeholde disse mennesker i mit liv. For vi har det simpelthen skide sjovt sammen. Og de kender mig rigtig rigtig godt. Det kan godt være jeg ikke savner arbejdspladsen. For det gør jeg vitterlig ikke. Men jeg savner personerne.

Nårh-ja...Og så hjalp det selvfølgelig at min gamle chef (som var med til del 2) sagde til mig at hun virkelig var ked af at jeg ikke havde holdt ud. For nu havde hun det absolut perfekte job til mig. Det job som både hun og vores direktør vidste at jeg ville være den aller-allerbedste til. Desværre havde de ikke kunne sige noget til mig dengang. For der var ikke noget der var sikkert.
Løbet er kørt for mig i den virksomhed og jeg sætter aldrig mine ben der igen. Men det var en kæmpe bekræftelse at få at vide at man er at betragte som den mest velegnede til jobbet :-D

Nu skal jeg videre ud over stepperne....Og hende som jeg tilbragte eftermiddagen sammen med ville gerne hjælpe mig...Hun er i branchen. Og kender alle mulige. Og selvom jeg havde forsvoret at jeg nogensinde skulle arbejde der igen...Ja, så må jeg indrømme at jeg måske godt kunne alligevel :blush: Hvis altså det rigtige job melder sig.
3
JEG TÆLLER TIL 3...OG JEG TÆLLER ENNNNN...OG JEG TÆLLER TOOOOO
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 577
Likede indlæg: 5108

Indlægaf ManicNinja » 15. apr 2016, 04:12

Dette er måske nærmere, hvad der VIL påvirke min dag positivt, eftersom klokken er seks om morgenen, og jeg er på vej til job:

Fri 14:30 og udsigt til friweekend og lækker og vildt tiltrængt selvforkælelse hos frisøren kl 15.

Glæder mig også for vildt til at få sat skik på min lejlighed (som ligner et bombekrater) i aften og så at kunne tage op til forældrene i morgen eftermiddag og lave lækker mad til dem og Brormand. Kæft, det er længe siden sidst!

Jeg ser også frem til onsdag at besøge en veninde på Fyn. Har ikke set hende i mange, mange måneder. Oveni er det oplivende, at jeg efter turen til Fyn, der hvis jeg kender os ret bliver fuld af intens samtale, op til arbejdsweekend har ikke blot den sædanlige ene fridag inden og så én efter, men to inden og én efter. Man skal virkelig ikke undervurdere betydningen af to fridage i rap frem for kun én! Dét har min krop fortalt mig mange gange ...

Alt i alt nok at glæde sig over - ikke mindst at de dér sære, sære sommerfugle forsvandt. Føler mig lettet her til morgen. Sært, men helt sikkert rart! :D
1
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
vibbsen
Kort karma: 299
Likede indlæg: 3029

Indlægaf vibbsen » 15. apr 2016, 10:50

At jeg har fået støvsuget og vasket gulv over det hele...Det var min sorte samvittighed :lol:

Til gengæld så har jeg vist ødelagt begge kattes dag noget så eftertrykkeligt....Ikke blot støvsugede jeg. Men de blev også forhindret i at komme ind i stuen fordi gulvet skulle tørre.... :gisp:

Så hvis der er nogen som søger et par ældre men velholdte (uk)ærlige huskatte som sætter pris på fred, ro og ingen støvsugere, og som foretrækker den dyre kattemad fra sheba, ja så vil de gerne give sig selv væk :-D
5
JEG TÆLLER TIL 3...OG JEG TÆLLER ENNNNN...OG JEG TÆLLER TOOOOO

Tilbage til "Generelt"