Hvad har påvirket din dag positivt?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf ShuruQ » 19. sep 2015, 12:24

Har virkelig haft lyst til vingummi lææææææænge. Nede ved købmanden scanner jeg pr automatik lige slikhylden for tilbud, som regel kun med det resultat at jeg skuffes, men i dag, der havde de Katjses til 10 kr af posen :lun:.

Katjes yes, yes yes.

(Ja, ja, der skal ikke meget til at glæde mig ) :genert:.
1
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 772
Likede indlæg: 10277

Indlægaf DetSorteCirkus » 20. sep 2015, 17:45

Gode ting omkring min impulsive oktobertur til Berlin.

Jeg har fundet et billigt hotel med en rigtig god placering, som, jo mere jeg læser om det, lader til at være lige mig.
Det glæder jeg mig meget til at opleve. Og de har morgenmad for 5 euro. Det kunne ikke være nemmere jo.

Og så har jeg opdaget, at et sted, jeg skal ud og se i udkanten af byen, faktisk ikke ligger så langt væk, som jeg troede. Jeg kan klare turen med mit almindelige tageskarte og behøver ikke at afsætte en hel dag til besøget. Ja, bare det, at jeg skal se det sted indenfor en overskuelig fremtid, påvirker min dag positivt :)
1
Je suis un tableau noir.
Brugeravatar
Suzan
Kort karma: 8
Likede indlæg: 149

Indlægaf Suzan » 20. sep 2015, 17:54

En ridetur, som vi gennemførte selvom det regnede pænt meget.

At jeg lugede mellem hæk og fortov, hvilket indebærer at ligge på knæ med rumpen ud mod vejen i ca 1 1/2 time. Nu ser der endelig ordentligt ud og jeg kan plante nogle dækplanter.

At voldspise resten af den gammeldags æblekage, min ex lavede i weekenden.

Blive færdig med at male den ene reol.
(One down, six to go)
1
Brugeravatar
Sophaya
Kort karma: 395
Likede indlæg: 3777

Indlægaf Sophaya » 20. sep 2015, 17:56

DetSorteCirkus skrev:Gode ting omkring min impulsive oktobertur til Berlin.

Jeg har fundet et billigt hotel med en rigtig god placering, som, jo mere jeg læser om det, lader til at være lige mig.
Det glæder jeg mig meget til at opleve. Og de har morgenmad for 5 euro. Det kunne ikke være nemmere jo.

Og så har jeg opdaget, at et sted, jeg skal ud og se i udkanten af byen, faktisk ikke ligger så langt væk, som jeg troede. Jeg kan klare turen med mit almindelige tageskarte og behøver ikke at afsætte en hel dag til besøget. Ja, bare det, at jeg skal se det sted indenfor en overskuelig fremtid, påvirker min dag positivt :)

Jeg elsker Berlin :love: håber du får en dejlig tur!
1
x
Brugeravatar
Planten
Kort karma: 137
Likede indlæg: 1097

Indlægaf Planten » 20. sep 2015, 21:07

Besøg af nogle af mine yndlings mennesker :love:
0
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 722
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 6865

Indlægaf Daine » 21. sep 2015, 07:56

Fridag og frisørtid om et par timer :love:
2
"It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession of a good fortune must be in want of a wife."
"Stol aldrig på et menneske, der ingen bøger har."
Brugeravatar
Lækre Arne
Kort karma: 114
Likede indlæg: 703

Indlægaf Lækre Arne » 21. sep 2015, 08:37

Åårh, jeg kunne godt bruge en frisørtid :love:

Alenetid gør det for mig i dag. Jeg havde en vældig begivenhedsrig uge, så det er super dejligt med lidt ro til hovedet.
0
Brugeravatar
ShuruQ

Indlægaf ShuruQ » 21. sep 2015, 08:52

Dette er et indlæg fra mig i går i "Hvad har påvirket din dag negativt:

ShuruQ skrev:En "semi-trussel" med "bare vent din slags skal væk".

Selv om det burde prelle lidt af på mig, så får jeg den der vildt ubehagelige fornemmelse i maven :(.

Jeg valgte at sende et screenshot til siden hvorpå det foregik og af tidligere dårlig erfaring forventede jeg ikke det helt store, men nu tikkede denne mail så ind:

Hej xxx.
Jeg er selv muslim og fik det også dårligt, da jeg så dit screenshot.
Han er nu bannet i 3 dage og har fået tilsendt en advarsel, da vi slet ikke tolerer racisme på vores side.

Det synes jeg er positivt :).

Og ikke nok med det, jeg benyttede chance til at rose dem for deres måde at agere på, ikke blot i gårsdagens tilfælde, men generelt. For en sød mail tilbage fra kvinden på kundeservice med en med tak og ønske om en glædelig Eid på torsdag :blomst:.
2
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 772
Likede indlæg: 10277

Indlægaf DetSorteCirkus » 21. sep 2015, 19:28

Et rigtig godt og brugbart mini-kursus i min fagforening.
De har mange fine arrangementer, man bare kan melde sig til, og der er mad og drikke inkluderet :dance:
2
Je suis un tableau noir.
Brugeravatar
Dime
Kort karma: 356
Likede indlæg: 1438

Indlægaf Dime » 22. sep 2015, 08:53

Trods udfald i uønsket retning, så har afklaring og rensning af luften altså lettet mit noget tyngede hjerte for en ret stor klippeblok...
1
Damn, I'm fucked...
- Dime, 1.52
Brugeravatar
Ballademager
Kort karma: 355
Likede indlæg: 3526

Indlægaf Ballademager » 22. sep 2015, 15:24

En super dag på job. Selvom jeg ofte føler mig stresset, så kan jeg virkelig mærke, hvor meget, jeg har rykket mig i jobbet. Det er fedt :blush:
4
Forstadskedelig :love:

I'll never know what I'm capable of, if I don't go where I'm scared to be lost...
Brugeravatar
ShuruQ

Indlægaf ShuruQ » 22. sep 2015, 15:34

På mange måder en lortedag, men også en dag hvor jeg endnu en gang bliver mindet om hvor gode mennesker jeg faktisk har i mit som og det kan redde selv den værste lortedag. Alle er de hver og en guld værd.

Og så hjalp det gevaldigt også, da jeg endelig fik sparket mig selv i bad, føler mig som et nyt menneske og den uvirkelighedsbobbel jeg har befundet mig i idag er væk for nu og det er fandme dejligt.

Nu vil jeg ned og købe slik, chokolade, chips, sodavand, alt det jeg ikke burde, men det trænger jeg til og så et eller anden "koble-hjernen-fra-TV i aften" :lun:.
0
Brugeravatar
ShuruQ

Indlægaf ShuruQ » 22. sep 2015, 18:40

Og så er det virkelig dejligt ovenpå en dag hvor hele følelsesregistret har været endevendt gange mange at ringe ens søn op, der ringede mens jeg spiste, få ham i røret og det første han siger er:

"Anne, jeg elsker dig" :lun:.

*anne = mor på tyrkisk.
0
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 555
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 10305

Indlægaf icelady » 22. sep 2015, 18:50

Et møde i en mørk, mørk kælder. :ninja:
1
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 722
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 6865

Indlægaf Daine » 22. sep 2015, 19:16

At min chef er på barsel. Kæft alt det jeg kan få lavet på arbejde, når hun ikke er der og skal involveres i beslutningerne :D
4
"It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession of a good fortune must be in want of a wife."
"Stol aldrig på et menneske, der ingen bøger har."

Tilbage til "Generelt"