Hvad har påvirket din dag positivt?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 938
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8500

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf 2SHY » 11. maj 2016, 14:24

Jeg fik taget mig sammen og skiftet sengetøj og smidt vinterdynen og overgangsdynen til vask :gogo: Så må vi se hvor meget de når at tørre udenfor eller om de lige skal have en ekstra dag i det gode vejr i morgen :)
3
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
Bad Samaritan
Kort karma: 134
Likede indlæg: 1538

Indlægaf Bad Samaritan » 11. maj 2016, 14:57

Tingene tog en usædvanlig drejning idag, så jeg er landet i den lokale "storby" indtil i morgen. I aften skal jeg have mit FØRSTE varme bad i snart to uger! :dance:
5
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1150
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 9674

Indlægaf kidkomb » 11. maj 2016, 14:58

At jeg kan få afløb for bare en smule af mine frustrationer herinde idag.
6
Walk tall and cry with dignity.
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 772
Likede indlæg: 10262

Indlægaf DetSorteCirkus » 11. maj 2016, 15:02

At mit gode humør er kommet tilbage.
6
Je suis un tableau noir.
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 717
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 6859

Indlægaf Daine » 11. maj 2016, 15:13

Jeg har grinet og grinet af et Graham Norton show. Det er fra sidste år med Hugh Jackman, Michael Fassbender og James McAvoy ... de er awesome i det show :klap:

Og så fandt jeg ud af, at der ligger mange sæsoner af The Graham Norton Show på youtube, det skal jeg da i den grad ha udnyttet.
3
"It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession of a good fortune must be in want of a wife."
"Stol aldrig på et menneske, der ingen bøger har."
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 573
Likede indlæg: 5094

Indlægaf ManicNinja » 11. maj 2016, 16:58

Daine skrev:
Kommodedyret skrev:At følge med i den kærlighedsaffære som foregår på taget ovre på nabobygningen. De ser så søde og forelskede ud, som de vimser rundt på taget derovre. Hov, nu kopulerer de igen! Det er fjerde gang.
De nyder vist også solskinsvejret og udsigten. Nu sidder de og stener ud over gården og suger varmen ind.
De er duer.

Det der siger du udelukkende for at den halve debat ikke ikke skal troppe op og se på kopulerende unge mennesker :lol:

Hov, hov - hvem siger, det absolut skulle være unge mennesker (hvis altså ikke det var duer)? :gruble:

:D
1
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
Mulan
Kort karma: 291
Likede indlæg: 2208

Indlægaf Mulan » 11. maj 2016, 18:54

Det gode i dag, som jeg trængte til, var at jeg igen fik klatret og er nu godkendt til at sikre andre. At der var nogle rigtig søde mennesker og jeg lo rigtig meget trods bekymring for min ex-svigermor, der er indlagt.
0
Rosa Espinosa skrev:Ville slet ikke magte en diller, når jeg bare kom efter en dagmartærte.

"thats typical bad male judgment not a cognitive disorder "
Brugeravatar
Luffegås
Kort karma: 43
Geografisk sted: Fyn
Likede indlæg: 503

Indlægaf Luffegås » 11. maj 2016, 19:28

En opringing, om at hende der var blevet nr. 1 i en ansættelsesrunde alligevel ikke ville have jobbet, så hvis jeg ville have det var det mit. Mit første voksenjob! Jeg er helt rundt på gulvet, SÅ nervøs og præstationsangst, og jeg føler pludselig jeg har glemt alt om min uddannelse. Men hvor er jeg GLAD!
14
Brugeravatar
ina
Kort karma: 132
Likede indlæg: 717

Indlægaf ina » 11. maj 2016, 19:48

Jeg har fået 12 i min modul 3 eksamen! :rock:

Jeg elskede modul 3 (jura - forvaltningsret og kommunalret), og har ventet spændt i en måned på resultatet. Det er så fedt, at jeg faktisk klarede mig godt i et fag jeg samtidig er helt vild med. :dåne: Jeg er simpelthen så glad!
16
Brugeravatar
Prosperity74
Kort karma: 33
Likede indlæg: 242

Indlægaf Prosperity74 » 11. maj 2016, 19:48

:) Gruppe terapi i dag. Det var rart at læsse lidt af og også høre, hvordan det er gået de andre. En pakke med posten, et nyt cover til min iPad :)
4
Brugeravatar
FrøkenM
Kort karma: 133
Likede indlæg: 1100

Indlægaf FrøkenM » 11. maj 2016, 19:50

En hyggelig tøseaften til Linse Kesslers talkshow. Det var lige hvad jeg trængte til :banan:
2
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
Angelina
Kort karma: 302
Likede indlæg: 3932

Indlægaf Angelina » 11. maj 2016, 19:53

"Hvor du dog ligner din søster!" siger damen i køen - jeg kigger op og aner ikke hvem damen er - hun fortsætter "jeg kan se hendes lille ansigt i dit, så tydeligt" ... her bliver forvirringen større, jeg har jo ganske vist søstre, men jeg vil jo nok mene de har normalstørrelse ansigter - og selvom vi har lighedstræk er vi sjældent blevet beskyldt for at ligne hinanden ret meget...

"Jeg passede din søster da du var lille, når de skulle noget dine forældre" - og her er det at sammenhænget begynder at gå op for mig - hun taler ikke om en af mine to nulevende søstre - men om min afdøde søster.

Og så sad jeg lidt der på kontoret efterfølgende og flæbede... dels ved mindet om min søster som slet ikke fik den tid på jorden hun skulle have haft - og ved glæden over at jeg ligner hende (så meget så damen der ikke har set mig siden jeg var max 5 år gammel kunne genkende hende i mig) - men mest af alt over at der findes mennesker derude, som også husker hende, så tydeligt, så mange år senere.
18
~indsæt smart signatur her~
Brugeravatar
Novella
Kort karma: 331
Likede indlæg: 3746

Indlægaf Novella » 11. maj 2016, 20:29

Jeg tror sgu, at jeg har fået skrevet en god tale sammen med min søster. Vi skal til bryllup i familien på lørdag. Det bliver fe'e.
5
Brugeravatar
sigge
Kort karma: 117
Likede indlæg: 2145

Indlægaf sigge » 12. maj 2016, 09:58

Jeg fik forvildet mig ind i kæledyrs-forummet, hvor jeg læste tråden om dumme dyr. Hold nu k*ft, den er sjov. :love:
3
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 938
Likede indlæg: 8500

Indlægaf 2SHY » 12. maj 2016, 11:45

- Jeg havde lavet en aftale med en veterinærsygeplejerske om at jeg kunne få nogle prøver på noget foder der måske kunne hjælpe Aslan med at blive mere tryg og afslappet. Da jeg så kommer i dag får jeg udleveret 2 store kasser med 4 æsker i hver :8: I hver æske er der 250 g tørkost og 2 breve med vådkost. Så det vil sige at jeg har fået i alt 2 kg gratis tørkost og 16 breve vådkost :8: Ja ja det udløber i juli og august synes jeg at kunne se, men vi må se hvor meget der når at blive spist

- Jeg haft en rigtig god dag på mit Lær at tackle job og sygdom kursus og fik et nummer til koordinatoren der står for det så jeg evt selv kan blive instruktør i et kursus

- Posten er kommet en malebog som jeg har glædet mig til at få hjem

- Jeg har fået hentet en pakke med nogle shorts jeg havde bestilt (de svømmer rundt i vaskemaskinen nu)

- Jeg har fået en oversigt over kattesygeforsikringer

- Solen skinner
6
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:

Tilbage til "Generelt"