Hvad har påvirket din dag positivt?
Re: Hvad har påvirket din dag positivt?
At en tidligere kollega lige ringede for et godt råd - og vi endte med at sludre i en time 

0
- Studsgaard
- Kort karma: 395
- Geografisk sted: Rebild kommune
- Likede indlæg: 5733
Weekend med ingen planer ud over hygge og afslapning med familien
0
Får ca. 3300kr retur i vand og varme. Fik også næste aconto regning på el betalt og 400kr udbetalt.
3
Tryk på * 

- didas
- Kort karma: 292
- Geografisk sted: Amager
- Likede indlæg: 3556
At jeg har smidt 3,2 kg på en uge og har nået en milepæl ift. et tal på vægten, som jeg ikke har set i mange år 

7
I was dropped as a baby into a pool of awesomeness and glitter 

- Pjeps
- Kort karma: 342
- Geografisk sted: Det skønne København
- Likede indlæg: 3240
Min lønseddel, der virkelig afspejlede at jeg har arbejdet sygt meget på det sidste.
Goddag god sommerferierejse
Goddag god sommerferierejse

6

- Tricolette
- Kort karma: 221
- Geografisk sted: Himmerland
- Likede indlæg: 2377
At jeg endelig har fået faktureret for de sidste par måneders arbejde - der trænger sgu til at komme penge ind på kontoen....
2
-
- Kort karma: 21
- Likede indlæg: 237
Jeg har talt med min boligforening i dag, og på mandag skal jeg ind og skrive under på den lækreste treværelses lejlighed med en lille have til
Der skal jeg bo med min bedste veninde, hendes kæreste og hendes kat, og det bliver bare så godt! Lige nu bor jeg sammen med hende på 27 kvm - jeg glæder mig så meget til mere plads
Lige efter fik jeg et opkald fra et sted, jeg har søgt arbejde, og jeg skal til samtale derinde på mandag!
Taget i betragtning af, at jeg sidder og sveder over en skriftlig eksamen, er det virkelig en skøn og dejlig dag.

Lige efter fik jeg et opkald fra et sted, jeg har søgt arbejde, og jeg skal til samtale derinde på mandag!

Taget i betragtning af, at jeg sidder og sveder over en skriftlig eksamen, er det virkelig en skøn og dejlig dag.

10
"I took a deep breath and listened to the old brag of my heart. I am, I am, I am." - Sylvia Plath
- 2SHY
- Kort karma: 1249
- Geografisk sted: Aalborg
- Likede indlæg: 11948
Mail om at en bestilling jeg lavede hos Zooplus i går åbenbart bliver leveret i morgen... Endda af PostDK!
Når de er involveret vil jeg gerne se det før jeg tror det, men jeg håber jeg bliver positivt overrasket i morgen

2
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm
Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself
The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself
The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
At det efter 5 år og en slat ser ud til, at jeg endelig er færdig med at kæmpe mod et forsikringsselskab.
4
S
V

V

At sælger på andelsboligen har accepteret mit bud - så er det bare bankens godkendelse, der mangler.
8
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one
x
nine lives to itself
but you only got one
x
Har haft en kvindelig læge- siden min sidste læge gik på pension, (dvs ca to år) som kiggede på mig, som om jeg var åndsvag, når jeg var der. Til trods for, at jeg sjældent frekventerede hende.
Nu har jeg sgu taget en anden- i samme lægehus
Han er sgu effektiv og lyttende. Selv om det ( lige nu) kun drejer sig om en bihulebetændelse.
Det er virkeligt positivt.
Det er så vigtigt med en god læge
Nu har jeg sgu taget en anden- i samme lægehus
Han er sgu effektiv og lyttende. Selv om det ( lige nu) kun drejer sig om en bihulebetændelse.
Det er virkeligt positivt.

Det er så vigtigt med en god læge
4
didas skrev:At jeg har smidt 3,2 kg på en uge og har nået en milepæl ift. et tal på vægten, som jeg ikke har set i mange år
3,2 kg på en uge?? Fortæl mig din hemmelighed

At en opgave jeg i forbindelse med mit arbejde er udstationeret 3 uger for at udføre bliver sjovere og sjovere for hver dag der går. Var ellers pænt skeptisk den første dag.
0
I don't follow rules. I follow dogs. On Instagram.
- didas
- Kort karma: 292
- Geografisk sted: Amager
- Likede indlæg: 3556
Pandesteg skrev:didas skrev:At jeg har smidt 3,2 kg på en uge og har nået en milepæl ift. et tal på vægten, som jeg ikke har set i mange år
3,2 kg på en uge?? Fortæl mig din hemmelighed
At en opgave jeg i forbindelse med mit arbejde er udstationeret 3 uger for at udføre bliver sjovere og sjovere for hver dag der går. Var ellers pænt skeptisk den første dag.
Dukan kuren, angrebsfasen

1
I was dropped as a baby into a pool of awesomeness and glitter 

At murerne er nået længere end påregnet - det tegner godt for vores projekt 

0
'At some point you just have to let go of what you thought should happen and live in what is happening'
At kæresten og jeg skyndte os ud i solskinnet, da vi kom hjem fra arbejde... og først lige er kommet hjem; 7 km gåtur og med maverne fulde af sushi og kold hvidvin 

3
I don't mind living in a man's world as long as I can be a woman in it!