Hvad har påvirket din dag positivt?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 612
Likede indlæg: 5279

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf ManicNinja » 22. maj 2016, 22:36

Elvispop skrev:Jeg har lige vundet 5000,- kr. I "Hvem vil være millionær" sms-konkurrencen. :banan:

Haha - og det var dig, der var i pengebekneb inden Århus ... Perfekt timing!
1
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
Sukisaki
Kort karma: 34
Likede indlæg: 509

Indlægaf Sukisaki » 23. maj 2016, 10:41

Lagkage-rester :D
3
Muddi
Kort karma: 63
Likede indlæg: 228

Indlægaf Muddi » 23. maj 2016, 11:55

At jeg kan se tilbage på en lang weekend i selskab med mine nevøer. :lun:
1
Brugeravatar
Rosa Espinosa
Kort karma: 298
Likede indlæg: 4691

Indlægaf Rosa Espinosa » 23. maj 2016, 13:53

Har vundet denne kurv :banan:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
27
Du kan ikke klandre mig for, at der har været en polohest inde og rode i mit sølvtøj
Brugeravatar
Spjaerten
Kort karma: 548
Likede indlæg: 1733

Indlægaf Spjaerten » 23. maj 2016, 14:18

Mit netværk, de er guld værd!
3
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
Æske
Kort karma: 274
Geografisk sted: Århus
Likede indlæg: 1574

Indlægaf Æske » 23. maj 2016, 16:11

At jeg har fået en pengegave af min farfar.
4
Alt det smukkeste gør ondt.
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 979
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8953

Indlægaf 2SHY » 23. maj 2016, 17:42

Jeg har fået omplantet størstedelen af mine samlepotter og også givet gødning, så der kan komme lidt spark i alle mine fine planter :lun:
5
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
Studsgaard
Kort karma: 210
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 2516

Indlægaf Studsgaard » 23. maj 2016, 20:25

2SHY skrev:Jeg har fået omplantet størstedelen af mine samlepotter og også givet gødning, så der kan komme lidt spark i alle mine fine planter :lun:

Hvad planter du dem over i?

Jeg er så lidt have menneske og har minus grønne fingre - det interessere mig overhovedet ikke. Men ungerne har plantet en masse af de der samle dimser og dem skal jeg jo have fat i "noget" til at plante dem i...
0
Brugeravatar
2SHY

Indlægaf 2SHY » 23. maj 2016, 20:30

Studsgaard skrev:
2SHY skrev:Jeg har fået omplantet størstedelen af mine samlepotter og også givet gødning, så der kan komme lidt spark i alle mine fine planter :lun:

Jeg er så lidt have menneske og har minus grønne fingre - det interessere mig overhovedet ikke. Men ungerne har plantet en masse af de der samle dimser og dem skal jeg jo have fat i "noget" til at plante dem i...

Jeg har bare plantet dem over i større potter :) Er det nogle der vokser nedad som radiser og gulerødder har jeg valgt en lidt høj potte så der er plads til det. Nogle af dem ved jeg nok skal have mere plads senere og så må vi se hvad jeg så finder på :) En del af dem havde jeg 2 af og dem har jeg bare samlet i den samme potte i stedet for at have 20+ potter stående :lol:
1

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Brugeravatar
Studsgaard
Kort karma: 210
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 2516

Indlægaf Studsgaard » 23. maj 2016, 20:37

2SHY skrev:
Studsgaard skrev:

Jeg har bare plantet dem over i større potter :) Er det nogle der vokser nedad som radiser og gulerødder har jeg valgt en lidt høj potte så der er plads til det. Nogle af dem ved jeg nok skal have mere plads senere og så må vi se hvad jeg så finder på :) En del af dem havde jeg 2 af og dem har jeg bare samlet i den samme potte i stedet for at have 20+ potter stående :lol:

Ok tak.
Det er også sådan noget i den stil jeg havde tænkt. Og måske en lille vaskebalje til basilikum og lignende :D
0
Brugeravatar
2SHY

Indlægaf 2SHY » 23. maj 2016, 20:43

Studsgaard skrev:
2SHY skrev:
Studsgaard skrev:

Ok tak.
Det er også sådan noget i den stil jeg havde tænkt. Og måske en lille vaskebalje til basilikum og lignende :D

Velbekomme :) Jeg har i øvrigt ikke pillet potterne fra hinanden. Jeg kunne læse mig til på deres hjemmeside at det ikke er nødvendigt og jeg kan da også se små rødder er trængt igennem et par af mine potter. Så bare det hele over i en ny med noget mere jord :)
1

Brugeravatar
Anlewi
Kort karma: 31
Geografisk sted: Storkøbenhavn
Likede indlæg: 418

Indlægaf Anlewi » 23. maj 2016, 20:53

En god snak med overlægen der forhåbentlig giver bedre smertedækning om natten

At føle mig mere i balance end jeg har gjort længe

At se hvor godt min yngste dreng udvikler sig Indien sport
0
:love: lige børn leger godt - skæve børn har det sjovere :love:
Karkluden
Kort karma: 247
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2457

Indlægaf Karkluden » 24. maj 2016, 02:18

At jeg endnu engang er blevet bekræftet i, at man på mange områder får det, man sender ud i verden.
Jeg har en kollega, som alle egentlig er glade for, men synes hun er lidt brokkende og strid, og jeg blev ldit advaret mod hende. Men ved I hvad? Jeg er positiv og glad, når jeg er sammen med hende, og så er hun sgu sjovt nok det samme. Måske har hun bare haft en dårlig periode engang, og nu ser alle hende sådan..
12
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
Brugeravatar
Bad Samaritan
Kort karma: 145
Likede indlæg: 1676

Indlægaf Bad Samaritan » 24. maj 2016, 06:25

At to møder her til morgen er blevet aflyst, og der er totalt styr på alt andet. Så for første gang i tre måneder sidder jeg ned ved mit skrivebord med en følelse af at have god tid, og at tingene kører som jeg har indrettet dem til at køre. I eftermiddag og hele dagen imorgen skal jeg i marken, og det er rart at vide butikken kan passe sig selv, mens jeg er væk.
3
Brugeravatar
Anilara
Kort karma: 177
Likede indlæg: 1944

Indlægaf Anilara » 24. maj 2016, 06:40

Jeg opdagede, inden jeg tog ud på studiet, at undervisningen er aflyst i dag. Aahhh! :)
1

Tilbage til "Generelt"