Hvad har påvirket din dag positivt?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Studsgaard
Kort karma: 194
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 2287

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Studsgaard » 23. maj 2016, 20:25

2SHY skrev:Jeg har fået omplantet størstedelen af mine samlepotter og også givet gødning, så der kan komme lidt spark i alle mine fine planter :lun:

Hvad planter du dem over i?

Jeg er så lidt have menneske og har minus grønne fingre - det interessere mig overhovedet ikke. Men ungerne har plantet en masse af de der samle dimser og dem skal jeg jo have fat i "noget" til at plante dem i...
0
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 938
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8451

Indlægaf 2SHY » 23. maj 2016, 20:30

Studsgaard skrev:
2SHY skrev:Jeg har fået omplantet størstedelen af mine samlepotter og også givet gødning, så der kan komme lidt spark i alle mine fine planter :lun:

Jeg er så lidt have menneske og har minus grønne fingre - det interessere mig overhovedet ikke. Men ungerne har plantet en masse af de der samle dimser og dem skal jeg jo have fat i "noget" til at plante dem i...

Jeg har bare plantet dem over i større potter :) Er det nogle der vokser nedad som radiser og gulerødder har jeg valgt en lidt høj potte så der er plads til det. Nogle af dem ved jeg nok skal have mere plads senere og så må vi se hvad jeg så finder på :) En del af dem havde jeg 2 af og dem har jeg bare samlet i den samme potte i stedet for at have 20+ potter stående :lol:
1
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
Studsgaard
Kort karma: 194
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 2287

Indlægaf Studsgaard » 23. maj 2016, 20:37

2SHY skrev:
Studsgaard skrev:

Jeg har bare plantet dem over i større potter :) Er det nogle der vokser nedad som radiser og gulerødder har jeg valgt en lidt høj potte så der er plads til det. Nogle af dem ved jeg nok skal have mere plads senere og så må vi se hvad jeg så finder på :) En del af dem havde jeg 2 af og dem har jeg bare samlet i den samme potte i stedet for at have 20+ potter stående :lol:

Ok tak.
Det er også sådan noget i den stil jeg havde tænkt. Og måske en lille vaskebalje til basilikum og lignende :D
0
Brugeravatar
2SHY

Indlægaf 2SHY » 23. maj 2016, 20:43

Studsgaard skrev:
2SHY skrev:
Studsgaard skrev:

Ok tak.
Det er også sådan noget i den stil jeg havde tænkt. Og måske en lille vaskebalje til basilikum og lignende :D

Velbekomme :) Jeg har i øvrigt ikke pillet potterne fra hinanden. Jeg kunne læse mig til på deres hjemmeside at det ikke er nødvendigt og jeg kan da også se små rødder er trængt igennem et par af mine potter. Så bare det hele over i en ny med noget mere jord :)
1

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Brugeravatar
Anlewi
Kort karma: 28
Geografisk sted: Storkøbenhavn
Likede indlæg: 387

Indlægaf Anlewi » 23. maj 2016, 20:53

En god snak med overlægen der forhåbentlig giver bedre smertedækning om natten

At føle mig mere i balance end jeg har gjort længe

At se hvor godt min yngste dreng udvikler sig Indien sport
0
:love: lige børn leger godt - skæve børn har det sjovere :love:
Karkluden
Kort karma: 247
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2394

Indlægaf Karkluden » 24. maj 2016, 02:18

At jeg endnu engang er blevet bekræftet i, at man på mange områder får det, man sender ud i verden.
Jeg har en kollega, som alle egentlig er glade for, men synes hun er lidt brokkende og strid, og jeg blev ldit advaret mod hende. Men ved I hvad? Jeg er positiv og glad, når jeg er sammen med hende, og så er hun sgu sjovt nok det samme. Måske har hun bare haft en dårlig periode engang, og nu ser alle hende sådan..
13
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
Brugeravatar
Bad Samaritan
Kort karma: 132
Likede indlæg: 1517

Indlægaf Bad Samaritan » 24. maj 2016, 06:25

At to møder her til morgen er blevet aflyst, og der er totalt styr på alt andet. Så for første gang i tre måneder sidder jeg ned ved mit skrivebord med en følelse af at have god tid, og at tingene kører som jeg har indrettet dem til at køre. I eftermiddag og hele dagen imorgen skal jeg i marken, og det er rart at vide butikken kan passe sig selv, mens jeg er væk.
3
Brugeravatar
Anilara
Kort karma: 162
Likede indlæg: 1820

Indlægaf Anilara » 24. maj 2016, 06:40

Jeg opdagede, inden jeg tog ud på studiet, at undervisningen er aflyst i dag. Aahhh! :)
1
Brugeravatar
Rapfisk
Kort karma: 530
Likede indlæg: 4271

Indlægaf Rapfisk » 24. maj 2016, 08:25

Dette portræt af én af Gomores stiftere: https://www.facebook.com/euroman.dk/pho ... 72/?type=3

(Den journalistiske stil er irriterende, men han siger nogle mægtig fine ting.)
1
Søger job inden for projektledelse, sekretariat, politik eller andet, man kan bruge et skarpt hoved til. Skriv PB :blomst:
Brugeravatar
Charly
Kort karma: 51
Likede indlæg: 708

Indlægaf Charly » 24. maj 2016, 09:08

Mine søde kollegaer :)
1
Kan man ringe til en voksen?
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 769
Likede indlæg: 10154

Indlægaf DetSorteCirkus » 24. maj 2016, 09:17

At jeg prøvede at lave en rugbrødsmad med Port Salut og tomat.
U-demærket kombination.
3
Je suis un tableau noir.
Brugeravatar
2SHY

Indlægaf 2SHY » 24. maj 2016, 09:56

Cookie dough is :blush:
4

Brugeravatar
Guilded_Lily
Kort karma: 220
Likede indlæg: 1709

Indlægaf Guilded_Lily » 24. maj 2016, 10:14

Jeg fandt en "glemt" playliste på Spotify - Harry Belafontes "Banana Boat Song" gjorde det lige lidt lettere at rette stile :afro:
1
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 564
Likede indlæg: 5032

Indlægaf ManicNinja » 24. maj 2016, 10:46

*At både vejret og lysten var til at tage sommerkjole på.

*At jeg har vagt med en kollega, som det sædvanligvis er meget nemt at samarbejde med, fordi vi gør ting ens og er enige om grundlæggende beslutninger i vores arbejde.

*At jeg efter lang gåtur ved fyraften i aftes samlede mig sammen og fik handlet og lavet aftensmad, sådan at jeg bare kan smide det i ovnen i aften, når jeg kommer fra lukkevagt, og Brormand kommer forbi.

*At jeg er inviteret ud til middag på lørdag.

*At to gode veninder og jeg har besluttet at holde Skt Hans sammen.
0
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
Rapfisk
Kort karma: 530
Likede indlæg: 4271

Indlægaf Rapfisk » 24. maj 2016, 16:33

Min barndomsveninde er gravid - og de må beholde barnet :banan:

Sagen er, at hun er bærer af genet til en sjælden, arvelig sygdom, og hvis barnet har sygdommen, er det ikke levedygtigt og skal aborteres. Det har den lille pige ikke :love:
16
Søger job inden for projektledelse, sekretariat, politik eller andet, man kan bruge et skarpt hoved til. Skriv PB :blomst:

Tilbage til "Generelt"