Hvad har påvirket din dag positivt?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Sukisaki
Kort karma: 32
Likede indlæg: 503

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Sukisaki » 5. jun 2016, 10:09

Ingen tømmermænd :rock:
Jeg havde det godt nok ikke fedt da jeg kom hjem i nat - og var stadig fuld da jeg vågnede kl 8.. Men nu er jeg ok :D
3
D.itsen
Kort karma: 173
Geografisk sted: Vest-Sjælland
Likede indlæg: 1381

Indlægaf D.itsen » 5. jun 2016, 10:09

Et par timer med at plante ud og ligge jorddække i køkkenhaven i går aftes. Skønt vejr at gøre det i, og det er så vidunderligt afstressende. Jeg er blevet den vildeste havenørd
1
UH UH UH UH KORT :love:
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1150
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 9675

Indlægaf kidkomb » 5. jun 2016, 10:25

Vores kølige lejlighed.
1
Walk tall and cry with dignity.
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 573
Likede indlæg: 5094

Indlægaf ManicNinja » 5. jun 2016, 10:26

Smiling_Goat skrev:Jeg nyder vejret helt vildt. Min nye lejlighed har rigtig godt gennemtræk, og solen er fantastisk, når jeg er ude. Vi snakker også om at tage forbi stranden senere.

Det har bare været en perfekt weekend. Sol, varme, grill og afslapning. Aaaaah..

Gennemtræk er Gud i disse dage :love:
_________

At jeg fik taget en masse roser ind fra haven i går og i det hele taget ordnet min lejlighed, hvilket jeg har udskudt hele ferieugen. Så vågnede op efter dejlig søvn til en pæn og ryddelig lejlighed og rosenduft. Aaaah!
2
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
IrmaPigen
Kort karma: 76
Likede indlæg: 939

Indlægaf IrmaPigen » 5. jun 2016, 11:29

Jeg har lige taget tre ugers sammenhængende sommerferie . Det har jeg vist aldrig nogensinde holdt.

Og så er jeg blevet inviteret til Bornholm i den første uge. Skal kun betale transport derover og en halv udlejningsbil. That's nice.
1
Brugeravatar
Pandesteg
Kort karma: 232
Likede indlæg: 2479

Indlægaf Pandesteg » 5. jun 2016, 13:43

Et par lækre timer ved stranden med manden. Vi lå bare og tannede og hyggede og havde køletaske med drikkevarer med! :love:
2
Heaven is a place on earth :jule:
Brugeravatar
Mani
Kort karma: 183
Likede indlæg: 1964

Indlægaf Mani » 5. jun 2016, 14:33

Pandesteg skrev:Et par lækre timer ved stranden med manden. Vi lå bare og tannede og hyggede og havde køletaske med drikkevarer med! :love:

Tannede?!?
1
'At some point you just have to let go of what you thought should happen and live in what is happening'
Brugeravatar
ManicNinja

Indlægaf ManicNinja » 5. jun 2016, 14:49

Mani skrev:
Pandesteg skrev:Et par lækre timer ved stranden med manden. Vi lå bare og tannede og hyggede og havde køletaske med drikkevarer med! :love:

Tannede?!?

Tænkte det samme. Det var DOG et afskyeligt ord! Altså, Pandesteg - jeg bliver sgu nødt til at sende en patrulje fra sprogpolitiet ud efter dig! Bare sådan præventivt ... Det næste bliver, at du i ramme alvor bruger ord som 'buks' og 'brille' ...

:deer: :kys:
5
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
Pandesteg
Kort karma: 232
Likede indlæg: 2479

Indlægaf Pandesteg » 5. jun 2016, 16:34

Jeg synes det lyder fedt, så kan I mene hvad I vil, I don't care :-D
4
Heaven is a place on earth :jule:
Brugeravatar
Novella
Kort karma: 331
Likede indlæg: 3746

Indlægaf Novella » 5. jun 2016, 16:54

Nosser :D Jeg har været på dyrskue med min yngste. Vi har set de mest kolossale klunker på både tyre, orner og væddere. Vi var fnisede hele dagen, fordi der ikke var nogen voksne, der så os.
Ungen fik i øvrigt lidt mere forståelse for dyrevelfærd af at se en so med smågrise i en bås kontra på friland. Det er slet ikke skidt.
0
Brugeravatar
ManicNinja

Indlægaf ManicNinja » 5. jun 2016, 17:28

Pandesteg skrev:Jeg synes det lyder fedt, så kan I mene hvad I vil, I don't care :-D

Lidt oprørstrang og næsvished er jo ofte ganske klædeligt :D Dét må jeg gi' dig!
1
Brugeravatar
FrøkenM
Kort karma: 133
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 1100

Indlægaf FrøkenM » 5. jun 2016, 17:29

En super dejlig forlænget weekend i Herning/Skive, der blandt andet indeholdt en spontan tur til Legoland, en masse god mad, hyggelige mennesker, solskin, afslapning og en god Skive Festival med medlemmerne af min forening. Så bliver man sgu stolt af at være frivillig :banan:

Jeg er kommet hjem for et par timer siden og er træt :bored: men jeg gør det gerne igen :)
1
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
Lucia
Kort karma: 10
Likede indlæg: 273

Indlægaf Lucia » 5. jun 2016, 17:34

Jeg har haft fire fantastiske næsten-fridage, hvor jeg bare har hygget mig med mig selv i min lejlighed uden at skulle forholde mig til andre mennesker end kassedamen i fakta i torsdags. Terrassedøren har stået på vid gab hele dagen, så jeg har hørt på fuglekvidder og nydt det lækre vejr.
Jeg har fået læst mine "lektier" til i morgen og derudover har jeg gjort rent og ryddet op. Jeg har også haft tid til at hyggelæse lidt Harry Potter og har taget mig sammen til at genoptage min hjemmetræning (mine mavemuskler findes endnu, hurra!). Og min aftensmad er megalækker og jeg har fået 2 gratis måneder hos viaplay, så nu skal jeg hygge mig med lidt serie :D
0
Brugeravatar
Æske
Kort karma: 257
Geografisk sted: Århus
Likede indlæg: 1382

Indlægaf Æske » 5. jun 2016, 19:11

At jeg har fri igen i morgen og et dejligt besøg hos min far og hans kæreste, der sluttede med en spontan udflugt der inkluderede is.

Og om lidt er der aftensmad og lidt rødvin på terrassen hos min mor.
2
Alt det smukkeste gør ondt.
Brugeravatar
Miss_no_More
Kort karma: 44
Geografisk sted: Nordjylland
Likede indlæg: 946

Indlægaf Miss_no_More » 5. jun 2016, 19:17

At jeg havde fri (altså det har jeg hver weekend, men derfor kan man godt værdsætte det) og at jeg har en masse afsnit af Wentworth tilbage, da jeg kun for nylig har opdaget serien (tak til Debatten for det).
0
HYTTEOST SAVES THE DAY :slem:

Tilbage til "Generelt"