Hvad har påvirket din dag positivt?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 573
Likede indlæg: 5093

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf ManicNinja » 23. jun 2016, 20:57

At det nu endelig, endelig, endelig efter tiiiimers torden og lynen har taget sig sammen til at PISSE ned. Gud, hvor er det skønt - nej, hvor er 28 grader og lummervarme dog helt ekstremt ulækkert! Først inden for de sidste fem minutter er det begyndt at vælte ned her. Det må meget gerne blive ved hele natten!

... I morgen får vi så lokalt op til 30 grader i København, læste jeg lige. Så stryger jeg sgu lige op og lægger mig, Hans Christian! :ticks:
Senest rettet af ManicNinja 23. jun 2016, 21:15, rettet i alt 1 gang.
0
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
Novella
Kort karma: 330
Likede indlæg: 3736

Indlægaf Novella » 23. jun 2016, 21:09

Tordenvejret :love: Tak skal du have, et bulder. Jeg kunne slet ikke løsrive mig, men nu er det drevet over.
1
Brugeravatar
Bad Samaritan
Kort karma: 132
Likede indlæg: 1529

Indlægaf Bad Samaritan » 24. jun 2016, 05:01

Min morgen her i Nairobi. Jeg har fået børstet ørkenstøvet af mig - har sovet i den fineste bløde seng, fik det længste, dampende varme karbad og rent tøj på - og lige om lidt tager jeg ind på vores hovedkontor for at mødes med min danske kollega, som skal tage overfor mig i de to uger jeg er væk. De sidste par uger har været en total roller coaster og nok de hårdeste nogensinde i mit professionelle liv.

Jeg nåede ikke at få min akademiopgave færdig inden fristen. Metodeafsnittet blev seriøst skrevet bag i en firehjulstrækker kl. lort om natten på en støvet bjergvej et eller andet sted ude midt i ingenting, i skæret af en pandelygte mens jeg sad skrævende henover en gammel mand, og holdt hans drop-pose med mine tænder. Så onsdag morgen kl. 1100 efter at have skrevet 30 timer i streg, og med kun to timer tilbage til afleveringsfristen, måtte jeg erkende mit nederlag og skrev til min vejleder, at jeg var nødt til at kaste håndklædet i ringen. Hun var pissesød og meget forstående - men det er fandme en hård omgang, når man er vant til at få de højeste karakterer, og allerede kun med nød og næppe bestod en anden opgave, mens jeg var hernede.

Så hun gav mig den dér speech, hun jo skal give mig - om hvordan det slet ikke ER noget nederlag, og at jeg jo godt kan, men bare havde for meget mellem hænderne oven i en 70-timers arbejdsuge... og så pludselig slog det mig, at jeg ikke har en skid at tabe, andet end et fejlet eksamensforsøg. Jeg spurgte hende, om det på nogen måde var realistisk at bestå med det, hun havde læst, baseret på den mundtlige præstation... og det mente hun nok kunne lade sig gøre med mit snakketøj. Så jeg sendte lortet ind med alt, hvad jeg havde af bilag - og onsdag i næste uge, som klassens allersidste og efter en seksten timer lang flyvetur, skal jeg så levere mit livs præstation for at bestå mit andet år på studiet og få min tekniker-grad. Hvor ironisk det end lyder, så kan mit livs værste karaktér ende med at blive den, jeg er allermest stolt af...

... og her sidder jeg så nu - rigere på den erkendelse, at de dér karakterer jeg har knoklet røven ud af bukserne for de sidste to år, ikke betyder en skid for min faglige stolthed. Jeg er blevet rost til skyerne hernede. Jeg har kørt over 10.000 km i et af verdens farligste og mest uvejsomme områder, har udført alle de opgaver jeg er blevet stillet og mere til, og jeg har fået mit team helskindet hjem hver eneste gang - og helt uagtet om jeg består eller ej, skriver jeg under på min karrieres første profesionelle kontrakt på torsdag, og tager tilbage på en ny, endnu mere krævende opgave. Så allerede nu har det været en pænt fucking god dag - og den er kun lige begyndt!
16
Brugeravatar
HappyQ
Kort karma: 112
Geografisk sted: Helsingør
Likede indlæg: 762

Indlægaf HappyQ » 24. jun 2016, 06:17

Alle de søde hilsner tusind tak allesammen :love:
Og jo vi har været kærester i 26 år, men man skal jo heller ikke forhaste sig :-D
2
23-06-16 :love2:
Brugeravatar
Charly
Kort karma: 51
Likede indlæg: 708

Indlægaf Charly » 24. jun 2016, 06:24

Ros fra min chef - hun er nærrig med det, så det var noget af en overraskelse at komme på arbejde til.
6
Kan man ringe til en voksen?
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 938
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8465

Indlægaf 2SHY » 24. jun 2016, 13:12

At få fri, ligge under dynen, Kleenex balsam og næsespray
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
Anlewi
Kort karma: 28
Geografisk sted: Storkøbenhavn
Likede indlæg: 389

Indlægaf Anlewi » 24. jun 2016, 13:27

At kunne afspadsere og gå hjem fra arbejde 11:00
1
:love: lige børn leger godt - skæve børn har det sjovere :love:
Brugeravatar
Rikke
Kort karma: 307
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 2547

Indlægaf Rikke » 24. jun 2016, 15:33

At gå på tre ugers sommerferie OG blive bedt om at vise ID i Lidl, da jeg skulle købe cigaretter :D
10
:whip:
Brugeravatar
Anlewi
Kort karma: 28
Geografisk sted: Storkøbenhavn
Likede indlæg: 389

Indlægaf Anlewi » 24. jun 2016, 15:38

Sommerferie
1
:love: lige børn leger godt - skæve børn har det sjovere :love:
Brugeravatar
FrøkenM
Kort karma: 132
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 1099

Indlægaf FrøkenM » 24. jun 2016, 16:12

At jeg tog mig sammen til at gå på posthuset og hente min pakke. Elsker at få nye bøger til samlingen :love:
At jeg fandt nogle fine danske jordbær til fredagshyggen
2
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
POCKETKITTEN
Kort karma: 206
Likede indlæg: 2625

Indlægaf POCKETKITTEN » 24. jun 2016, 16:36

Jeg nåede at få en virkelig nice lur i solen efter arbejde. Nu straffer mit ansigt mig dog med flere fregner.
2
my sexuality is James McAvoy angrily sitting in the desert in that lilac v neck shirt
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 717
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 6829

Indlægaf Daine » 24. jun 2016, 16:48

Føtex var udgået for ærter i går, så jeg har købt ekstra i dag. Fire poser "Fyld-posen" blev det til :love: De skal konsumeres til Independence Day på TV3 i aften :D
1
"It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession of a good fortune must be in want of a wife."
"Stol aldrig på et menneske, der ingen bøger har."
Flowergirl
Kort karma: 9
Likede indlæg: 149

Indlægaf Flowergirl » 24. jun 2016, 16:50

Jeg har bestået min eksamen, så kan jeg holde sommerferie. :afro:
Der kommer "Independence day" i fjernsynet i aften, som jeg skal se samt spise snolder. :clap:
4
Brugeravatar
Rosa Espinosa
Kort karma: 287
Likede indlæg: 4430

Indlægaf Rosa Espinosa » 24. jun 2016, 18:13

Svigermor på 69 år som er begyndt at sende sms'er og beskeder på Facebook hvor der er hjerter og smiles med hjerte i øjnene. Hun går helt amok med dem, det er mega hyggeligt haha.
7
Du kan ikke klandre mig for, at der har været en polohest inde og rode i mit sølvtøj
Brugeravatar
Prosperity74
Kort karma: 29
Likede indlæg: 242

Indlægaf Prosperity74 » 25. jun 2016, 07:31

Besøg af en rigtig god og nær veninde i går aftes. Der blev hygget, snakket og grinet :)
0

Tilbage til "Generelt"