Hvad har påvirket din dag positivt?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Studsgaard
Kort karma: 264
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 3109

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Studsgaard » 9. jul 2016, 15:16

Ferien er startet.
Har indtil vidre:
Daset rundt i nattøj.
Shoppet madvarer m.m så vi har til næsten hele ugen.
Forsøgt at tæve ungerne i ludo (blev nr to) :cuss:
Glemt middagsmaden så vi har spist kage og ærter :fløjt:
Og nu sidder jeg pool vagt mens ungerne bader

Elsker ferie :love2:
2
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 1102
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9977

Indlægaf 2SHY » 9. jul 2016, 19:19

Min nye topmadras :love: Set til 850 kr mod de 1699 kr som den normalt koster :gogo: Og den søde ekspedient gav os den til onlineprisen selvom der faktisk står at det kun er et online tilbud :klap:

http://jysk.dk/sovevaerelse/topmadrasse ... -dreamzone

Det er dejligt at blive forkælet af mor af og til :lun:
3
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
FrøkenM
Kort karma: 193
Likede indlæg: 1374

Indlægaf FrøkenM » 9. jul 2016, 19:23

En hyggelig familiefødselsdag :love:
Det var så dejligt og sjovt at se den københavnske del af familien igen. Det sker desværre for sjældent :)
0
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 852
Likede indlæg: 12349

Indlægaf DetSorteCirkus » 9. jul 2016, 19:42

Justified Ancients of Mu Mu skrev:Mine bedsteforældre, der var i glimrende humør, men de har så også lige i weekenden været på besøg hos noget familie på 95 år, som havde sagt: "I er jo også så unge" ...til mine bedsteforældre, som er i midten af 80'erne.:lol: De synes det var lidt sjovt i hvert fald og det virkede næsten også som om de blev lidt mere ungdommelige da de fortalte om det.:lol:

Min morfar kaldte konsekvent sine venner i 70'erne for "mine unge venner" :P
Han var selv i slut-80'erne/start-90'erne.
1
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 921
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 8853

Indlægaf Daine » 10. jul 2016, 11:08

Uha meget! Efter at have daset i sengen med lydbog nogle timer stod jeg op og gik en timelang tur sidst på formiddagen, pyt med at det regnede, for det var ikke koldt (hurra for, at det trods alt ikke er helt efterårsagtigt). Nu har jeg været i bad, er blevet skrubbet og smurt ind i lækre cremer og jeg er krøbet i søndagshyggetøjet (grimt som arvesynden, men skønt at have på :D ) og har plantet mig på sofaen med en ostemad og en kop vinterte. Nu står den på Midsomer Murders i tv og debatten on-the-side. Se dét er en skøn søndag :lun:
8
Der er to mænd i verden, der bestandig krydser min vej, den ene er ham jeg elsker, den anden elsker mig.
Den ene er i en natlig drøm, der bor i mit mørke sind, den anden står ved mit hjertes dør, jeg lukker ham aldrig ind.
Brugeravatar
lulu-p
Kort karma: 65
Likede indlæg: 1002

Indlægaf lulu-p » 10. jul 2016, 18:13

Dansk guldmedalje i EM i atletik. Det er faktisk ret fantastisk og super-super flot. Jeg glæder mig virkelig til at følge de danske atleter til OL i Rio.
2
... Look to the light, Leland, find the light. Into the light, Leland, into the
light. Into the light, Leland... into the light... Don't be afraid. ...
Brugeravatar
Sukisaki
Kort karma: 36
Likede indlæg: 525

Indlægaf Sukisaki » 10. jul 2016, 18:33

En hyggedag med en veninde jeg ikke har set i lang tid - og oven i købet uden børn <3
Vi var bl.a. i biffen hvor vi så "Mig før dig", og vi blev begge positivt overrasket :)
0
Brugeravatar
Rikke
Kort karma: 385
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 3281

Indlægaf Rikke » 10. jul 2016, 19:27

Jeg har fået en ualmindeligt varm og rørende besked fra min tidligere svigermor. Vi blev skilt for halvandet år siden og jeg boksede nærmest konstant med hende i de foregående 14 år.
Tænk engang... :)
9
:whip:
Brugeravatar
Rapfisk
Kort karma: 653
Likede indlæg: 5415

Indlægaf Rapfisk » 11. jul 2016, 11:27

Genopdagelsen af min "Starred"-playliste på Spotify (en tilfældig samling af sange, man godt kan lide og har markeret med en stjerne). Der er bl.a. ABBA, Leonard Cohen, Beach Boys, Amy Winehouse, Björn Afzelius, Chris de Burgh og Marie Key på.
1
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1073
Likede indlæg: 7866

Indlægaf ShuruQ » 11. jul 2016, 15:20

Jeg ankommer til Aalborg med bussen kl 14.20 for at skulle hente børnene. På vej hen mod fortovet, jeg går og holder blikket nede. Så er der en der træder ind foran mig, jeg går til side for at gå udenom, manden træder til samme side, rykker mig igen mod den anden side, det sker et par gange og jeg tænker "flyt dig nu din idiot" (troede det måske var en der pga min påklædning ville provokere mig). Så taler manden til mig og det går op for mig det er min lillebror, først da jeg kender hans stemme løfter jeg blikket. Han har aldrig set mig med tørklæde på før og nu hvor abayaen er kommet på ville jeg slet ikke tro han kunne kende mig, men det kunne han tydeligvis. Blev sgu så glad, også fordi der jo er nogle stykker i familien der ikke vil se mig i ført tørklæde og da slet ikke abaya også.

Vi fulgtes af over til bussen for at vente på børnene. Da børnene kom ud og fik øje på onkel K, Yakup løb næsten forbi mig men drejede om fordi han måske tænkte han skulle hilse på mig først og K sagde i det samme han lige skulle hilse på sin mor først. Jeg kunne så lige få et lille kram af dem begge, men de fløj op i armene på onkel K og voldkrammede.

K gav mad på Sunset inden vi skiltes igen. Perfekt overraskelse. Alene det jeg skulle hente børnene gjorde dagen positiv, men det her rykkede det lidt ekstra op :lun:.
15
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
Angelina
Kort karma: 382
Likede indlæg: 5381

Indlægaf Angelina » 11. jul 2016, 16:29

At totalt yndlingsbrudeparret fra sidste år lige har annonceret at de venter en lille baby ... jeg blev så begejstret på deres vegne at jeg forærede dem en graviditetsfotografering... det er sært nogle gange så glad man kan blive på andres vegne (og hvor tæt jeg ofte føler mig på mine brudepar) :)
5
~indsæt smart signatur her~
Brugeravatar
Pityt
Kort karma: 244
Likede indlæg: 1847

Indlægaf Pityt » 11. jul 2016, 16:47

Jeg har haft min vikar på besøg hele dagen på jobbet. Hun vikarierede for mig sidste år i min ferie og skal igen i år, men fordi jeg har fået en del nye arbejdsopgaver, skulle hun lige sættes ind i dem. Det var hyggeligt,- hun er så sød og jeg har fuld tillid til, at jeg kommer tilbage til orden og nogenlunde "rent bord" :-)
0
What's done in the dark will be brought to the light
chokoladegris
Kort karma: 16
Likede indlæg: 122

Indlægaf chokoladegris » 11. jul 2016, 18:39

Jeg fik bland-selv-slik efter aftensmaden. Det var dejligt :-D
2
Brugeravatar
FrøkenM
Kort karma: 193
Likede indlæg: 1374

Indlægaf FrøkenM » 11. jul 2016, 18:45

En super hyggelig dag i selskab med en rigtig god veninde. Det var i den grad tiltrængt!
0
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
Rikke
Kort karma: 385
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 3281

Indlægaf Rikke » 11. jul 2016, 19:07

Efter at have været vågen indtil 3.30 i nat pga af barn med ondt i maven og spand med i seng, har det påvirket min dag usandsynligt positivt at aflevere hende hos hendes far her til morgen :genert:
5
:whip:

Tilbage til "Generelt"