Hvad har påvirket din dag positivt?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
lulu-p
Kort karma: 54
Likede indlæg: 842

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf lulu-p » 10. jul 2016, 18:13

Dansk guldmedalje i EM i atletik. Det er faktisk ret fantastisk og super-super flot. Jeg glæder mig virkelig til at følge de danske atleter til OL i Rio.
3
... Look to the light, Leland, find the light. Into the light, Leland, into the
light. Into the light, Leland... into the light... Don't be afraid. ...
Brugeravatar
Sukisaki
Kort karma: 32
Likede indlæg: 503

Indlægaf Sukisaki » 10. jul 2016, 18:33

En hyggedag med en veninde jeg ikke har set i lang tid - og oven i købet uden børn <3
Vi var bl.a. i biffen hvor vi så "Mig før dig", og vi blev begge positivt overrasket :)
0
Brugeravatar
Rikke
Kort karma: 308
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 2550

Indlægaf Rikke » 10. jul 2016, 19:27

Jeg har fået en ualmindeligt varm og rørende besked fra min tidligere svigermor. Vi blev skilt for halvandet år siden og jeg boksede nærmest konstant med hende i de foregående 14 år.
Tænk engang... :)
9
:whip:
Brugeravatar
Bad Samaritan
Kort karma: 135
Likede indlæg: 1556

Indlægaf Bad Samaritan » 10. jul 2016, 20:01

Hyggesøndag med min bedste vens to små rollinger. Vi har hygget hele dagen - lavet is og været i biografen - og nu sidder vi allesammen i stuen og stener EM-finale. Det er vildt nice, og for første gang siden jeg kom hjem for ti dage siden har jeg en fornemmelse af, at jeg efterlader noget herhjemme, som jeg sådan rigtig kommer til at savne. Men det har været nogle gode ti dage. Jeg har set de mennesker jeg skulle, og har fået sagt nogle vigtige farveller, så der atter er ro på hjemmefronten... og resten af dagen er gået med at efterse og pakke mit grej med hjælp fra drengene, som synes pandelygter og solcelle-paneler er mega-seje!

Jeg er et godt sted, sådan rent mentalt. Jeg har taget halvdelen af de syv kilo, jeg har tabt, på igen - er fokuseret på opgaverne, der venter forude, og er klar til at genoptage arbejdet med fornyet energi. Så i morgen går det sydpå igen, og sommerfuglene i maven er så småt begyndt at melde sig. Men først vil jeg nyde den tallerken med hjemmelavet regnbueis og vandmelon, som lige er landet på sofabordet foran mig! :savl:
8
Brugeravatar
Rapfisk
Kort karma: 531
Likede indlæg: 4298

Indlægaf Rapfisk » 11. jul 2016, 11:27

Genopdagelsen af min "Starred"-playliste på Spotify (en tilfældig samling af sange, man godt kan lide og har markeret med en stjerne). Der er bl.a. ABBA, Leonard Cohen, Beach Boys, Amy Winehouse, Björn Afzelius, Chris de Burgh og Marie Key på.
1
Søger job inden for projektledelse, sekretariat, politik eller andet, man kan bruge et skarpt hoved til. Skriv PB :blomst:
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Indlægaf ShuruQ » 11. jul 2016, 15:20

Jeg ankommer til Aalborg med bussen kl 14.20 for at skulle hente børnene. På vej hen mod fortovet, jeg går og holder blikket nede. Så er der en der træder ind foran mig, jeg går til side for at gå udenom, manden træder til samme side, rykker mig igen mod den anden side, det sker et par gange og jeg tænker "flyt dig nu din idiot" (troede det måske var en der pga min påklædning ville provokere mig). Så taler manden til mig og det går op for mig det er min lillebror, først da jeg kender hans stemme løfter jeg blikket. Han har aldrig set mig med tørklæde på før og nu hvor abayaen er kommet på ville jeg slet ikke tro han kunne kende mig, men det kunne han tydeligvis. Blev sgu så glad, også fordi der jo er nogle stykker i familien der ikke vil se mig i ført tørklæde og da slet ikke abaya også.

Vi fulgtes af over til bussen for at vente på børnene. Da børnene kom ud og fik øje på onkel K, Yakup løb næsten forbi mig men drejede om fordi han måske tænkte han skulle hilse på mig først og K sagde i det samme han lige skulle hilse på sin mor først. Jeg kunne så lige få et lille kram af dem begge, men de fløj op i armene på onkel K og voldkrammede.

K gav mad på Sunset inden vi skiltes igen. Perfekt overraskelse. Alene det jeg skulle hente børnene gjorde dagen positiv, men det her rykkede det lidt ekstra op :lun:.
15
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
Angelina
Kort karma: 302
Likede indlæg: 3964

Indlægaf Angelina » 11. jul 2016, 16:29

At totalt yndlingsbrudeparret fra sidste år lige har annonceret at de venter en lille baby ... jeg blev så begejstret på deres vegne at jeg forærede dem en graviditetsfotografering... det er sært nogle gange så glad man kan blive på andres vegne (og hvor tæt jeg ofte føler mig på mine brudepar) :)
5
~indsæt smart signatur her~
Brugeravatar
Pityt
Kort karma: 213
Likede indlæg: 1644

Indlægaf Pityt » 11. jul 2016, 16:47

Jeg har haft min vikar på besøg hele dagen på jobbet. Hun vikarierede for mig sidste år i min ferie og skal igen i år, men fordi jeg har fået en del nye arbejdsopgaver, skulle hun lige sættes ind i dem. Det var hyggeligt,- hun er så sød og jeg har fuld tillid til, at jeg kommer tilbage til orden og nogenlunde "rent bord" :-)
0
What's done in the dark will be brought to the light
chokoladegris
Kort karma: 6
Likede indlæg: 108

Indlægaf chokoladegris » 11. jul 2016, 18:39

Jeg fik bland-selv-slik efter aftensmaden. Det var dejligt :-D
2
Brugeravatar
FrøkenM
Kort karma: 133
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 1113

Indlægaf FrøkenM » 11. jul 2016, 18:45

En super hyggelig dag i selskab med en rigtig god veninde. Det var i den grad tiltrængt!
0
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
Rikke
Kort karma: 308
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 2550

Indlægaf Rikke » 11. jul 2016, 19:07

Efter at have været vågen indtil 3.30 i nat pga af barn med ondt i maven og spand med i seng, har det påvirket min dag usandsynligt positivt at aflevere hende hos hendes far her til morgen :genert:
5
:whip:
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 723
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 6870

Indlægaf Daine » 11. jul 2016, 19:23

At bordpladerne til mit køkken er kommet :banan: Godt nok en time forsinket (han skulle være her mellem 7 og 16, han kom kl 17), men nu ER de her. Resten at køkkenet skal hentes i morgen og jeg ser frem til det er færdigt! :D
3
"It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession of a good fortune must be in want of a wife."
"Stol aldrig på et menneske, der ingen bøger har."
IrmaPigen
Kort karma: 76
Likede indlæg: 944

Indlægaf IrmaPigen » 11. jul 2016, 19:33

Jeg har varmemad til i morgen. Det er såååå nice, når man skal gå og istandsætte lejlighed.
0
Brugeravatar
Sophies-mor
Kort karma: 200
Likede indlæg: 1345

Indlægaf Sophies-mor » 11. jul 2016, 20:38

Jeg har fået ordnet alle de "pligtige" ansøgninger plus ekstra. For hele ferien :danse:
1
Billede SÅ kom bananen!

:sur: Hævnrødbede :-D
Brugeravatar
Anlewi
Kort karma: 28
Geografisk sted: Storkøbenhavn
Likede indlæg: 389

Indlægaf Anlewi » 11. jul 2016, 20:52

Dato til operation allerede i næste uge
0