Hvad har påvirket din dag positivt?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Lykke
Kort karma: 45
Likede indlæg: 718

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Lykke » 28. jul 2016, 20:29

Vi har fået det rækkehus vi takkede ja til. Med lille have!!

Mandens svampesovs! Wow!
13
Smiling_Goat
Kort karma: 460
Likede indlæg: 5864

Indlægaf Smiling_Goat » 29. jul 2016, 07:37

Jeg er begyndt at kræve noget af min kærestes far, og det føles såååå godt.

Jeg har bedt ham ordne det forefaldne husarbejde, han støder på i sin gang gennem huset. Han er stadig ikke helt med, for han stiller indholdet fra den tømte opvaskemaskine på bordet, fordi han angiveligt ikke ved, hvor det skal stå. Intet problem, jeg har lavet en oversigt over køkkenet med oplysning om, hvad der er i de forskellige skabe, så han hurtigt kan finde ud af det :D

Samtidig er min kæreste begyndt at sige noget til sin far, når han taler til mig, som om rengøringen er min opgave, og han (min kæreste) synes også, det er fint, jeg har lavet oversigten og siger noget til hans far om at bidrage, så jeg behøver ikke engang bekymre mig om konflikter med ham.

Aaaaaah
15
Brugeravatar
Pandesteg
Kort karma: 229
Likede indlæg: 2466

Indlægaf Pandesteg » 29. jul 2016, 07:55

At alle katte, efter en rædselsfuld uge, nu er friske og glade igen! Og at vi absolut ingen planer har for weekenden - andet end bare at hygge os. Det er lige hvad vi trænger til efter en uge med så mange bekymringer.
9
Heaven is a place on earth :jule:
Brugeravatar
Vira
Kort karma: 495
Likede indlæg: 1891

Indlægaf Vira » 29. jul 2016, 10:28

Sex :slem:
0
I'm not limited edition, I'm weird.
Brugeravatar
Pixie88
Kort karma: 132
Geografisk sted: Nordpolen
Likede indlæg: 1269

Indlægaf Pixie88 » 29. jul 2016, 16:04

Overskyet vejr med sporadisk regn :love:
1
I'm headin' out to South Park, gonna see if I can't unwind. Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, livin' a lie TIMMY!
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 715
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 6807

Indlægaf Daine » 29. jul 2016, 16:27

Jeg har sidste feriedag i morgen (skal arbejde søndag formiddag pga. ekstra Harry Potter åbent) og jeg glæder mig faktisk til at komme på arbejde. Jeg var lige inde forbi torsdag morgen for at hjælpe med en praktisk chefting, der ikke kunne ordnes pr telefon og butikken så pæn ud. Ingen synlige møgbunker, alt sat op og gjort klar til skolestart. Det bliver for en gangs skyld nemt at komme tilbage efter en sommerferie :)
1
"It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession of a good fortune must be in want of a wife."
"Stol aldrig på et menneske, der ingen bøger har."
Brugeravatar
Guilded_Lily
Kort karma: 220
Likede indlæg: 1709

Indlægaf Guilded_Lily » 29. jul 2016, 16:34

Daine skrev:Jeg har sidste feriedag i morgen (skal arbejde søndag formiddag pga. ekstra Harry Potter åbent) og jeg glæder mig faktisk til at komme på arbejde. Jeg var lige inde forbi torsdag morgen for at hjælpe med en praktisk chefting, der ikke kunne ordnes pr telefon og butikken så pæn ud. Ingen synlige møgbunker, alt sat op og gjort klar til skolestart. Det bliver for en gangs skyld nemt at komme tilbage efter en sommerferie :)

Mmmmmmm - det er mit yndlingstidspunkt i boghandler :love:

___

Jeg har hygget max med datteren i dag. Vi har tegnet, set Netflix, spist god frokost og blommer fra træet i haven - og manden og sønnen er først hjemme kl. 22. Ro så længe :P
3
Brugeravatar
Rapfisk
Kort karma: 530
Likede indlæg: 4269

Indlægaf Rapfisk » 29. jul 2016, 17:51

Den perfekte kop varm chokolade.
0
Søger job inden for projektledelse, sekretariat, politik eller andet, man kan bruge et skarpt hoved til. Skriv PB :blomst:
Rakel
Kort karma: 418
Likede indlæg: 3083

Indlægaf Rakel » 30. jul 2016, 07:16

Ældstebarnet er kommet ind på den uddannelse, som hun ønskede.
12
Brugeravatar
FrøkenM
Kort karma: 129
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 1076

Indlægaf FrøkenM » 30. jul 2016, 07:25

* En god nats søvn gjorde underværker efter en dag i går hvor jeg gik rundt i en zombie-lignende tilstand. Vi kørte 18,5 time hjem fra ferie hvor jeg ikke fik sovet meget så søvn var i den grad tiltrængt!
* En lørdag uden planer :love:
1
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Smiling_Goat
Kort karma: 460
Likede indlæg: 5864

Indlægaf Smiling_Goat » 30. jul 2016, 10:09

Smiling_Goat skrev:Jeg er begyndt at kræve noget af min kærestes far, og det føles såååå godt.

Jeg har bedt ham ordne det forefaldne husarbejde, han støder på i sin gang gennem huset. Han er stadig ikke helt med, for han stiller indholdet fra den tømte opvaskemaskine på bordet, fordi han angiveligt ikke ved, hvor det skal stå. Intet problem, jeg har lavet en oversigt over køkkenet med oplysning om, hvad der er i de forskellige skabe, så han hurtigt kan finde ud af det :D

Samtidig er min kæreste begyndt at sige noget til sin far, når han taler til mig, som om rengøringen er min opgave, og han (min kæreste) synes også, det er fint, jeg har lavet oversigten og siger noget til hans far om at bidrage, så jeg behøver ikke engang bekymre mig om konflikter med ham.

Aaaaaah

Og det ville have været en vildt fed plan, hvis manden var bare en smule samarbejdsvillig. Tingene står stadig på spisebordet, selvom han har sagt, han er indforstået med, at han skal sætte dem på plads, og der hænger en oversigt i køkkenet. Han undskylder sig med, at han ikke har haft tid. Der er tale om tre ting, og han har ingen planer i dag. Tre ting, der skal sættes på plads nu (jeg har gjort det øvrige beskidt igen) og jeg har endda lagt en seddel ved, hvorpå der står, hvor de tre ting specifikt skal hen, så han ikke skal kigge i oversigten. Det ville tage sådan ca. 3½ sekund at sætte dem væk.

Det er dog positivt, at jeg fastholder mit krav - og bakkes op af min kæreste. Jeg gider ikke være husbestyrerinde, og det føles så godt at sige fra.
4
PerXX
Kort karma: 2
Likede indlæg: 87

Indlægaf PerXX » 30. jul 2016, 10:53

... Jeg er ved at blive delvis sommerhusejer! :panik:
2
Brugeravatar
FruDulle
Kort karma: 608
Likede indlæg: 3380

Indlægaf FruDulle » 30. jul 2016, 11:14

Er blevet optaget på studie :gogo: men overvejer at forespørge om optagelse på et andet som der er ledige pladser på
6
Whatever
Brugeravatar
HappyQ
Kort karma: 111
Geografisk sted: Helsingør
Likede indlæg: 753

Indlægaf HappyQ » 30. jul 2016, 15:11

Jeg var i Byens Basar med min mand, jeg fandt en Ilse Jacobsen taske til 75 kr og en yndig abaya til min datter, hun skal nemlig snart til en stor fest, hvor den er påkrævet. Hun har tre i forvejen, men denne er bare så smuk :love:
1
23-06-16 :love2:
Brugeravatar
Rapfisk
Kort karma: 530
Likede indlæg: 4269

Indlægaf Rapfisk » 30. jul 2016, 16:15

Regnvejr og solskin.
1
Søger job inden for projektledelse, sekretariat, politik eller andet, man kan bruge et skarpt hoved til. Skriv PB :blomst:

Tilbage til "Generelt"