Hvad har påvirket din dag positivt?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Charly
Kort karma: 73
Likede indlæg: 1412

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Charly » 23. aug 2016, 11:40

Et besøg af en kollega der er sygemeldt pga. alvorlig sygdom. Det var dejligt at se ham igen.
1
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 918
Likede indlæg: 7071

Indlægaf ManicNinja » 24. aug 2016, 04:35

kidkomb skrev:Den bedste avocade jeg måske nogensinde har fået :love:

Uh! Dét er stort! Om end pessimister sikkert vil frygte for det nu i fremtiden høje avocado-niveau og deraf følgende skuffelser ... ;)
_______

*En vanvittigt smuk morgen.
*Syv udmærkede timers søvn op til morgenvagt.
*At jeg de sidste par dage har gået 5-6 km om dagen. Det gør mig så godt at "lægge arbejdsdagen på plads" på den måde oppe i hovedet, giver ro på. Instant god effekt på stressniveauet i min krop.
*Udsigt til fridag i morgen.
*Udsigt til et spændende møde, jeg har fået i stand i næste uge, og som jeg glæder mig lidt til.
*En meget uventet øjenflirt - godt nok ikke set vedkommende i dag. Men bliver også i dag i godt humør af at tænke på den. :genert:
1
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Sjo
Kort karma: 63
Likede indlæg: 1013

Indlægaf Sjo » 24. aug 2016, 12:27

Jeg har verdens bedste forældre. Helt seriøst, det har jeg. Jeg glemmer nok lidt at sætte pris på dem, men nu har jeg købt dem en buket blomster og sendt den med Interflora (for 70 fucking kroner i udbringning).
5
Vor herre til fucking pipirøvhest altså!
Brugeravatar
Pandesteg
Kort karma: 425
Likede indlæg: 3951

Indlægaf Pandesteg » 24. aug 2016, 13:58

Har købt 3 af mine plejekillinger! Nu er de officielt mine!! :love:
10
I don't follow rules. I follow dogs. On Instagram.
Brugeravatar
Avino
Kort karma: 151
Likede indlæg: 771

Indlægaf Avino » 24. aug 2016, 16:26

Sjo skrev:Jeg har verdens bedste forældre. Helt seriøst, det har jeg. Jeg glemmer nok lidt at sætte pris på dem, men nu har jeg købt dem en buket blomster og sendt den med Interflora (for 70 fucking kroner i udbringning).

Hvor er det dejligt at læse. :)
Dine forældre bliver rigtigt glade
De fucking 70 kr er givet godt ud- er jeg helt sikker på .
(Men giver dig ret i- at det er ALT for dyrt )
1
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 918
Likede indlæg: 7071

Indlægaf ManicNinja » 24. aug 2016, 17:26

*At jeg efter en pludselig indskydelse huskede, at der lå et par bøger til afhentning på det lokale bibliotek - dejligt når jeg for én gangs skyld havde fri til det, jeg kalder "mennesketid" og dermed rent faktisk havde en chance for at suse forbi og hente dem.

*At det i bibliotekets nymøblerede, skønne-skønne læsehjørne (med nogle dejlige lænestole og andre slæng dig-møbler) lykkedes mig at finde en ro og en fordybelse, der gjorde, at jeg pludselig "forsvandt" i to timer og læste omkring 120 sider faglitteratur. Jeg kan ikke huske, hvornår jeg sidst har været SÅ koncentreret om noget, der ikke var arbejde, og følt mig så sundt og meditativt fordybet.

*Egentlig startede roen nok allerede i stillekupéen på vej hjem i toget: Til trods for REKORD antal henvendelser hos os, da jeg mødte ind kl 07 til alene-morgenvagt og KNOKLEDE med det og alt muligt andet hele dagen, så var der ingen stress. Der blev overleveret med alle detaljer til aftenvagterne, der blev grinet og hygget trods travlheden, og jeg havde alligevel RO inden i stedet for som så ofte før at føle mig helt vindblæst og flagrende. Og så kom jeg op ind i en propfyldt, men fuldstændigt stille togkupé, hvor folk bare sad og småsov, surfede på deres tablets eller telefoner, læste avis eller bog. Der var stille på sådan en afslappet måde. Selv en ung gut, der kom ind med høj musik i ørerne, skruede bare ned med et smil, da jeg mimede "skruer du lidt ned?" til ham.

Var sgu nærmest lidt "høj på ro", da jeg gik hjem i solskinnet efter biblioteksbesøget - ved ikke, om det udtryk giver nogen som helst mening for andre end mig selv. :lun:
Senest rettet af ManicNinja 24. aug 2016, 17:39, rettet i alt 1 gang.
4
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 1160
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 10812

Indlægaf 2SHY » 24. aug 2016, 17:28

Der er nu tilsluttet en vaskemaskine her hvor jeg bor! :banan: :klap: :love: Slut med at tage på arbejde for at vaske tøj!

Altså med mindre jeg har behov for at låne tørretumbleren :genert:
5
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
zembra1986
Kort karma: 119
Likede indlæg: 1838

Indlægaf zembra1986 » 24. aug 2016, 17:33

Rakel skrev:Solskin :love:

x2 :love2: :banan: :pompom: :sol:
0
Brugeravatar
Avino
Kort karma: 151
Likede indlæg: 771

Indlægaf Avino » 24. aug 2016, 18:11

At jeg endeligt har haft tid til, at lægge min nye topmadras på min seng. Den der kostede ½ million med fragtmand( overdrivelse fremmer forståelsen ), men som kom med Post DK :gruble:
Har skiftet sengetøj( nyt- som ikke er blevet vasket, men har hængt til udluftning hele dagen. ) Ved godt, at man ikke må . :(
Glæder mig så meget, til at komme i seng i aften.
Håber min ryg bliver rigtigt glad
3
Brugeravatar
Velvet-Goldmine
Kort karma: 112
Likede indlæg: 1967

Indlægaf Velvet-Goldmine » 24. aug 2016, 21:41

Jeg havde jo hørt en lille fugl pippe om at jeg var accepteret, men i dag kom den officielle mail at jeg er optaget på diplom i ledelse, så nu venter skolebænken ved siden af arbejdet, fra sep.

Jeg har allerede siddet og organiseret mapper og litteratur, har smuglæst lidt allerede og glæder mig vildt til ny læring og input! :dance:
3
Brugeravatar
sigge
Kort karma: 194
Likede indlæg: 3683

Indlægaf sigge » 25. aug 2016, 06:13

Belært af mit intermezzo med myg tirsdag aften, gik jeg i går aftes på myggejagt i soveværelset, inden jeg lagde mig i sengen. Jeg fik klapset 3 af de små krapyler, så der var ingen, der forstyrrede min søvn, og jeg har ikke fået myggestik i løbet af natten. Juhu!
1
Sjo
Kort karma: 63
Likede indlæg: 1013

Indlægaf Sjo » 25. aug 2016, 07:59

Min søster sendt et billede af sin tykke lille baby, som ikke er så lille mere. De kommer i eftermiddag og plukker brombær og så bliver de og griller. Jeg glæder mig til at se min store niece, hun går i 0. nu, jeg kan slet ikke følge med.
Senest rettet af Sjo 25. aug 2016, 13:34, rettet i alt 1 gang.
1
Vor herre til fucking pipirøvhest altså!
Brugeravatar
didas
Kort karma: 260
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 2805

Indlægaf didas » 25. aug 2016, 12:00

At jeg stadig har et par dage tilbage af sommerferien og pt ligger nede i gården og nyder solen :lun:
1
I was dropped as a baby into a pool of awesomeness and glitter :dance:
Brugeravatar
Studsgaard
Kort karma: 299
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 3612

Indlægaf Studsgaard » 25. aug 2016, 12:45

Jeg har været model hos en på Frisørskolen, så nu er jeg nyklippet og farvet med lidt anderledes og vildt hår.
Hun sagde mange gange hun elsker at klippe mig, for så får hun lov til at afprøve alt muligt der næsten ikke er andre der vil.
1
Brugeravatar
Charly
Kort karma: 73
Likede indlæg: 1412

Indlægaf Charly » 25. aug 2016, 13:22

Min søde elev har været så lykkelig hele dagen, fordi han fik ferie, der hvor han gerne ville :)
0

Tilbage til "Generelt"