Hvad har påvirket din dag positivt?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 573
Likede indlæg: 5094

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf ManicNinja » 15. sep 2016, 10:01

*En uventet chat i aftes med en kollega, som jeg bliver bedre og bedre venner med. Pludselig opstod der en helt ny åbenhed og fortrolighed. Det har været rart hele tiden. Men i går var anderledes. SÅ dejligt! Og så er han bøsse - skønt at linjerne er afklarede! :D

*Små ti timers søvn og fred og ro

*Fridag i dag, god tid til at drikke lækker kaffe.

*Solskinsvejr - det er sååå meget bedre i september end i juli!

*At mit ben/min fod har haft godt af natlig hvile. Jeg skal være meget forsigtig, kan jeg mærke og er stadig øm. Men hævelsen i foden er væk, og overordnet er tilstanden vist bedre ...

*At jeg (endnu) ikke er nervøs inden min store præsentation i morgen.
0
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 573
Likede indlæg: 5094

Indlægaf ManicNinja » 15. sep 2016, 10:04

KitKat skrev:Hjemmearbejdsdag.
Jeg elsker det der lille mentale pusterum sådan en dag giver :)

Præcis! Jeg er SÅ misundelig på jer, der har den mulighed! Har gjort det i tidligere jobs - og ja, det kan være så rart at kunne sidde koncentreret for sig selv, ikke have transporttid frem og tilbage osv.!
1
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1150
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 9671

Indlægaf kidkomb » 15. sep 2016, 11:16

At nogle weekend-aftaler er blevet aflyst.
Det lyder mærkeligt og det var heller ikke noget jeg ikke havde lyst til, jeg har bare planer samtlige weekender indtil december og det gør mig helt bims.
Så det lettede lidt :blush:

Jeg har besluttet at stoppe i mit andet kor og kun fortsætte i det nye jeg er optaget i. Der var en knude i maven der forsvandt og jeg kan mærke at det er den helt rigtige beslutning, selvom jeg har været i tvivl i mange måneder.

Vægten sagde 67.7 imorgen :shock: :banan:
3
Walk tall and cry with dignity.
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Brugeravatar
Persnikedy
Kort karma: 253
Likede indlæg: 4154

Indlægaf Persnikedy » 15. sep 2016, 11:17

Igår var jeg ude og få taget nude art billeder i en skov . Jeg har aldrig gjort sådan noget før, men jeg har det fantastisk med det.
Mig og min 130kg+ krop så fantastisk ud i skovlyset og jeg glæder mig utrolig meget til at få billederne og se dem på en ordenlig skærm.

Jeg så min krop på en ny og fantastisk måde og er stadig høj af oplevelsen :lun:
9
Fab-Yule-Ous
Brugeravatar
Pityt
Kort karma: 213
Likede indlæg: 1644

Indlægaf Pityt » 15. sep 2016, 11:53

Jeg har weekend om 2 timer...helt til tirsdag morgen, så jeg har den dejligste fredagsfølelse i kroppen :banan: :love2:
3
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
Avino
Kort karma: 105
Likede indlæg: 451

Indlægaf Avino » 15. sep 2016, 12:39

Håndtering af CT- scanning på hospital.
Fine forklaringer- hvordan de gjorde og hvorfor
Venflon sat i- uden smerter. Det havde jeg gruet for :(

Svaret kommer i morgen. Det er måske knap så positivt :( Tror min læge.

Min dejlige søn tager med mig :kram: . Så jeg ikke er alene, hvis det er dårlige nyheder.
Aner ikke, hvordan jeg vil reagere, hvis ordet cancer kommer op.
0
Sjo
Kort karma: 62
Likede indlæg: 1008

Indlægaf Sjo » 15. sep 2016, 13:17

Jeg har hørt Skeleton Tree, Nick caves nye album, 3 gange i dag. Shit mand, det er fucking fantastisk.
0
Vor herre til fucking pipirøvhest altså!
Mamaseraptor
Kort karma: 19
Likede indlæg: 228

Indlægaf Mamaseraptor » 15. sep 2016, 13:30

Vores søn har fået et lille værelse hjemme hos os som er hans kontor. Han møder til direktørtid og arbejder disciplineret til midnat. Jeg er frivilligt arbejdsløs og jeg nyder at have ham tæt på og tale med ham hver dag. Dog savner jeg hans kæreste, men hendes liv er lige nu arbejde, spise og sove, så det varer nok lige lidt inden jeg ser hende igen.
1
Brugeravatar
Spjaerten
Kort karma: 488
Likede indlæg: 1589

Indlægaf Spjaerten » 15. sep 2016, 16:02

Der er lige dukket et bud op med en fødselsdagsbuket fra en fantastisk ven :lun:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
7
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
Filipai
Kort karma: 230
Likede indlæg: 1391

Indlægaf Filipai » 15. sep 2016, 16:10

En tur på hospitalet med min mor, hvor hun fik af vide at alle hendes prøver var lige som det skulle være, og at de cyster de havde frygtet kunne være kræft, var bare vandfyldte, og intet tyder på at det vil ændre sig. Jeg er meget lettet.
6
Brugeravatar
Studsgaard
Kort karma: 194
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 2311

Indlægaf Studsgaard » 15. sep 2016, 16:47

Min mellemste er svært ordblind. Han går i 5. men læser som en i første klasse. Han kæmper dagligt og jeg er med på skolen en time hver uge for at jeg også kan hjælpe ham hjemme.
Han kom idag med denne seddel han havde lavet. :love2: :love: :love2:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
27
Brugeravatar
FrøkenM
Kort karma: 133
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 1100

Indlægaf FrøkenM » 15. sep 2016, 17:16

i morgen går turen til Landsmøde i min patientforening. En hel weekend med skønne mennesker, politik og en masse spændende oplæg. Jeg er fan :banan: :love :ivrig:
1
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
Vira
Kort karma: 498
Likede indlæg: 1910

Indlægaf Vira » 16. sep 2016, 10:43

At jeg købte 6 stykker tøj i genbrug i går, og kom af med 107 kroner :lol2:
2
I'm not limited edition, I'm weird.
Brugeravatar
Lucia
Kort karma: 10
Likede indlæg: 273

Indlægaf Lucia » 16. sep 2016, 14:19

Jeg er blevet inviteret til jobsamtale på et job, jeg egentlig mest søgte fordi jeg skulle sende en ansøgning. Troede ikke jeg havde en chance, eftersom jeg har minimal erfaring indenfor det område.

Hvilket udelukkende burde være positivt, men bare tanken om samtalen gør mig en smule panikramt, fordi jeg ikke synes jeg er særlig kvalificeret til det, så det ødelægger ligesom begejstringen lidt :panik:
3
Brugeravatar
Rapfisk
Kort karma: 530
Likede indlæg: 4286

Indlægaf Rapfisk » 16. sep 2016, 14:28

Det var egentlig i går, men der skrev jeg nogle PB'er med en anden debattør, som bare var så sød (som sædvanligt). Samtidig skrev jeg i en lidt lettere tråd på Messenger med nogle andre debatveninder, og så tænkte jeg, at jeg synes, det er synd for alle de mennesker, der ikke har Debatten.

Jeg er vild med jer :dåne:
8
Søger job inden for projektledelse, sekretariat, politik eller andet, man kan bruge et skarpt hoved til. Skriv PB :blomst:

Tilbage til "Generelt"