Hvad har påvirket din dag positivt?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 769
Likede indlæg: 10145

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf DetSorteCirkus » 8. okt 2016, 16:19

*dobbeltpost*
Senest rettet af DetSorteCirkus 8. okt 2016, 16:20, rettet i alt 1 gang.
0
Je suis un tableau noir.
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 769
Likede indlæg: 10145

Indlægaf DetSorteCirkus » 8. okt 2016, 16:20

Forplejningen til mit arbejdes visionsdag i dag.
Især at der, da vi godt lørdagtrætte kom ind til opsamling kl. 14, stod krydderkage, kransekagekonfekt, vingummier og chips og ventede på os :love:
Maden var ellers meget lødig, men de der eftermiddagssnacks var altså et godt valg.
0
Je suis un tableau noir.
Brugeravatar
Bad Samaritan
Kort karma: 132
Likede indlæg: 1505

Indlægaf Bad Samaritan » 9. okt 2016, 10:04

Min sidste dag på jobbet her i Somalia er slut, og det er jeg virkelig glad for. Det har været seks fucking hårde måneder, hvor jeg har været ved at kaste håndklædet i ringen flere gange. Men i morgen vender jeg snuden hjemad, og i næste uge går det så afsted mod nye eventyr - denne gang i Nordirak. Så'ehm... :wave:
13
Brugeravatar
FrøkenM
Kort karma: 129
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 1076

Indlægaf FrøkenM » 9. okt 2016, 11:56

At vores workshop i går gik fuldstændig efter bogen :banan:
Det har krævet SÅ meget forberedelse, planlægning og en masse kommunikation mellem os og de eksterne oplægsholdere. Jeg var en meget meget glad arrangør i går da det hele bare spillede fra start til slut. Så ved man, at man har nogle rigtig gode samarbejdspartnere.

Det gør mig stadig helt glad i låget i dag :lun:

Nu skal vi bare have lavet evalueringen og have smidt ud til deltagerne og så skal vi videre med næste spændende projekt!
0
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Aviva
Kort karma: 10
Likede indlæg: 67

Indlægaf Aviva » 9. okt 2016, 12:09

Fik smidt ting ud fra mit kælderrum, så nu er det næsten tømt..

Er glad for at min søster og hendes kæreste lige ville køre det på lossepladsen idag, og at min anden lillesøster også hjalp med at bære op..
0
Palestine never existed!

Gud velsigne ISRAEL
Ladysparrow
Kort karma: 22
Likede indlæg: 275

Indlægaf Ladysparrow » 9. okt 2016, 18:27

At jeg har købt en bil... kan slet ikke vente med at få den hjem. Det bliver perfekt når jeg flytter ud på æ land til min kæreste. Nu kan jeg godt mærke hvor meget jeg har savnet en bil siden jeg blev skilt i foråret.
0
Brugeravatar
Annione
Kort karma: 230
Likede indlæg: 2442
Kontakt:

Indlægaf Annione » 9. okt 2016, 18:45

Et hyggeligt besøg hos kærestens farmor. Det var bare så ja: hyggeligt!
0
At rejse er at leve :love2:
Brugeravatar
Q-beben
Kort karma: 35
Likede indlæg: 560

Indlægaf Q-beben » 10. okt 2016, 13:54

Vi har fået noget alvorlig dødelig sygdom helt tæt på i vores familie, plus at min eksmand desværre samtidig med har fravalgt vores to børn i en periode, så vi er noget klemte i vores lille familie lige for tiden.

Da vores børn var små, havde vi en aupair, som blev en del af vores familie. Vi (både jeg og børnene) har kontakt til hinanden, selvom hun bor langt væk.

Hun har søgt og nu fået bevilliget et turist visa, så hun kommer for at besøge os i tre måneder i november-februar. Hun vil bare herop for at være en støtte for mig og børnene i alt det her kaos...

Hvor er hun dog bare et dejligt menneske :) Tænk sig lige at tage tre måneder ud af sit liv for at være der for andre? Hun skulle ha været startet i job i Japan efter endt uddannelse, og ja, det har hun bare formået at få skubbet.

Det er lige, så jeg tuder... her midt i arbejdstiden... Hvor er det bare stort af hende.

Vi glæder os helt vildt - vi har bare savnet hende så meget.
15
Brugeravatar
Tricolette
Kort karma: 78
Geografisk sted: Himmerland
Likede indlæg: 636

Indlægaf Tricolette » 11. okt 2016, 07:26

At det endelig lykkes sønnike at bestå køreprøven - kun i 5. forsøg :fløjt:

Så nu tror jeg nok, folk skal til at holde høns og løsgående hunde inden i fremtiden :panik:
5
Brugeravatar
Vira
Kort karma: 494
Likede indlæg: 1890

Indlægaf Vira » 11. okt 2016, 12:47

At jeg har nået en hel masse ting i dag. Det var tiltrængt :-D
1
I'm not limited edition, I'm weird.
bluetof1
Kort karma: 132
Likede indlæg: 638

Indlægaf bluetof1 » 11. okt 2016, 13:54

At min klient meget mod forventning blev indstillet til fleksjob i dag. DET har fanme været en lang tur op ad bakke :tie:
2
"Change will not come if we wait for some other person or some other time. We are the ones we've been waiting for. We are the change that we seek."
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1142
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 9609

Indlægaf kidkomb » 11. okt 2016, 22:16

Måske ikke lige idag, men en dag i sidste uge og sådan helt generelt.
Nogle kan måske huske hvor dårligt jeg havde det for et års tid siden. Jeg havde virkelig dårligt. Det var rigtig skidt.
Men min medicin blev sat op og jeg gik til en virkelig dygtig psykiater og jeg føler at jeg er blevet meget mere mig. Den jeg rigtigt er.
Jeg tror i virkeligheden at jeg ikke har været mere i balance siden mine sene teenageår. Altså 20 år siden.
Jeg er blevet mushy og bliver meget nemt rørt. Psykiateren sagde at det var ret ualmindeligt at det skete.
Men jeg tror egentlig at det er fordi jeg vågnede lidt op af min døs og kunne tillade mig at føle lidt.
Bevares jeg havde også stress og jeg var ude af stand til at fungere normalt og det er også lettet.
Jeg kan føre en samtale nu uden at glemme hvad den anden siger. Og jeg kan huske, næsten altid, hvad jeg selv vil sige når de har talt færdig.
Jeg afbryder stadig, fordi jeg skal koncentrere mig meget for at huske det, men det er et stort fremskridt.
Og jeg taber stadig alting når jeg bliver presset. Og så vender døsen tilbage, hvor jeg går i stå i en samtale og ikke kan huske hvad vi talte om.
Men det ved jeg er en kombination af min dårlige nakke, som maser lidt på mine nervebaner og at jeg ryger lidt tilbage i stress-tilstanden.
Og at det går over, når jeg bliver mindre presset.
Jeg kan være sammen med andre mennesker uden at føle angst og have lyst til at flygte hele tiden.
Hæh og nu bliver jeg rørt og tuder lidt. Men det er på den lettede måde.
Hold kæft jeg har mange issues, men jeg kan håndtere det nu.
Det er vildt. Det er positivt.
Det er starten på resten af mit liv :banan:
30
Walk tall and cry with dignity.
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Brugeravatar
Pandesteg
Kort karma: 229
Likede indlæg: 2441

Indlægaf Pandesteg » 12. okt 2016, 09:19

Har skrevet mig på venteliste til en lyserød iPhone 7 med 128 gb :banan: Min søde mand har givet mig et tilskud til en ny telefon, fordi min gamle iPhone kører ad H til. Så nu har jeg rent faktisk råd til en ny telefon, selvom jeg stadig kvier mig ved prisen :tie:
4
Heaven is a place on earth :jule:
Rakel
Kort karma: 418
Likede indlæg: 3074

Indlægaf Rakel » 12. okt 2016, 12:14

Min nye dyne kom med fragtmanden i dag :love:
5
Brugeravatar
sigge
Kort karma: 115
Likede indlæg: 2130

Indlægaf sigge » 13. okt 2016, 08:19

Ny føntørrer nr. 2 indkøbt inden for få dage er meget bedre til mit hår end ny føntørrer nr. 1. Så nu har jeg ikke helt fladt hår :banan:, og ny føntørrer nr. 1 ryger dybt ind i skabet som reserve, hvis ny føntørrer nr. 2 (Gud forbyde det) står af på et tidspunkt.
2

Tilbage til "Generelt"