Hvad har påvirket din dag positivt?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
MyGirl
Kort karma: 241
Likede indlæg: 1088

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf MyGirl » 14. okt 2016, 14:16

Min chef har kaldt mig sit multiværktøj i dag :) (Underforstået en af de medarbejdere, han kan give alle de opgaver, han ikke heeelt ved, hvem i teamet, der har kompetencerne til at lave.)

Ooog, nu går jeg på weekend of skal ud at spise og drikke øl med 2 veninder.

Life is great!
4
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 717
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 6830

Indlægaf Daine » 14. okt 2016, 14:52

En god dag på arbejde. Vi fik omtale af vores Harry Potter arrangement i avisen, jeg blev igen interwievet (kort) til radioen om selvsamme bog og jeg fik fat i nogle heksehatte i Bilka, som vi skal bruge til halloweenaften den 4/11 hvor der er Open by Night i byen. Nu har jeg weekend og skal først møde på tirsdag :love:
3
"It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession of a good fortune must be in want of a wife."
"Stol aldrig på et menneske, der ingen bøger har."
Brugeravatar
malou_43
Kort karma: 87
Geografisk sted: Jylland
Likede indlæg: 561

Indlægaf malou_43 » 14. okt 2016, 16:36

Min klasse klarede det så godt til motionsdag - jeg har haft dem siden de var 5, altså i 4 år nu, så jeg var squ lige ved at fælde en tåre, da de vandt en titel :D
0
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 573
Likede indlæg: 5094

Indlægaf ManicNinja » 14. okt 2016, 17:54

*At kollega i afdeling, vi samarbejder tæt med, hev mig til side i kantinen og højlydt roste min indsats i forhold til kompliceret emne og mange utilfredse kunder i går. Min chef kom så tilfældigt forbi, og kollega hev fat i hende og pegede på mig: "Hende dér var SÅ sej i går!" Chef smilede stort, men sagde selvfølgelig ingenting. Det gør hun aldrig. Anerkender på ingen måde mit seje arbejde. Men for hunnan, hvor jeg grinede indvendigt! Hun har SÅ godt af det! Sådanne ting er sket flere gange på det sidste. Og mit netværk i organisationen bliver bare bedre og bedre ... Det skal nok lønne sig! Yay!

*At jeg fik gjort rent bord inden ferie. Ingen hængepartier!

*Udsigt til flere hyggelige aftaler, udflugter OG alenetid i min ferie.

*En hyggelig samtale med min mutti

*Udsigt til lækker italienerpizza og ditto rødvin - og allerbedst: godt selskab - når jeg er hjemme lige om lidt.
5
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Chloecat
Kort karma: 3
Likede indlæg: 66

Indlægaf Chloecat » 14. okt 2016, 20:01

At firmaet vi har købt vores sofa fra vil tage den retur grundet den er ved at falde fra hinanden og returnere beløbet, så nu skal vi til at finde sofa.
0
Lykke
Kort karma: 45
Likede indlæg: 719

Indlægaf Lykke » 15. okt 2016, 16:44

- 25% på al vin i Bilka, så fik champagnelageret fyldt op.
-Gåtur i blæsevejret
-At der kommer mere og mere styr på lejligheden. I dag fik vi savet hylder, tilpasset et bogreolsystem. Hentet et sengebord. Købt en ramme og sat billeder i.
- Mega lækker aftensmad. Grydestegt kylling med det hele! Også franske kartofler.
-At jeg har fået bestilt hotel og togbilletter til en hyggetur for manden og mig selv!
2
Brugeravatar
ManicNinja

Indlægaf ManicNinja » 16. okt 2016, 14:07

En rigtig lad og langsom søndag med god tid. Til absolut ingenting aka nogle kilometers travetur, langsom kaffe og kage på café, aviser. At tænke på ingenting. Hente vegimad i yndlingsbiksen. Kigge på byens mennesker. At pakke sig ind i vams og hyggetøj og - sikkert - drikke et par glas vin på sofaen i aften. Der er helt stille indeni hovedet. Endelig.
3
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
Ballademager
Kort karma: 352
Likede indlæg: 3480

Indlægaf Ballademager » 17. okt 2016, 07:21

Min første forfremmelse nogensinde :genert: :panik:
25
Forstadskedelig :love:

I'll never know what I'm capable of, if I don't go where I'm scared to be lost...
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 717
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 6830

Indlægaf Daine » 17. okt 2016, 09:54

En sød debattør - og mandagsfri :)
0
"It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession of a good fortune must be in want of a wife."
"Stol aldrig på et menneske, der ingen bøger har."
Brugeravatar
HappyQ
Kort karma: 112
Geografisk sted: Helsingør
Likede indlæg: 762

Indlægaf HappyQ » 17. okt 2016, 11:45

Min yngste datter hun betalte for en ældre dames medicin på apoteket, damen havde ikke penge nok. :lun:
10
23-06-16 :love2:
Brugeravatar
Ballademager
Kort karma: 352
Likede indlæg: 3480

Indlægaf Ballademager » 17. okt 2016, 14:10

Ballademager skrev:Min første forfremmelse nogensinde :genert: :panik:

Tak for likes og grønt :lun: :blomst:

Det kom fuldstændig bag på mig. Har en fyring bag mig i mit tidligere job, så jeg forventer ofte det værste, når chefen lige skal låne mig to minutter :genert: Så er det bare ekstra fedt at få sådan en anerkendelse :banan:
8
Forstadskedelig :love:

I'll never know what I'm capable of, if I don't go where I'm scared to be lost...
Brugeravatar
ManicNinja

Indlægaf ManicNinja » 17. okt 2016, 15:00

Jeg har fået skrevet en vigtig mail, der krævede tid og ro at få formuleret.
1
Brugeravatar
klumphen
Kort karma: 86
Likede indlæg: 802

Indlægaf klumphen » 17. okt 2016, 17:28

At jeg har fundet ud af hvordan man får youtube til at afspille den samme video igen og igen :D
2
Brugeravatar
ManicNinja

Indlægaf ManicNinja » 17. okt 2016, 18:31

*Fandt ud af, at jeg skal have 1000 kroner tilbage i EL.

*Fandt en af mine absolut yndlingsvine sat ned fra 90 til 45 kr. :savl:

*Har igen travet nogle skønne, friske kilometer - og har slet ikke ondt i den fod, der i ugevis skabte sig med overbelastningssmerter. Hurra! :dance:

*Lille, hyggelig flirt og dejlig øjenkontakt med sød ekspedient.
2
Brugeravatar
Daphne
Kort karma: 161
Likede indlæg: 846

Indlægaf Daphne » 17. okt 2016, 21:14

Min kæreste er blevet udskrevet i dag :) Dog stadig med lidt feber, som vi lige holder øje med, men alle blodprøver osv. så efterhånden normale ud, så de turde godt at udskrive ham.

Katten var med inde og hente ham, da hun alligevel skulle til dyrlæge der. Den gensynsglæde for dem begge to der i bilen var simpelthen så dejlig. Og hele dagen har hun ligget på chaiselong-delen af sofaen og kigget ham ind i øjnene og passet på ham, hvor han lå på langs på sofaen. Så nu kan det være der også kommer lidt ro på hende, hvilket er tiltrængt, da hun nu skal have beroligende resten af året, for at dæmpe stressen.
Men hvor er det bare fantastisk at se, hvordan hun lyser helt op igen, nu hvor han er kommet hjem. Min lille familie samlet igen :lun:
18

Tilbage til "Generelt"