Hvad har påvirket din dag positivt?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 1253
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 12108

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf 2SHY » 17. nov 2016, 17:04

En borger der ringede bl.a. for at høre om hun kunne få mig som terapeut igen, når hun engang blev klar til at træne sit knæ igen, når hun blev færdig med noget andet behandling hun skulle i gang med. "Jeg vil gerne have dig igen, hvis jeg kan det". Årh... :lun:
11
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 1646
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 16775

Indlægaf Daine » 17. nov 2016, 21:21

Billige nye bøger :love: Vi har haft bogauktion på arbejde og disse fik jeg tusket mig til :lun:
image.jpeg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
4
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1930
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 18738

Indlægaf kidkomb » 17. nov 2016, 21:24

Wizzze skrev:Ægte cola, på den gamle opskrift med rigtig sukker, koffein, und alles :love:

image.jpeg

Hvor fik du den?? :ivrig:
0
Walk tall and cry with dignity.
Lord Bendtner og Kong Christian :sol:
Brugeravatar
Wizzze
Kort karma: 2487
Likede indlæg: 15638

Indlægaf Wizzze » 17. nov 2016, 21:32

kidkomb skrev:
Wizzze skrev:Ægte cola, på den gamle opskrift med rigtig sukker, koffein, und alles :love:

image.jpeg

Hvor fik du den?? :ivrig:

Desværre i Arizona, så det bliver svært at få nogen med hjem, men vi skal nok prøve at drikke så mange som muligt mens vi er her :D
1
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 9014

Indlægaf ManicNinja » 18. nov 2016, 09:32

Hvor jeg bor, har vi en madordning. Automatisk via huslejen betaler man et beløb til denne ordning hver måned. Man får så udleveret et antal madbilletter, som man kan bruge i vores restaurant.
Pga skiftende arbejdstider har jeg de sidste par år stort set ikke brugt ordningen. Jeg satte derfor for et års tid siden en KÆMPE stak af mine madbilletter til salg i husets interne salgsordning - og glemte derefter alt om det: Af alle mulige forskellige årsager har ordningen været lukket ned en periode, der er derfor ingen billetter solgt og ja, havde troet, det var gået helt i stå og derfor ikke budgetteret med de her penge.

Forleden fik jeg så besked om, at jeg skulle indfinde mig i ekspeditionen. Det gjorde jeg i går, mens jeg overvejede årsagen (i ekspeditionen ordnes meget andet end blot salg af madbilletter, så det kunne være så meget andet, og ordningen har som sagt været ret død en del af året, så ...)
Da jeg kom derover, viste det sig, at de skam havde solgt alle mine billetter og nu kunne udlevere små 10.000 kroner til mig i kontanter.

Og så op til jul!? Det er simpelthen så smukt! Ikke bare fik jeg betalt min bror et par tusind, jeg skyldte ham. Nu går jeg også en noget mere ... "smidig" jul i møde :dance:
21
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Aviva
Kort karma: 19
Likede indlæg: 213

Indlægaf Aviva » 18. nov 2016, 10:24

At kunne vågne op i fred og ro, hver morgen/formiddag..
Så skønt med egen indgang, så man ikke bliver vækket af naboen/hans gæster der smækker med de skide døre hele tiden

Og at vågne med katten i sengen hver morgen er så hyggeligt..
Selvom hun breder sig i løbe af natten.. falder jo næsten ud af sengen :D
1
Palestine never existed!

Gud velsigne ISRAEL

Næste år i Jerusalem :banan:
Brugeravatar
Sukisaki
Kort karma: 36
Likede indlæg: 534

Indlægaf Sukisaki » 19. nov 2016, 17:08

Det har været en dejlig dag!
Fandt en sjov podcast og hørte den mens jeg strikkede
En tur i badekar
Fik købt gode gaver til kommende fødselsdag og babyshower
Caféhygge med mig selv og en bog
Har skrevet med søde mennesker
Krøniken
Og der er nem aftensmad :D
2
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 1159
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 13487
Kontakt:

Indlægaf Ado » 19. nov 2016, 20:13

Arbejde. De flygtninge spreder simpelthen så meget varme og glæde. Jeg har da sjældent oplevet så taknemmelige mennesker.
2
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1930
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 18738

Indlægaf kidkomb » 19. nov 2016, 23:06

Nogle dejlige piller som jeg købte i England for nogle uger siden.
De er ikke helt fine i kanten tror jeg. Altså i England er de, men i Danmark ved jeg sgu ikke.
De indeholder både paracetamol og kodein (morfin-lignende stof) og der står med fede bogstaver på at man IKKE må tage dem mere end 3 dage i træk pga risiko for at udvikle afhængighed.
Hidsigt, no?
Jeg købte dem for at se om de kunne tage smerterne den første dags af min mens, uden at jeg skulle have kvalme og være svimmel, som jeg er, når jeg tager 2xparacetamol og 1xacetylsalicylsyre.
Det er kun 1 gang om måneden jeg gør det i så meget smertestillende på en gang. Og kun den ene portion med 3 piller. Jeg bliver knald-skæv af det.
Og det harmonerer ikke så godt med at skulle køre bil og arbejde.

Nå, men igår, efter en lang, hård arbejdsdag med husrenovering (save, hamre, slæbe) havde jeg virkelig ondt i min allestedsnærværende discus-klub og tænkte at det måtte stå sin prøve med det narko der.
-Man må gerne køre bil når man har taget dem, hvis man føler sig i stand til det (Hvad sker der i øvrigt for det :stoned:) så jeg var under alle omstændigheder nødt til at afprøve virkningen.

Nå, men! Jeg kunne ligge ned hele natten uden at det gjorde ondt! Det har jeg ikke kunnet i 11 måneder! Jeg kunne hen på morgenen mærke at min nakke var irriteret og at den nok gerne ville have mig til at vende mig, men det gjorde ikke ondt.
Det var som om at være lokalbedøvet. Jeg kunne mærke smerten, men den gjorde ikke ondt.
Til gengæld var jeg alt for frisk til at sove. Jeg blev liggende, for jeg skal have min hvile, men jeg var godt nok frisk.
Jeg har store forhåbninger for de piller. De må stå manddomsprøven her om nogle dage.

Det var i går aftes jeg tog pillen (Ja, pillEn, kun 1. Jeg reagerer som regel stærkt på medicin, så jeg tog kun 1 istedet for de 2 som der stod man skal) og selv nu har jeg ikke lige så ondt som jeg plejer. Flere gange på arbejdet tænkte jeg at jeg næsten havde glemt at jeg holder discus-klub i nakken. Det er vildt, når jeg har kunnet mærke min nakke næsten 24/7 i så mange måneder.

Jeg kan godt mærke at det er noget morfin-lignende halløj. Og jeg kan godt forstå at man kan blive afhængig af det.
Det giver en helt speciel følelse i kroppen. Ikke nødvendigvis en god en faktisk. Men jeg kan genkende den fra et skud morfin jeg fik i forbindelse med en indlæggelse engang.
Jeg kan sgu godt forstå de ikke bliver solgt i håndkøb i Dk, jeg er helt forarget over at de bare langes over disken i England på den måde.
Jeg er ret sikker på at hvis jeg tog den anbefalede max dosis, 2 piller 4 gange om dagen (i max 3 dage), så ville jeg ikke kunne hverken stå eller gå. Jeg er ikke engang sikker på at jeg ville overleve.... :shock:

Så, eh, jeg sidder lige og glæder mig over min narko. Den har påvirket min dag positivt :lol:
Hvis alt går vel, så skal jeg aldrig mere have så skidte dage på min første dag af mens igen.
Og jeg ved at jeg kan tage en pille, hvis min nakke har drillet så meget at jeg ikke har sovet i nogle dage.

NB Jeg tager meget lidt smertestillende i forvejen alt taget i betragtning. Jeg tror jeg i gennemsnit sniger mig op på 5 stk paracetamol om måneden. Det svarer til under et døgns forbrug. Så jeg regner ikke med at blive junkie :lol: -og nej, jeg tager ikke en ny pille nu til at gå i seng på. Don't worry.
3
Walk tall and cry with dignity.
Lord Bendtner og Kong Christian :sol:
IrmaPigen
Kort karma: 295
Likede indlæg: 3655

Indlægaf IrmaPigen » 20. nov 2016, 07:09

Jeg fik trænet i går inden julefrokosten
0
Brugeravatar
zembra1986
Kort karma: 143
Likede indlæg: 2252

Indlægaf zembra1986 » 20. nov 2016, 18:22

At min faster skrev en privatbesked til mig på facebook hvor hun gav udtryk for at hun (og min bedstemor og bedstefar) savnede mig og om det ikke var tid til at vi skulle optage kontakten :lun:

Der har aldrig været uvenskab imellem os, men eftersom forholdet til dem er gået igennem min far og kontakten til ham har været meget begrænset, så er kontakten til min faster og min bedstemor/far også gledet ud i sandet.

Denne besked varmer dog mit hjerte, for jeg vil rigtig gerne ha' kontakt til dem igen.
8
IrmaPigen
Kort karma: 295
Likede indlæg: 3655

Indlægaf IrmaPigen » 21. nov 2016, 14:08

Har lige fået sat renten på mit andelsboliglån ned til næsten 1/3 af hvad den har været længe.

Og har fået en herrefed censur i januar, der giver gode penge udbetalt i februar.

:banan:
3
Brugeravatar
Ladysparrow
Kort karma: 57
Likede indlæg: 1138

Indlægaf Ladysparrow » 21. nov 2016, 14:29

At der er 1 time til fyraften.
1
Brugeravatar
Velvet-Goldmine
Kort karma: 146
Likede indlæg: 2508

Indlægaf Velvet-Goldmine » 21. nov 2016, 14:51

En jobsamtale i formiddag som jeg nailede på baggrund af lige dele god forberedelse, viden om jobbet og personlig kemi.
HR konsulenten ringede for en time siden og de vil gerne se mig til 2. samtale på mandag, der skal tage udgangspunkt i løsningen af en opgave som de tilsender.
Så skal jeg også lige tage en omfattende personlighedstest, som jeg skal ind at have autoriseret feedback på, på fredag.
Noget af en process, men jeg er med i den, og jeg er ret stolt af mig selv :cool:
11
Brugeravatar
Sophaya
Kort karma: 492
Likede indlæg: 4820

Indlægaf Sophaya » 21. nov 2016, 16:57

Er blevet komplimenteret på mit intellekt, mit drive og mine "veninde-evner" i dag :lun:
6
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x

Tilbage til "Generelt"