Hvad har påvirket din dag positivt?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 772
Likede indlæg: 10277

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf DetSorteCirkus » 2. nov 2015, 23:41

Dirtylittledevil skrev:At jeg hørte det sjoveste interview ever i radio 24-7, noget med en flok fiskere der engang kom op og slås med en flok rockere på et bar der hed Bowlerhatten. En af fiskerne endte med at køre rockernes motorcykler over med sin traktor. Jeg var flad af grin :-D

Allerede der bliver det godt :love:
2
Je suis un tableau noir.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 871
Likede indlæg: 11757

Indlægaf Dirtylittledevil » 2. nov 2015, 23:46

DetSorteCirkus skrev:
Dirtylittledevil skrev:At jeg hørte det sjoveste interview ever i radio 24-7, noget med en flok fiskere der engang kom op og slås med en flok rockere på et bar der hed Bowlerhatten. En af fiskerne endte med at køre rockernes motorcykler over med sin traktor. Jeg var flad af grin :-D

Allerede der bliver det godt :love:

Jaaa :love: hvis nogen får lyst så starter det 35:20 her: http://www.radio24syv.dk/programmer/eft ... 2-11-2015/

Edit: Og med ansigter på: http://www.tvmidtvest.dk/indhold/net-tv ... 4?id=40160
Senest rettet af Dirtylittledevil 3. nov 2015, 00:02, rettet i alt 1 gang.
1
The more I eat the butter I feel
Brugeravatar
Dirtylittledevil

Indlægaf Dirtylittledevil » 2. nov 2015, 23:48

Det startede med at én fik en træsko i hovedet inde på Bowlerhatten :-D
2
Brugeravatar
Aima
Kort karma: 611
Likede indlæg: 5033

Indlægaf Aima » 3. nov 2015, 01:28

Dirtylittledevil skrev:Det startede med at én fik en træsko i hovedet inde på Bowlerhatten :-D

Hvis du kan lide historien om Vorupør-fiskerne, kan du sikkert også lide den om Fluesmækkeren fra Skave. Kender du den? Han er et kulturfænomen herude, nogen har endda begået en biografi.

»Ved du ikke, hvem vi er!? Vi er Hvepsene fra Vinderup,« rungede rockerne, mens Steen Madsen langsomt rejste og lod Skave Kro se det fulde omfang af hans svulstige korpus.

»Og jeg er Fluesmækkeren,« lød det kvikke modsvar, der har levet sit eget liv lige siden.

http://m.dagbladet-holstebro-struer.dk/ ... -fra-skave

Og fra Berlingske i forbindelse med bogudgivelsen:
http://m.b.dk/?redirect=www.b.dk/nation ... fra-skave&

Han er altså ægte rock'n'roll! :D
2
I'll stick with hell no's and headphones...
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 772
Likede indlæg: 10277

Indlægaf DetSorteCirkus » 3. nov 2015, 08:11

Dirtylittledevil skrev:Det startede med at én fik en træsko i hovedet inde på Bowlerhatten :-D

Oh, hvilken ordkunst :lun:
0
Je suis un tableau noir.
Brugeravatar
Dirtylittledevil

Indlægaf Dirtylittledevil » 3. nov 2015, 08:32

Aima skrev:

Hvis du kan lide historien om Vorupør-fiskerne, kan du sikkert også lide den om Fluesmækkeren fra Skave. Kender du den? Han er et kulturfænomen herude, nogen har endda begået en biografi.

»Ved du ikke, hvem vi er!? Vi er Hvepsene fra Vinderup,« rungede rockerne, mens Steen Madsen langsomt rejste og lod Skave Kro se det fulde omfang af hans svulstige korpus.

»Og jeg er Fluesmækkeren,« lød det kvikke modsvar, der har levet sit eget liv lige siden.

Åh hvor er det godt :lol: Mange tak... og selvfølgelig har han overskæg og går i de blå kansas selebukser :klap:
1
Brugeravatar
sigge
Kort karma: 117
Likede indlæg: 2146

Indlægaf sigge » 3. nov 2015, 10:46

Dirtylittledevil skrev:
Aima skrev:

Åh hvor er det godt :lol: Mange tak... og selvfølgelig har han overskæg og går i de blå kansas selebukser :klap:

Og for tiden kan han nydes i programmet "Fra yt til nyt" på DR1 på hverdage kl. 18. :love2:
2
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 576
Likede indlæg: 5107

Indlægaf ManicNinja » 3. nov 2015, 12:21

Min fraværssamtale - der udartede sig til en regulær konfliktløsning. Enormt positivt og overraskende!
2
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
Daphne
Kort karma: 161
Likede indlæg: 853

Indlægaf Daphne » 3. nov 2015, 14:34

Jeg får lavet en masse praktisk i hjemmet i dag - det er virkelig skønt :danse:
1
Brugeravatar
Dime
Kort karma: 356
Likede indlæg: 1438

Indlægaf Dime » 3. nov 2015, 15:06

Billede
1
Damn, I'm fucked...
- Dime, 1.52
Brugeravatar
Pussikat82
Kort karma: 238
Likede indlæg: 975
Kontakt:

Indlægaf Pussikat82 » 3. nov 2015, 18:39

God service i vores lokale Meny-butik. Der er kommet ny ejer, og siden har det virkelig været en fornøjelse at handle der. Alle medarbejderne er så venlige, ikke mindst ejeren. I dag var jeg ude efter ænder på tilbud, men der lå kun en og ikke den vægt, jeg skulle have (jeg ville købe juleænderne nu). Fik stoppet en ung medarbejder, der meget gerne ville hjælpe, og han fik fundet ud af, hvad det var for ænder, jeg manglede, og gik så på lageret for at se, om der var nogle der. Det var der heldigvis, og han kom ud med to store, frosne ænder i favnen. Jeg havde egentlig opgivet at få ænderne, for man går så tit forgæves efter ting her i byen, og når man sædvanligvis spørger en medarbejder (især de unge), så er det "nej, det har vi ikke, og nej, vi får ikke nogen hjem" (tvivler på, at det er noget, de altid ved). Så det var dejligt rent faktisk at få noget ud af at spørge. Og så så venlig betjening. Det betyder altså noget for mig personligt, når man møder et smil og venlighed frem for "jeg hader mit job og kunderne"-attituden.
4
Homer: Kids. From now on there are three ways of doing things:
the right way, the wrong way, and the Max Power way.
Bart: Isn't that just the wrong way?
Homer: Yes, but faster.

Billede
Brugeravatar
Kyle
Kort karma: 20
Likede indlæg: 148

Indlægaf Kyle » 3. nov 2015, 18:50

Min kat ligger med hovedet på min arm. Så gør det ikke så meget, at hovedet stadig ikke er til noget som helst efter klokken 16.
2
Brugeravatar
Pjeps
Kort karma: 261
Geografisk sted: Det skønne København
Likede indlæg: 2103

Indlægaf Pjeps » 3. nov 2015, 18:56

Jeg har været på cafe med min meget gravide veninde, virkelig hyggeligt!
0
:ninja:
Brugeravatar
Rapfisk
Kort karma: 531
Likede indlæg: 4298

Indlægaf Rapfisk » 3. nov 2015, 20:30

Kaffe.
0
Søger job inden for projektledelse, sekretariat, politik eller andet, man kan bruge et skarpt hoved til. Skriv PB :blomst:
Karkluden
Kort karma: 247
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2394

Indlægaf Karkluden » 3. nov 2015, 22:03

Ret generelt gør Radio 24-7 min dag bedre mange dage. Jeg er snotuenige med mange af dem i mange ting, men du godeste, hvor er det sjovt (eller tankevækkende) meget af det. Jeg elsker "Det, vi taler om". De har nærmest kun persona non grata-gæster, og det gør det bare endnu sjovere, især fordi de har selvironi.
0
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.

Tilbage til "Generelt"