Hvad har påvirket din dag positivt?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 871
Likede indlæg: 11725

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Dirtylittledevil » 3. nov 2015, 22:11

Karkluden skrev:
Dirtylittledevil skrev:At jeg hørte det sjoveste interview ever i radio 24-7, noget med en flok fiskere der engang kom op og slås med en flok rockere på et bar der hed Bowlerhatten. En af fiskerne endte med at køre rockernes motorcykler over med sin traktor. Jeg var flad af grin :-D

Ret generelt gør Radio 24-7 min dag bedre mange dage. Jeg er snotuenige med mange af dem i mange ting, men du godeste, hvor er det sjovt (eller tankevækkende) meget af det. Jeg elsker "Det, vi taler om". De har nærmest kun persona non grata-gæster, og det gør det bare endnu sjovere, især fordi de har selvironi.

Jeg er helt enig, og kan næsten ikke vente til Ditte Okman vender tilbage... imo er hun nu bare Dronningen :lol:
0
The more I eat the butter I feel
Karkluden
Kort karma: 247
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2394

Indlægaf Karkluden » 3. nov 2015, 23:09

Dirtylittledevil skrev:
Karkluden skrev:
Dirtylittledevil skrev:At jeg hørte det sjoveste interview ever i radio 24-7, noget med en flok fiskere der engang kom op og slås med en flok rockere på et bar der hed Bowlerhatten. En af fiskerne endte med at køre rockernes motorcykler over med sin traktor. Jeg var flad af grin :-D

Ret generelt gør Radio 24-7 min dag bedre mange dage. Jeg er snotuenige med mange af dem i mange ting, men du godeste, hvor er det sjovt (eller tankevækkende) meget af det. Jeg elsker "Det, vi taler om". De har nærmest kun persona non grata-gæster, og det gør det bare endnu sjovere, især fordi de har selvironi.

Jeg er helt enig, og kan næsten ikke vente til Ditte Okman vender tilbage... imo er hun nu bare Dronningen :lol:

OMG, vil du være min nye bedste ven?
Alle hader hende, og jeg er så vild med hende. "ja, men hun skrev grimme ting på facebook". Ja, men sandsynligvis ting ALLE tænkte, og snakkede om alligevel. Jeg synes, hun er awesome, og hun har sindssygt meget selvironi. Jeg er tosset med hende og Anna Thygesen :lol:
Hun må lige holde op med det barsel der :D Selvom Vrå er cool, er han bare ikke ligeså cool.
1
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 938
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8466

Indlægaf 2SHY » 3. nov 2015, 23:13

At min mor og jeg fik klaret en masse gode ting i dag i forhold til at bestille nye køkkenlåger, bordplade og gulv til min morfars gamle køkken og at vi fik lagt nogle rigtig fine kranse + lanterne og lys på min mormor og morfars grav. Jeg tror faktisk min morfar ville have godkendt vores beslutninger i forhold til køkkenet og det glæder mig :)
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
Aima
Kort karma: 611
Likede indlæg: 5033

Indlægaf Aima » 3. nov 2015, 23:17

Åh, mener I det? Jeg er også kæmpe 24syv-fan og har været det fra starten. Min hjemmeradio er indstillet dér dag og nat. 'Det vi taler om' er det eneste, jeg virkelig ikke gider og slår væk fra, og Ditte Okman er (sammen med bl.a. Kristian Hornsleth :D), et af de få mediemennesker, jeg virkelig har negative følelser omkring. Ej, jeg synes hun er så nederen. Helt ørli, damer. Ditte Orker-hende-ik-man.

^ Ha, men sjovt skrevet! Altså af mig. Jeg fandt lige på den. :D
1
I'll stick with hell no's and headphones...
Brugeravatar
Aima

Indlægaf Aima » 3. nov 2015, 23:27

Karkluden skrev:OMG, vil du være min nye bedste ven?
Alle hader hende, og jeg er så vild med hende. "ja, men hun skrev grimme ting på facebook". Ja, men sandsynligvis ting ALLE tænkte, og snakkede om alligevel.

Arh, jeg ved nu ikke. Så vidt jeg husker, kaldte hun en tilfældig ekspedient for psykisk syg og 'fucked up' eller sådan noget... Og vel er hun kontroversiel, men hvis alle hadede hende, havde hun ikke noget radioprogram, tror jeg. Mit indtryk er, at en del er ret meget på røven over, hvor sej og straight up hun er. Lidt som med Bitterfissen dengang, som folk i øvrigt også troede, var Ditte O.
1
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 938
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8466

Indlægaf 2SHY » 3. nov 2015, 23:29

Jeg hører aldrig radio 24syv så jeg måtte lige google programmet. Beskrivelsen alene er nok til at jeg nok aldrig ville sætte mig til at høre det :genert: Det lyder som Se og Hør i radioform
4
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
Dirtylittledevil

Indlægaf Dirtylittledevil » 3. nov 2015, 23:35

Karkluden skrev:OMG, vil du være min nye bedste ven?
Alle hader hende, og jeg er så vild med hende. "ja, men hun skrev grimme ting på facebook". Ja, men sandsynligvis ting ALLE tænkte, og snakkede om alligevel. Jeg synes, hun er awesome, og hun har sindssygt meget selvironi. Jeg er tosset med hende og Anna Thygesen :lol:
Hun må lige holde op med det barsel der :D Selvom Vrå er cool, er han bare ikke ligeså cool.

ÅH du godeste ja, forestil dig lige os to, i selskab med Ditte O. og Anna T.! Og evt. nogle festlige drinks... :klap:
Det er bare som om at når Ditte er "ordfører" så spørger hun altid ind til lige præcist de detaljer hvor jeg selv sidder og tænker uuh hvad var det lige? :lol: ja Vrå er også okay men jeg synes han kører for meget ud af kedelige tangenter af og til...

Men det, og så Zornigs Zone og Den Korte Radioavis med Kirsten Birgit det er klart mine favoritter :) og Aflyttet og Stream team og Elektronista :-D
1
Brugeravatar
Dirtylittledevil

Indlægaf Dirtylittledevil » 3. nov 2015, 23:39

Ahrr Bitterfissen gider jeg så slet heller ikke.
0
Brugeravatar
Whoosh
Moderator
Kort karma: 333
Likede indlæg: 2954

Indlægaf Whoosh » 4. nov 2015, 00:01

Godt nok ikke i dag, men jeg kom lige i tanke om det og blev glad igen.

Vi var ude og spise frokost forleden, et sted vi er kommet jævnligt i 4-5 år.
Ejeren er en rigtig sød ung mand.

Jeg spørger så til en af retterne, en frokosttallerken med forskellige ting, og fordi det er længe siden jeg har bestilt den sidst, vil jeg høre om der stadig er mini bruschetta i blandt?

Nej, desværre ikke for tiden, dem kunne jeg måske godt lide?
Ja, men jeg er sikker på at der er en masse andet dejligt, så den tallerken vil jeg gerne bestille.

Da min mad så kommer, er der en bruschetta på.
Ejeren havde bedt kokken lave den til mig. :lun:
Det synes jeg var så sødt, betænksomt og serviceminded!
6
Brugeravatar
Aima

Indlægaf Aima » 4. nov 2015, 00:02

Dirtylittledevil skrev:Men det, og så Zornigs Zone og Den Korte Radioavis med Kirsten Birgit det er klart mine favoritter :) og Aflyttet og Stream team og Elektronista :-D

Pew!

Men altså, bortset fra det, og for at sladre lidt, så kender jeg én, der kender Ditte O. ret godt, og hun siger, hun er vildt sød. Altså sådan sød-sød og sjov-sjov og imødekommende-agtig. Altså privat.
1
Brugeravatar
Aima

Indlægaf Aima » 4. nov 2015, 00:05

Dirtylittledevil skrev:Ahrr Bitterfissen gider jeg så slet heller ikke.

Jeg troede i øvrigt, at du var hende en overgang. Altså efter hun var stået frem. Eller, ej, jeg troede, hun var dig. At forfatteren bag, havde fået ny profil på Jubii efter hun slettede den der Fairy-halløj, og at den profil var din. :)
0
Brugeravatar
Dirtylittledevil

Indlægaf Dirtylittledevil » 4. nov 2015, 00:27

Aima skrev:

Jeg troede i øvrigt, at du var hende en overgang. Altså efter hun var stået frem. Eller, ej, jeg troede, hun var dig. At forfatteren bag, havde fået ny profil på Jubii efter hun slettede den der Fairy-halløj, og at den profil var din. :)

Så altså da du så hende hvordan hun så ud, så tænkte du at det nok var mig? :trist:

:trist:
0
Brugeravatar
Aima

Indlægaf Aima » 4. nov 2015, 01:22

Dirtylittledevil skrev:
Aima skrev:

Så altså da du så hende hvordan hun så ud, så tænkte du at det nok var mig? :trist:

:trist:

Ha, nej. Jeg formulerede mig godt nok også kluntet. Det havde intet med udseende at gøre, det var mere skrivestil, humor og sådan. Selvom jeg ikke bryder mig om Bitterfissekonceptet, synes jeg, hun skriver ret godt og er ret sjov. Jeg har læst begge bøger, hun har skrevet i eget navn, så det var primært mit indtryk fra dem, der mindede mig lidt om dig. (I øvrigt omtaler hun et par personer i bøgerne som efter min bedste overbevisning er fra den anden debat. Det er ret sjovt :D )
0
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1150
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 9671

Indlægaf kidkomb » 4. nov 2015, 01:57

Min far var så glad for at se mig. For første gang i 12 år. Ingen bitterhed imellem os og jeg ser frem til, at have ham i mit liv igen. Og jeg glæder mig til, at han skal møde min kæreste.
12
Walk tall and cry with dignity.
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 573
Likede indlæg: 5094

Indlægaf ManicNinja » 4. nov 2015, 02:01

Åh, hvor er jeg træt af jer. Nu bliver jeg jo både nødt til at høre Radio24syv OG læse Bitterfissen. :gisp:

Jeg er ret sikker på, jeg vil finde begge dele jævnt hen forfærdelige. Bittefissens blog var i hvert fald meget, meget ensformig og kedelig, SAMTIDIG med at den var klam ved sine ofre. Men dét er vel også en slags præstation.

Anyway, selv om min radio er groet fast på P8 Jazz, så vil jeg da ikke afstå fra chancen for at finde nogle nye kulturprodukter at afsky ... :devil:
1
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".

Tilbage til "Generelt"