Hvad har påvirket din dag positivt?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Whoosh
Moderator
Kort karma: 333
Likede indlæg: 2954

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Whoosh » 4. nov 2015, 19:31

Og så havde jeg et hyggeligt besøg hos min frisør.
Hun er sådan en varm og udadvendt person.
Og så er hun ikke snagetypen som nogle frisører kan være.

Senere var vi en tur forbi mine forældre til en hurtig kop kaffe, og de havde lige en splinterny symaskine til mig!
Jeg kan ikke sy! :lol:
Endnu. :-D
0
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 869
Likede indlæg: 11678

Indlægaf Dirtylittledevil » 4. nov 2015, 21:03

Aima skrev:
Dirtylittledevil skrev:Godt så, en ny dag hvor jeg vil prøve på ikke at bære nag til dig Aima :-D
Og angående det med Bitterfissens bøger og nogen fra debatten... så jeg ved fra andre kilder at hun havde "noget" med en derfra, engang. Jeg har ikke læst bøgerne så jeg ved ikke om det lige er det hun beskriver :)

Tak fordi du prøver! :kys:

Hun nævner to i bogen, som hun har 'mødt på et forum på nettet, hvor hun tidligere udlevede sin ekshibitionisme' eller noget i den stil. Den ene omtales som 'Konfirmationsfinger' (fnis) og den anden som 'Advokaten' (jeg er dog ret overbevist om, det ikke er den profil jeg forbinder med det navn). Det kan jo være fiktive personer, men det er sjovest at forestille sig det ikke er :D

Jeg tror IKKE DET ER FIKTIVT! (jeg blev lige nødt til at råbe det fordi det er så herregodt sladder) :lol:
0
The more I eat the butter I feel
Brugeravatar
Krølle
Kort karma: 445
Likede indlæg: 3495

Indlægaf Krølle » 4. nov 2015, 22:45

Jesus, I er dybe og seriøse og skarpe og litteraturanmeldende og alt muligt! :love:

Nå men - jeg har købt et fint hus. Det var bare lige det, jeg ville sige. Det er satanedeme positivt humør, så det batter. Hurra!

Nu vil jeg gå ind og læse en bog og forsøge at føle mig lidt mere intellektuel. Desværre er der lige kommet en ny Michael Connelly i går, så det bliver næppe dyb og imponerende litteratur, før jeg er færdig med den :D
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
22
Brugeravatar
Vira
Kort karma: 495
Likede indlæg: 1891

Indlægaf Vira » 4. nov 2015, 22:47

^Orv det er godt nok pænt Krølle, tillykke :love:
1
I'm not limited edition, I'm weird.
Brugeravatar
Krølle
Kort karma: 445
Likede indlæg: 3495

Indlægaf Krølle » 4. nov 2015, 22:51

Frkvira skrev:^Orv det er godt nok pænt Krølle, tillykke :love:

Vi forelskede os for et par år siden (som nørder fra Jubiis boligforum vil kunne huske....) - nu kom det til salg igen, så HAPS! Det er den fineste lille hytte, og jeg elsker den allerede urimeligt højt :genert:
1
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 564
Likede indlæg: 5030

Indlægaf ManicNinja » 5. nov 2015, 03:55

Dirtylittledevil skrev:
Aima skrev:
Dirtylittledevil skrev:Godt så, en ny dag hvor jeg vil prøve på ikke at bære nag til dig Aima :-D
Og angående det med Bitterfissens bøger og nogen fra debatten... så jeg ved fra andre kilder at hun havde "noget" med en derfra, engang. Jeg har ikke læst bøgerne så jeg ved ikke om det lige er det hun beskriver :)

Tak fordi du prøver! :kys:

Hun nævner to i bogen, som hun har 'mødt på et forum på nettet, hvor hun tidligere udlevede sin ekshibitionisme' eller noget i den stil. Den ene omtales som 'Konfirmationsfinger' (fnis) og den anden som 'Advokaten' (jeg er dog ret overbevist om, det ikke er den profil jeg forbinder med det navn). Det kan jo være fiktive personer, men det er sjovest at forestille sig det ikke er :D

Jeg tror IKKE DET ER FIKTIVT! (jeg blev lige nødt til at råbe det fordi det er så herregodt sladder) :lol:

WAR? (Ikke engelsk for 'krig', men en slags lydskrift for 'waaaad for noget?') Bliver sgu da aldrig nogensinde på nogen måde brugbart sladder, før der lige er nogen, der letter måsen og ligeud ad posen fortæller, hvilke profiler det mon så lige var hende Fissen havde dusket/dellet/onduleret.

Altså, somme tider synes jeg virkelig, man skal være efter jer herinde, for at I leverer. Suk.
1
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
Garfield
Kort karma: 117
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 1308

Indlægaf Garfield » 5. nov 2015, 12:18

Whoosh skrev:Og så havde jeg et hyggeligt besøg hos min frisør.
Hun er sådan en varm og udadvendt person.
Og så er hun ikke snagetypen som nogle frisører kan være.

Senere var vi en tur forbi mine forældre til en hurtig kop kaffe, og de havde lige en splinterny symaskine til mig!
Jeg kan ikke sy! :lol:
Endnu. :-D

Jeg læste det først som om at det var din frisør, der var med forbi dine forældre og jeg tænkte "Det er da ellers godt nok en snagende frisør for én, der ikke skulle være snagetypen... :gruble: ". Så fik jeg læst det en gang til :lol:
1
Garfield er en hankat, men jeg er altså en hunkat. Lev med det.
Brugeravatar
didas
Kort karma: 223
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 2268

Indlægaf didas » 5. nov 2015, 13:21

Jeg får en måned uden ret meget at lave på jobbet og chefen har lige givet mig lov til at gå kl. 16 på de stille dage i stedet for at skulle sidde at glo til kl. 17. Så det kommer til at betyde 1 time tidligere fri stort set alle dage :banan:
2
I was dropped as a baby into a pool of awesomeness and glitter :dance:
Brugeravatar
Wizzze
Kort karma: 1143
Likede indlæg: 6723

Indlægaf Wizzze » 5. nov 2015, 13:31

didas skrev:Jeg får en måned uden ret meget at lave på jobbet og chefen har lige givet mig lov til at gå kl. 16 på de stille dage i stedet for at skulle sidde at glo til kl. 17. Så det kommer til at betyde 1 time tidligere fri stort set alle dage :banan:

Glæd dig ikke for tidligt, det betyder bare en time mere at bruge penge i, det lyder dyrt :D
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
didas
Kort karma: 223
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 2268

Indlægaf didas » 5. nov 2015, 13:42

Wizzze skrev:
didas skrev:Jeg får en måned uden ret meget at lave på jobbet og chefen har lige givet mig lov til at gå kl. 16 på de stille dage i stedet for at skulle sidde at glo til kl. 17. Så det kommer til at betyde 1 time tidligere fri stort set alle dage :banan:

Glæd dig ikke for tidligt, det betyder bare en time mere at bruge penge i, det lyder dyrt :D

Jeg har ikke nogle penge at bruge, så det giver helt sig selv :lol: Det giver en rimelig sølle lønseddel, når der er trukket udgifter til en iphone 6 og en 6S over bruttolønnen :tie: Heldigvis kommer nogle af pengene retur.
0
I was dropped as a baby into a pool of awesomeness and glitter :dance:
Brugeravatar
Whoosh
Moderator
Kort karma: 333
Likede indlæg: 2954

Indlægaf Whoosh » 5. nov 2015, 20:07

Et besøg på plejehjem. :lun:
0
Brugeravatar
Pandesteg
Kort karma: 229
Likede indlæg: 2467

Indlægaf Pandesteg » 6. nov 2015, 09:14

Har fri i dag og startede dagen med en lækker lang løbetur.
0
Heaven is a place on earth :jule:
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 936
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8443

Indlægaf 2SHY » 6. nov 2015, 10:03

En pakke spiseklar kokosnød fra Fakta :lun:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
3
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
Spjaerten
Kort karma: 480
Likede indlæg: 1567

Indlægaf Spjaerten » 6. nov 2015, 10:11

En masse ting. God morgenmad, fredag, godt humør. Søde kollegaer

Yay
1
Tryk på * :slem:
Rakel
Kort karma: 418
Likede indlæg: 3083

Indlægaf Rakel » 6. nov 2015, 10:23

En formiddag hjemme med Lillesøster i hopla :)
0

Tilbage til "Generelt"