Hvad har påvirket din dag positivt?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Æske
Kort karma: 257
Geografisk sted: Århus
Likede indlæg: 1380

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Æske » 23. aug 2015, 17:12

Whoosh skrev:
Æske skrev:Jeg har vundet 1200,- på en spillemaskine på nettet.

Hvor lækkert!
Jeg troede nærmest gevinster på den slags var en urban legend! :D

Tak :banan:

Nej, det lykkes mig faktisk ind i mellem at vinde lidt, så det kan godt ske.
0
Alt det smukkeste gør ondt.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 869
Likede indlæg: 11678

Indlægaf Dirtylittledevil » 23. aug 2015, 20:53

At jeg tog mig sammen til at slæbe et slags rullebord ind til min seng, og det har forbedret min sengelivskvalitet med 200% for nu kan jeg have bærbar, lampe, bog, og diverse andet dimseri rullet heeelt hen i den ende af sengen jeg nu foretrækker at ligge i :) Så kan jeg endelig få de hyggelige sengeboglæsningsaftener jeg sådan har længtes efter :)
0
The more I eat the butter I feel
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 553
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 10255

Indlægaf icelady » 23. aug 2015, 22:12

At jeg efter cirka en times tålmodighed endelig har fået nakket den flue, der har fløjet rundt og generet mig. :D
1
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Dime
Kort karma: 356
Likede indlæg: 1428

Indlægaf Dime » 24. aug 2015, 03:50

Jeg ser nogle gange den her kvinde på en bestemt bænk nede ved stranden, under mine natlige gåture.
Hun er vel omkring 30-35 år, og hun sidder altid på den samme bænk og kigger ud over vandet, og virker egentlig ret trist.
Vi kender ikke hinanden overhovedet, men hilser bare pænt med et lille nik med hovedet, når vi møder hinanden.

I nat sad hun der, og da jeg var en 30-40 meter væk, fik hun en sms eller noget og tog sin telefon frem.
Hun læste i et par sekunder, og så lyste hun op i et kæmpesmil, og rejste sig og gik.
Da hun passerede mig smilede hun stadig stort, og jeg fik et højt og tydeligt "hejsa"

Dunno, men det gjorde mig så glad at se... :blush2:
3
Damn, I'm fucked...
- Dime, 1.52
Brugeravatar
Flora
Kort karma: 253
Likede indlæg: 4228

Indlægaf Flora » 24. aug 2015, 09:38

At jeg har fået knap 3000 kr. tilbage i varmeregnskab :banan:
2
Debattens sødeste :engel:
Brugeravatar
decibell
Moderator
Kort karma: 187
Geografisk sted: Oldtiden
Likede indlæg: 4134

Indlægaf decibell » 24. aug 2015, 11:46

At vi snart er færdige med at male reposen og trapperummet. Det er maling af både loft og vægge, samt paneler, dørkarme, vindueskarme, radiatorer og lign. Det har været en strid omgang, også fordi vi balancerer på en meget høj stige på trappen. At vi så mangler flere rum m.m., betyder ikke så meget, for resten vil være nemt ved siden af. Der er fordele ved at tage det sværeste først. :)

Det bliver så lækkert og fint her, når vi er færdige. :banan:
0
"Don't do what you can't undo, until you've considered
what you can't do once you've done it." King Shrewd

Intet er for evigt (en stilstand)!

"Don't cry about it, girl, learn from it."
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 715
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 6807

Indlægaf Daine » 24. aug 2015, 13:00

At jeg - laaaaaaaaaaangt om længe - har fået taget mig sammen til at skifte teleselskab! Og det betyder, at jeg fra i morgen også tager den iphone 4 i brug jeg har haft liggende siden jul (min brors aflagte). Og at jeg forhåbentligt får et mere stabilt og hurtigt internet end det nuværende.
0
"It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession of a good fortune must be in want of a wife."
"Stol aldrig på et menneske, der ingen bøger har."
Brugeravatar
Pjeps
Kort karma: 258
Geografisk sted: Det skønne København
Likede indlæg: 2080

Indlægaf Pjeps » 25. aug 2015, 14:53

450'bobs tilbage i varmepenge :banan:
2
:ninja:
Rakel
Kort karma: 418
Likede indlæg: 3083

Indlægaf Rakel » 25. aug 2015, 18:05

Jeg har skreget af grin i tre timer på job med mine nærmest samarbejdspartner og vi var 100% konstruktive og hurtige til at løse opgaverne :D

At uddele et par høflige skideballer gjorde hellere ikke dagen dårligere. De var så velfortjente.
0
Brugeravatar
hotlips
Kort karma: 115
Likede indlæg: 1285

Indlægaf hotlips » 25. aug 2015, 20:37

Cirkus er kommet,de holder altid til overfor vores boligforening,det giver altid nogen skønne aftenture..og idag så vi en regnbue på vej hjem,en af dem hvor man kan se hhele buen,det er virkelig magisk altid at se sådan en synes jeg.

Og min græskarplante er gravid,efter mindst 50 hanblomster sidder der nu 3 bittesmå dameblomster med fine runde maver.
0
Brugeravatar
Tobiasen
Kort karma: 3
Likede indlæg: 7

Indlægaf Tobiasen » 25. aug 2015, 20:54

Min speciale-vejleder har lige ringet (hvilket er meget usædvanligt for ham, og var årsag til en del panik her 1½ dag før det skal afleveres) og sagde at han mente at mit speciale var så godt at vi skulle søge om at få det trykt i en akademisk journal. Jeg er sådanset ligeglad med at få det trykt, men bare det at han siger det er godt (hvilket må betyde bestået) er en kæmpe byrde af mine skuldre.
4
Brugeravatar
Dirtylittledevil

Indlægaf Dirtylittledevil » 25. aug 2015, 21:43

Skumfidusen skrev:Kirsten Birgit kommer tilbage! Hun er tilbage...oh, alle verdens engle må synge og glædes og magthaverne skælve, thi hun er tilbage på mandag. Jeg sætter min alarm til at bimle og slukker telefonen, for det er i sandhed en glædelig begivenhed, der ikke skal spildes på ligegyldig snak.

Omg? Kirsten Birgit Schiøtz Kretz Hørsholm?? Så håber jeg de tager den live. VI TAGER DEN LIVE!!
1
Brugeravatar
Dirtylittledevil

Indlægaf Dirtylittledevil » 25. aug 2015, 21:45

Den kæmpestore hjemmebagte pizza som jeg har tænkt mig at tage med i seng. Og da jeg bor alene kan INGEN standse mig i dette vanvidsprojekt!
2
Brugeravatar
Flora
Kort karma: 253
Likede indlæg: 4228

Indlægaf Flora » 25. aug 2015, 21:58

Dirtylittledevil skrev:Den kæmpestore hjemmebagte pizza som jeg har tænkt mig at tage med i seng. Og da jeg bor alene kan INGEN standse mig i dette vanvidsprojekt!

:gammel: Som jeg har forstået ordensreglerne for den nye debat er det ikke tilladt at berette om et sådant projekt uden lige at flashe den kæmpestore hjemmebagte pizza i sengen. Ellers er der jo ingen der tror på at vanvidsprojektet rent faktisk har fundet sted :nej:.

:devil:
3
Debattens sødeste :engel:
Brugeravatar
Dirtylittledevil

Indlægaf Dirtylittledevil » 25. aug 2015, 22:09

Flora skrev:
Dirtylittledevil skrev:Den kæmpestore hjemmebagte pizza som jeg har tænkt mig at tage med i seng. Og da jeg bor alene kan INGEN standse mig i dette vanvidsprojekt!

:gammel: Som jeg har forstået ordensreglerne for den nye debat er det ikke tilladt at berette om et sådant projekt uden lige at flashe den kæmpestore hjemmebagte pizza i sengen. Ellers er der jo ingen der tror på at vanvidsprojektet rent faktisk har fundet sted :nej:.

:devil:

pyyh jeg er simpelthen for doven... min gamle bærbar har ikke et cam, og jeg er ikke som de fleste mennesker i dag siamesisk tvilling med en tlf der har kamera... og jeg er lidt småsløj af forædelse :whine:
0

Tilbage til "Generelt"