Hvad har påvirket din dag positivt?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Whoosh
Indlæg: 2081
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:54
Kort karma: 334
Likede indlæg: 2932

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Whoosh » 17. nov 2015, 16:00

:fløjt:
Pussikat82 skrev:At blive klippet. Det var dejligt at få overstået.

Dejligt at få overstået! Blev det som du ville have det?

Jeg har fundet en frisør, der bruger samme måleenhed som os andre. Så 1 cm er rent faktisk 1 cm! :D

Og så gav hun os 25% rabat på regningen sidst vi var der!
0
Brugeravatar
Pussikat82
Indlæg: 1570
Tilmeldt: 12. aug 2015, 16:05
Kort karma: 611
Likede indlæg: 2922
Kontakt:

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Pussikat82 » 17. nov 2015, 16:07

Whoosh skrev::fløjt:
Pussikat82 skrev:At blive klippet. Det var dejligt at få overstået.

Dejligt at få overstået! Blev det som du ville have det?

Jeg har fundet en frisør, der der bruger samme måleenhed som os andre. Så 1 cm er rent faktisk 1 cm! :D

Og så gav hun os 25% rabat på regningen sidst vi var der!


Det ved jeg først, når det er faldet lidt til, men satser på det. Det er min faste frisør. Det var dejligt at blive klippet af hende igen, da jeg har måttet tage en afløser sidst, da hun var på barsel. Hun plejer at være god til mit hår, så jeg regner med, at jeg bliver tilfreds med det. Det skal lige falde lidt til over den næste måned, men sådan er det jo med langt hår. Den skarpe kant bliver blødt lidt op, når det vokser :) Lyder ellers som en dejlig frisør, du har der :gogo: Godt med lidt rabat. Min frisør viser altid, hvor meget hun vil tage af, før hun gør det, så det er fint nok.
1
Homer: Kids. From now on there are three ways of doing things:
the right way, the wrong way, and the Max Power way.
Bart: Isn't that just the wrong way?
Homer: Yes, but faster.
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16251
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1069
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32469

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf icelady » 18. nov 2015, 09:37

At vi skal i boligretten :pompom: :pompom:


Og jeg ved udmærket, det ikke er garanti for noget som helst, men det er unægtelig en milepæl. :dance:
2
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Avino
Indlæg: 708
Tilmeldt: 17. sep 2015, 15:58
Kort karma: 207
Likede indlæg: 1156

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Avino » 18. nov 2015, 14:14

At jeg har fået en dejlig mail fra en dejlig debattør :) Tak for den.
Husk nu, at passe på dig selv .
At jeg har fået et grønt kort- fra en anden god debattør.
Det var så lidt mere trist :(
Kommer aldrig til at forstå, hvordan bedstemødre/fædre ikke er VILDE med deres børnebørn.
( Havde dog selv en mor, som ikke var interesseret i sit barnebarn)
Tak for kort og mail til jer begge to. :)
1
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15652
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21057

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf 2SHY » 18. nov 2015, 14:56

Jeg har været nede og træne for første gang siden... Juni må det være. Og det blev endda til 1,5 time mere eller mindre effektiv indsats. Ja ja men et eller andet sted skal man starte :)
4
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Pixie88
Indlæg: 580
Tilmeldt: 26. aug 2015, 10:39
Kort karma: 132
Geografisk sted: Nordpolen
Likede indlæg: 1254

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Pixie88 » 18. nov 2015, 15:06

At vi i går fik installeret en opvaskemaskine, hvilket unægteligt har gjort opvasken til en positiv ting i dag.
Jeg har ellers altid svoret der ikke skulle en opvaskemaskine ind i mit hjem, men dovenskaben vandt :-D
6
I'm headin' out to South Park, gonna see if I can't unwind. Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, livin' a lie TIMMY!
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15652
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21057

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf 2SHY » 18. nov 2015, 15:37

Og mine covers til mobilen er endelig kommet! :love: :banan: Så er min mobil endelig lidt mere sikker imod diverse ridser og slag end før :klap:
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Daphne
Indlæg: 2377
Tilmeldt: 12. aug 2015, 14:19
Kort karma: 575
Likede indlæg: 3529

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Daphne » 18. nov 2015, 16:50

Jeg bestod min eksamen i går til en fin karakter, så nu er der kun den afsluttende tilbage :) Det gør mig også glad i dag :D
Og tak for held og lykke'r i kort, beskeder osv. I er dejlige herinde :lun:
12
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12997
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3538
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55896
Kontakt:

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Ado » 19. nov 2015, 18:30

At få så gode tilbagemeldinger på det mad jeg leverede til et møde i går. Og at nogle af dem ligefrem havde taget billeder af det og smidt det på deres Facebook. Ej, men, jeg bliver sgu så glad. Det gør jeg altså. Hvis nogen havde sagt til mig for et år siden, at jeg ville stå med så meget ansvar et år senere, ville jeg ikke have troet på dem. Jeg ville have hånet mig selv, slugt en beroligende pille og ædt 6 syreneutraliserende piller i stedet.
10
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Æske
Indlæg: 1304
Tilmeldt: 12. aug 2015, 17:01
Kort karma: 423
Geografisk sted: Århus
Likede indlæg: 2340

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Æske » 19. nov 2015, 18:44

At der var gået 3000,- ind i varmeopgørelsespenge fra den gamle lejlighed og jeg vidste ikke engang, de var på vej :banan:
7
Det skal være sjovt, ellers er det ikke morsomt!
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf ManicNinja » 20. nov 2015, 16:59

*En god og tryg samtale med min chef. Hvor vi bl.a. blev enige om, at jeg fortsætter på nedsat tid i kommende uge - og hun helt uopfordret tilbød at tage fat i sundhedsforsikring og høre, om jeg kan få tildelt en stresscoach, idet jeg endnu ikke er fuldt raskmeldt, hvorfor forsikringen burde dække.
*At jeg rendte på eks fra Helvede i morges - og pludselig kom i tanke om, at jeg ikke havde tænkt på ham én gang under hele min sygemelding, hvilket vil sige et par måneder. Og det gik op for mig, at jeg var helt ligeglad. Ikke på den vrede måde. Bare ligeglad. Fri.
4
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf ManicNinja » 20. nov 2015, 17:01

ShuruQ skrev:Har været lidt en øv-eftermiddag.

Står så og skræller kartofler og så kommer min kammerart hen og ømt lægger sit hoved på min skulder og siger "jeg er glad for dig", det løftede humøret ret meget :lun:.


Sagt uden spor sprogfascisme i stemmen så lyder det lige præcis "kammerart". :) Jeg synes, det er et skønt ord, du dér har opfundet! :love:
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf ManicNinja » 20. nov 2015, 17:09

ShuruQ skrev:
ManicNinja skrev:
ShuruQ skrev:Har været lidt en øv-eftermiddag.

Står så og skræller kartofler og så kommer min kammerart hen og ømt lægger sit hoved på min skulder og siger "jeg er glad for dig", det løftede humøret ret meget :lun:.


Sagt uden spor sprogfascisme i stemmen så lyder det lige præcis "kammerart". :) Jeg synes, det er et skønt ord, du dér har opfundet! :love:


:lol:.

Ja, det er faktisk ret kært, nærmest nuttet :lun:.


Ja!
Faktisk kunne jeg med al sandsynlighed nu godt komme til at sige: "Tak for sidst, hvor var det kammerart at se dig!" efter at have set en ven. :)
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24634
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3200
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36807

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Daine » 20. nov 2015, 17:16

Jeg har nørdet med tal og budget den sidste times tid i et forsøg på at få et overblik over min økonomi til næste år. Jeg ELSKER mit hjemmestrikkede budgetprogram og jeg har hygget mig gevaldigt :lun:
Det eneste der ikke er lagt ind endnu, er renterudgifterne for næste år. Det skal jeg nok lige have bankens hjælp til her første gang, så jeg er sikker på det bliver gjort korrekt. Men selv uden det ekstra fradrag det kommer til at give, hænger min økonomi fint sammen.
Det var rigtig dejligt at få det ned i en lavpraktisk synsvinkel :)
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15652
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21057

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf 2SHY » 20. nov 2015, 23:00

At min mors undersøgelse gik godt og de havde held med at få det med de skulle i denne omgang :)

At jeg har fået vinterdæk på bilen så jeg kan køre sikkert til jobsamtale på tirsdag :)
3
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate

Tilbage til "Generelt"