Hvad har påvirket din dag positivt?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 616
Likede indlæg: 5283

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf ManicNinja » 20. nov 2015, 17:01

ShuruQ skrev:Har været lidt en øv-eftermiddag.

Står så og skræller kartofler og så kommer min kammerart hen og ømt lægger sit hoved på min skulder og siger "jeg er glad for dig", det løftede humøret ret meget :lun:.

Sagt uden spor sprogfascisme i stemmen så lyder det lige præcis "kammerart". :) Jeg synes, det er et skønt ord, du dér har opfundet! :love:
1
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7799

Indlægaf ShuruQ » 20. nov 2015, 17:06

ManicNinja skrev:

Står så og skræller kartofler og så kommer min kammerart hen og ømt lægger sit hoved på min skulder og siger "jeg er glad for dig", det løftede humøret ret meget :lun:.

Sagt uden spor sprogfascisme i stemmen så lyder det lige præcis "kammerart". :) Jeg synes, det er et skønt ord, du dér har opfundet! :love:

:lol:.

Ja, det er faktisk ret kært, nærmest nuttet :lun:.
0
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
ManicNinja

Indlægaf ManicNinja » 20. nov 2015, 17:09

ShuruQ skrev:
ManicNinja skrev:

:lol:.

Ja, det er faktisk ret kært, nærmest nuttet :lun:.

Ja!
Faktisk kunne jeg med al sandsynlighed nu godt komme til at sige: "Tak for sidst, hvor var det kammerart at se dig!" efter at have set en ven. :)
1
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 756
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 7383

Indlægaf Daine » 20. nov 2015, 17:16

Jeg har nørdet med tal og budget den sidste times tid i et forsøg på at få et overblik over min økonomi til næste år. Jeg ELSKER mit hjemmestrikkede budgetprogram og jeg har hygget mig gevaldigt :lun:
Det eneste der ikke er lagt ind endnu, er renterudgifterne for næste år. Det skal jeg nok lige have bankens hjælp til her første gang, så jeg er sikker på det bliver gjort korrekt. Men selv uden det ekstra fradrag det kommer til at give, hænger min økonomi fint sammen.
Det var rigtig dejligt at få det ned i en lavpraktisk synsvinkel :)
0
Der er to mænd i verden, der bestandig krydser min vej, den ene er ham jeg elsker, den anden elsker mig.
Den ene er i en natlig drøm, der bor i mit mørke sind, den anden står ved mit hjertes dør, jeg lukker ham aldrig ind.
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7799

Indlægaf ShuruQ » 20. nov 2015, 19:44

ManicNinja skrev:
ShuruQ skrev:
ManicNinja skrev: Ja!
Faktisk kunne jeg med al sandsynlighed nu godt komme til at sige: "Tak for sidst, hvor var det kammerart at se dig!" efter at have set en ven. :)

Og det var endda blot en slåfejl, men dem kan man så også være heldig med.

For at svare på tråden så havde jeg en fantastisk dejlig halvanden times lang telefonsamtale med min veninde i Thailand :lun:.

Positivt det i dag er muligt via fx Viber for jeg ville godt nok helst ikke se telefonregningen fra sådan en opkald :shock:.
0
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 980
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8973

Indlægaf 2SHY » 20. nov 2015, 23:00

At min mors undersøgelse gik godt og de havde held med at få det med de skulle i denne omgang :)

At jeg har fået vinterdæk på bilen så jeg kan køre sikkert til jobsamtale på tirsdag :)
3
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1235
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 10517

Indlægaf kidkomb » 21. nov 2015, 00:17

At min effing døde kanin ikke var så svær, at få pakket ned i (100) poser, som jeg havde regnet med.
Han skal til garveren, men døde uforudset og at komme hjem til en hysterisk mor og en halvstiv kanin var ikke lige drømmescenariet i aften :rulle:
Men altså. Ned blev han pakket og ligger nu fint i fryseren og gjorde min skræk om alt muligt til skamme.
Jeg er en god barbar.
0
Walk tall and cry with dignity.
Jeg kan ikke korrekturlæse inden jeg trykker "udfør". Derfor er der altid rettet i mine indlæg.
Brugeravatar
ManicNinja

Indlægaf ManicNinja » 21. nov 2015, 11:09

En masse angående tid, planlægning, afstressning:
God søvn og tanken om en weekend uden de store planer. Lettelsen over at kunne holde fri igen onsdag og torsdag (skal dog arbejde næste weekend). At en kollega havde brug for at bytte en aftenvagt væk, hvilket gør, at jeg slipper for morgenvagt næste mandag (den mest åndssvagt stressede vagt i hele vores turnus).

Erkendelsen af, hvor glad jeg er blevet for at være i mit eget selskab (somme tider er det næsten lidt chokerende). For femten år siden ville en weekend uden planer have deprimeret og skræmt mig til døde. I dag STORhygger jeg mig. Der er nærmest ikke noget bedre end sådan en lørdag formiddag, hvor jeg aftenen forinden har fået smidt mig selv i seng på den rigtige side af kl. 02 og derfor vågner ved 10-tiden og har goood tid til at vågne og tusse rundt. Zen! :love2:
1
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 756
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 7383

Indlægaf Daine » 21. nov 2015, 13:05

Den helt igennem pragtfulde solskinsdag i dag :love:
1
Der er to mænd i verden, der bestandig krydser min vej, den ene er ham jeg elsker, den anden elsker mig.
Den ene er i en natlig drøm, der bor i mit mørke sind, den anden står ved mit hjertes dør, jeg lukker ham aldrig ind.
Brugeravatar
2SHY

Indlægaf 2SHY » 21. nov 2015, 13:21

Varm chokolade... Med flødeskum... Og æbleskiver med syltetøj og sukker :lun: Og nu en dejlig varm kat der ligger og feder den på mine frosne lår :lun:
4

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Brugeravatar
topmadras3
Kort karma: 37
Likede indlæg: 129

Indlægaf topmadras3 » 21. nov 2015, 20:33

At der er faldet sne og jeg har lige gået en aftentur i det,inden der er blevet saltet og smattet-årh det var så flot og hjælper på julestemningen :jule: nisserne skal snart frem
0
Anufe
Kort karma: 6
Likede indlæg: 21

Indlægaf Anufe » 21. nov 2015, 21:42

Sneen, det er så fint, gid det ikke ville smelte. Vi har fået 20 cm og det falder stadig ganske fint.
0
Brugeravatar
Urtekussen
Kort karma: 378
Likede indlæg: 2862

Indlægaf Urtekussen » 22. nov 2015, 18:15

At vi holdt Minis fødselsdag i går og forgårs.

I går med slikposer og tryllekunstner og hele molevitten.
Han var nem at putte :-)
1
200 kg i bænkpres?
Prøv med 4,8 kg i kussepres :deer:
Brugeravatar
2SHY

Indlægaf 2SHY » 22. nov 2015, 19:05

At jeg fik taget mig sammen til at lave brændte mandler og pekannødder :)

Kæft man brænder sig på sådan nogle når de stadig er varme! :8:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
4

Brugeravatar
Fräulein L.
Kort karma: 293
Geografisk sted: Sdrbronx
Likede indlæg: 2950

Indlægaf Fräulein L. » 22. nov 2015, 19:45

har fejret niecens 4 års fødselsdag i dag. Det at se hvor glad hun blev for min gave :lun:
0
Jeg står i midten nu!

Tilbage til "Generelt"