Hvad har påvirket din dag positivt?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 941
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8532

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf 2SHY » 18. nov 2015, 14:56

Jeg har været nede og træne for første gang siden... Juni må det være. Og det blev endda til 1,5 time mere eller mindre effektiv indsats. Ja ja men et eller andet sted skal man starte :)
4
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
Pixie88
Kort karma: 132
Geografisk sted: Nordpolen
Likede indlæg: 1269

Indlægaf Pixie88 » 18. nov 2015, 15:06

At vi i går fik installeret en opvaskemaskine, hvilket unægteligt har gjort opvasken til en positiv ting i dag.
Jeg har ellers altid svoret der ikke skulle en opvaskemaskine ind i mit hjem, men dovenskaben vandt :-D
7
I'm headin' out to South Park, gonna see if I can't unwind. Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, livin' a lie TIMMY!
Brugeravatar
2SHY

Indlægaf 2SHY » 18. nov 2015, 15:37

Og mine covers til mobilen er endelig kommet! :love: :banan: Så er min mobil endelig lidt mere sikker imod diverse ridser og slag end før :klap:
0

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Indlægaf ShuruQ » 18. nov 2015, 15:52

Har været lidt en øv-eftermiddag.

Står så og skræller kartofler og så kommer min kammerart hen og ømt lægger sit hoved på min skulder og siger "jeg er glad for dig", det løftede humøret ret meget :lun:.
1
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
Vira
Kort karma: 498
Likede indlæg: 1911

Indlægaf Vira » 18. nov 2015, 16:06

At jeg har vundet en bog. Og jeg har fået en regning som det viste sig jeg ikke skulle betale alligevel :banan:
4
I'm not limited edition, I'm weird.
Brugeravatar
Daphne
Kort karma: 161
Likede indlæg: 853

Indlægaf Daphne » 18. nov 2015, 16:50

Jeg bestod min eksamen i går til en fin karakter, så nu er der kun den afsluttende tilbage :) Det gør mig også glad i dag :D
Og tak for held og lykke'r i kort, beskeder osv. I er dejlige herinde :lun:
14
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 818
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 8462
Kontakt:

Indlægaf Ado » 19. nov 2015, 18:30

At få så gode tilbagemeldinger på det mad jeg leverede til et møde i går. Og at nogle af dem ligefrem havde taget billeder af det og smidt det på deres Facebook. Ej, men, jeg bliver sgu så glad. Det gør jeg altså. Hvis nogen havde sagt til mig for et år siden, at jeg ville stå med så meget ansvar et år senere, ville jeg ikke have troet på dem. Jeg ville have hånet mig selv, slugt en beroligende pille og ædt 6 syreneutraliserende piller i stedet.
12
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
Brugeravatar
Æske
Kort karma: 257
Geografisk sted: Århus
Likede indlæg: 1384

Indlægaf Æske » 19. nov 2015, 18:44

At der var gået 3000,- ind i varmeopgørelsespenge fra den gamle lejlighed og jeg vidste ikke engang, de var på vej :banan:
8
Alt det smukkeste gør ondt.
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 580
Likede indlæg: 5120

Indlægaf ManicNinja » 20. nov 2015, 16:59

*En god og tryg samtale med min chef. Hvor vi bl.a. blev enige om, at jeg fortsætter på nedsat tid i kommende uge - og hun helt uopfordret tilbød at tage fat i sundhedsforsikring og høre, om jeg kan få tildelt en stresscoach, idet jeg endnu ikke er fuldt raskmeldt, hvorfor forsikringen burde dække.
*At jeg rendte på eks fra Helvede i morges - og pludselig kom i tanke om, at jeg ikke havde tænkt på ham én gang under hele min sygemelding, hvilket vil sige et par måneder. Og det gik op for mig, at jeg var helt ligeglad. Ikke på den vrede måde. Bare ligeglad. Fri.
5
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
ManicNinja

Indlægaf ManicNinja » 20. nov 2015, 17:01

ShuruQ skrev:Har været lidt en øv-eftermiddag.

Står så og skræller kartofler og så kommer min kammerart hen og ømt lægger sit hoved på min skulder og siger "jeg er glad for dig", det løftede humøret ret meget :lun:.

Sagt uden spor sprogfascisme i stemmen så lyder det lige præcis "kammerart". :) Jeg synes, det er et skønt ord, du dér har opfundet! :love:
1
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
ShuruQ

Indlægaf ShuruQ » 20. nov 2015, 17:06

ManicNinja skrev:

Sagt uden spor sprogfascisme i stemmen så lyder det lige præcis "kammerart". :) Jeg synes, det er et skønt ord, du dér har opfundet! :love:

:lol:.

Ja, det er faktisk ret kært, nærmest nuttet :lun:.
0
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
ManicNinja

Indlægaf ManicNinja » 20. nov 2015, 17:09

ShuruQ skrev:
ManicNinja skrev:

:lol:.

Ja, det er faktisk ret kært, nærmest nuttet :lun:.

Ja!
Faktisk kunne jeg med al sandsynlighed nu godt komme til at sige: "Tak for sidst, hvor var det kammerart at se dig!" efter at have set en ven. :)
1
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 724
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 6890

Indlægaf Daine » 20. nov 2015, 17:16

Jeg har nørdet med tal og budget den sidste times tid i et forsøg på at få et overblik over min økonomi til næste år. Jeg ELSKER mit hjemmestrikkede budgetprogram og jeg har hygget mig gevaldigt :lun:
Det eneste der ikke er lagt ind endnu, er renterudgifterne for næste år. Det skal jeg nok lige have bankens hjælp til her første gang, så jeg er sikker på det bliver gjort korrekt. Men selv uden det ekstra fradrag det kommer til at give, hænger min økonomi fint sammen.
Det var rigtig dejligt at få det ned i en lavpraktisk synsvinkel :)
0
"It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession of a good fortune must be in want of a wife."
"Stol aldrig på et menneske, der ingen bøger har."
Brugeravatar
ShuruQ

Indlægaf ShuruQ » 20. nov 2015, 19:44

ManicNinja skrev:
ShuruQ skrev:
ManicNinja skrev: Ja!
Faktisk kunne jeg med al sandsynlighed nu godt komme til at sige: "Tak for sidst, hvor var det kammerart at se dig!" efter at have set en ven. :)

Og det var endda blot en slåfejl, men dem kan man så også være heldig med.

For at svare på tråden så havde jeg en fantastisk dejlig halvanden times lang telefonsamtale med min veninde i Thailand :lun:.

Positivt det i dag er muligt via fx Viber for jeg ville godt nok helst ikke se telefonregningen fra sådan en opkald :shock:.
0
Brugeravatar
2SHY

Indlægaf 2SHY » 20. nov 2015, 23:00

At min mors undersøgelse gik godt og de havde held med at få det med de skulle i denne omgang :)

At jeg har fået vinterdæk på bilen så jeg kan køre sikkert til jobsamtale på tirsdag :)
3

Tilbage til "Generelt"