Hvad har påvirket din dag positivt?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 869
Likede indlæg: 11682

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Dirtylittledevil » 6. dec 2015, 00:37

Jeg har lige lavet en aftale med en platonisk ven om en hyggedag, inde i hans seng, med dyne på, hvor vi bare skal ligge tæt og se film. Og jeg tror nok jeg glæder mig lidt. Og jeg håber sådan på at han ikke i virkeligheden mener en "netflix and chill" ting. For det orker jeg ikke og jeg har sagt det lige ud til ham. Jeg har aldrig før prøvet at have sådan en aftale med nogen mandlige venner. Spændende :genert:
3
The more I eat the butter I feel
Brugeravatar
Rapfisk
Kort karma: 530
Likede indlæg: 4271

Indlægaf Rapfisk » 6. dec 2015, 14:59

Jeg troede, jeg havde tabt mit nøglebundt til julefrokost i går. Det endte med, at jeg måtte gå hjem at sove hos min mor, og jeg havde forudset, at jeg skulle en tur tilbage til feststedet at spørge efter dem.

Nå, men det glædelige var, at da jeg kom hjem, lå nøglebundet lige så fint og sikkert på køkkenbordet :love:

Tak, nisser :deer:
Senest rettet af Rapfisk 10. dec 2015, 06:36, rettet i alt 1 gang.
4
Søger job inden for projektledelse, sekretariat, politik eller andet, man kan bruge et skarpt hoved til. Skriv PB :blomst:
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 769
Likede indlæg: 10154

Indlægaf DetSorteCirkus » 6. dec 2015, 18:43

At finde romessens i BIlka! Det lyder banalt, og er det også, men jeg blev simpelthen så lettet over, at jeg ikke skulle rundt og lede efter det andre steder eller kaste mig ud i alternativer med risiko for at komme til at ødelægge mine romkugler.

Jeg havde kigget på hylden og på standen med Dr. Oetkers juleting, uden held, og så stod der pludselig nogle flasker rundt om hjørnet.
Jeg skyndte mig at fordele nogle af dem de to tomme steder, så der ikke er andre, som kommer til at gå forgæves.
3
Je suis un tableau noir.
Brugeravatar
Æske
Kort karma: 257
Geografisk sted: Århus
Likede indlæg: 1380

Indlægaf Æske » 6. dec 2015, 18:45

Jeg har talt i telefon med min lillebror, hvilket var virkelig dejligt.
0
Alt det smukkeste gør ondt.
Brugeravatar
Spjaerten
Kort karma: 480
Likede indlæg: 1567

Indlægaf Spjaerten » 6. dec 2015, 18:48

DetSorteCirkus skrev:At finde romessens i BIlka! Det lyder banalt, og er det også, men jeg blev simpelthen så lettet over, at jeg ikke skulle rundt og lede efter det andre steder eller kaste mig ud i alternativer med risiko for at komme til at ødelægge mine romkugler.

Jeg havde kigget på hylden og på standen med Dr. Oetkers juleting, uden held, og så stod der pludselig nogle flasker rundt om hjørnet.
Jeg skyndte mig at fordele nogle af dem de to tomme steder, så der ikke er andre, som kommer til at gå forgæves.

Hvor er du da et servicemindet menneske :kys:

Min dag blev god af pakker og en masse søde beskeder.
0
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
Pussikat82
Kort karma: 238
Likede indlæg: 975
Kontakt:

Indlægaf Pussikat82 » 7. dec 2015, 12:26

En besked fra min onkel omkring, at han sandsynligvis stadig har en optaget video fra sin 50 års fødselsdag liggende et sted, som han vil prøve at få overspillet til en cd til mig. Det er levende billeder af min mor, som døde for 11½ år siden. Jeg håber virkelig, at båndet stadig virker. Det betyder utrolig meget for mig at kunne se hende "levende" igen.
7
Homer: Kids. From now on there are three ways of doing things:
the right way, the wrong way, and the Max Power way.
Bart: Isn't that just the wrong way?
Homer: Yes, but faster.

Billede
Brugeravatar
Whoosh
Moderator
Kort karma: 333
Likede indlæg: 2954

Indlægaf Whoosh » 8. dec 2015, 17:08

Jeg har lige lavet juice af hele vores trætte grøntsagsskuffe.
Gulerødder, æbler og appelsin smager afsindigt godt sammen!
1
Brugeravatar
Sophies-mor
Kort karma: 200
Likede indlæg: 1341

Indlægaf Sophies-mor » 8. dec 2015, 20:06

Jeg fik taget en del af en "konfrontation" (som jeg har gruet for) i går - og gik derfor lettet i seng.
Min datter blev hjemme fra skole i dag pga ondt i maven, det er jo normalt ikke positivt, men da jeg vækkede hende igen senere var hun nogenlunde frisk og er kvikket op i løbet af dagen. Hun har givet mig små gaver, smurt min frokost (jeg var lige ude at handle noget, der skulle købes) og da jeg kom hjem stod der en fin spegepølsemad med flag i eftersom det var min fødselsdag i går :lun:
Så har hun bare generelt haft en dejlig dag, og jeg har fået hvilet ud, vi har hygget os sammen og fortalt skøre historier til hinanden og min kat har i den grad også været kontaktsøgende og sovet hos mig.
0
Billede SÅ kom bananen!

:sur: Hævnrødbede :-D
Brugeravatar
Puffi
Kort karma: 309
Geografisk sted: Esbjerg-ish
Likede indlæg: 2231

Indlægaf Puffi » 8. dec 2015, 21:48

Tornfuglene i mit fjernsyn :lun: Har dog overset de tre første afsnit, men det er ok.
2
You had me from the start, won’t let this end
First you wanna go to the left then you wanna turn right
Wanna argue all day, make love all night
First you up then you’re down and then between
Ohh! I really want to know…
Brugeravatar
Animi
Kort karma: 307
Likede indlæg: 5686

Indlægaf Animi » 8. dec 2015, 21:55

At jeg endelig kom op og løbe 3 km :banan: Det er ikke meget, men det er fremgang!
3
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Smiling_Goat
Kort karma: 460
Likede indlæg: 5868

Indlægaf Smiling_Goat » 8. dec 2015, 22:08

Jeg har haft hele dagen alene, så jeg tog i fitness, har spist hvad jeg havde lyst til og hygget mig med at lave julegaver mens julefilm kørte i baggrunden. Det har været vildt hyggeligt.
4
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Indlægaf ShuruQ » 9. dec 2015, 15:20

Er så glad jeg kunne tude.

Min farmor ringede lige. Vi fik snakket tørklæde bl.a og jeg fortalte hende som min mor har sagt at familien ikke kunne acceptere det. Så siger, ja hun ville i hvert fald ikke være anderledes overfor mig og det ville min farfar heller ikke og "vi ved jo hvordan din mor er".

En sten faldt fra mit hjerte. Jeg har ikke anet hvor de stod, selvom jeg ikke troede de ville sige noget, men ville ikke ringe for anede ikke hvad min mor havde sagt til dem.

Men åhr altså :lun:.
15
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1145
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 9626

Indlægaf kidkomb » 9. dec 2015, 15:44

Jeg lagde min pung fra mig på toilettet i et storcenter igår og opdagede det max 10 min senere. Mig i skarpt trav ned til toiletterne igen og der stod en smilende, omend ikke dansktalende (eller engelsk :lol:) rengøringsmand. Så jeg fik "fagtet" pung til ham og han storsmilede og sagde "Yes, yes information".
Så jeg spænede derop og fik pungen og da jeg bagefter kiggede på min telefon, havde jeg en chat-anmodning fra en af medarbejderne i informationen, hvor hun skrev, at min pung var fundet og jeg kunne hente den der.
Ej, men mage til service! Jeg har lyst til, at give dem alle sammen blomster :blomst:
11
Walk tall and cry with dignity.
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 938
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8451

Indlægaf 2SHY » 9. dec 2015, 17:03

At kommunen har været her og fikse de meget høje kanter vi havde ved udkørslerne på sidevejene :klap: Så er det slut med at få ødelagt sin bil når den skraber mod kanterne :banan: Jeg må indrømme jeg er meget positivt over hvor hurtige de har været til at reagere på mit tip :gogo:
1
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 553
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 10257

Indlægaf icelady » 9. dec 2015, 18:31

Møde i beboerklagenævn. :D

Det skulle have været optaget på video!

Mine naboer fik at vide at kun 1 kunne svare på det, som de ville blive spurgt om. Det blev så manden. Han blev udspurgt og fralagde sig ethvert ansvarr, undtaget at end hun havde været på plænen foran blokken og havde råbt af folk der. Men efterfølgende var der ikke sket noget.
At hun skulle have råbt efter folk, taget billeder af dem og givet dem Fuck Finger var absolut ikke sket.

Vi andre bliver også udspurgt, og mindst 8 gange afbryder hun, eller bryder ud i hekselatter, når en af os siger noget, hun mener er løgn.

Hver gang bliver hun bedt om at holde mund, men det formår hun ikke at efterleve.

Så hun blev smidt ud og hun forsvandt med smækkende dør og "Svineri!" :dance:

Inden det, havde hun så beskyldt mig for at snuse i deres papirer. Sidste år passede jeg deres katte, mens de var til noget middelaldertræf og der har jeg åbenbart haft tid til at rode deres private papirer igennem og dermed finde hendes password til FB, så jeg kunne logge på hendes FB og skrive bla følgende til min datter:

FB3.jpg

FB1.jpg

Nå, hun blev altså smidt ud og i sin afsluttende bemærkning sagde formanden, at "vi kan jo se hun er, med et diplomatisk udtryk, temperamentsfuld." :ninja:

Så summesummarum; Boligforening fastholder deres klage og vil have dem smidt ud.

Men kommunen skal ind over, fordi hun er syg, så det kan nok godt trække i langdrag.

Men fuuuuuuuuck, det var fedt at se hende miste besindelsen og dermed ødelægge sin egen sag. :popkorn: :popkorn: :clap: :dance: :clap:

Og ja, punk mig bare for at have det fedt med det, fordi hun er er sygt sind. Men jeg har ikke en flig af respekt tilbage for hverken hende eller manden.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
8
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler

Tilbage til "Generelt"