Hvad har påvirket din dag positivt?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
hotlips
Kort karma: 148
Likede indlæg: 2185

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf hotlips » 22. dec 2015, 17:25

min drengs ven har ikke ferie,så vi 2 hentede ham i børnehaven i formiddags,meget hyggeligt og de er altså nuser når de står og krammer fordi de bliver så glade for at se hinanden. :lun:
2
Brugeravatar
Pityt
Kort karma: 266
Likede indlæg: 2223

Indlægaf Pityt » 22. dec 2015, 18:03

Et sødt (og meget uventet) julekort :lun:
Travlhed på jobbet...og kage :lol:
0
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 995
Likede indlæg: 7944

Indlægaf ManicNinja » 22. dec 2015, 18:16

MASSER af god søvn, træning, der gav fantastisk overskud, at min glögg blev superlækker, og at det blev god familiehygge, nu at nyde Bachs Juleoratorium helt alene med en masse stearinlys tændt, være lidt tipsy af glöggen og bare føle mig afslappet og fredfyldt. Ser frem til at krybe tidligt i høkassen, nappe sidste arbejdsdag i morgen og så have nogle dage uden job og ræs og travlhed, men bare nyde tid sammen med familien.
4
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 1113
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 10938

Indlægaf Daine » 23. dec 2015, 05:33

Julemusik på telefonen :lun:

Fri kl 15 :banan:

Det er juleaften i morgen :santa2:
0
Der er to mænd i verden, der bestandig krydser min vej, den ene er ham jeg elsker, den anden elsker mig.
Den ene er i en natlig drøm, der bor i mit mørke sind, den anden står ved mit hjertes dør, jeg lukker ham aldrig ind.
Comfortzone
Kort karma: 31
Likede indlæg: 318

Indlægaf Comfortzone » 23. dec 2015, 07:57

Min usandsynligt søde og meget nye kæreste har købt en julegave til mig og han har ramt totalt i plet med den :lun:
Ham tror jeg, at jeg beholder :D

Og så fandt jeg også herover fra Juhuu. Dog med nyt nick og :slem:
7
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 721
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 14483

Indlægaf icelady » 23. dec 2015, 09:15

At yngsteknægten bad en af hans venner slette en ret upassende kommentar til hans opslag.

Han havde lagt billed op af min venindes/vores tidligere overbos/hans tæt-på-reservermors gravsted.

En Karl Smart-type havde så skrevet "Jaja, mon ikke I overlever :D"

Han var pæææænt pissed.

Edit: Normalt kan yngstesønnen selv tænke det samme; men lige hende her skal man ikke gøre grin med.
Edit nr 2: Kunne egentlig også have ligget i Upassende tråden. :gruble: Men lægger den her, fordi det er positivt, knægten reagerede og at gutten fjernede sin kommentar.
2
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Sophaya
Kort karma: 460
Likede indlæg: 4455

Indlægaf Sophaya » 23. dec 2015, 09:30

At jeg har fået en helt ny familiedel :lun: Jeg har en masse familie her på Fyn som jeg slet ikke kender - dengang jeg flyttede herover skrev jeg til en af dem, at hvis de havde lyst til at se mig og lære mit at kende, så måtte de meget gerne kontakte mig. Jeg hørte ikke mere. Her i November skrev min mor så til en af de andre, om hun ville til kaffe hos mig mens min mor var på besøg hos mig. Det sagde hun ja til. Hun var bare skide sød, ville rigtig gerne lære mig at kende og havde slet ikke hørt om mit kontaktforsøg dengang - hende jeg havde skrevet til havde åbenbart ikke sagt det til nogen, men bare glemt det igen. Om ikke andet, så har hende her der var til kaffe taget imod mig med åbne arme - 3. advents-søndag var jeg hjemme hos hende og spise, og i går var jeg til julehygge med gløgg og vafler. Hun sagde at hun var rigtig glad for, at vi havde fået kontakt - og jeg kunne ikke være mere enig. :blush2: Hun gav mig endda to par øreringe i julegave - selvom jeg jo stadig er næsten helt fremmed. Det var virkelig sødt af hende. Familie betyder enormt meget for mig, og jeg er virkelig glad for at have fået noget mere bagland, især fordi hun er så tæt på - og sådan et dejligt menneske.
18
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Brugeravatar
Pussikat82
Kort karma: 238
Likede indlæg: 956
Kontakt:

Indlægaf Pussikat82 » 23. dec 2015, 16:42

Et brev fra en god veninde, der lå og ventede på mig i postkassen, da jeg kom hjem i dag :lun: Endda med små gaver indeni. Føler mig ret heldig :)
2
Homer: Kids. From now on there are three ways of doing things:
the right way, the wrong way, and the Max Power way.
Bart: Isn't that just the wrong way?
Homer: Yes, but faster.
Brugeravatar
Pityt
Kort karma: 266
Likede indlæg: 2223

Indlægaf Pityt » 23. dec 2015, 18:06

At jeg har set min søster for første gang i et år. Der har været noget "fnidder", så jeg havde heller ikke talt med hende siden foråret.
2
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
canoodle
Kort karma: 354
Likede indlæg: 2096

Indlægaf canoodle » 23. dec 2015, 18:19

At mini har været virkelig, virkelig sød og sjov at være sammen med i dag. Jeg er FÆRDIG, men fyldt med kærlighed.
10
All Adventurous women do
Brugeravatar
Goldie
Kort karma: 23
Likede indlæg: 201

Indlægaf Goldie » 23. dec 2015, 19:01

At pigerne og jeg har haft en hyggelig dag sammen med mormor og morfar :jule: Vi skal holde jul hos farfar og farmor og derfor har vi julehygget med dem i dag :santa2:
2
"Hello from the other side!..." :ninja:
Brugeravatar
Fräulein L.
Kort karma: 312
Geografisk sted: Sdrbronx
Likede indlæg: 3345

Indlægaf Fräulein L. » 23. dec 2015, 20:12

Denne som jeg fik af "min" gruppe som jeg er planlægger for :lun:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
8
Jeg står i midten nu!
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 1180
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 10981

Indlægaf 2SHY » 24. dec 2015, 09:59

Træning for første gang i lang tid
3
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 1113
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 10938

Indlægaf Daine » 24. dec 2015, 11:48

Dejligt vejr.
0
Der er to mænd i verden, der bestandig krydser min vej, den ene er ham jeg elsker, den anden elsker mig.
Den ene er i en natlig drøm, der bor i mit mørke sind, den anden står ved mit hjertes dør, jeg lukker ham aldrig ind.
Smiling_Goat
Kort karma: 607
Likede indlæg: 9148

Indlægaf Smiling_Goat » 24. dec 2015, 23:34

Jeg gav min bror dette forklæde i julegave:

forklaede.png

Han elskede det. Han er bestemt ikke feminin og det var så afgjort ikke meningen, at han skulle elske det, men det gjorde han. Han vil bruge det ifm. med sit arbejde og alting.. Jeg ramte virkelig plet.

Nu jeg tænker over det, har jeg faktisk aldrig set ham så begejstret for en gave før :gruble:

(Så nu har jeg naturligvis købt flere. Jeg kender flere mænd, der er gode i køkkenet :D.. Jeg overvejer en ny superhelte-virksomhed. Jeg kunne hedde The Emasculator og mit signaturmove ville være at give sådan et forklæde til mænd, der var lidt for mandschauvinistiske. Så kunne jeg lægge en seddel ved, hvorpå der står: "You've just been emasculated," og så kunne de være sådan helt "Æv, jeg må hellere skifte adfærd." Menneskeheden reddet. Det var så lidt.)
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
11

Tilbage til "Generelt"