Hvad har påvirket din dag positivt?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 553
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 10257

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf icelady » 18. dec 2015, 20:46

En hyggelig jule-tam-tam med Bænkebanden. :D
0
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Smiling_Goat
Kort karma: 460
Likede indlæg: 5868

Indlægaf Smiling_Goat » 18. dec 2015, 23:54

Jeg har lige færdiggjort og indpakket min kærestes gave. Det er så fedt, at jeg er færdig. Nu behøver jeg ikke bekymre mig for, om jeg når det, og jeg kan hellige mig den sidste - som jeg så stresser over i stedet. Men det er noget andet, for den kan jeg lave, når min kæreste er her. Det har presset mig lidt, at jeg ikke vidste, hvornår jeg fik mulighed for at arbejde videre på hans gave næste gang - og om der var nok tid til det. Næste år starter jeg i marts..

Det føles også helt specielt, at det er lykkedes mig at lave hans gave, uden han aner, at jeg har været i gang. Jeg har arbejdet intenst alle gange, han har forladt hjemmet og skyndt mig at pakke det væk, når han kom hjem. Jeg har faktisk nærmest følt en slags historisk forbindelse, for det må være sådan julegavehemmeligheder har føltes, før man fik storcentre osv.

Nu har jeg så en gave, som er mega sej (hvis jeg selv skal sige det :D) og som jeg tror, han bliver virkelig glad for. Den har måske ikke kostet alverden, men den er smækfyldt med kærlighed og omtanke, og det gør mig glad :P

Nåh ja, og at min bror kommer hjem til jul. Det er længe siden jeg har set ham, og det er rart at vi ikke kun bliver mig og min mor.
4
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1145
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 9626

Indlægaf kidkomb » 19. dec 2015, 03:47

Øl og chokolade. Og røræg.
2
Walk tall and cry with dignity.
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 564
Likede indlæg: 5032

Indlægaf ManicNinja » 19. dec 2015, 07:53

*At jeg ikke føler mig træt, selv om vækkeuret ringede kl. 07, og jeg kun nåede at sove seks timer.

*At arbejdsmakker og jeg allerede i går tilrettelagde dagens arbejde, og jeg er SÅ opsat på, den bare skal have max gas i dag, så vi kan få ryddet op i bunkerne!

EDIT:
En arbejdsdag, som endte med at være lige så effektiv som sjov. Vi fik virkelig taget fra på vores kundehenvendelsesbunker - og så har vi hængt lyskæder og julekugler og anden hygge op i kontoret. Resten af teamet får sig en hyggelig overraskelse, når de møder ind mandag. Desuden mange glade julekunder med skægge og interessante spørgsmål. :jule: :santa2:

Træning. Bare en halv times tid. Men lidt har også ret ...
Senest rettet af ManicNinja 19. dec 2015, 18:45, rettet i alt 2 gange.
2
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 715
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 6808

Indlægaf Daine » 19. dec 2015, 18:38

En skøn dag på arbejde. Søde, glade kunder jeg kunne pjatte lidt med og som tog det pænt at skulle stå i en 20-30 meter lang kø. Men vi er nu også effektive mht til ekspedition og gaveindpakning! :D

Jeg stod bla med en mand, som jeg skulle pakke et par bøger og et spil ind til. Han endte med at stå og måbe over, at det kun tog et par minutter at færdigøre dem - samtidig kunne jeg sagtens småsnakke med ham. Det var lidt sjovt, for det var jo ikke noget særligt for mig, men han var imponeret :D
6
"It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession of a good fortune must be in want of a wife."
"Stol aldrig på et menneske, der ingen bøger har."
Brugeravatar
Sevii
Kort karma: 61
Likede indlæg: 625

Indlægaf Sevii » 19. dec 2015, 18:41

Jeg har en ven som jeg har holdt rigtigt meget af, men de sidste par år har hun ikke behandlet mig særligt pænt og jeg har været rigtig ked af over det. Hvordan påvirker det så min dag positivt? Jeg kan give slip på hende i dag uden at føle det er min skyld. Jeg vil gerne videre, og det er egentlig en lettelse.
4
:banan: :banan:
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1145
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 9626

Indlægaf kidkomb » 19. dec 2015, 21:14

Jeg har ikke set mine nevøer i meget lang tid pga min søster, men imorgen skal vi julehygge og jeg har gået og smågrædt lidt flere gange idag, fordi jeg glæder mig så meget til at se dem!
5
Walk tall and cry with dignity.
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 564
Likede indlæg: 5032

Indlægaf ManicNinja » 19. dec 2015, 21:23

polavyk skrev:Jens Rohde :pompom: :love: :banan:

Har aldrig kunnet fordrage manden. Og så nu dette. Jamen, han virker jo unægteligt sympatisk!

http://politiken.dk/indland/politik/ECE2983613/rohde-forlader-venstre-i-protest-mod-partiets-asylpolitik/
0
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
Whoosh
Moderator
Kort karma: 333
Likede indlæg: 2954

Indlægaf Whoosh » 19. dec 2015, 21:25

Besøg hos mine forældre.
Det var hyggeligt. :lun:
0
Brugeravatar
Fillie
Kort karma: 609
Geografisk sted: Backsword
Likede indlæg: 2568

Indlægaf Fillie » 19. dec 2015, 21:25

kidkomb skrev:Jeg har ikke set mine nevøer i meget lang tid pga min søster, men imorgen skal vi julehygge og jeg har gået og smågrædt lidt flere gange idag, fordi jeg glæder mig så meget til at se dem!

Det glæder mig oprigtigt at læse, Kid!
1
"All you need is love."

- The Beatles
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 715
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 6808

Indlægaf Daine » 20. dec 2015, 16:39

Vi havde ikke supertravlt på arbejde, så jeg valgte ag holde fri kl. 15, og jeg har bestemt mig for, at jeg man-ons mellem jul og nytår først møder kl. 10.30. Det er vist på tide, at jeg er bare lidt egoistisk hvad angår arbejdstider ;)

Derudover har jeg været ude at købe maling i dag! 2 bøtter med næste 11 liter i hver til 700,- i alt. Og det er god maling. Lige pludselig kommer al det hushalløj lidt tættere på ... :lun:
2
"It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession of a good fortune must be in want of a wife."
"Stol aldrig på et menneske, der ingen bøger har."
Brugeravatar
Pussikat82
Kort karma: 238
Likede indlæg: 975
Kontakt:

Indlægaf Pussikat82 » 20. dec 2015, 19:54

Et opkald fra kærestens faster. Hun var så rørt over julekortet, vi havde sendt hende, at hun ville ringe og takke personligt. Hun er bare så sød. Vi så hende ellers i går, da hun var med til lidt fødselsdagshygge her hos os, som vi holdt for kærestens mor, men hun har så opdaget kortet, da hun kom hjem til sig selv. Rigtig sødt af hende at ringe :lun:
7
Homer: Kids. From now on there are three ways of doing things:
the right way, the wrong way, and the Max Power way.
Bart: Isn't that just the wrong way?
Homer: Yes, but faster.

Billede
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 869
Likede indlæg: 11682

Indlægaf Dirtylittledevil » 20. dec 2015, 22:19

Ostemad + lydbog + kakao tilsat ekstra fløde... om 5 minutter :)
4
The more I eat the butter I feel
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 769
Likede indlæg: 10154

Indlægaf DetSorteCirkus » 20. dec 2015, 23:06

En rigtig god julekoncert i Marmorkirken, hvor jeg omsider fik mulighed for at høre to af mine yndlingsjulesange live.

Den ene var ikke en del af det officielle program, men da folk var på vej ud af kirken, begyndte den lige så stille at sætte igang.

2
Je suis un tableau noir.
Brugeravatar
Lemonella
Kort karma: 249
Likede indlæg: 3515

Indlægaf Lemonella » 21. dec 2015, 06:40

en rigtig sød, kærlig og meget flirtende drøm om min kæreste i nat. :lun:
1
I'm not supposed to be normal.
I'm supposed to be me.