Hvad har påvirket din dag positivt?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 756
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 7392

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Daine » 5. jan 2016, 14:15

Min antenneforening har skiftet udbyder i dag og som 'gave' har vi alle samme den store pakke gratis resten af måneden. Så nu skal jeg glo tv som en sindsyg resten af måneden!! Plejer kun at have basispakken :D
2
Der er to mænd i verden, der bestandig krydser min vej, den ene er ham jeg elsker, den anden elsker mig.
Den ene er i en natlig drøm, der bor i mit mørke sind, den anden står ved mit hjertes dør, jeg lukker ham aldrig ind.
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 616
Likede indlæg: 5283

Indlægaf ManicNinja » 5. jan 2016, 15:57

*Det flotte, klare solskin og meget blå himmel - dagslys - som stadig varede ved, da jeg var hjemme. Jamen, for pokker - det gik op for mig, at det allerede er fjorten dage siden, at antal daglige minutter med dagslys steg!

*At jeg kunne - hold fast i noget! - føle mig tilpas og JOKE med min chef, og at hun er begyndt at konsultere MIG og ikke altid én af de andre i teamet i faglige spørgsmål :8: Jeg er fuldstændigt overrumplet. Nogle af alle de dér små ting, som betyder så meget for mig, for at jeg fagligt og menneskeligt føler mig SET af en chef og motiveres. De var dér sgu pludselig i dag ... Jamen ...! Og jeg kunne virkelig mærke, hvordan det medvirkede til, at jeg gav kunderne og kollegerne det bedste, jeg har i mig. Trods den sædvanlige morgenvagtstræthed efter tre-fire timers søvn.

*Bliver bedre og bedre til at holde overblikket og bruge min dømmekraft, hvilket er sindssygt påkrævet i min jobfunktion. Dét er jeg stolt af, for jeg er normalt et detalje-/fordybelsesmenneske, ikke et 'gør en milliard ting på samme tid og hold overblik over dem alle og prioritér konstant'-menneske.

*At jeg i dag fik godkendt et par afspadseringsdage, så ud over at jeg holder vinterferie om tre uger, har jeg nu også en forlænget weekend i januar og én i februar. Yes! :dance:

*At jeg har lagt budget og kan se, at julegavepenge og lidt opsparing osv gør, at jeg endelig, endelig kan komme ud at købe nyt tøj, støvler, makeup og lækker parfume. Jeg har fandeme følt mig som en discountudgave af mig selv lidt for længe ...

*At jeg havde rester af det lækre pizzabrød, jeg bagte i aftes, så jeg bare kunne drøne hjem på sofaen og høvle en skive af det. Nu sætter jeg mokkakanden over.

Alt er godt!
10
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
Viskelæder
Kort karma: 502
Likede indlæg: 4393

Indlægaf Viskelæder » 5. jan 2016, 16:01

Det sneede lige i morges. Det var så fint! Jeg har savnet sne og håber, der snart kommer en røvfuld af det.

Jeg har købt 2 hjemmelavede fiskefrikadeller og remo med hjem fra arbejde. De er så gode!
1
Jailbird
Kort karma: 58
Likede indlæg: 763

Indlægaf Jailbird » 5. jan 2016, 16:06

Thestral skrev:Jeg skal til samtale imorgen kl 10 vedr. en praktik aftale fra Februar

Held og lykke! :D Husk at skrive hvordan det gik :p

Jeg skal til eksamen i morgen, så på det her tidspunkt i morgen har det påvirket min dag positivt at det er overstået :fløjt:
2
Brugeravatar
Daine

Indlægaf Daine » 5. jan 2016, 19:11

Jeg ELSKER jeg har fået Zulu igen :love: Den bliver svær at undvære om en måneds tid igen.
1
Der er to mænd i verden, der bestandig krydser min vej, den ene er ham jeg elsker, den anden elsker mig.
Den ene er i en natlig drøm, der bor i mit mørke sind, den anden står ved mit hjertes dør, jeg lukker ham aldrig ind.
Brugeravatar
canoodle
Kort karma: 354
Likede indlæg: 2108

Indlægaf canoodle » 5. jan 2016, 19:28

Har fået krammere af min søn. Har spist alt for meget junk i dag, men har ikke dårlig samvittighed over det. Føler at 2016 allerede nu er MEGET bedre end sin forganger
10
All Adventurous women do
Brugeravatar
klumphen
Kort karma: 94
Likede indlæg: 916

Indlægaf klumphen » 6. jan 2016, 20:43

Et uventet fund af chokolade i køleskabet!
7
Brugeravatar
Daine

Indlægaf Daine » 6. jan 2016, 20:51

Jeg har lige fået at vide, at min nye nabo (huset ved siden af det jeg har købt har også været til salg) bliver en ældre, tidligere skolelæreinde. Som jeg åbenbart kender, men andelsformanden måtte endnu ikke oplyse navn. Men altså ... Jeg er VILD med ældre naboer :love:
4
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1235
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 10530

Indlægaf kidkomb » 7. jan 2016, 00:12

Det sneede og solen skinnede på samme tid i formiddags. Det nød jeg meget.
4
Walk tall and cry with dignity.
Jeg kan ikke korrekturlæse inden jeg trykker "udfør". Derfor er der altid rettet i mine indlæg.
Brugeravatar
Fillie
Kort karma: 643
Geografisk sted: Backsword
Likede indlæg: 2846

Indlægaf Fillie » 7. jan 2016, 06:23

kidkomb skrev:Det sneede og solen skinnede på samme tid i formiddags. Det nød jeg meget.

I det hele taget er kombinationen af snehvid sne og høj, klar sol noget af det smukkeste i verden. :lun:
1
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith
Brugeravatar
Thestral
Kort karma: 264
Likede indlæg: 1311

Indlægaf Thestral » 7. jan 2016, 06:49

Min gåtur i sneen
1
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Brugeravatar
Lemonella
Kort karma: 275
Likede indlæg: 3862

Indlægaf Lemonella » 7. jan 2016, 12:41

Min kæreste hopper rundt og danser krigsdans imens han synger (en anelse falsk) "jeg har vundet en xbox, jeg har vundet en xbox". :lun:
9
I'm not supposed to be normal.
I'm supposed to be me.
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 980
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8978

Indlægaf 2SHY » 7. jan 2016, 14:44

Udkastet til det brev min fagforening vil sende til den arbejdsgiver der ikke vil udbetale løn til mig. Fuck hun er vild hende der har påtaget sig opgaven for mig!
11
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
No1
Kort karma: 59
Likede indlæg: 501

Indlægaf No1 » 7. jan 2016, 15:11

Den mcmuffin jeg spiste imorges
0
Brugeravatar
Spjaerten
Kort karma: 559
Likede indlæg: 1764