abcd skrev:Du skrev:
"Men man er bare nødt til at skelne mellem decideret snyd, og så på en situation, hvor en mand selv valgte ikke at beskytte sig"
Jeg forstår ikke hvad den skelnen går ud på. Hvis en person lyver om prævention, synes jeg det må falde under "decideret snyd" selv om manden selv valgte ikke at beskytte sig.
Jeg ved ikke om du spiller dum, eller om du bare ikke læser det, du citerer.
HVIS kvinden løj, så har hun forsøgt at snyde ham, og de er begge idioter for at knalde ubeskyttet med en fremmed. Han har selv valgt at satse på at det ikke var nødvendigt med gummi.
Hvis kvinden IKKE løj, så har hun ikke forsøgt at snyde ham, men de er begge idioter for at knalde ubeskyttet med en fremmed. Og han har selv valgt at satse på at det ikke var nødvendigt med gummi.
Var de to i et forhold, og havde aftalt hvordan og hvorledes prævention skulle være, og hun så prikkede hul i kondomet, åd mintpastiller i stedet for p-piller, eller bildte kæresten ind, at hun havde fået fjernet livmoderen eller sådan noget, SÅ var han blevet udsat for et groft overgreb af en person, han havde grund til at stole på.