"Guilty pleasures": Tid til at bekende!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1152
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 9743

Re: "Guilty pleasures": Tid til at bekende!

Indlægaf kidkomb » 4. dec 2015, 01:47

Zombie skrev:Chokolade milk shakes fra Mathilde blendet med et lille honninghjerte fra bageren. Jeg kalder det en klammo Smoothie. Det er ren narko.

Hahaha, jeg er simpelthen nødt til at spørge, hvordan den idé opstod? :lol:

De der Condis, ikke, der er da to slags. En med nougat (åbenbart, husker det som karamelagtigt) og en med mint? Den ene hedder da Condis og den anden Remi? Hedder firmaet ikke Göteborgskex?

Edit: Jeg læste op på det og det ER Condis der er den med nougat og Remi er mørk chokolade og mint.
0
Walk tall and cry with dignity.
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 580
Likede indlæg: 5117

Indlægaf ManicNinja » 4. dec 2015, 07:53

Haha, Kidkomb! Du er åbenbart bedre til at læse indenad end jeg. :) Derudover: Mint ... fydaføj!
0
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
sigge
Kort karma: 117
Likede indlæg: 2147

Indlægaf sigge » 4. dec 2015, 08:34

Jeg kan ligesom fornemme ud fra denne tråd, at jeg er nødt til at genoverveje mit boykot af min lokale Fakta. Frysepizza med 4 gange ost og mozarellasticks lyder som noget, jeg helt afgjort skal have afprøvet.

Jeg eeelsker smeltet ost.
3
Brugeravatar
Fillie
Kort karma: 612
Geografisk sted: Backsword
Likede indlæg: 2613

Indlægaf Fillie » 4. dec 2015, 08:41

I guder, hvor er jeg klam: Jeg har ikke fået morgenmad endnu og overvejer helt alvorligt, om jeg skal varme nogle mozzarellasticks. :ivrig:
1
"All you need is love."

- The Beatles
Brugeravatar
Ballademager
Kort karma: 357
Likede indlæg: 3568

Indlægaf Ballademager » 4. dec 2015, 09:16

Øhm, at gå i kirke er en af mine guilty pleasures :blush: Særligt i adventstiden. Synes, at salmerne giver en fin ro, som jeg ikke finder så mange andre steder. Det er ikke fordi, jeg er fanatisk kristen eller går i kirke hver søndag, eller noget. Men jeg sætter pris på det, når jeg gør, fordi det giver fred, tid til eftertanke og følelsen af, at der er noget større derude :lun: Det er ikke noget, jeg er decideret flov over, men jeg skilter heller ikke ligefrem med det :genert:
1
Forstadskedelig :love:

I'll never know what I'm capable of, if I don't go where I'm scared to be lost...
Brugeravatar
Fillie
Kort karma: 612
Geografisk sted: Backsword
Likede indlæg: 2613

Indlægaf Fillie » 4. dec 2015, 09:17

Crookshanks skrev:^

Du skal bare sige at du sprang morgenmaden over og nu spiser dem som brunch eller tidlig frokost, så lyder det pænere :-D

Med lidt god vilje er de faktisk en smule brunchagtige. :-D
1
"All you need is love."

- The Beatles
Brugeravatar
Ballademager
Kort karma: 357
Likede indlæg: 3568

Indlægaf Ballademager » 4. dec 2015, 09:22

Fillie skrev:
Crookshanks skrev:^

Du skal bare sige at du sprang morgenmaden over og nu spiser dem som brunch eller tidlig frokost, så lyder det pænere :-D

Med lidt god vilje er de faktisk en smule brunchagtige. :-D

Jeg gad godt have dem til brunch :P
0
Forstadskedelig :love:

I'll never know what I'm capable of, if I don't go where I'm scared to be lost...
Brugeravatar
Sophaya
Kort karma: 396
Likede indlæg: 3777

Indlægaf Sophaya » 4. dec 2015, 09:29

Jeg forstår ikke problemet - jeg spiser ofte aftensmadrester til morgenmad dagen efter. Indrømmet, har også engang spist chips til morgenmad. Der er ikke kategorier for mad på den måde, ikke i min verden :fløjt:
3
x
Karkluden
Kort karma: 247
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2394

Indlægaf Karkluden » 4. dec 2015, 09:31

Ballademager skrev:Øhm, at gå i kirke er en af mine guilty pleasures :blush: Særligt i adventstiden. Synes, at salmerne giver en fin ro, som jeg ikke finder så mange andre steder. Det er ikke fordi, jeg er fanatisk kristen eller går i kirke hver søndag, eller noget. Men jeg sætter pris på det, når jeg gør, fordi det giver fred, tid til eftertanke og følelsen af, at der er noget større derude :lun: Det er ikke noget, jeg er decideret flov over, men jeg skilter heller ikke ligefrem med det :genert:

Jeg bliver helt ked af, at det skal anses som en guilty pleasure at gå i kirke. Eller at man skal sige, man ikke er fanatisk. Der er da ingen, der forventer det af folk, der mediterer meget fx, og i bund og grund er det jo lidt samme årsag...
Jeg elsker også at gå i kirke, jeg beder i øvrigt også til Gud - også selvom jeg lever i "synd" og alt muligt :lol: :afro: og jeg synes ikke, man skal skamme sig. Jeg går også til yoga..
6
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
Brugeravatar
Krølle
Kort karma: 445
Likede indlæg: 3495

Indlægaf Krølle » 4. dec 2015, 11:03

Sophaya skrev:Jeg forstår ikke problemet - jeg spiser ofte aftensmadrester til morgenmad dagen efter. Indrømmet, har også engang spist chips til morgenmad. Der er ikke kategorier for mad på den måde, ikke i min verden :fløjt:

En gang?

Amatør.

:blush:
10
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 724
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 6886

Indlægaf Daine » 4. dec 2015, 11:35

Krølle skrev:
Sophaya skrev:Jeg forstår ikke problemet - jeg spiser ofte aftensmadrester til morgenmad dagen efter. Indrømmet, har også engang spist chips til morgenmad. Der er ikke kategorier for mad på den måde, ikke i min verden :fløjt:

En gang?

Amatør.

Det har jeg også prøvet mere end en gang :D

Og så er flødekartofler stærkt undervurderet som morgenmad :savl:
4
"It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession of a good fortune must be in want of a wife."
"Stol aldrig på et menneske, der ingen bøger har."
Akehurst2
Kort karma: 274
Likede indlæg: 4574

Indlægaf Akehurst2 » 4. dec 2015, 12:15

Daine skrev:Det har jeg også prøvet mere end en gang :D

'

Rester er i det hele taget godt som morgenmad. Især lagkagerester.
3
Brugeravatar
Sophaya
Kort karma: 396
Likede indlæg: 3777

Indlægaf Sophaya » 4. dec 2015, 13:16

Krølle skrev:

En gang?

Amatør.

Flere gange :fløjt:
1
x
Brugeravatar
Joe
Kort karma: 170
Likede indlæg: 2412

Indlægaf Joe » 4. dec 2015, 14:52

Akehurst2 skrev:
Daine skrev:Det har jeg også prøvet mere end en gang :D

'

Rester er i det hele taget godt som morgenmad. Især lagkagerester.

Jeg elsker lagkagerester til morgenmad. Dagen efter min fødselsdag i år kommenterede min mor endda på, at jeg havde glemt at spise lagkage til morgenmad. Jeg nåede det heldigvis. Godt at have en mor, der husker en på hvem man er.

Og den 25. December skal jeg altid have risalamande til morgenmad.
5
I'm Audrey Horne, and I get what I want
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 580
Likede indlæg: 5117

Indlægaf ManicNinja » 4. dec 2015, 17:04

Karkluden skrev:
Ballademager skrev:Øhm, at gå i kirke er en af mine guilty pleasures :blush: Særligt i adventstiden. Synes, at salmerne giver en fin ro, som jeg ikke finder så mange andre steder. Det er ikke fordi, jeg er fanatisk kristen eller går i kirke hver søndag, eller noget. Men jeg sætter pris på det, når jeg gør, fordi det giver fred, tid til eftertanke og følelsen af, at der er noget større derude :lun: Det er ikke noget, jeg er decideret flov over, men jeg skilter heller ikke ligefrem med det :genert:

Jeg bliver helt ked af, at det skal anses som en guilty pleasure at gå i kirke. Eller at man skal sige, man ikke er fanatisk. Der er da ingen, der forventer det af folk, der mediterer meget fx, og i bund og grund er det jo lidt samme årsag...
Jeg elsker også at gå i kirke, jeg beder i øvrigt også til Gud - også selvom jeg lever i "synd" og alt muligt :lol: :afro: og jeg synes ikke, man skal skamme sig. Jeg går også til yoga..

Meget enig - jeg beder dog ikke. Men kirken er et dejligt sted. Og dér får man forhåbentlig netop tilgivelse, hvis man har brug for dét. "Forlad os vor skyld" beder man. Så netop denne glæde og fornøjelse er da heldigvis absolut ikke "guilty". :)
4
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".

Tilbage til "Generelt"