"Guilty pleasures": Tid til at bekende!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
hotlips
Kort karma: 115
Likede indlæg: 1284

Re: "Guilty pleasures": Tid til at bekende!

Indlægaf hotlips » 5. dec 2015, 20:39

Meget sjældeny forfalder jeg til forargelsestv,som den på DR2 nu om drengen der lever af rawfood.så går jeg til gengæld vildt op i det og bliver skidesur og råber af fjernsynet.
0
Brugeravatar
Anne Droid
Kort karma: 37
Likede indlæg: 967

Indlægaf Anne Droid » 6. dec 2015, 08:44

Sophaya skrev:Jeg forstår ikke problemet - jeg spiser ofte aftensmadrester til morgenmad dagen efter. Indrømmet, har også engang spist chips til morgenmad. Der er ikke kategorier for mad på den måde, ikke i min verden :fløjt:

Heller ikke i min. Medmindre vi har de små børn hjemme.

Den store på 18 er tit alene hjemme i weekenden når jeg er hos kæresten. Nogen gange er jeg en sød mor og har lavet en ordentlig gang lasagne til ham. Efter en weekend hvor der var lasagne, kom han og spurgte mig om jeg vidste hvor godt lasagne egentlig er som morgenmad. Og det var jeg :-D

Mine guilty pleasures må være: ostepops, cola zero, kaffe før sengetid, dårlige julefilm, indkøb af for meget garn, chokolade, ost i groteske mængder og sikkert meget mere
1
My hovercraft is full of eels
Brugeravatar
vibbsen
Kort karma: 296
Likede indlæg: 2986

Indlægaf vibbsen » 6. dec 2015, 19:41

Jahon skrev:
Vi har vel alle ting, vi helst vil skjule for en partner. Min er, hvor meget snask jeg indtager, når han er ude om aftenen. Desværre lykkes det aldrig for mig, men hver gang prøver jeg ihærdigt.
Han opdager det altid, ser bebrejdende på mig og siger "Chuuubs" og afværger, når jeg prøver at argumentere for, at han med sine byture ofte indtager flere kalorier, end der er i en halv pose chips.

En halv pose chips ???? Du fortjener ærlig talt et bebrejdende blik for åbne en pose chips og kun spise 1/2 delen....SHAME ON YOU !!!!!! :-D

Det er også dumt. Æd dog hele posen. Så er beviserne for ugerningen væk.
11
JEG TÆLLER TIL 3...OG JEG TÆLLER ENNNNN...OG JEG TÆLLER TOOOOO
Brugeravatar
Fillie
Kort karma: 607
Geografisk sted: Backsword
Likede indlæg: 2558

Indlægaf Fillie » 6. dec 2015, 22:05

I dag har jeg ædt 20 (ja, jeg er underlig; tæller ofte min mad) stykker Toffifee. Jeg må seriøst på afvænning. :tie:
1
"All you need is love."

- The Beatles
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 564
Likede indlæg: 5024

Indlægaf ManicNinja » 6. dec 2015, 23:29

Smiling_Goat skrev:Jeg ved godt, at det ikke helt er en guilty pleasure, men når man er ude i de mængder, jeg indtager, så bliver det det altså lidt..

Jeg spiser sygt mange appelsiner og clementiner. Jeg købte et net med 2 kg appelsiner onsdag aften, og jeg har lige købt et nyt her til morgen :genert:

Og så ville jeg også have meget svært ved at undvære pålægschokolade. Det gør bare brød bedre.. Og så er det en slags multiingrediens. Man putter det på en varm kage, og vupti, så har man glasur. Så skal man da have det i køkkenskabet.

Sunde ting kan ikke være en guilty pleasure. Uanset mængde. Står i reglerne. Basta.
4
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
vibbsen

Indlægaf vibbsen » 7. dec 2015, 08:23

Fillie skrev:I dag har jeg ædt 20 (ja, jeg er underlig; tæller ofte min mad) stykker Toffifee. Jeg må seriøst på afvænning. :tie:

Toffifee = Familiehyggestunder = Den rigtige måde at leve sit liv på Ergo Hvis man ikke har en familie kan man kompensere herfor ved at spise toffifee alene....

Til gengæld så er det altså usundt at tjekke sit indtag af mad. Det er den slags der giver spiseforstyrrelser. Eller noget i den stil...Agtigt....Lader man derimod være så er det eneste man risikerer at få en stor røv :-D Ergo Spis uden at se dig tilbage så risikerer du ikke at få en spiseforstyrrelse men blot en stor røv....Og den kan man jo bare træne væk....

Iøvrigt så har jeg herre meget lyst til Toffifee nu :savl:
0
Brugeravatar
Kommodedyret
Kort karma: 445
Likede indlæg: 3302

Indlægaf Kommodedyret » 7. dec 2015, 08:33

Jeg tror aldrig rigtigt at jeg kommer til at affinde mig med at man ikke kan spise kage som minimum et hovedmåltid per dag.
Jeg vil meget gerne kunne spise kage til morgenmad hver dag, men har måtte sande at det er en dårlig ide. Øv.
0
Stop hoarding nuts, budgies! You don't even like them!
Brugeravatar
sigge
Likede indlæg: 2130

Indlægaf sigge » 7. dec 2015, 08:39

Kommodedyret skrev:Jeg tror aldrig rigtigt at jeg kommer til at affinde mig med at man ikke kan spise kage som minimum et hovedmåltid per dag.
Jeg vil meget gerne kunne spise kage til morgenmad hver dag, men har måtte sande at det er en dårlig ide. Øv.

Jeg spiste kage til aftensmad i lørdags, og jeg har også flere gange praktiseret at spise kage til frokost. Så det er bare et spørgsmål om vilje (og muligvis fordøjelse). :)
0
Brugeravatar
Kommodedyret
Kort karma: 445
Likede indlæg: 3302

Indlægaf Kommodedyret » 7. dec 2015, 08:41

sigge skrev:
Kommodedyret skrev:Jeg tror aldrig rigtigt at jeg kommer til at affinde mig med at man ikke kan spise kage som minimum et hovedmåltid per dag.

Jeg spiste kage til aftensmad i lørdags, og jeg har også flere gange praktiseret at spise kage til frokost. Så det er bare et spørgsmål om vilje (og muligvis fordøjelse). :)

Og ernæring og energiniveau. Med kage til morgenmad hver dag, så tror jeg desværre også at det ville have en effekt på hud og vægt.

ÅH! uretfærdige verden :whine:
1
Stop hoarding nuts, budgies! You don't even like them!
Brugeravatar
sigge
Likede indlæg: 2130

Indlægaf sigge » 7. dec 2015, 08:53

Kommodedyret skrev:
sigge skrev:

Og ernæring og energiniveau. Med kage til morgenmad hver dag, så tror jeg desværre også at det ville have en effekt på hud og vægt.

ÅH! uretfærdige verden :whine:

Det er faktisk topuretfærdigt. Der findes bare ingen sunde og nærende fødevarer, der smager lige så godt som kage. :( Nogen burde udføre noget seriøs forskning på det område.
1
Smiling_Goat
Kort karma: 460
Likede indlæg: 5856

Indlægaf Smiling_Goat » 7. dec 2015, 09:08

ManicNinja skrev:
Smiling_Goat skrev:Jeg ved godt, at det ikke helt er en guilty pleasure, men når man er ude i de mængder, jeg indtager, så bliver det det altså lidt..

Jeg spiser sygt mange appelsiner og clementiner. Jeg købte et net med 2 kg appelsiner onsdag aften, og jeg har lige købt et nyt her til morgen :genert:

Og så ville jeg også have meget svært ved at undvære pålægschokolade. Det gør bare brød bedre.. Og så er det en slags multiingrediens. Man putter det på en varm kage, og vupti, så har man glasur. Så skal man da have det i køkkenskabet.

Sunde ting kan ikke være en guilty pleasure. Uanset mængde. Står i reglerne. Basta.

Jamen mine tænder

Sorry :genert:
Jeg ville ikke lyde hellig
1
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1142
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 9606

Indlægaf kidkomb » 7. dec 2015, 12:20

Smiling_Goat skrev:
ManicNinja skrev:

Jamen mine tænder

Sorry :genert:
Jeg ville ikke lyde hellig

Ja for ikke at tale om mavesyre og splat*ahem*
Sundt er det i alle fald ikke :lol:
1
Walk tall and cry with dignity.
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Brugeravatar
Fillie

Indlægaf Fillie » 7. dec 2015, 12:56

vibbsen skrev:
Fillie skrev:I dag har jeg ædt 20 (ja, jeg er underlig; tæller ofte min mad) stykker Toffifee. Jeg må seriøst på afvænning. :tie:

Toffifee = Familiehyggestunder = Den rigtige måde at leve sit liv på Ergo Hvis man ikke har en familie kan man kompensere herfor ved at spise toffifee alene....

Til gengæld så er det altså usundt at tjekke sit indtag af mad. Det er den slags der giver spiseforstyrrelser. Eller noget i den stil...Agtigt....Lader man derimod være så er det eneste man risikerer at få en stor røv :-D Ergo Spis uden at se dig tilbage så risikerer du ikke at få en spiseforstyrrelse men blot en stor røv....Og den kan man jo bare træne væk....

Iøvrigt så har jeg herre meget lyst til Toffifee nu :savl:

Hehe, jeg kan godt høre, at det isoleret set kan lyde lidt usundt, at man tæller sin mad, men jeg er sådan en tosse, der generelt tæller ting, og jeg har været "en tæller", siden jeg var helt lille. Jeg har også bestemte tal, som udløser en "bonus", hvis der lige er den mængde, og så synes jeg rigtig godt om, hvis ting er i par - f.eks. to mindre i stedet for en stor. :slem:

Ej, det lyder måske en smule voldsomt, men det er ikke noget, der sker hele tiden eller hæmmer mig i hverdagen. Det er bare en særhed, der altid har været med mig. :ninja:

Men altså hvornår har man IKKE lyst til Toffifee? Og uanset antal i gigantisk mængde? Jeg kunne i hvert fald godt lige nu. :genert:
0
"All you need is love."

- The Beatles
Brugeravatar
vibbsen

Indlægaf vibbsen » 7. dec 2015, 13:41

Fillie skrev:
vibbsen skrev:Hehe, jeg kan godt høre, at det isoleret set kan lyde lidt usundt, at man tæller sin mad, men jeg er sådan en tosse, der generelt tæller ting, og jeg har været "en tæller", siden jeg var helt lille. Jeg har også bestemte tal, som udløser en "bonus", hvis der lige er den mængde, og så synes jeg rigtig godt om, hvis ting er i par - f.eks. to mindre i stedet for en stor. :slem:

Ej, det lyder måske en smule voldsomt, men det er ikke noget, der sker hele tiden eller hæmmer mig i hverdagen. Det er bare en særhed, der altid har været med mig. :ninja:

Men altså hvornår har man IKKE lyst til Toffifee? Og uanset antal i gigantisk mængde? Jeg kunne i hvert fald godt lige nu. :genert:

Det var bare gas :wink3: ....Jeg kan iøvrigt godt lide bonusordningen.."Spis 20 toffifee og du må spise 4 mere" :D "Hvis prisen på den store plade marabou er under 25 kroner må man gerne købe en lille også."
1
Brugeravatar
Fillie

Indlægaf Fillie » 7. dec 2015, 13:52

vibbsen skrev:
Fillie skrev:
vibbsen skrev:Hehe, jeg kan godt høre, at det isoleret set kan lyde lidt usundt, at man tæller sin mad, men jeg er sådan en tosse, der generelt tæller ting, og jeg har været "en tæller", siden jeg var helt lille. Jeg har også bestemte tal, som udløser en "bonus", hvis der lige er den mængde, og så synes jeg rigtig godt om, hvis ting er i par - f.eks. to mindre i stedet for en stor. :slem:

Det var bare gas :wink3: ....Jeg kan iøvrigt godt lide bonusordningen.."Spis 20 toffifee og du må spise 4 mere" :D "Hvis prisen på den store plade marabou er under 25 kroner må man gerne købe en lille også."

Ja, det er en helt eminent undskyldning for at fylde sig yderligere med slik. :lol:
1
"All you need is love."

- The Beatles

Tilbage til "Generelt"