"Fortæl et eller andet om dig selv"-tråden

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
DenBlødeJyde
Kort karma: 77
Likede indlæg: 896

Re: "Fortæl et eller andet om dig selv"-tråden

Indlægaf DenBlødeJyde » 10. dec 2015, 08:28

Jeg kan ikke lide Gløgg! - jeg synes virkelig det er klamt.

Varm rødvin med müsli... mmmmmh...... :forvirret2: :puke:
2
Jailbird
Kort karma: 57
Likede indlæg: 639

Indlægaf Jailbird » 10. dec 2015, 08:37

Når jeg er inviteret til spisning, så spiser jeg altid et godt måltid inden jeg tager hjemmefra. Dette er i tilfælde af sen mad, mangel på mad (åbenbart spiser vi absurd store mængder i min familie) eller mad jeg ikke bryder mig om, såsom rødt kød eller andet fancy. Og i 9/10 af gangene var det godt jeg spiste hjemmefra.
0
Brugeravatar
sigge
Kort karma: 116
Likede indlæg: 2141

Indlægaf sigge » 10. dec 2015, 08:50

Jeg har nærmest aldrig mareridt, selvom jeg drømmer rigtigt meget. I nat drømte jeg f.eks., at jeg var med i et flystyrt, men det blev aldrig uhyggeligt eller fremkaldte høj puls. Først sad jeg i flyet, som gik ind i et langsomt, kontrolleret spin kort efter takeoff, og i næste scene svømmede jeg i havet tæt ved land med en klar viden om, at jeg selv og alle andre var sluppet uskadte ud af flyet (som nu lå under vand), og jeg kunne svømme ind til stranden på en hyggelig tropeø. Eneste ubehag var, at vandet var meget salt og sved lidt på min hud.
Da jeg så var kommet sikkert i land, begyndte jeg at tænke på, hvor træls det var, at alt mit yndlingstøj lå i min, nu mistede, kuffert, for når man ikke er standardstørrelse, er det ikke så nemt at gå ud og anskaffe en masse nyt tøj. Og så kom jeg til at tænke på, at shit jeg havde jo ikke fået tegnet den rejseforsikring, og det lignede da ellers ikke mig, som altid er så velforberedt. Der vågnede jeg så og var kortvarigt i panik over rejseforsikringer, indtil jeg blev så bevidst, at jeg kunne huske, at der stadig er over 2 måneder, til jeg skal ud og rejse, så jeg har god tid til at få den på plads.
0
Brugeravatar
Fyrst Eberhard
Kort karma: 266
Likede indlæg: 5038

Indlægaf Fyrst Eberhard » 10. dec 2015, 09:44

Jeg er sådan en næstekærlig menneskeelskende hippie-type, der tror på alt det gode i folk, og samtidig gemmer der sig en lille indre arrig misantrop i mig.

Forholdet er vel omkring 70/30 i kærlighedens favør.

Det kan godt være lidt forvirrende nogle gange. Også for mig selv.
3
Peace!
Brugeravatar
Fru Sunshine
Moderator
Kort karma: 1016
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 9198

Indlægaf Fru Sunshine » 10. dec 2015, 10:05

Jeg kan bære nag i årevis.
Normalt er jeg faktisk et ret tilgivende menneske, men hvis man har trampet hårdt nok eller tilstrækkeligt mange gange, så tilgiver jeg aldrig og kan blive så harm, hvis det går dem, jeg er gal på lidt for godt, at jeg næsten er ved at kvæles i det.

Jeg arbejder på at blive mere overbærende.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
BlueBunny
Kort karma: 40
Likede indlæg: 750

Indlægaf BlueBunny » 11. dec 2015, 23:08

Jeg er et vanemenneske og har været over 10år på jubi debatten. De færreste har sikkert lagt mærke til mig, for læser mere fra sidelinien end jeg poster. Nu er jeg så træt af de indlæg der er derinde, at jeg seriøst overvejer at hoppe herind (også).
Jeg har læst med fra sidelinien, men tror det her er mit første indlæg herinde? :)
7
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1150
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 9656

Indlægaf kidkomb » 11. dec 2015, 23:16

BlueBunny skrev:Jeg er et vanemenneske og har været over 10år på jubi debatten. De færreste har sikkert lagt mærke til mig, for læser mere fra sidelinien end jeg poster. Nu er jeg så træt af de indlæg der er derinde, at jeg seriøst overvejer at hoppe herind (også).
Jeg har læst med fra sidelinien, men tror det her er mit første indlæg herinde? :)

YAY! :banan: Velkommen :pompom:
2
Walk tall and cry with dignity.
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Brugeravatar
Zombie
Kort karma: 214
Likede indlæg: 2233

Indlægaf Zombie » 11. dec 2015, 23:24

Jeg besøgte en hund hos Dyreværnet i går, og i morgen besøger jeg ham igen mhp at gå en lille tur. Men det er endnu for tidligt at sige, om det "er noget".
8
Brugeravatar
Fru Sunshine
Moderator

Indlægaf Fru Sunshine » 12. dec 2015, 16:04

Jeg har altid været meget let at påvirke humørmæssigt.
Jeg er nem at glæde, men også nem at gøre ked af det, og det værste: at jeg så nemt bliver skuffet og føler mig forurettet.

Det har altid været sådan, men efter min nedtur med stress og depressioner er det fuldstændig ude af kontrol.
Og jeg synes, det er pinligt, at jeg ikke kan styre mig.
0
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 317
Likede indlæg: 3407

Indlægaf dgd2007 » 12. dec 2015, 16:16

Fru Sunshine skrev:Jeg har altid været meget let at påvirke humørmæssigt.
Jeg er nem at glæde, men også nem at gøre ked af det, og det værste: at jeg så nemt bliver skuffet og føler mig forurettet.

Det har altid været sådan, men efter min nedtur med stress og depressioner er det fuldstændig ude af kontrol.

Man bliver i hvert fald forfulgt til de yderste afkroge af universet, hvis man kommer til at sige noget uretfærdigt om jysk! :engel:
0
Brugeravatar
girl_beat
Kort karma: 111
Likede indlæg: 1085

Indlægaf girl_beat » 12. dec 2015, 16:21

Jeg kunne faktisk godt tænke mig at gøre lidt mere ud af mig selv i hverdagen :genert: Fx tage neglelak på, gøre mere ud af make-uppen, vælge pænere undertøj osv, men jeg er bare så doven, når det kommer til stykket... Hvis jeg har en halv time en aften, vil jeg hellere bare flade ud på sofaen med min kæreste...
3
I don't mind living in a man's world as long as I can be a woman in it! :-D
Brugeravatar
Fillie
Kort karma: 610
Geografisk sted: Backsword
Likede indlæg: 2585

Indlægaf Fillie » 12. dec 2015, 16:50

Jeg er blevet helt tosset med de der åndssvage termokrus med silikonebånd i forskellige farver fra Royal Copenhagen. Jamen, det er lige før, jeg drømmer om dem om natten. Jeg har på et par uger formået at skrabe ni forskellige krus til mig, og selvom vi kun er min mand og mig, synes jeg slet ikke, vi har nok, for der er jo så mange fine farver derude, jeg endnu ikke har scoret til samlingen. Det minder om dengang, jeg skulle have en masse forskellige covers til min Nokia 3210. :stoned:
1
"All you need is love."

- The Beatles
Brugeravatar
Fru Sunshine
Moderator

Indlægaf Fru Sunshine » 12. dec 2015, 17:02

dgd2007 skrev:
Fru Sunshine skrev:Jeg har altid været meget let at påvirke humørmæssigt.

Man bliver i hvert fald forfulgt til de yderste afkroge af universet, hvis man kommer til at sige noget uretfærdigt om jysk! :engel:

Nej. Kun hvis man ikke fatter, at "jysk" ikke dækker over alle de dialekter vi har i Jylland.
0
bluetof1
Kort karma: 132
Likede indlæg: 644

Indlægaf bluetof1 » 12. dec 2015, 18:48

Jeg er skabsnordjyde. Jeg aner ikke hvorfor, men alt nordligere end Thisted i den ene side og Nørresundby i den anden, har altid stået som det mest eksotiske i verden for mig :forvirret:
Nu bor et par stykker af mine gode venner i eller omkring Brønderslev og jeg er SÅ tilfreds med det selvom det er noget af en rejse hernede fra bunden af Østjylland.
Dialekten er pæn, menneskene er pæne og søde, landskabet er pænt... jamen, Nordjylland er bare :love:
3
"Change will not come if we wait for some other person or some other time. We are the ones we've been waiting for. We are the change that we seek."
Brugeravatar
Fillie
Kort karma: 610
Geografisk sted: Backsword
Likede indlæg: 2585

Indlægaf Fillie » 14. dec 2015, 14:54

Jeg savner virkelig "Gift ved Første Blik" og "Landmand søger Kærlighed". Normalt bliver jeg sjældent fanget af at følge med i en serie, og reality siger mig typisk ikke det store, men de der to programmer var bare fantastiske, og jeg mangler mit fix! :ninja:
1
"All you need is love."

- The Beatles

Tilbage til "Generelt"