"Fortæl et eller andet om dig selv"-tråden

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 941
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8533

Re: "Fortæl et eller andet om dig selv"-tråden

Indlægaf 2SHY » 29. nov 2015, 22:53

Jeg hader når folk bider af is - især sodavandsis. Jeg kan bare slet slet ikke have det! Jeg får det decideret dårligt af det. Jeg kan heller ikke selv gøre det hvilket medfører at jeg folder læberne omkring tænderne når jeg skal spise is :genert:
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
Fillie
Kort karma: 612
Geografisk sted: Backsword
Likede indlæg: 2614

Indlægaf Fillie » 29. nov 2015, 23:16

Jeg synes, at kaninracen tysk kæmpe schecke er super sød og virkelig flot med sine sorte tegninger, som ikke kunne sidde mere nuttet perfekt, og jeg kan i timevis trawle gennem nettet efter billeder og videoer, så jeg kan gå i totalt "NÅÅÅRRRRR"-mode.

Jeg har faktisk selv to af slagsen, jeg dagligt falder i svime over. Her er Magnus:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
10
"All you need is love."

- The Beatles
Brugeravatar
Annione
Kort karma: 240
Likede indlæg: 2524
Kontakt:

Re: "Fortæl et eller andet om dig selv"-trådenkum

Indlægaf Annione » 30. nov 2015, 07:11

Jeg synes at dameblade er det kedeligste i hele verden. Artikler om tøj jeg aldrig får råd til eller ser dum ud i, fordi jeg ikke er tynd nok. Artikler om, hvordan man får bedre selvværd, bliver en bedre kæreste, bliver sundere, tyndere... :bored:

Historieblade kan jeg så begrave mig i. Og dokumentarer om 2. verdenskrig. Se, dét er spændende!
11
At rejse er at leve :love2:
Brugeravatar
Muuh
Kort karma: 93
Likede indlæg: 1300

Indlægaf Muuh » 30. nov 2015, 07:51

2SHY skrev:
Muuh skrev:Jeg hader at snakke i telefon, det er nærmest en hel fobi. Jeg tager kun min telefon, hvis jeg ved hvem der ringer og der ikke er andre hjemme til at tage den for mig. Jeg kan virkelig få det helt skidt når min telefon ringer :genert:

Den tilslutter jeg mig :genert: Det betyder også at jeg virkelig ikke er fan af at skulle ringe rundt til borgere for at lave aftaler omkring besøg

Det kan jeg godt tilslutte mig, jeg ringer meget sjældent til nogen. Det er næsten værre at skulle ringe til nogen end at tage telefonen :tie:
3
Ved ikke at give op nåede selv sneglen Noahs ark
Brugeravatar
Mi55y
Kort karma: 167
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 2579

Indlægaf Mi55y » 30. nov 2015, 08:02

Jeg er ikke særlig vild med kød i form af bøffer og steaks. Det er ikke fordi, jeg ikke kan lide smagen, men jeg vil bare meget hellere have tilbehøret. Elsker især kartofler i alskens afskygninger!
1
Frisk på brætspil i Midtjylland? viewtopic.php?f=5&t=5802

Frisk på at prøve en sjov og anderledes holdsport i Århus? Tjek Kin-Ball ud - gratis 4 første træninger :)
Brugeravatar
Annione
Kort karma: 240
Likede indlæg: 2524
Kontakt:

Indlægaf Annione » 30. nov 2015, 09:24

Jeg har altid lyst til noget sødt, når jeg har spist. Lige meget hvor mæt jeg er... Jeg TRÆNGER! :-D
6
At rejse er at leve :love2:
Brugeravatar
Fillie

Indlægaf Fillie » 30. nov 2015, 09:30

Annione skrev:Jeg har altid lyst til noget sødt, når jeg har spist. Lige meget hvor mæt jeg er... Jeg TRÆNGER! :-D

Samme her. Min mormor har altid sagt, at "man skal lukke maven med noget sødt efter et måltid". Hun fyldte 100 år i sommer, så det må være et godt råd værd at efterleve. :-D
7
"All you need is love."

- The Beatles
Brugeravatar
Zombie
Kort karma: 216
Likede indlæg: 2280

Indlægaf Zombie » 30. nov 2015, 11:05

Crookshanks skrev:Jeg evner ikke at gå forbi en hylde med legetøj/ting der kan sige lyde uden jeg skal trykke på mindst 5. Jeg føler en indre tilfredsstillelse, hvis jeg kan få en hel hylde med legetøj til at larme på en gang :genert:

Sidst jeg var på posthuset:

Mig: "Ej, det er altså fristende at I har en klokke stående på desken." :blush2:
Postdame: "Ja, det er hvis vi lige er ude bagved, når der kommer kunder."
Mig: "ja, det kan jeg regne ud, men den er altså meget fristende alligevel." :blush2:
Postdame: "... Du må gerne trykke på den, hvis du har lyst." :slem:
Mig: "..." :genert:
Postdame: "..." :slem:
Mig: ... *ding* :ivrig:
Postdame, kigger om der er andre kunder i rummet - det er der ikke. Derefter: ... *ding* :ivrig:

Vi står begge og griner fjollet og gnækker, mens jeg skriver under for min pakke og går. :fløjt:

ELSKER MIT POSTHUS! :lol:
22
Brugeravatar
Fillie

Indlægaf Fillie » 1. dec 2015, 13:59

Efter jeg er blevet syg af stress, skal jeg tisse hele tiden. HELE TIDEN siger jeg jer! Jeg kommer selvfølgelig ikke så meget ud i øjeblikket, så jeg er for det meste i umiddelbar nærhed af et toilet, men når jeg f.eks. besøger den stresscoach, jeg går hos, går en del af tiden desværre med at rende i rutefart til toilettet. Det hjælper heller ikke just, at jeg fylder mig med vand, fordi jeg er nervøs. Og nej, jeg har ikke blærebetændelse; det er åbenbart et ret normalt stresssymptom med den umådelige tissetrang. Jeg håber, det snart går over - det er altså mega træls at være styret af tis!
0
"All you need is love."

- The Beatles
Brugeravatar
Fyrst Eberhard
Kort karma: 268
Likede indlæg: 5195

Indlægaf Fyrst Eberhard » 1. dec 2015, 19:55

Jeg hader klovne! De er ikke sjove, og jeg kan ikke abstrahere fra Pennywise, når jeg møder dem.

På mit drengeværelse hang et meget fint og detaljeret maleri af to klovne, som dengang, efter jeg havde set filmen IT/Pennywise, i høj grad blev medvirkende til mange søvnløse nætter. Tordenvejr og lyn kombineret med det maleri og filmen, var en dårlig cocktail for mig.

Jeg har stadig ikke tilgivet mine forældre at de ikke pillede det ned.

"They all float down here" *myrekryb*
0
Peace!
Brugeravatar
Sophaya
Kort karma: 396
Likede indlæg: 3777

Indlægaf Sophaya » 1. dec 2015, 20:14

Jeg er ved at dø, hvis jeg skal røre andres beskidte service - tallerkener, bestik osv. Mit eget er heller ikke godt, især hvis det ikke er noget jeg lige har brugt, men noget der lige har stået lidt. Idrk! Derfor er jeg storforbruger af engangshandsker derhjemme - dem i latex-ish materiale. Jeg er ikke stolt af det og det er ikke rationelt, men jeg synes brugt service er SÅ ulækkert.

Jeg har altid en bog med i tasken. Altid. Ethvert frit øjeblik jeg kan finde bruges på at læse.
1
x
Brugeravatar
Hønsekræmmeren
Kort karma: 13
Geografisk sted: 4711, Tørre-Røvelse Overdrev
Likede indlæg: 275

Indlægaf Hønsekræmmeren » 1. dec 2015, 20:38

Da jeg var 24-25 år kørte jeg i en ret slem brandert i bil hjem fra et sommerhus efter et åndssvagt skænderi med en kæreste - det gik gudskelov godt..!

Det er cirka 35 år siden nu - og jeg har ALDRIG kørt i nogen form for påvirket stand siden dengang..!!

- Men tænk.... - jeg kan stadig få det utroligt dårligt når jeg - faktisk ret ofte - tænker på hvilke forfærdelige konsekvenser jeg risikerede at udsætte mange andre og mig selv for... :gruble:
0
'Det er aldrig for sent at leve lykkeligt til sine dages ende'...
Smiling_Goat
Kort karma: 470
Likede indlæg: 5961

Indlægaf Smiling_Goat » 1. dec 2015, 23:04

Når jeg efterlades alene i et lokale med musik, bryder jeg næsten altid ud i dans - Jeg bliver overraskende sjældent snuppet i det.
6
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 724
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 6893

Indlægaf Daine » 2. dec 2015, 04:03

Jeg elsker at samle puslespil og har en ret stor samling af Disneypuslespil med primært 1000 brikker.
1
"It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession of a good fortune must be in want of a wife."
"Stol aldrig på et menneske, der ingen bøger har."
Brugeravatar
Sophaya
Kort karma: 396
Likede indlæg: 3777

Indlægaf Sophaya » 3. dec 2015, 09:04

Jeg skriver tit hele debatindlæg bare for at skifte mening og forlade siden uden at sende det, fordi jeg synes det blev noget vrøvl eller bare ikke præcis det jeg gerne ville sige.
4
x

Tilbage til "Generelt"