Restaurant-tråden

Vi elsker alle kage, men man kan også spise andet. Hvis du kigger herind, kan du måske få inspiration til aftensmaden eller lære glæden ved cognac.
Brugeravatar
Tricolette
Indlæg: 1674
Tilmeldt: 7. sep 2015, 09:58
Kort karma: 390
Geografisk sted: Himmerland
Likede indlæg: 3883

Re: Restaurant-tråden

Indlægaf Tricolette » 7. jul 2016, 11:00

Kan nogle anbefale et godt spisested i KBHområdet. Det skal ikke være fint og fornemt, men god dansk mad.

Vi skal have mine svigerforældre med ud at spise lørdag aften. De bor i Valby, men vi er i bil, så ingen problem med at skulle køre dertil. Dog skal det være forholdsvis tæt på en parkeringsmulighed, da svigrmor er dårligt gående. Støjniveauet må heller ikke være for højt, da svigerfar er meget dårlig til at høre - trods høreapparat.
0
Brugeravatar
Marichen12
Indlæg: 751
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:14
Kort karma: 290
Likede indlæg: 2046

Re: Restaurant-tråden

Indlægaf Marichen12 » 7. jul 2016, 11:07

Tricolette skrev:Kan nogle anbefale et godt spisested i KBHområdet. Det skal ikke være fint og fornemt, men god dansk mad.

Vi skal have mine svigerforældre med ud at spise lørdag aften. De bor i Valby, men vi er i bil, så ingen problem med at skulle køre dertil. Dog skal det være forholdsvis tæt på en parkeringsmulighed, da svigrmor er dårligt gående. Støjniveauet må heller ikke være for højt, da svigerfar er meget dårlig til at høre - trods høreapparat.


Jeg har ikke selv været der endnu (men kender ham der har den), men Frk. Barners kælder i Helgolandsgade (kbh. V) kunne måske være en mulighed?

http://frkbarners.dk/

Og ellers tænker jeg nogen af de små haver omkring Zoo?
1
Mor til 4... :pompom: :preggo1:
Brugeravatar
Tricolette
Indlæg: 1674
Tilmeldt: 7. sep 2015, 09:58
Kort karma: 390
Geografisk sted: Himmerland
Likede indlæg: 3883

Re: Restaurant-tråden

Indlægaf Tricolette » 7. jul 2016, 11:36

Marichen12 skrev:
Tricolette skrev:Kan nogle anbefale et godt spisested i KBHområdet. Det skal ikke være fint og fornemt, men god dansk mad.

Vi skal have mine svigerforældre med ud at spise lørdag aften. De bor i Valby, men vi er i bil, så ingen problem med at skulle køre dertil. Dog skal det være forholdsvis tæt på en parkeringsmulighed, da svigrmor er dårligt gående. Støjniveauet må heller ikke være for højt, da svigerfar er meget dårlig til at høre - trods høreapparat.


Jeg har ikke selv været der endnu (men kender ham der har den), men Frk. Barners kælder i Helgolandsgade (kbh. V) kunne måske være en mulighed?

http://frkbarners.dk/

Og ellers tænker jeg nogen af de små haver omkring Zoo?


Det ser rigtig fint ud - det må lige foreligges manden :gogo:
0

Tilbage til "Mad og drikke"