Hvad overvejer du at købe?

Er UGG støvler stadig fede? Og hvad skal man købe til vinter? Del dine modetips her.
Jailbird
Kort karma: 57
Likede indlæg: 655

Re: Hvad overvejer du at købe?

Indlægaf Jailbird » 16. feb 2016, 14:45

Dem her. Men har aldrig ejet sko, der ikke var sorte, så ved ikke om det går an :D
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
3
Guldfuglen
Kort karma: 14
Likede indlæg: 193

Indlægaf Guldfuglen » 24. feb 2016, 01:51

Gannis banan T-shirt!

Egentligt synes jeg det er hul i hovedet at betale 400 kroner for en T-shirt. Men jeg elsker den også lidt :love2:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
2
Brugeravatar
lillebjoern
Kort karma: 197
Likede indlæg: 1982

Indlægaf lillebjoern » 24. feb 2016, 06:56

Guldfuglen skrev:Gannis banan T-shirt!

Egentligt synes jeg det er hul i hovedet at betale 400 kroner for en T-shirt. Men jeg elsker den også lidt :love2:

Den er også flot :love:
1
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
StripesAddict
Kort karma: 67
Likede indlæg: 568

Indlægaf StripesAddict » 24. feb 2016, 07:08

Jailbird skrev:Dem her. Men har aldrig ejet sko, der ikke var sorte, så ved ikke om det går an :D

Jeg ejer selv et par Adidas superstar i hvid, og selvom jeg er glad for dem, så vil jeg altså virkelig ikke anbefale, at købe hvide sneakers. De blev meget hurtigt nussede og selvom de kan rengøres bliver de bare ikke helt pæne igen. Generelt synes jeg ikke man får særlig meget for pengene ved at købe sneakers ift. ved f.eks. at købe et par lædersko som kan pudses op igen og igen - og det bliver bare kun værre når de bliver hvide. Jeg gav 1000 kr. for mine tror jeg (det er dem med guldsnuden) og mine støvler i samme prisleje har holdt langt bedre. Selv dem i ruskind.
0
Brugeravatar
KinderBueno
Kort karma: 124
Likede indlæg: 1065

Indlægaf KinderBueno » 24. feb 2016, 19:25

Billede

Denne ufatteligt smukke kjole :dåne:
Jeg kan slet ikke stå for guldfjerne på den marineblå baggrund (jeg gramsede på den i en butik i dag, den ER blå). Og jeg skal til bryllup til sommer, så tænker, at den kunne være fin med en råhvid habitjakke, nude stilletter og enkle guldsmykker. Men jeg skal simpelthen ikke købe mere tøj nu, det GÅR ikke. Jeg må vente og se, om den kommer på tilbud på et tidspunkt...
9
hej hest, hestehest
Frk._Strawberry
Kort karma: 49
Likede indlæg: 386

Indlægaf Frk._Strawberry » 24. feb 2016, 21:02

KinderBueno skrev:Billede

Jeg kan slet ikke stå for guldfjerne på den marineblå baggrund (jeg gramsede på den i en butik i dag, den ER blå). Og jeg skal til bryllup til sommer, så tænker, at den kunne være fin med en råhvid habitjakke, nude stilletter og enkle guldsmykker. Men jeg skal simpelthen ikke købe mere tøj nu, det GÅR ikke. Jeg må vente og se, om den kommer på tilbud på et tidspunkt...

:dåne:

Må. Eje. Den! :love:
0
Muspel
Kort karma: 92
Likede indlæg: 1200

Indlægaf Muspel » 26. feb 2016, 20:53

Åh den er smuk!!!! Link?
0
Brugeravatar
KinderBueno
Kort karma: 124
Likede indlæg: 1065

Indlægaf KinderBueno » 26. feb 2016, 23:24

Muspel skrev:

Åh den er smuk!!!! Link?

http://www.magasin.dk/s/mdn/printet-kjo ... 6_061.html

Værsgo'. Jeg har været nede og prøve den i dag, men den sad desværre ikke så fint, som jeg havde håbet. It's all yours!
0
hej hest, hestehest
Brugeravatar
Whoosh
Moderator
Kort karma: 333
Likede indlæg: 2954

Indlægaf Whoosh » 26. feb 2016, 23:43

Er det bare mig, eller er der slet ikke en size guide på magasins side?
0
Muspel
Kort karma: 92
Likede indlæg: 1200

Indlægaf Muspel » 27. feb 2016, 08:19

KinderBueno skrev:
Muspel skrev:

Åh den er smuk!!!! Link?

http://www.magasin.dk/s/mdn/printet-kjo ... 6_061.html

Værsgo'. Jeg har været nede og prøve den i dag, men den sad desværre ikke så fint, som jeg havde håbet. It's all yours!

Tak. Jeg må i magasin :)
1
Brugeravatar
Ballademager
Kort karma: 355
Likede indlæg: 3526

Indlægaf Ballademager » 27. feb 2016, 08:33

Whoosh skrev:Er det bare mig, eller er der slet ikke en size guide på magasins side?

Måske er der en på Saint Tropez' hjemmeside?
0
Forstadskedelig :love:

I'll never know what I'm capable of, if I don't go where I'm scared to be lost...
Brugeravatar
Whoosh
Moderator
Kort karma: 333
Likede indlæg: 2954

Indlægaf Whoosh » 27. feb 2016, 22:25

Ballademager skrev:

Tak! Jeg havde fået bildt mig selv ind at de ikke havde en side, fordi min Google-fu var meget svag.
Og da du så skrev, kunne jeg jo egentlig godt se det var fjollet at tro så stort et firma ikke havde en side. :-D
Det krævede så ekstra zoom og lup at finde size guide på mobilen. Lykkes dog!

Men. Kjolen findes ikke i xxl, som er den str jeg muligvis ville kunne snige mig i med en minimizer bh.
Fanden tage store bryster. :( *dramatisk smiley, der teatralsk kaster sig ud ad vinduet*

For at gøre en rigtig lang historie endnu længere, tak for google-sparket. :-D
0
Jailbird
Kort karma: 57
Likede indlæg: 655

Indlægaf Jailbird » 28. feb 2016, 08:41

StripesAddict skrev:
Jailbird skrev:Dem her. Men har aldrig ejet sko, der ikke var sorte, så ved ikke om det går an :D

Jeg ejer selv et par Adidas superstar i hvid, og selvom jeg er glad for dem, så vil jeg altså virkelig ikke anbefale, at købe hvide sneakers. De blev meget hurtigt nussede og selvom de kan rengøres bliver de bare ikke helt pæne igen. Generelt synes jeg ikke man får særlig meget for pengene ved at købe sneakers ift. ved f.eks. at købe et par lædersko som kan pudses op igen og igen - og det bliver bare kun værre når de bliver hvide. Jeg gav 1000 kr. for mine tror jeg (det er dem med guldsnuden) og mine støvler i samme prisleje har holdt langt bedre. Selv dem i ruskind.

Tak for dine tanker, jeg læste det og overvejede igen, men endte med at beholde dem. De kostede 500kr inkl. tilbud og rabatkoder, er mere creme/beige farvede end hvide og så er de i læder, så jeg håber jeg bliver glade for dem :)
0
StripesAddict
Kort karma: 67
Likede indlæg: 568

Indlægaf StripesAddict » 28. feb 2016, 09:27

Jailbird skrev:
StripesAddict skrev:

Tak for dine tanker, jeg læste det og overvejede igen, men endte med at beholde dem. De kostede 500kr inkl. tilbud og rabatkoder, er mere creme/beige farvede end hvide og så er de i læder, så jeg håber jeg bliver glade for dem :)

Jeg er som sagt også glad for mine :) til 500 kr. ville jeg nok også bedre føle jeg kunne forsvare det. Mine er i øvrigt også mere creme, og i læder.
0
Brugeravatar
Ballademager
Kort karma: 355
Likede indlæg: 3526

Indlægaf Ballademager » 28. feb 2016, 09:52

Whoosh skrev:
Ballademager skrev:

Tak! Jeg havde fået bildt mig selv ind at de ikke havde en side, fordi min Google-fu var meget svag.
Og da du så skrev, kunne jeg jo egentlig godt se det var fjollet at tro så stort et firma ikke havde en side. :-D
Det krævede så ekstra zoom og lup at finde size guide på mobilen. Lykkes dog!

Men. Kjolen findes ikke i xxl, som er den str jeg muligvis ville kunne snige mig i med en minimizer bh.
Fanden tage store bryster. :( *dramatisk smiley, der teatralsk kaster sig ud ad vinduet*

For at gøre en rigtig lang historie endnu længere, tak for google-sparket. :-D

Æv med størrelsen, men godt, at mit svar trods alt var lidt brugbart.

Kom lige til at tænke på en gang, hvor jeg var i Paris med to veninder. Vi forelskede os alle i den samme kjole og fik tre prøverum på rad og række. Helt perfekt. Der var stille i noget tid i alle prøverum, så brød min veninde tavsheden - om vi heller ikke kunne få den på? Det viste sig, at ingen af os kunne få den ned over hofterne :genert:
2
Forstadskedelig :love:

I'll never know what I'm capable of, if I don't go where I'm scared to be lost...

Tilbage til "Mode"