Paradentose

Åbent forum hvor alle kan deltage, også dig der ikke har oprettet en bruger.
HenrikLarsen
Likede indlæg: 268

Paradentose

Indlægaf HenrikLarsen » 1. dec 2015, 15:09

Hej

Jeg er bange for, at jeg har fået paradontose.

Er der nogen af Jer der har erfaring med godt smil tandlægerne og deres behandlinger?

Link fjernet af mod
0
Brugeravatar
BlindfullyCool
Kort karma: 41
Likede indlæg: 254

Re: Paradentose

Indlægaf BlindfullyCool » 2. dec 2015, 04:48

HenrikLarsen skrev:Hej

Jeg er bange for, at jeg har fået paradontose.

Er der nogen af Jer der har erfaring med godt smil tandlægerne og deres behandlinger?

Link fjernet af mod

Jeg kender ikke Godt Smils arbejde, men har lige tjekket deres hjemmeside og set at de tilbyder oprensning af tandkødslommerne, hvilket er min erfaring er den eneste virksomme behandling af paradentose (personlig erfaring: gik fra temmelig alvorlig "early onset" paradentose til ingen tegn derpå i over to år). Så ud fra det kriterie, kan jeg godt anbefale dem.
0
Brugeravatar
Persnikedy
Kort karma: 253
Likede indlæg: 4215

Indlægaf Persnikedy » 2. dec 2015, 07:58

Jeg har brugt godt smil, ikke til pardentose men til fjernelse af visdomstand, lapning af huller mm. Og de er gode og professionelle da jeg var der ( I Horsens). Jeg anbefaler dem til venner og familie og de har også været glade for det
0
Fab-Yule-Ous
Brugeravatar
mariannaa
Kort karma: 71
Likede indlæg: 362

Indlægaf mariannaa » 2. dec 2015, 08:45

Engang min tandlæge havde ferie fik jeg tandpine i en fortand. Tandlægen ( fra godt smil) sagde til mig, at han da godt kunne lave en rodbehandling på den, men at den var i en så dårlig stand, at den snart ville ryge ud alligevel, så han ville råde mig til at få den rykket ud, og så få en smiletand i stedet for ( en protese med kun en tand).

Jeg stolende jo på tandlæge, så fulgte hans råd. Da jeg senere kom til tandrensning hos min egen tandplejer ( hvilket jeg gør hver 4. mdr. pga. paradentose) fortalte hun mig, at det var løgn. At min fortand slet ikke havde været i så dårlig stand. Så mit besøg hos godt smil kom til at koste mig 38.000, fordi jeg ikke kunne leve med en protese, så der måtte en anden løsning til. Jeg burde havde sagsøgt dem.

Efterfølgende har jeg fået at vide af en tandplejer jeg kender (privat) at godt smil er en ren akkordklinik. Sikkert har det været nemmere for dem, at rive tanden ud, så jeg var ude at klappen på akkordtid.
1
Brugeravatar
MissDitte
Kort karma: 75
Likede indlæg: 482

Indlægaf MissDitte » 15. dec 2015, 08:23

Mariannaa - hvilken løsning har du fået i stedet og hvorfor duede protesen ikke? (og undskyld, hvis jeg hijacker tråden!)
0
Brugeravatar
mariannaa
Kort karma: 71
Likede indlæg: 362

Indlægaf mariannaa » 15. dec 2015, 09:26

MissDitte skrev:Mariannaa - hvilken løsning har du fået i stedet og hvorfor duede protesen ikke? (og undskyld, hvis jeg hijacker tråden!)

Jeg kan bare slet ikke have sådan en protese i munden (spyt, vand og mad satte sig fast op under, samt jeg fik sådan nogen gak fornemmelser). Syntes at det var vildt ubehageligt. Jeg har fået sat kroner på 7 af mine fortænder. Den manglende tand hviler op af den 2 nabo tænder. Jeg har fået sat kroner på de resterende tænder for at få et flot resultat, så det passer til de resterende tænder.
1
Aquadorable
Kort karma: 23
Geografisk sted: Nordsjælland
Likede indlæg: 247

Indlægaf Aquadorable » 26. dec 2015, 16:49

Jeg har dårlig erfaring med Godt Smil i Aarhus. Fejlrådgivning betød, at jeg først måtte betale 1800,- for en plastfyldning (som de ikke ville give garanti på) og derefter 5500,- for en krone på samme tand, da den ganske enkelt var for dårlig.
0
:love:

Tilbage til "Åbent forum"