Hår på mænd

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Kort karma: 660
Geografisk sted: Stæævns
Likede indlæg: 8016

Re: Hår på mænd

Indlægaf Madam Pomfrey » 9. aug 2018, 15:42

Min eksmand begyndte at barbere ben i forbindelse med triathlon, på det grundlag at man cykle en lille smule hurtigere...
Håret på bryster røg også en enkelt gang...

Jeg kunne virkelig ikke ha det :tie:
3
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Brugeravatar
Animi
Kort karma: 596
Likede indlæg: 11426

Indlægaf Animi » 9. aug 2018, 15:49

Mænd skal bare have naturlig kropsbehåring! (Hvis jeg kunne bestemme)
1
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Petrix
Kort karma: 54
Likede indlæg: 440

Indlægaf Petrix » 9. aug 2018, 16:05

Andre mænd må gøre hvad de vil - jeg er ret ligeglad lol.
Selv holder jeg ansigtet nogenlunde glat eller kort trimmet. Hårpragten har jeg endnu så den lader jeg frisøren ordne.
Holder ryggen fri for hår og trimmer bryst og mave, mens den intime hårpragt bliver trimmet i bund eller helt fjernet.
0
Brugeravatar
Tanten
Kort karma: 249
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 3942

Indlægaf Tanten » 9. aug 2018, 16:23

Jeg synes, det er fint både med og uden hår - har man(d) dem, synes jeg ikke, de skal fjernes.
2
ajnaM
Kort karma: 256
Likede indlæg: 5078

Indlægaf ajnaM » 9. aug 2018, 17:51

Mænd skal helst have hår. Og helst ikke fjerne dem - med mindre de sidder på ryggen eller i små pletter på maven. :D De må også gerne have lidt skæg. Til gengæld må de gerne være plyssede på hovedet.
0
ajnaM
Kort karma: 256
Likede indlæg: 5078

Indlægaf ajnaM » 9. aug 2018, 17:52

Madam Pomfrey skrev:Min eksmand begyndte at barbere ben i forbindelse med triathlon, på det grundlag at man cykle en lille smule hurtigere...

Der er også bare et eller andet... usexet ved en mand, der går mere op i, om man kan cykle et par sekunder hurtigere, end i, om hans ben ser mandige ud. :D
6
Brugeravatar
Freya
Kort karma: 45
Likede indlæg: 1103

Indlægaf Freya » 9. aug 2018, 17:55

Jeg finder glatbarbering og intimstubbe på mænd ret usexet. Og det føles heller ikke rart. Og skulle han have hår på brystet, ville jeg blive ked af, at han fjernede det.
0
Brugeravatar
Sophies-mor
Kort karma: 445
Likede indlæg: 3539

Indlægaf Sophies-mor » 9. aug 2018, 19:58

Madam Pomfrey skrev:Min eksmand begyndte at barbere ben i forbindelse med triathlon, på det grundlag at man cykle en lille smule hurtigere...

Åh, da jeg var ...20-ish datede jeg en amerikaner - flymekaniker (meget macho erhverv syntes jeg dengang) og han svømmede på relativt højt niveau. Det var også barberede ben.
Jeg kunne simpelthen ikke have det.
Nej. Bare nej.
0
Hæklerier på hjernen :cool:
Brugeravatar
Anilara
Kort karma: 322
Likede indlæg: 3759

Indlægaf Anilara » 9. aug 2018, 21:31

ajnaM skrev:

Der er også bare et eller andet... usexet ved en mand, der går mere op i, om man kan cykle et par sekunder hurtigere, end i, om hans ben ser mandige ud. :D

Har det stik modsat. Jo mere konkurrencemindet, jo bedre :)
0
Brugeravatar
Aima
Kort karma: 816
Likede indlæg: 7535

Indlægaf Aima » 9. aug 2018, 23:33

Jeg synes, velplejede mænd med halvlangt hår og skæg er lidt ekstra lækre. Det er vist en præference lissom jeg også har en svaghed for mulat-farvede. Hvis han i mine øjne er lækker, bliver han lige dét ekstra lækker med halvlangt hår og skæg eller brun hud.

Men jeg kan ikke tage stilling til for eller imod generelt. Enten er jeg hooked, eller også er jeg ikke. Udseendet spiller nok også som udgangspunkt en relativt stor rolle, men hårvækst er hverken en bonus eller deal-breaker.
1
I'll stick with hell no's and headphones...
Brugeravatar
VanillaQueen
Kort karma: 4
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 50

Indlægaf VanillaQueen » 10. aug 2018, 11:53

ÅH JA
min ex havde altid barberet sin armhuler :( og jeg hadet det og så var han også helt glat dernede.. min næste kæreste må gerne have hår.
0
I don't mind being described as vanilla in certain ways.
Brugeravatar
Dmitra
Kort karma: 457
Likede indlæg: 5937

Indlægaf Dmitra » 12. aug 2018, 18:28

Jeg er til skæg, gerne fuldskæg. Hår på kroppen generer mig heller ikke, faktisk synes jeg det er maskulint med hår diverse steder. Folk skal gøre hvad de har det bedst med, men personligt synes jeg mænd der fx barberer bryst og mave er for drengede i deres udseende, synes egentligt det samme hvis en mand ikke har skæg, med undtagelse af at der er racer hvor mænd ikke kan gro skægvækst, det er så en charme der.

Kvinder, tja, igen frit valg, synes ikke der bør være et facit, det er individuelt. Jeg plejer at fjerne på benene og under armene. Og også på de private dele, sådan havde jeg det bedst, men så udtrykte min mand et ønske og jeg tænkte jeg skulle prøve at lave dem gro, var svært i starten, men nu er det bare sådan, fjerner dog stadig i bikinilinjen og mellemkødet.
0
Nobody dies a virgin, life fucks us all :deer:
Brugeravatar
Maanii
Kort karma: 125
Likede indlæg: 504

Indlægaf Maanii » 13. aug 2018, 06:43

Jeg synes mænd skal beholde deres naturlige kropsbehåring.

Jeg ved ikke hvem der har fundet på intimbarbering til mænd for jeg har aldrig mødt en kvinde der brød sig om det.

Der er intet sexet over sådan en nøgen snøvsen.
4
Put egg on my house, I kill what you love!
Grissebassen
Kort karma: 88
Likede indlæg: 1370

Indlægaf Grissebassen » 13. aug 2018, 07:29

Stort ja tak til hår :love:
0
Brugeravatar
vulpesVelox
Kort karma: 163
Geografisk sted: intetsteds og allevegne
Likede indlæg: 2575

Indlægaf vulpesVelox » 13. aug 2018, 07:43

ajnaM skrev:

Det har ikke noget med hastighed at gøre, når tour de France cykelryttere barberer ben; det er fordi det er ubehageligt at få massage på daglig basis, hvis der sidder hår.
Der er tempogevinst i at gøre det for svømmere derimod, men egentlig kun hvis man allerede har perfekt teknik.
0
"Because that water seeks her own
For five and one half hours she would flow
She had 53 miles to go"

Tilbage til "Forhold og sex"