Hvilke sjove/sære valg har du truffet indretningsmæssigt.

Få hjælp til indretning af din bolig, eller blær dig med din nye kakkelovn!
Brugeravatar
Nicolait
Kort karma: 18
Likede indlæg: 322

Re: Hvilke sjove/sære valg har du truffet indretningsmæssigt.

Indlægaf Nicolait » 30. dec 2015, 01:12

Jeg bor i en 1 værelses, men det til trods har jeg prioriteret at have et surround-anlæg med store gulvhøjtalere, samt lærred og projektor.
Særligt projektoren er iøjenfaldende, da den mere eller mindre hænger som en stor sort klods over mit spisebord.q
0
Brugeravatar
Viskelæder
Kort karma: 463
Likede indlæg: 4107

Indlægaf Viskelæder » 30. dec 2015, 01:36

Jeg har et papmache-næsehornshoved i pink hængende på min væg.
5
Brugeravatar
Viskelæder

Indlægaf Viskelæder » 30. dec 2015, 01:36

Jeg har også en lille violin hængende. Ha. Det lyder ret skørt.
0
Smiling_Goat
Kort karma: 468
Likede indlæg: 5913

Indlægaf Smiling_Goat » 30. dec 2015, 11:44

Jeg har en lille udendørsovn, en slags terassevarmer man vist også kan bage i, til at stå i et hjørne med bloklys i. Det lyder mærkeligt, men det er så hyggeligt og jeg elsker den.

Ha! Jeg fandt et billede :D

hytte2.jpg

Jeg kalder den min pejs og har sat en lille hylde op over den, hvorpå der står billeder af familiemedlemmer - som der skal på sådan en hylde :D

Jeg ved ikke hvor sært det er, men jeg har også en hvid porcelænslampe formet som en ugle med lampeskærmen stikkende op af hovedet. Min kæreste hader den, så jeg købte den uden han vidste det, satte den op uden han vidste det og døbte den Ugla, for så er den et familiemedlem, og familie smider man ikke ud. Den står der stadig :D
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
10
Brugeravatar
Viskelæder

Indlægaf Viskelæder » 30. dec 2015, 12:28

:D

ytfguhjik.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
17
Brugeravatar
Panton
Kort karma: 151
Likede indlæg: 855

Indlægaf Panton » 31. dec 2015, 10:33

^^viskelæder, jeg er VILD med dit næsehorn og mega misundelig :love: Det er ordentligt sejt :banan:
0
Apostrof
Kort karma: 9
Likede indlæg: 61

Indlægaf Apostrof » 5. jan 2016, 07:29

Jeg tror mit mest anderledes indretningsvalg har været min malede væg i stuen i min gamle lejlighed, som vi lige er flyttet fra (da vi har lige har overtaget vores nybyggede hus, der har været 9 mdr undervejs :lun: ). Farverne havde jeg regnet med var mere pastelagtige og ikke så stærke, men endte med at blive vild med den alligevel :dåne: Den gav virkelig noget liv til en ellers meget stor og hvid stue.
Men nok især grundet de stærke farver, har den haft ret stærke reaktioner fra venner og gæster, der enten har elsket eller hadet den - der er i hvert fald aldrig kommet nogen på besøg, der ikke har kommenteret den :genert:

Billede

Billede
24
Brugeravatar
Juki
Kort karma: 179
Likede indlæg: 2383

Indlægaf Juki » 6. jan 2016, 14:44

Da jeg boede hjemme havde jeg et lille, bitte værelse. Alligevel fik jeg plastret alle væggene til med plakater, vist primært med et boyband :-D

Lidt i den her stil:
Billede

Da jeg blev lidt ældre, og var ovre det "pjat", fik jeg lov til at male væggene (på samme, lille værelse) bordeaux eller mørk pink.

Billede

Lad mig sige det sådan her, det gjorde ikke noget godt hverken for værelset eller størrelsen :lol2:
Efter jeg flyttede hjemmefra skulle min mor male det over med hvidt, og jeg tror det tog 3-4 gange før den røde var dækket helt..
0
I like big beards and I cannot lie
Billede
Brugeravatar
achillaxedprune
Kort karma: 346
Likede indlæg: 2371

Indlægaf achillaxedprune » 6. jan 2016, 15:38

Skumfidusen skrev:Hmmm - det vildeste er nok den lampe jeg har fra Nordisk Films studier. Den ligner mest af alt en bombe og har været udstyret med en ordentlig djævel af en vist 3000 watt pære. Den har været brugt på settet til en masse gamle danske film og har sikkert været med i både Olsenbanden og alt muligt andet. Min kæreste hader den inderligt, men jeg er ret glad for den.

Flash! :-D
1
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.
Brugeravatar
Culpøs
Kort karma: 20
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 176

Indlægaf Culpøs » 6. jan 2016, 19:10

Viskelæder skrev::D

ytfguhjik.jpg

Du forbløffer mig mere og mere!
1
Pacta Sunt Servanda :whip:
POCKETKITTEN
Kort karma: 207
Likede indlæg: 2647

Indlægaf POCKETKITTEN » 6. jan 2016, 20:06

Jeg har også et næsehorn.
Billede

Billede

Og en hjemmebygget hjort.

Billede

Billede
(med nytårspynt)
9
my sexuality is James McAvoy angrily sitting in the desert in that lilac v neck shirt
Brugeravatar
Krølle
Kort karma: 445
Likede indlæg: 3495

Indlægaf Krølle » 6. jan 2016, 20:10

POCKETKITTEN skrev:...

Hvor er den fine træ-lampe dog fra? Elsker for øvrigt hjorten :D
1
POCKETKITTEN
Kort karma: 207
Likede indlæg: 2647

Indlægaf POCKETKITTEN » 6. jan 2016, 20:19

^ Den er fra Bahne (Home Art), men flere år gammel og træls at opdrive brugt. :genert: Tak!
1
my sexuality is James McAvoy angrily sitting in the desert in that lilac v neck shirt
Brugeravatar
decibell
Moderator
Kort karma: 188
Geografisk sted: Oldtiden
Likede indlæg: 4155

Indlægaf decibell » 6. jan 2016, 20:56

Da vi i sin tid flyttede ind, malede jeg hele huset i forskellige farver. Derfor havde jeg en del farverester, som jeg derefter brugte til at male hele børneværelset som et landskab med regnbue, sol, grønne bakker, blå himmel med fugle, sommerfugle og bier, blomster, en dam med dunhammere, fisk, andemor og små ællinger på række, og et træ med et egernhul og et egern på jorden. Træstammen var en planke (skåret fra ydersiden af et træ), som vi fandt i storskrald og borede op på væggen, og så malede jeg resten af træet til med grene, blade og trærødder. Nu er det mit soveværelse, og jeg kan ikke få mig selv til at male det over - og må heller ikke for min datter. :P Det er nu også ret beroligende at sove/opholde sig i.
6
"Don't do what you can't undo, until you've considered
what you can't do once you've done it." King Shrewd

Intet er for evigt (en stilstand)!

"Don't cry about it, girl, learn from it."
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 719
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 6862

Indlægaf Daine » 6. jan 2016, 20:57

decibell skrev:Da vi i sin tid flyttede ind, malede jeg hele huset i forskellige farver. Derfor havde jeg en del farverester, som jeg derefter brugte til at male hele børneværelset som et landskab med regnbue, sol, grønne bakker, blå himmel med fugle, sommerfugle og bier, blomster, en dam med dunhammere, fisk, andemor og små ællinger på række, og et træ med et egernhul og et egern på jorden. Træstammen var en planke (skåret fra ydersiden af et træ), som vi fandt i storskrald og borede op på væggen, og så malede jeg resten af træet til med grene, blade og trærødder. Nu er det mit soveværelse, og jeg kan ikke få mig selv til at male det over - og må heller ikke for min datter. :P Det er nu også ret beroligende at sove/opholde sig i.

Vil du ikke godt smide et billede af det? Det gad jeg virkelig godt se, det lyder fantastisk! :love:
0
"It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession of a good fortune must be in want of a wife."
"Stol aldrig på et menneske, der ingen bøger har."

Tilbage til "Bolig"