Sex og julefrokost

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Mulan
Kort karma: 291
Likede indlæg: 2202

Re: Sex og julefrokost

Indlægaf Mulan » 5. dec 2015, 16:51

Kun en enkelt gang. Har kysset på folk, når festen er taget videre, men ikke andet end bare lidt hyggesnav :D
1
Rosa Espinosa skrev:Ville slet ikke magte en diller, når jeg bare kom efter en dagmartærte.

"thats typical bad male judgment not a cognitive disorder "
Brugeravatar
vibbsen
Kort karma: 298
Likede indlæg: 3014

Indlægaf vibbsen » 5. dec 2015, 17:44

Jeg har snavet, men jeg har aldrig knaldet.
0
JEG TÆLLER TIL 3...OG JEG TÆLLER ENNNNN...OG JEG TÆLLER TOOOOO
Brugeravatar
Tanten
Kort karma: 94
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 1055

Indlægaf Tanten » 5. dec 2015, 19:45

Jeg har aldrig været sammen med en kollega, heller ikke til en julefrokost.

Jeg har til gengæld arbejdet to steder (i industrien), hvor der nærmest var borgerkrig efter julefrokosten. Det ene sted jagtede kollegerne hinanden med filetknive i produktionen pga. jalousi, så julefrokosten blev aflyst næste år. Det andet sted var nærmest et tælletræ mht. hvor mange mulige kombinationer af kolleger, man kunne sætte sammen. Pinligt - ikke mindst, når vi mødte igen mandag morgen.
1
Brugeravatar
hotlips
Kort karma: 115
Likede indlæg: 1288

Indlægaf hotlips » 6. dec 2015, 00:02

Haha,slåsdelen har jeg nu også prøvet,dog uden at deltage selv,der har været værtshusslslagsmål et par gange og der har været en del der brækkede tænder eller fik sting,blå øjne osv.

Det særeste var da min meget hippie-Peace-agtige chef uden varsel rejse sig midt i en fredelig samtale med mig og smaskede et askebæger lige i ansigtet på ham der sad på den anden side af langbordet.han var godt nok en byld i røven generelt,men det var lige voldsomt nok for bare at være klam og irriterende.
2
Brugeravatar
Brutus
Kort karma: 6
Likede indlæg: 107

Indlægaf Brutus » 6. dec 2015, 00:08

Jeg har arbejdet med IT, og der har aldrig været noget snavs under/efter julefrokosterne.
Tidligere var jeg ansat i en statsinstitution, hvor vi var omkring 75 af hvert køn, og de julefrokoster og div. andre fester var bestemt ikke for børn. :devil:
0
Brugeravatar
Ballademager
Kort karma: 352
Likede indlæg: 3488

Indlægaf Ballademager » 6. dec 2015, 00:19

Altså, jeg har det også lidt sådan, at jeg ikke rigtigt har lyst til, at mine kolleger skal se mig snave med andre kolleger. Det er for privat på en eller anden måde. Ikke fordi, at jeg ikke har datet kolleger, men jeg har holdt det uden for arbejdspladsen.
1
Forstadskedelig :love:

I'll never know what I'm capable of, if I don't go where I'm scared to be lost...
Brugeravatar
Dikus
Moderator
Kort karma: 676
Geografisk sted: Nuuk
Likede indlæg: 5899

Indlægaf Dikus » 6. dec 2015, 00:29

Altså... Hvis sex efter julefrokost med partner, der ligger og ser sød ud, når man kommer hjem, tæller... Så ja.

Ellers nej.
2
Brugeravatar
vibbsen
Kort karma: 298
Likede indlæg: 3014

Indlægaf vibbsen » 6. dec 2015, 00:30

Årsagen til at jeg aldrig har knaldet med nogen til en julefrokost går tilbage til dengang i 1992 da jeg havde været kontor elev i 3 uger og der var der sommerfest i den IT-afdeling jeg var i....Her knaldede jeg med en af de unge IT konsulenter.

Det var sgu ikke så smadder smart...Når han var et ekstremt dårligt knald...Og faktisk godt ville mere...Og man måtte komme med en tynd forklaring om langvarig halsbetændelse......Især ikke når man sad på det kontor hvor alle kom ind og lagde deres madpakker og hentede kaffe....

Her lærte jeg hvad det engelske udtryk "Don't shit where you eat" betyder....
1
JEG TÆLLER TIL 3...OG JEG TÆLLER ENNNNN...OG JEG TÆLLER TOOOOO
Brugeravatar
Vaginetta
Kort karma: 4
Likede indlæg: 165

Indlægaf Vaginetta » 7. dec 2015, 02:55

Næ. Jeg hører også til de røvkedelige og vindtørre partypoopers der mener at knep og arbejde ikke hører sammen. :træt: Jeg har set hvad den slags kan udvikle sig til af ubehageligheder, og vil til enhver tid prøve at undgå det med mindre der var tale om en stormende forelskelse.
2
Brugeravatar
hotlips
Kort karma: 115
Likede indlæg: 1288

Indlægaf hotlips » 7. dec 2015, 11:32

Vaginetta skrev:Næ. Jeg hører også til de røvkedelige og vindtørre partypoopers der mener at knep og arbejde ikke hører sammen. :træt: Jeg har set hvad den slags kan udvikle sig til af ubehageligheder, og vil til enhver tid prøve at undgå det med mindre der var tale om en stormende forelskelse.

Men medmindre man er stripper,julemand eller Dan Rachlin er der vel ret beset intet ved julefrokoster der hører til sammen med arbejde.
1
Brugeravatar
Lemonella
Kort karma: 251
Likede indlæg: 3558

Indlægaf Lemonella » 7. dec 2015, 12:30

Det er sket en enkelt gang. Jeg var midt i en skilsmisse. Var vist ikke helt mig selv. Dog var jeg pinlig ædru og burde have vidst bedre end, at bolle med firmaets mest eftertragtede hanløve.
Lovede mig selv, at det aldrig skulle ske igen og det har jeg overholdt.
0
I'm not supposed to be normal.
I'm supposed to be me.
Brugeravatar
sansera
Likede indlæg: 116

Indlægaf sansera » 8. dec 2015, 12:59

Jeg har aldrig knaldet til en julefrokost. Men jeg har haft strømpekrise i en toiletbås lige ved siden af nogen der knaldede. Tæller det???
1
Brugeravatar
sansera
Likede indlæg: 116

Indlægaf sansera » 8. dec 2015, 13:01

Tanten skrev:Jeg har aldrig været sammen med en kollega, heller ikke til en julefrokost.

Jeg har til gengæld arbejdet to steder (i industrien), hvor der nærmest var borgerkrig efter julefrokosten. Det ene sted jagtede kollegerne hinanden med filetknive i produktionen pga. jalousi, så julefrokosten blev aflyst næste år. Det andet sted var nærmest et tælletræ mht. hvor mange mulige kombinationer af kolleger, man kunne sætte sammen. Pinligt - ikke mindst, når vi mødte igen mandag morgen.

VILDT nok alligevel. :8: :panik: :panik: :panik: :panik:
1

Tilbage til "Forhold og sex"