Særhedstråden

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
StripesAddict
Kort karma: 66
Likede indlæg: 560

Re: Særhedstråden

Indlægaf StripesAddict » 7. dec 2015, 20:02

- Jeg kan ikke døje lyden af vinduesviskeren på en tør bilrude. Det giver mig myrekryb

- Som en anden nævner, så skal radio/tv volumen være på et lige tal, eller et tal der slutter på 5. Det er dog lige meget på computeren

- Jeg gider kun drikke dåsecola - og kun coca cola. Alt andet er lige gyldigt. På samme måde så skal "crunch" chokolade være i de store pakker - for i de små er stykkerne for tykke og så smager det ikke lige så godt. Generelt er jeg sindssygt specifik med min mad, og kan jeg ikke få det rigtige, lader jeg hellere være at købe noget.
2
MissHelenaVon
Kort karma: 12
Likede indlæg: 131

Indlægaf MissHelenaVon » 7. dec 2015, 20:28

Ado skrev:Jeg skifter mellem mine krus, så der ikke er nogen der føler sig udenfor.

Jeg kunne aldrig drømme om at skrælle en pose kartofler og lade en enkelt ligge tilbage uskrællet. To er okay; så har de hinanden.

Jeg skiller ikke bananklaser ad i supermarkedet.

Volumen på radioen skal stå på et lige tal.

Vingummibamser skal spises ved man bider hovedet af først. At spise den fra fødderne og op, er ondt
.

Lidt sådan har jeg det (og så alligevel langt fra :lol: ), når jeg en sjælden gang spiser en KAJ kage. Jeg KAN simpelthen ikke kigge KAJ i øjnene, når jeg sætter skeen i ham - så han skal spises fra ryggen/nakken og fremad :blush: alt andet er jo barbarisk :fløjt:
1
Brugeravatar
Vira
Kort karma: 495
Likede indlæg: 1900

Indlægaf Vira » 7. dec 2015, 20:32

Jeg "dutter" min kat på næsen hver dag med en finger mens jeg siger :E.T phone home

Og jeg aner ikke hvorfor jeg gør det, men det føles godt :lol2:
10
I'm not limited edition, I'm weird.
Hop-sa-sa
Kort karma: 10
Likede indlæg: 44

Indlægaf Hop-sa-sa » 7. dec 2015, 20:36

Choco Crunch SKAL spises med en teske. Ellers smager det ikke godt.
Jeg kan blive helt panisk bare ved tanken om tørre hænder og/eller tæer. Jeg smører hænderne i creme mange gange dagligt, og foretrækker til hver en tid pool frem for strand af den simple årsag, at jeg får myrepatter über alles bare ved tanken om tør sand mellem tæerne.
Jeg synes, det er vildt ubehageligt at blive rørt på mine fingernegle.
Jeg er nødt til at tælle fliserne i én stribe på ethvert badeværelse, før jeg kan tisse. Hvis der ingen fliser er, må jeg finde noget andet at tælle.
0
Brugeravatar
Whoosh
Moderator
Kort karma: 333
Likede indlæg: 2954

Indlægaf Whoosh » 7. dec 2015, 20:38

MissHelenaVon skrev:

Lidt sådan har jeg det (og så alligevel langt fra :lol: ), når jeg en sjælden gang spiser en KAJ kage. Jeg KAN simpelthen ikke kigge KAJ i øjnene, når jeg sætter skeen i ham - så han skal spises fra ryggen/nakken og fremad :blush: alt andet er jo barbarisk :fløjt:

Ha! :lol:
Jeg gør det samme. :-D
Den skal ikke se hvad der sker. :shock: :P
2
Brugeravatar
Zombie
Kort karma: 213
Likede indlæg: 2197

Indlægaf Zombie » 7. dec 2015, 20:41

Jeg sværger på, i en alder af knapt 30, at de gule vampyrer er ækle og de grønne smager som et stykke af himlen. Er jeg alene, bliver de gule smidt ud.

Jeg tror på Gud, som et væsen der passer på mig. Det er i min omgangskreds sært, og derfor ved kun min kæreste det.
1
Brugeravatar
Fräulein L.
Kort karma: 285
Geografisk sted: Sdrbronx
Likede indlæg: 2868

Indlægaf Fräulein L. » 7. dec 2015, 20:43

Jeg drikker næsten altid et stort glas vand lige inden jeg går i seng. Det er så hyggeligt at skulle op og tisse om natten! Ja, ikke så meget det med at tisse, mere det ved at kravle tilbage under dynen og rigtig nyde den "varme plet"
6
Jeg står i midten nu!
Brugeravatar
Panton
Kort karma: 150
Likede indlæg: 855

Indlægaf Panton » 7. dec 2015, 20:51

Jeg tæller trin som i trapper og det giver stor krise når der er et ulig antal. Jeg enten går på eller bevidst mellem streger og kanter. Sommetider tager jeg mig selv i at sig zagge :wacko:

Tallet fire, yndlingstal og spiser jeg fx slik må jeg have fire af gangen ( grådig) og andre ting skal være noget med tallet fire.

Ulige tal er No go i alt nærmest, volume, frugt, mælk osv. Det giver problemer til tider :genert:

Flamingo, alene ordet giver ståpels og ondt i håret :8:
0
Brugeravatar
Fillie
Kort karma: 610
Geografisk sted: Backsword
Likede indlæg: 2569

Indlægaf Fillie » 7. dec 2015, 20:57

Gad vide hvor mange vi er, som foretrækker tallet fire? :love:
2
"All you need is love."

- The Beatles
Brugeravatar
Joe
Kort karma: 170
Likede indlæg: 2408

Indlægaf Joe » 7. dec 2015, 21:07

Fillie skrev:Gad vide hvor mange vi er, som foretrækker tallet fire? :love:

Da jeg løb sprint, skulle jeg faktisk altid løbe på bane 4. Det var uden tvivl den bedste bane. Desværre kunne vi ikke selv vælge, når det var konkurrence.
0
I'm Audrey Horne, and I get what I want
Brugeravatar
Vira
Kort karma: 495
Likede indlæg: 1900

Indlægaf Vira » 7. dec 2015, 21:11

Jeg må under ingen omstændigheder tælle trappetrin, eller hvor mange fliser der er fra et sted til et andet. Jeg kan få det dårligt hvis jeg kommer til det alligevel, jeg må ligesom bare ikke vide antallet :lol2:

Har aldrig hørt om andre der har det sådan. Det plejer at være den omvendte model :D
1
I'm not limited edition, I'm weird.
Brugeravatar
Sevii
Kort karma: 61
Likede indlæg: 625

Indlægaf Sevii » 7. dec 2015, 21:22

Jeg elsker at sove på ryggen, men det kan jeg ikke, fordi jeg får det der kaldes "hypnagoge hallucinationer". Det er ret uhyggeligt, hvor jeg vågner om natten og ser ting, men det er bare fordi jeg stadig drømmer.
Det værste jeg har oplevet er, når edderkopper kravler ned imod mig. Der har jeg rullet mig selv ud af sengen indtil jeg indser jeg drømte. Men hvis jeg ligger på maven eller på siden sker det ikke. :nerve:
Senest rettet af Sevii 7. dec 2015, 21:45, rettet i alt 1 gang.
0
:banan: :banan:
Brugeravatar
Fillie
Kort karma: 610
Geografisk sted: Backsword
Likede indlæg: 2569

Indlægaf Fillie » 7. dec 2015, 21:23

^^ Jeg kender det godt! Der er visse antal, jeg ikke må regne på; f.eks. hvor mange år jeg har tilbage at leve i i forhold til gennemsnitslevealderen. :stoned:
2
"All you need is love."

- The Beatles
Brugeravatar
Joe
Kort karma: 170
Likede indlæg: 2408

Indlægaf Joe » 7. dec 2015, 23:00

Jeg kan virkelig godt lide navnet Peter. Jeg har kun mødt fine fyre der hed Peter.
Det navn tilføjer samtidig lige lidt på lækkerhedsskalaen. Da jeg fik navneliste på alle på mit studie for lidt over fem år siden, facebookstalkede jeg da også de fyre, der hed Peter, for at se om der var mulige scoringer der.
Jeg endte dog ikke med en Peter, men jeg overvejer at kalde min imaginære søn det. Men min kæreste vil ikke have, at jeg giver barnet samme navn, som jeg tidligere har givet dyr. Jeg har nemlig haft fire kælegæs, der hed Peter.
3
I'm Audrey Horne, and I get what I want
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 810
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 8295
Kontakt:

Indlægaf Ado » 8. dec 2015, 13:13

Fire er et lækkert tal.

Navnet Michael gør noget ved mig. Jeg havde en drøm for 1500 år siden og siden den dag har jeg haft på fornemmelsen, at det bliver en Michael, der bliver min bedste kæreste og mit længste forhold. Sært. Men...ja.
1
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".

Tilbage til "Generelt"