Antal sexpartnere

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Dikus
Moderator
Kort karma: 674
Geografisk sted: Nuuk
Likede indlæg: 5871

Antal sexpartnere

Indlægaf Dikus » 7. dec 2015, 23:20

Jeg har netop været forbi jubii, hvor forsidehistorier var omkring antallet af sexpartnere.

For tyve år siden havde kvinder åbenbart fire, hvor de nu er oppe på otte og haler ind på mændenes 12.

Det overrasker mig faktisk lidt :genert:

Jeg havde faktisk forventet et noget højere tal, da det er mit indtryk, at de færreste falder til ro lige med det samme... Og kommer der en skilsmisse oveni, så gentager det sig vel :gruble:

Jeg er 36 - og lettere bekymret over at trække gennemsnittet op, selvom jeg har været i et monogamt forhold i 18 år.
0
Brugeravatar
Dikus
Moderator

Re: Antal sexpartnere

Indlægaf Dikus » 7. dec 2015, 23:21

Og æhhhh... Det var et oplæg til at forholde sig til antallet af sexpartnere. Både generelt og eget bidrag til gennemsnittet :D
0
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 938
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8452

Indlægaf 2SHY » 7. dec 2015, 23:26

Hmm... Hvis jeg støver den del af hjernen af og tæller sammen så ender jeg vist på 6 stykker :genert: 2 af dem en engangs ting som jeg fortryder i øvrigt

Jeg fornemmer at jeg nok er ret kedelig og sippet på det punkt :blush2: Jeg er bare mere til en fast partner
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
Puffi
Kort karma: 309
Geografisk sted: Esbjerg-ish
Likede indlæg: 2232

Indlægaf Puffi » 7. dec 2015, 23:30

Otte?! Okay. Jeg lister væk igen - det er mange år siden, jeg nåede det tal :deer: :lol:
6
You had me from the start, won’t let this end
First you wanna go to the left then you wanna turn right
Wanna argue all day, make love all night
First you up then you’re down and then between
Ohh! I really want to know…
Brugeravatar
DD_81
Kort karma: 325
Geografisk sted: Stæævns
Likede indlæg: 3233

Indlægaf DD_81 » 7. dec 2015, 23:32

Jeg kommer frem til 6.
Den første var jeg kærester med i 2½ år, så havde jeg 1½ år hvor jeg var single, - hvor der var 4 fyre inde i billedet, den ene et engangsknald, og siden da har jeg været sammen med min mand.
0
- tid til nyt debatnavn, - tidligere Dirtydancing, voksede fra det for læææænge siden ;)
Brugeravatar
Dikus
Moderator

Indlægaf Dikus » 7. dec 2015, 23:36

2SHY skrev:Hmm... Hvis jeg støver den del af hjernen af og tæller sammen så ender jeg vist på 6 stykker :genert: 2 af dem en engangs ting som jeg fortryder i øvrigt

Jeg fornemmer at jeg nok er ret kedelig og sippet på det punkt :blush2: Jeg er bare mere til en fast partner

Kedelig? Næææhhhh nej. Den må du gerne pakke væk :kys:

Altså... 18 år med samme partner og jeg har aldrig haft et engangsknald. Men en del forhold på 3 måneder - et halvt år.
1
Brugeravatar
2SHY

Indlægaf 2SHY » 7. dec 2015, 23:39

Dikus skrev:
2SHY skrev:Hmm... Hvis jeg støver den del af hjernen af og tæller sammen så ender jeg vist på 6 stykker :genert: 2 af dem en engangs ting som jeg fortryder i øvrigt

Altså... 18 år med samme partner og jeg har aldrig haft et engangsknald. Men en del forhold på 3 måneder - et halvt år.

Tro mig: Jeg har engang haft en veninde der insisterede på at man skulle høre samtlige gustne detaljer fra hendes sexliv. Hun syntes jeg var røvkedelig og sippet fordi jeg ikke havde det på samme måde. En anden tidligere veninde syntes også jeg var super kedelig fordi jeg ikke er til swingerklubber. Oh well... Sådan er vi heldigvis så forskellige :)
2

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Brugeravatar
Dikus
Moderator

Indlægaf Dikus » 7. dec 2015, 23:42

2SHY skrev:
Dikus skrev:

Tro mig: Jeg har engang haft en veninde der insisterede på at man skulle høre samtlige gustne detaljer fra hendes sexliv. Hun syntes jeg var røvkedelig og sippet fordi jeg ikke havde det på samme måde. En anden tidligere veninde syntes også jeg var super kedelig fordi jeg ikke er til swingerklubber. Oh well... Sådan er vi heldigvis så forskellige :)

Altså... I følge ny kæreste, er din tilstedeværelse her på debatten rigeligt til at gøre dog skummel :D
2
Brugeravatar
Persnikedy
Kort karma: 251
Likede indlæg: 4109

Indlægaf Persnikedy » 7. dec 2015, 23:43

Jeg stoppede med at tælle da jeg nåede de 50, Langt de fleste one-night-stadns eller bollevenner

Det er lidt spøjst det med antal af sexpartnere. Jeg har venner/veninder som har haft 1-2 partnere og derefter har slået sig ned i monogamt forhold. Også er der os andre som har fra de 20 og opefter. Hver sine lyster heldigvis.

Men jeg havde ligesom dig forventede at gennemsnittet var højere, nok omkring det sammen som mændenes uanset antal
4
Fab-Yule-Ous
Brugeravatar
2SHY

Indlægaf 2SHY » 7. dec 2015, 23:45

Dikus skrev:Altså... I følge ny kæreste, er din tilstedeværelse her på debatten rigeligt til at gøre dog skummel :D

Er det? Hvordan det? :gruble:
0

Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1147
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 9636

Indlægaf kidkomb » 7. dec 2015, 23:45

Åh, jeg er, som Puffi, forbi otte for mange år siden!
Og jeg er ikke spor flov over det.
Sex er bare to (alternativt flere, det skal jeg ikke blande mig i) voksne mennesker der leger.
Og det er jo en rar leg.
Jeg elsker at kysse og det gør jeg glad og gerne, så jeg skal nok have rundet de 100 dér....
Pløh slag på tasken er nok 20.
0
Walk tall and cry with dignity.
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Brugeravatar
KinderBueno
Kort karma: 124
Likede indlæg: 1056

Indlægaf KinderBueno » 7. dec 2015, 23:47

Jeg har vidstnok haft sex med 10. Det er jeg sådan set fint tilfreds med. Men tidligere eskapader interesserer mig nu meget lidt.

Tre-fire stykker ud af de 10 var en form for kæreste-relationer, resten var romantiske interesser. En enkelt date, der aldrig blev til mere, en enkelt som bare var for sjov i en kort periode, og én, jeg troede jeg ville være kærester med, men som jeg tabte interessen for.

Jeg har aldrig haft en reel onenighter, selvom jeg i en periode havde besluttet mig for, at det ville jeg prøve, fordi jeg var single og liderlig, og fordi det i teorien lød frækt. Men når det kom til stykket var det bare ikke noget for mig at knalde en dude, jeg kun havde kendt en halv aften.

Og så synes jeg umiddelbart at 8 partnere i gennemsnit for kvinder lyder lavt, sådan i forhold til at jeg har indtryk af at være en af de mindst erfarne i mine kredse.
0
hej hest, hestehest
Brugeravatar
Dikus
Moderator

Indlægaf Dikus » 7. dec 2015, 23:52

2SHY skrev:
Dikus skrev:Altså... I følge ny kæreste, er din tilstedeværelse her på debatten rigeligt til at gøre dog skummel :D

Denne her tråd burde forklare det :D

Han synes vist generelt, vi er lige åbne nok omkring visse emner... Måske han bare synes, jeg er skummel og tænker sit om jer så :D
0
Brugeravatar
2SHY

Indlægaf 2SHY » 7. dec 2015, 23:54

Dikus skrev:
2SHY skrev:

Denne her tråd burde forklare det :D

Han synes vist generelt, vi er lige åbne nok omkring visse emner... Måske han bare synes, jeg er skummel og tænker sit om jer så :D

Ah! :lol: Hmm så tror jeg ikke jeg har vist mit skumle selv for alvor men det holder jeg for mig selv :lol:
1

Brugeravatar
Neenah
Kort karma: 125
Likede indlæg: 1123

Indlægaf Neenah » 8. dec 2015, 00:01

Det kommer vel an på hvordan man definerer at have sex? Jeg går ud fra at det betyder mennesker man har knaldet, men dækker sexpartnere også over dem man bare har dyrket en anden slags sex med? :gruble: og hvis ikke, hvordan definerer homoseksuelle så antal sexpartnere?
0

Tilbage til "Forhold og sex"