Antal sexpartnere

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Marioneta
Kort karma: 98
Likede indlæg: 493

Re: Antal sexpartnere

Indlægaf Marioneta » 23. jan 2016, 11:42

7 stk, men vil egentligt gerne have noget mere sex. Men sex uden følelser siger mig ikke så meget og sex med følelser er åbenbart umuligt for mig at finde.

Den første var en kæreste, nr. 2 måske lidt et medlidenhedsknald, 3. kortvarigt en kæreste og d. 4 var jeg sammen med i 11 år. Derefter en kortere flirt på en måned, så et engangsknald, som blev til en håndfuld flere knald over de næste halvandet år og sidste var et knald på en første date, hvor han bagefter kom efter, at han ikke tændte på mig. Hmm, efter den sidste har jeg været sammen med den anden sidste, men ellers så tog den sidste ret meget modet fra mig. Når man kan blive knaldet, for derefter at finde ud af, at han egentligt ikke var tiltrukket af én. Det er ret meget ned af bakke så.
1
Brugeravatar
Novella
Kort karma: 328
Likede indlæg: 3687

Indlægaf Novella » 23. jan 2016, 16:00

OfeliaC skrev:I en alder af 22 kan jeg tælle til 26.......

Det kunne jeg formodentlig også. Og nu er jeg knap 37.
0
OfeliaC
Kort karma: 2
Likede indlæg: 16

Indlægaf OfeliaC » 23. jan 2016, 22:44

Novella skrev:
OfeliaC skrev:I en alder af 22 kan jeg tælle til 26.......

Det kunne jeg formodentlig også. Og nu er jeg knap 37.

Pyha rart at vi da er flere der har været lidt omkring. Har virkelig ingen i min omgangskreds, der har været sammen med mere end 10, så selvom jeg ikke fortryder mit lidt høje tal, så kan man da nemt blive set som en lidt for lystig trunte :-P
0
Dr_bp
Kort karma: 58
Likede indlæg: 561

Indlægaf Dr_bp » 23. jan 2016, 22:57

Jeg har ikke været karrig med den :D 36 år og nogen-og-fyrre. Jeg har været i et fast forhold i 10 år, og begyndte først RIGTIGT at tøjte rundt i mine start tyvere, så jeg havde en flittig periode på 4-5 år.

Der var søde mænd, sjove mænd, pæne og grimme mænd, kedelige mænd, fantastiske mænd, røvhuller og en enkelt fantastisk kvinde.
3
Brugeravatar
eks-Maupassant
Kort karma: 140
Likede indlæg: 2079

Indlægaf eks-Maupassant » 24. jan 2016, 01:01

Dr_bp skrev:Jeg har ikke været karrig med den :D 36 år og nogen-og-fyrre. Jeg har været i et fast forhold i 10 år, og begyndte først RIGTIGT at tøjte rundt i mine start tyvere, så jeg havde en flittig periode på 4-5 år.

Der var søde mænd, sjove mænd, pæne og grimme mænd, kedelige mænd, fantastiske mænd, røvhuller og en enkelt fantastisk kvinde.

Startede dit forhold da du var 12-13 ???
0
Brugeravatar
Dikus
Moderator
Kort karma: 676
Geografisk sted: Nuuk
Likede indlæg: 5873

Indlægaf Dikus » 24. jan 2016, 01:07

eks-Maupassant skrev:
Dr_bp skrev:Jeg har ikke været karrig med den :D 36 år og nogen-og-fyrre. Jeg har været i et fast forhold i 10 år, og begyndte først RIGTIGT at tøjte rundt i mine start tyvere, så jeg havde en flittig periode på 4-5 år.

Ha ha. Tror du skal den anden vej rundt :D
1
Brugeravatar
Angelina
Kort karma: 302
Likede indlæg: 3924

Indlægaf Angelina » 24. jan 2016, 05:32

Well, jeg ved ikke hvor mange der har været igennem årene, og finder det egentlig også lidt uinteressant, jeg har knaldet med dem jeg har haft lyst til når/hvis det har passet ind.
3
~indsæt smart signatur her~
Brugeravatar
Vlad Kalashnikov
Kort karma: 19
Likede indlæg: 471

Indlægaf Vlad Kalashnikov » 24. jan 2016, 07:00

Purple Haze skrev:Hørte engang én omtale en kvinde der havde været sammen med over 100 partnere som et "plørehul", uagtet end at hun sikkert har fået mindre sex end en med en fast partner :stoned:

meh.. ingen grund til at bruge nedsættende ord, men jeg ville aldrig indlade mig i noget seriøst med en kvinde der havde været sammen med 100+ forskellige(!), eller 50 eller 20 for den sags skyld. Tror min grænse ville gå ved 3-4 stk. Have sex med en nat? Ja. Mere end det? Nej. Ved ikke hvorfor det er så kontroversielt at det bare ikke er attraktivt for mange mænd. Typiske vil de sige de ikke er interesseret i mig heller; så er vi ikke interesseret i hinanden og så er det hele jo fint.
0
Dr_bp
Kort karma: 58
Likede indlæg: 561

Indlægaf Dr_bp » 24. jan 2016, 08:12

Dikus skrev:
eks-Maupassant skrev:

Ha ha. Tror du skal den anden vej rundt :D

Præcis :lol: Altså, jeg mødte min mand da jeg var 26, men inden da havde jeg travlt. Sådan :D
1
LaScrooge
Kort karma: 322
Likede indlæg: 2555

Indlægaf LaScrooge » 24. jan 2016, 10:07

Vlad Kalashnikov skrev:
Purple Haze skrev:Hørte engang én omtale en kvinde der havde været sammen med over 100 partnere som et "plørehul", uagtet end at hun sikkert har fået mindre sex end en med en fast partner :stoned:

meh.. ingen grund til at bruge nedsættende ord, men jeg ville aldrig indlade mig i noget seriøst med en kvinde der havde været sammen med 100+ forskellige(!), eller 50 eller 20 for den sags skyld. Tror min grænse ville gå ved 3-4 stk. Have sex med en nat? Ja. Mere end det? Nej. Ved ikke hvorfor det er så kontroversielt at det bare ikke er attraktivt for mange mænd. Typiske vil de sige de ikke er interesseret i mig heller; så er vi ikke interesseret i hinanden og så er det hele jo fint.

Hvorfor gør det en kvinde uinteressant? Jeg er oprigtigt interesseret.
4
Brugeravatar
Wizzze
Kort karma: 1144
Likede indlæg: 6738

Indlægaf Wizzze » 24. jan 2016, 10:39

LaScrooge skrev:
Vlad Kalashnikov skrev:

Hvorfor gør det en kvinde uinteressant? Jeg er oprigtigt interesseret.

Jeg er også interesseret! og hvordan ville man overhovedet vide om der havde været 5, 20 eller 100 tidligere sexpartnere?
Måske er jeg bare anderledes, men jeg uddeler ikke spørgeskemaer eller gennemfører afhøringer, inden jeg indleder et forhold :genert:
Ja jeg ville mødes og snakke og hygge osv. inden det kom til sex, men der ville være så meget mere interessant at snakke om, tror ikke antal sexpartnere ville komme op :gruble: Det er sådan noget der ville komme frem et godt stykke inden i et forhold, og der er det vel ligegyldig information, for så har man jo fundet personen så dejlig/interessant at det er blevet til et forhold :gruble:
Jeg har så personligt heller ikke noget behov for at kende antallet, kan ikke rigtig se hvad informationen skulle bruges til? :forvirret:
Måske hvis der var tale om en 19årig med 100 tidligere sexpartnere ville jeg finde det lidt mærkeligt, men egentlig kan jeg stadig ikke se hvad informationen skulle give mig? Det vigtige set fra mit synspunkt, er at der ikke bliver 100 mere, mens jeg også er inde i billedet.
8
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Angelina
Kort karma: 302
Likede indlæg: 3924

Indlægaf Angelina » 24. jan 2016, 10:48

Vlad Kalashnikov skrev:meh.. ingen grund til at bruge nedsættende ord, men jeg ville aldrig indlade mig i noget seriøst med en kvinde der havde været sammen med 100+ forskellige(!), eller 50 eller 20 for den sags skyld. Tror min grænse ville gå ved 3-4 stk. Have sex med en nat? Ja. Mere end det? Nej. Ved ikke hvorfor det er så kontroversielt at det bare ikke er attraktivt for mange mænd. Typiske vil de sige de ikke er interesseret i mig heller; så er vi ikke interesseret i hinanden og så er det hele jo fint.

Spørgsmålet er om det er så mange mænd igen? Det tror jeg heldigvis ikke - men jeg tror det gør sig gældende for en del usikre og/eller yngre mænd.

Altså en kvinde på 36 år har i gennemsnit været seksuelt aktiv i 20 år - og mon ikke ret mange har haft mere end ny sexpartner hvert femte år trods alt (altså, med mindre hun har været i monogamt forhold i alle 20 år).

Personligt ville jeg finde en mand med lange cølibat-perioder uinteressant, alene fordi jeg ville vurdere at hans sexdrive ikke var ret højt. Og en mand der godt mente kunne knalde rundt, men at kvinder ikke måtte, er ikke alene uinteressant, men direkte frastødende.
20
~indsæt smart signatur her~
Brugeravatar
Fru Sunshine
Moderator
Kort karma: 1013
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 9191

Indlægaf Fru Sunshine » 24. jan 2016, 10:50

Min mand ved ikke, hvor aktiv jeg var i hine tider.
Egentlig ved jeg det jo heller ikke selv, for jeg kan ikke sætte antal på.
Og ærligt talt, så ville jeg nok moderere lidt på sandheden, hvis han ville vide det, for det lyder pænere at sige "nogle stykker" end "omkring 30 - altså som jeg kan huske." :-D
1
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Vlad Kalashnikov
Kort karma: 19
Likede indlæg: 471

Indlægaf Vlad Kalashnikov » 24. jan 2016, 10:58

LaScrooge skrev:Hvorfor gør det en kvinde uinteressant? Jeg er oprigtigt interesseret.
Hvis jeg skal efterrationaliserer så har det noget at gøre med at jeg mener intime forhold gør os (mænd såvel som kvinder, men kvinder meget mere end mænd) jaded, been-there-done-that, kyniske, hårdhudet, for nogle til at trække sig ind i deres skal, etc. Det er bare træk jeg ikke finder attraktive overhovedet. Tværtimod tiltrækkes jeg jeg af den enthusiasme på livet der kommer af ikke at have været rundt om blokken to hundrede gange. Jeg tror heller ikke et øjeblik på en pige der har været sammen med så mange vil være ligeså meget i stand til at binde sig til og skabe en meningsfuld relation til mand #58 som til mand #1.

Hende jeg dater lidt nu er jomfru. Det vidste jeg ikke, så havde jeg ikke indledt noget. Og det er ikke fordi hun er jomfru jeg syntes om hende, eller i hvert fald ikke kun derfor, det er fordi hun har sådan en kæmpe lust for life ubesmittet af kynisme og halvt helede sår på sjælen fra tidligere forhold. Hvis hun havde haft en masse tidligere forhold ville jeg stadig have været sammen med hende for et par uger eller måneder indtil jeg rejste videre, som der har været så mange andre. Nu tænker jeg på at slå mig ned og gifte mig.

Kommer også til at tænke, at hvis det ikke fungerede for en pige i alle de andre forhold, hvad er så chancerner for at 1) det kommer til at fungerer for hende næste gang; 2) problemet ikke ligger hos hende. Eller også har hun haft det sjovt og prøvet alt med en masse hotte mænd og nu vil have en at slå sig ned med, og gider jeg være hendes safe family oriented backup choice? Nej, det gider jeg ikke. Og hvis hun har været sammen med alle de mænd bare for sex’en skyld, så viser det et billede af en kvinde der ikke har de kvaliteter (som intimitet, ømhed, kærlighed) jeg ville være interesseret i, i et forhold (men som ikke er nødvendige for sex for en nat). A cumdumster for alle de mænd der ikke var interesseret i hende og ikke respekterede hende. It demeans her, viser disrespekt for hendes egen krop og sjæl. Det er forkert at tro at fortiden ikke altid kommer med, for det gør den. The past is never just the past.

På et tidspunkt ledte jeg lidt efter en kæreste-rejsepartner, og fik så en del svar fra kvinder der rigtig godt ville med på den, og når de solgte sig selv var deres højeste punkt noget med at de allerede havde rejst en hel masse og besøge en million lande og gjort dit og dat. Og jeg forstår ikke hvorfor de ville angive det som deres bedste selling point. Hvorfor skulle jeg være interesseret i en der har prøvet det hele før? Jeg vil tusinde gange hellere være sammen med en for hvem det hele er nyt og spændende. Jeg tror det er fordi mange kvinder gør en klassisk fejlslutning at de tror mænd er efter det samme hos kvinder som de selv er hos mænd. Det er bare ikke sådan det fungerer.

Men anyway, hvis man skal droppe efterrationalisering, så er det nok bare fordi det er nasty hvis hun har været sammen med så mange.
0
LaScrooge
Kort karma: 322
Likede indlæg: 2555

Indlægaf LaScrooge » 24. jan 2016, 11:02

Vlad Kalashnikov skrev:
LaScrooge skrev:Hvorfor gør det en kvinde uinteressant? Jeg er oprigtigt interesseret.
Hvis jeg skal efterrationaliserer så har det noget at gøre med at jeg mener intime forhold gør os (mænd såvel som kvinder, men kvinder meget mere end mænd) jaded, been-there-done-that, kyniske, hårdhudet, for nogle til at trække sig ind i deres skal, etc. Det er bare træk jeg ikke finder attraktive overhovedet. Tværtimod tiltrækkes jeg jeg af den enthusiasme på livet der kommer af ikke at have været rundt om blokken to hundrede gange. Jeg tror heller ikke et øjeblik på en pige der har været sammen med så mange vil være ligeså meget i stand til at binde sig til og skabe en meningsfuld relation til mand #58 som til mand #1.

Hende jeg dater lidt nu er jomfru. Det vidste jeg ikke, så havde jeg ikke indledt noget. Og det er ikke fordi hun er jomfru jeg syntes om hende, eller i hvert fald ikke kun derfor, det er fordi hun har sådan en kæmpe lust for life ubesmittet af kynisme og halvt helede sår på sjælen fra tidligere forhold. Hvis hun havde haft en masse tidligere forhold ville jeg stadig have været sammen med hende for et par uger eller måneder indtil jeg rejste videre, som der har været så mange andre. Nu tænker jeg på at slå mig ned og gifte mig.

Kommer også til at tænke, at hvis det ikke fungerede for en pige i alle de andre forhold, hvad er så chancerner for at 1) det kommer til at fungerer for hende næste gang; 2) problemet ikke ligger hos hende. Eller også har hun haft det sjovt og prøvet alt med en masse hotte mænd og nu vil have en at slå sig ned med, og gider jeg være hendes safe family oriented backup choice? Nej, det gider jeg ikke. Og hvis hun har været sammen med alle de mænd bare for sex’en skyld, så viser det et billede af en kvinde der ikke har de kvaliteter (som intimitet, ømhed, kærlighed) jeg ville være interesseret i, i et forhold (men som ikke er nødvendige for sex for en nat). A cumdumster for alle de mænd der ikke var interesseret i hende og ikke respekterede hende. It demeans her, viser disrespekt for hendes egen krop og sjæl. Det er forkert at tro at fortiden ikke altid kommer med, for det gør den. The past is never just the past.

På et tidspunkt ledte jeg lidt efter en kæreste-rejsepartner, og fik så en del svar fra kvinder der rigtig godt ville med på den, og når de solgte sig selv var deres højeste punkt noget med at de allerede havde rejst en hel masse og besøge en million lande og gjort dit og dat. Og jeg forstår ikke hvorfor de ville angive det som deres bedste selling point. Hvorfor skulle jeg være interesseret i en der har prøvet det hele før? Jeg vil tusinde gange hellere være sammen med en for hvem det hele er nyt og spændende. Jeg tror det er fordi mange kvinder gør en klassisk fejlslutning at de tror mænd er efter det samme hos kvinder som de selv er hos mænd. Det er bare ikke sådan det fungerer.

Men anyway, hvis man skal droppe efterrationalisering, så er det nok bare fordi det er nasty hvis hun har været sammen med så mange.

Tak for det fine uddybende svar, men "cumdumpster"? For helvede...
13

Tilbage til "Forhold og sex"