Antal sexpartnere

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Dikus
Moderator
Kort karma: 680
Geografisk sted: Nuuk
Likede indlæg: 5926

Re: Antal sexpartnere

Indlægaf Dikus » 8. dec 2015, 00:05

Neenah skrev:Det kommer vel an på hvordan man definerer at have sex? Jeg går ud fra at det betyder mennesker man har knaldet, men dækker sexpartnere også over dem man bare har dyrket en anden slags sex med? :gruble: og hvis ikke, hvordan definerer homoseksuelle så antal sexpartnere?

Jeg er fleksibel. Lad os bare definere sex som noget, der også omfatter analsex :D

Og :D Fordi... Nu vil jeg så godt vide, hvor meget dit antal ændrer sig, når vi omfatter analsex :lol:
0
Brugeravatar
Neenah
Kort karma: 125
Likede indlæg: 1126

Indlægaf Neenah » 8. dec 2015, 00:07

Dikus skrev:
Neenah skrev:Det kommer vel an på hvordan man definerer at have sex? Jeg går ud fra at det betyder mennesker man har knaldet, men dækker sexpartnere også over dem man bare har dyrket en anden slags sex med? :gruble: og hvis ikke, hvordan definerer homoseksuelle så antal sexpartnere?

Jeg er fleksibel. Lad os bare definere sex som noget, der også omfatter analsex :D

Og :D Fordi... Nu vil jeg så godt vide, hvor meget dit antal ændrer sig, når vi omfatter analsex :lol:

Jeg tænkte nu mere på oralsex og den slags pilleri :slem:
0
Brugeravatar
Dikus
Moderator

Indlægaf Dikus » 8. dec 2015, 00:09

Neenah skrev:
Dikus skrev:

Ja ja. Siger du nu :cool:

(Men det tror jeg nu ikke, du skal tælle med :fløjt:)
0
Brugeravatar
Neenah

Indlægaf Neenah » 8. dec 2015, 00:12

Dikus skrev:
Neenah skrev:
Dikus skrev:

Ja ja. Siger du nu :cool:

(Men det tror jeg nu ikke, du skal tælle med :fløjt:)

Har kvinder der kun har haft sex med kvinder så aldrig haft en sexpartner? :gruble:
1
Brugeravatar
Dikus
Moderator

Indlægaf Dikus » 8. dec 2015, 00:13

:tie: Tænkte et split-sekund, at det da ikke ændrer noget... Men øhhh... Kommer glimtvis i tanke om, at det har jeg måske præsteret... når jeg nu ikke har gjort mig i de der engangsting :jule:
0
Brugeravatar
hotlips
Kort karma: 115
Likede indlæg: 1316

Indlægaf hotlips » 8. dec 2015, 04:21

Jeg trækker gennemsnittet op,til sådan ca det dobbelte.
Det er fint nok,jeg været sammen med dem der passede mig,og jeg har meget få som jeg kun har kysset eller den slags med,3-4 tror jeg.

Men det har tit været i perioder jeg har været ude på ballade,en gang var jeg 2 år i cølibat,jeg havde ikke så meget lyst og jeg rendte ikke på nogen jeg rigtig gad,da jeg så begyndte igen hapsede jeg lige 3 på en uge.

Jeg har haft en håndfuld engangsting og været i 3 længere forhold men alt i alt har jeg under en pr år siden jeg blev aktiv,jeg har mest gjort det i bvenner.

Nu har jeg slet ikke lavet noget siden jeg var gravid og min dreng bliver 5 om et par dage,det er meget sporadisk jeg har manglet det,jeg er syg og energien til at koncentrere sig om ret meget udenfor børneboblen er der bare ikke.
0
Aquadorable
Kort karma: 23
Geografisk sted: Nordsjælland
Likede indlæg: 247

Indlægaf Aquadorable » 8. dec 2015, 05:13

Jeg kan svinge mig op til 11. Tre af dem har jeg været kærester med.
0
:love:
Fynbo
Kort karma: 17
Geografisk sted: Fyn
Likede indlæg: 154

Indlægaf Fynbo » 8. dec 2015, 06:39

Jeg trækker gennemsnittet meget ned.
Jeg har kun haft to sexpartnere, men jeg har også været sammen med min mand i 31 år (dvs siden teenage-alderen)
0
Brugeravatar
Kommodedyret
Kort karma: 447
Likede indlæg: 3309

Indlægaf Kommodedyret » 8. dec 2015, 06:40

Jeg trækker også kraftigt ned i statistikken, og har ingen intentioner om at tillægge mig nogen form for promiskuøs livsførelse.
0
Stop hoarding nuts, budgies! You don't even like them!
Brugeravatar
Filipai
Kort karma: 231
Likede indlæg: 1407

Indlægaf Filipai » 8. dec 2015, 06:42

Bare rolig, jeg har taget en for holdet, for jeg trækker da i den grad statistikken op.
11
Brugeravatar
Rapfisk
Kort karma: 531
Likede indlæg: 4300

Indlægaf Rapfisk » 8. dec 2015, 06:56

Kommodedyret skrev:Jeg trækker også kraftigt ned i statistikken, og har ingen intentioner om at tillægge mig nogen form for promiskuøs livsførelse.

This. Jeg har ikke talt, for tallet finder jeg ret ligegyldigt, men jeg trækker med sikkerhed også ned.
0
Søger job inden for projektledelse, sekretariat, politik eller andet, man kan bruge et skarpt hoved til. Skriv PB :blomst:
Brugeravatar
Animi
Kort karma: 313
Likede indlæg: 5781

Indlægaf Animi » 8. dec 2015, 07:42

Jeg har været sammen med 4. Tre var faste, én var en one-nighter, hvilket jeg så fandt ud af at jeg ikke rigtig er til :)
0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Neenah

Indlægaf Neenah » 8. dec 2015, 07:58

I mit forhold er det omvendt. Min kæreste trækker en del ned, og jeg trækker lidt op. Jeg tror nok jeg har været sammen med 9. De seneste syv er i løbet af de sidste to år, og tre af mine partnere har været i længerevarende relationer.

Faktisk har jeg været sammen med næsten ligeså mange amerikanere som danskere, på trods af at jeg kun har boet i USA i seks måneder :genert:
0
Brugeravatar
Badesandalen
Kort karma: 124
Likede indlæg: 1449

Indlægaf Badesandalen » 8. dec 2015, 07:59

Jeg er også en af dem der trækker kraftigt ned i statistikken, hvilket jeg faktisk både er glad for og ked af. Det var ikke ligefrem med vilje at jeg blev gift med den første... :blush2:
0
Har brugt for lang tid på' gå rundt og dukke mig
Lukket døre til de rum hvor der var spejl
Skiftet kurs, nu' jeg forenet med mine fejl
De' jo o-o-o-o-o-o-okay

Brugeravatar
MissDitte
Kort karma: 75
Likede indlæg: 482

Indlægaf MissDitte » 8. dec 2015, 08:17

Jeg trækker også op - dog er min andel halveret efter jeg erfarede, at sex kun tæller, hvis der er tissemænd i huller :)
3

Tilbage til "Forhold og sex"