Antal sexpartnere

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
avdotja
Kort karma: 64
Likede indlæg: 1060

Re: Antal sexpartnere

Indlægaf avdotja » 24. jan 2016, 12:35

Vlad Kalashnikov skrev:
LaScrooge skrev:Ej, men... Jeg kan slet ikke relatere til den måde at tænke om et andet menneske på. Jeg er glad for, at det er så fjernt fra mig, at jeg får det dårligt af at læse det.
Fordi jeg ikke bruger det nedsættende om personen, men om handlingen hvor hun lader sig misbruge som beholder for en andens udløsning. Jeg anser ikke finder kvinder med mange sexpartnere frastødende eller dårlige mennesker. Faktisk er de ofte langt bedre at være venner og have det sjovt med. Anser dem bare ikke for wife-material.

Og det er en ande diskussion men jeg tænker på hvorfor det er ligeså snart man kommer ind i soveværelser, at så mange Vestlige kvinder vil domineres, ydmyges og nedgørers og næsten voldtages (som jeg har oplever flere gange - No, what the fuck? Jeg har vil ikke voldtage dig, jeg vil elske dig og passe på dig) Og så kommer jeg til andre verdensdele og møder andre kvinder, og de har slet ikke lyster i den retning. Så jeg tænker lidt det er udtryk for et internaliseret eller sublimeret selvhad eller afsky Vestlige kvinder har fået til sig selv. Og at det måske kommer af at de heller ikke selv føler de respekterer deres egen krop.

Men hvis du mener at udgangspunktet er at kvinder lader sig misbruge hver gang de har sex, så må den nødvendige konsekvens jo være at du (som mand) misbruger en kvinde hver gang du har sex med hende?
4
Brugeravatar
Vlad Kalashnikov
Kort karma: 19
Likede indlæg: 471

Indlægaf Vlad Kalashnikov » 24. jan 2016, 13:03

LadyFox skrev:Men hvis vi lige antager at kvinder der har haft sex med flere mænd altså ikke nødvendigvis alle sammen er virkelig uheldige at blive voldtaget hver evig eneste gang - og altså derfor for har valgt frivilligt at indgå i nogle seksuellerelationer - Hvordan kommer brug og misbrug så ind i billedet?
Fordi jeg, som jeg skrev i første indlæg, ikke tror kvinder generelt i noget nær samme grad som mænd kan adskille følelser fra sex (og dem der kan, er ikke attraktive for mig). Så de kommer til at indlade sig følelsesmæssigt og ender med sår på sjælen og afstumpet følelsesliv og nedsat evne til at kunne engagerer sig i fremtidige forhold. Så kvinder lader sig misbruge fordi de vil have noget andet eller mere end hvad de lader sig nøjes med. Mænd bliver ikke misbrugt på samme måde fordi mange sexpartnere ikke gør dem hårdhudet og kyniske på samme måde.

Eller også er det det samme for mænd og kvinder, jeg ved ikke. Mænd interesserer mig ikke som partnere. Jeg beskrev hvorfor kvinder med mange sexartnere var mindre tiltrækkende. I kan selv bestemme hvad i syntes er tiltrækkende hos mænd.
0
Brugeravatar
Novella
Kort karma: 328
Likede indlæg: 3684

Indlægaf Novella » 24. jan 2016, 13:19

Jeg kan sige helt sikkert, at jeg hverken er blevet kold og kynisk eller blevet brugt :D Det er vist snarere omvendt. Hvis det trigger nogens luder/madonna-kompleks, er de ganske velkomne til at gå i en bue uden om mig og finde nogle andre, de kan beskytte og spille macho over for.
8
Brugeravatar
Dikus
Moderator
Kort karma: 674
Geografisk sted: Nuuk
Likede indlæg: 5861

Indlægaf Dikus » 24. jan 2016, 13:19

Vlad Kalashnikov skrev:
LadyFox skrev:Men hvis vi lige antager at kvinder der har haft sex med flere mænd altså ikke nødvendigvis alle sammen er virkelig uheldige at blive voldtaget hver evig eneste gang - og altså derfor for har valgt frivilligt at indgå i nogle seksuellerelationer - Hvordan kommer brug og misbrug så ind i billedet?
Fordi jeg, som jeg skrev i første indlæg, ikke tror kvinder generelt i noget nær samme grad som mænd kan adskille følelser fra sex (og dem der kan, er ikke attraktive for mig). Så de kommer til at indlade sig følelsesmæssigt og ender med sår på sjælen og afstumpet følelsesliv og nedsat evne til at kunne engagerer sig i fremtidige forhold. Så kvinder lader sig misbruge fordi de vil have noget andet eller mere end hvad de lader sig nøjes med. Mænd bliver ikke misbrugt på samme måde fordi mange sexpartnere ikke gør dem hårdhudet og kyniske på samme måde.

Eller også er det det samme for mænd og kvinder, jeg ved ikke. Mænd interesserer mig ikke som partnere. Jeg beskrev hvorfor kvinder med mange sexartnere var mindre tiltrækkende. I kan selv bestemme hvad i syntes er tiltrækkende hos mænd.

Og du har det okay med at misbruge kvinder til sex? Selvom du oprigtigt mener det ødelægger dem sådan? Tak for kaffe.

Der er helt sikkert nogle kvinder, der har det, som du beskriver det. Jeg ville personligt få det skidt, hvis jeg havde haft 100 seksuelle partnere. Derfor har jeg ikke haft 100 seksuelle partnere, men har ramt det tal, der gør, at jeg har nydt hver eneste relation. Og det er så mere end 3-4 stykker.

Jeg tillader mig så at antage, at de kvinder, der har haft flere partnere end mig... har det på samme måde med deres antal. Fordi de siger det.

Hvor du så vælger at sige "pjat med dig, for de kvinder der har det sådan er ikke attraktive for mig". Men ved du hvad? At en kvinde ikke er attraktiv for dig betyder ikke, at hun ikke findes. Og derfor betyder det ikke at alle kvinder med mange seksuelle partnere har været misbrugt til sex.

Og at tro, man er misbrugt til sex som sædcontainer, fordi man har haft flere end 3-4 partnere... Det er altså virkeligt en sær tankegang. Jeg kunne have haft fire forhold af fem års varighed... og så ville jeg bare have været brugt til sex :stoned: Nej altså. Og nej. Jeg har heller ikke bare brugt mine partnere til sex. Og hvis relationen kun havde været sexuel - så havde jeg bare nydt at have sex med en bestemt mand. Men sørme da ikke brugt ham som levende dildo.
3
Brugeravatar
vUlpeS
Kort karma: 141
Geografisk sted: Bagest i køen
Likede indlæg: 1405

Indlægaf vUlpeS » 24. jan 2016, 13:38

Novella skrev:Jeg kan sige helt sikkert, at jeg hverken er blevet kold og kynisk eller blevet brugt :D Det er vist snarere omvendt. Hvis det trigger nogens luder/madonna-kompleks, er de ganske velkomne til at gå i en bue uden om mig og finde nogle andre, de kan beskytte og spille macho over for.

Det er godt nok ikke det, din vanlige retorik gennem de seneste års tid bærer præg af.
Der synes at versere en vis afstandstagen fra det mandlige køn sådan over en ret bred kam. - Det kan selvfølgelig være, den stammer fra en anden kilde, en anden årsag, det skal jeg ikke gøre mig klog på. Det kan også være, jeg læser alt for meget ind i noget.
Dit almindelige udtryk er imidlertid temmelig inkongruent med den fremhævede udtalelse, så... Ja, jeg undres lidt, må jeg tilstå.
0
- That keen, tingling sense of danger which is so often mistaken for male arousal.
Brugeravatar
vUlpeS

Indlægaf vUlpeS » 24. jan 2016, 13:44

...Tror i øvrigt, jeg roder rundt mellem 75 og 100; jeg har ikke den fjerneste ide om det præcise lay count. Det har indtil videre påvirket mig således, at jeg mere eller mindre har mistet interessen, og egentlig foretrækker at tulle rundt i min egen verden, fremfor at opsøge sexuelle bekendtskaber.
0
- That keen, tingling sense of danger which is so often mistaken for male arousal.
Brugeravatar
Novella

Indlægaf Novella » 24. jan 2016, 13:48

vUlpeS skrev:
Novella skrev:Jeg kan sige helt sikkert, at jeg hverken er blevet kold og kynisk eller blevet brugt :D Det er vist snarere omvendt. Hvis det trigger nogens luder/madonna-kompleks, er de ganske velkomne til at gå i en bue uden om mig og finde nogle andre, de kan beskytte og spille macho over for.

Det er godt nok ikke det, din vanlige retorik gennem de seneste års tid bærer præg af.
Der synes at versere en vis afstandstagen fra det mandlige køn sådan over en ret bred kam. - Det kan selvfølgelig være, den stammer fra en anden kilde, en anden årsag, det skal jeg ikke gøre mig klog på. Det kan også være, jeg læser alt for meget ind i noget.
Dit almindelige udtryk er imidlertid temmelig inkongruent med den fremhævede udtalelse, så... Ja, jeg undres lidt, må jeg tilstå.

Wut? Afstandstagen fra det mandlige køn? Øh... ? Jeg har muligvis været irriteret over udvalgte mandspersoner, men da ikke mænd som sådan. Er du ude i et eller andet ærinde om, at jeg er svensker/kampfeminist eller sådan noget?
2
Brugeravatar
vUlpeS

Indlægaf vUlpeS » 24. jan 2016, 13:54

Novella skrev:
vUlpeS skrev:

Wut? Afstandstagen fra det mandlige køn? Øh... ? Jeg har muligvis været irriteret over udvalgte mandspersoner, men da ikke mænd som sådan. Er du ude i et eller andet ærinde om, at jeg er svensker/kampfeminist eller sådan noget?

Nøh, det skulle da være et mærkeligt ærinde om noget. Jeg synes bare at jeg har bemærket en del vrede og/eller spydige kommentarer rettet... øhmmm... udad. Så jeg undres - helt uden dagsorden.
0
Brugeravatar
vUlpeS

Indlægaf vUlpeS » 24. jan 2016, 13:58

Pernille skrev:
vUlpeS skrev:

:stoned: :tie: dagens mest upassende kommentar?

Novella er faktisk meget kompetent. Du behøver med al sandsynlighed ikke stå hende bi, omend gerningen da er prisværdig ;)
0
Brugeravatar
Novella

Indlægaf Novella » 24. jan 2016, 14:11

vUlpeS skrev:
Novella skrev:
vUlpeS skrev:

Nøh, det skulle da være et mærkeligt ærinde om noget. Jeg synes bare at jeg har bemærket en del vrede og/eller spydige kommentarer rettet... øhmmm... udad. Så jeg undres - helt uden dagsorden.

Har jeg trådt dig over tæerne, Vulpes? Så beklager jeg da. Det kan da godt være, at jeg har været lovligt præmenstruel nu og da, men det har nu ikke noget med antallet af mænd, jeg har kneppet, at gøre. Jeg synes egentlig, at det er en lidt sær sammenblanding, men bevares. Nu, hvor sagen er opklaret, kan du varme dig ved tanken om, at jeg er aldeles stor fan af mænd som koncept og derfor fremdeles vil være både kold, kynisk og spydig over for dem, der udtrykker noget idiotisk. Det gælder i øvrigt også kvinder.
9
Brugeravatar
Vlad Kalashnikov
Kort karma: 19
Likede indlæg: 471

Indlægaf Vlad Kalashnikov » 24. jan 2016, 14:17

Dikus skrev:Og du har det okay med at misbruge kvinder til sex? Selvom du oprigtigt mener det ødelægger dem sådan? Tak for kaffe.
meh.. måske, mener ikke man kan misbruge en person med personens frie vilje. De misbruger sig selv. Min første kone var jomfru, derefter har jeg vist kun været sammen men kvinder der har haft mange sexpartnere. Og hende jeg dater nu ville jeg på ingen måde have sex med (ikke at hun ville lade mig) hvis det ikke var helt sikkert der også var ægteskab. Så tror ikke jeg som sådan har gjort meget skade.

Under alle omstændigheder var det en bisætning. Måske alle kvinder elsker alle de sexeskapader de har været ude i og det utal af historier man læser om kvinder der har fortrudt de har været sammen med den ene eller den anden, og dagen efter blues, og hvad ved jeg ikke er udtryk for noget videre overhovedet. Det ændre ikke ved at jeg tror kvinder (og måske mænd - jeg ved jeg er) bliver følelsmæssigt numb af mange intime forhold og bærer rundt på bagage der bliver tungere for hver ekstra.

Dikus skrev:Hvor du så vælger at sige "pjat med dig, for de kvinder der har det sådan er ikke attraktive for mig". Men ved du hvad? At en kvinde ikke er attraktiv for dig betyder ikke, at hun ikke findes. Og derfor betyder det ikke at alle kvinder med mange seksuelle partnere har været misbrugt til sex.
Har jeg på ingen måde antydet. Der blev spurgt hvorfor jeg ikke fandt dem attraktive (som faste partnere). Og det er det jeg har svaret på. Og så studsede jeg over det var et kontroversielt sysnpunkt idag. Andre har tydeligvis andre præferencer, og det har jeg ikke noget problem med.
Senest rettet af Vlad Kalashnikov 24. jan 2016, 14:18, rettet i alt 1 gang.
0
Brugeravatar
Wizzze
Kort karma: 1143
Likede indlæg: 6721

Indlægaf Wizzze » 24. jan 2016, 14:17

avdotja skrev:
Vlad Kalashnikov skrev:
LaScrooge skrev:What? Det var da det ringeste forsvar for at bruge det ord eller ræsonnere sådan. "Jeg er delvist russisk" og "Husker ikke den korrekte, nedgørende vending på dansk". Hvad går der af dig?
..meh. A rose by any other name. Forsvarer ikke et ord, det var mere et forsvar for de mange stavefejl og engelske ord. Cumdumpster er det korrekte ord for en kvinde der lader sig bruge til sex af mænd der ingen anden interesse har i hende end at komme i hende. Det mandlige ditto er vist en fuckboy.

Måske er du præget af de lande du færdes i og hvordan man behandler kvinder her, men faktum er jo at langt de fleste (danske) kvinder ikke "lader sig bruge til sex af mænd" men HAR sex med mænd - til gensidig glæde for begge parter - hvorfor det ikke rigtig giver mening at snakke om manglende interesse og respekt.

Jeg har i øvrigt ikke noget problem med at mænd (eller kvinder) foretrækker en partner der kun har haft sex med 3-4 stykker. Folk har alle mulige præferencer og synes ikke denne, er hverken værre eller bedre end så mange andre.

Hvis udgangspunktet er at sex er noget kun mænd nyder, mens kvinder udelukkende bruges som "et hul" til mandens tilfredsstillelse; tror jeg såmænd "jo færre, jo bedre" vil være at foretrække for langt de fleste; som du selv er inde på, bærer ødelagte og misbrugte mennesker typisk rundt på en bagage som ikke altid er lige sjov at håndtere.

Jeg forstår (ligesom LaScrooge og andre) bare vitterlig ikke hvorfor kvinder skal hånes og fornedres i samme ombæring?

Jeg har en lille teori/fordom om, at det faktisk forholder sig omvendt, at det er kvinderne der BRUGER mændene til sex :genert:
Kvinder har ikke længere brug for mænd, de kan selv hvis der kommer til stykket, det er mændene der er afhængige af kvindernes velvilje.
hrrrmmmm måske har jeg bare læst i for mange af en gammel brugers tråde på jubii :blush: :gruble: :tie:
2
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Torn
Kort karma: 64
Likede indlæg: 1113

Indlægaf Torn » 24. jan 2016, 14:27

.
Senest rettet af Torn 4. sep 2016, 11:44, rettet i alt 1 gang.
0
Brugeravatar
Wizzze
Kort karma: 1143
Likede indlæg: 6721

Indlægaf Wizzze » 24. jan 2016, 14:28

vUlpeS skrev:

Øøøhhh har vi læst de samme indlæg?? :forvirret:
Uden at jeg på nogen måde vil udstille mrs. Charlie, så er mit billede radikalt anderledes, jeg læser en åben og glad livsnyder, også når det kommer til mit egent køn, desværre uden personlig erfaring :whine: (Pisse misundelig Skum :cuss: ) men kold og kynisk?? øøhhmm nope.
I øvrigt synes jeg måske der var en kommentar til et kort, og ikke et indlæg. :nej:
2
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
vUlpeS

Indlægaf vUlpeS » 24. jan 2016, 14:30

Novella skrev:
vUlpeS skrev:
Novella skrev:
vUlpeS skrev:

Har jeg trådt dig over tæerne, Vulpes? Så beklager jeg da. Det kan da godt være, at jeg har været lovligt præmenstruel nu og da, men det har nu ikke noget med antallet af mænd, jeg har kneppet, at gøre. Jeg synes egentlig, at det er en lidt sær sammenblanding, men bevares. Nu, hvor sagen er opklaret, kan du varme dig ved tanken om, at jeg er aldeles stor fan af mænd som koncept og derfor fremdeles vil være både kold, kynisk og spydig over for dem, der udtrykker noget idiotisk. Det gælder i øvrigt også kvinder.

Ikke det fjerneste. Jeg har ikke med hensigt/forsæt skrevet noget mellem linjerne, som sagt.
Ellers synes jeg, det er et godt svar, og ret så hovedet på sømmet. Jeg er for dum, altså, for korrelationen er, som du skriver, ikke til stede. Undskyld.
0

Tilbage til "Forhold og sex"