Antal sexpartnere

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Animi
Kort karma: 487
Likede indlæg: 8793

Re: Antal sexpartnere

Indlægaf Animi » 24. jan 2016, 15:13

Jeg synes det er virkelig trist at vide at der åbenbart stadigvæk findes mennesker med den middelalderlige tankegang, at kvinder åbenbart ikke kan nyde sex på præcis samme måde som mænd, uden at det så skader hende.
Hvis en kvinde bedst kan lide sex med mænd hun er følelsesmæssigt involveret med, er der ikke på grund af hendes køn, men hendes person - for der findes også mænd der har det på samme måde med sex.
4
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Fru Sunshine
Kort karma: 1114
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 10487

Indlægaf Fru Sunshine » 24. jan 2016, 15:15

Forresten Vlad, du er mand, så du aner da bjælde om, hvad kvinder føler.
Det kan kun være gisninger ud fra dine fordomme, og jeg forstår ikke, hvordan du kan lade det stå til troende.

Og så er jeg altså nysgerrig: hvor mange har du selv knaldet?
1
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Vlad Kalashnikov
Kort karma: 24
Likede indlæg: 665

Indlægaf Vlad Kalashnikov » 24. jan 2016, 15:22

Angelina skrev:Nej nej, han siger jo at mænd KAN adskille sex og følelser, det er kun os svage og sårbare kvinder der ikke kan ... du ved, mænd kan nyde sexen for sexens skyld, kvinden gør det kun for mandens skyld, og gør hun det for sin egen skyld, så er der jo noget i vejen med hende.
Har faktisk allerede skrevet at jeg selv er blevet berørt af tidligere forhold. Tror ikke jeg er ikke i stand til at indlade mig så fuldstændigt og unconditional som med min første kæreste el. min første kone. Min erfaring er at det betyder mindre for kvinder, men hvorfor det er at i lægger mindre vægt på det og mere på andre ting skal jeg ikke kunne sige.

Men anser det for en helt igennem ukontroversiel iagttagelse at vi alle medtager baggage fra tidligere forhold.
0
Grab them by the pussy
Brugeravatar
Rikke
Kort karma: 402
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 3607

Indlægaf Rikke » 24. jan 2016, 15:26

Jeg ligger voldsomt langt over gennemsnittet, men det er altså ikke dem FØR ham den sidste, der har gjort mig kold og kynisk... ;)
2
:whip:
Brugeravatar
Dikus
Moderator
Kort karma: 807
Geografisk sted: Nuuk
Likede indlæg: 7641

Indlægaf Dikus » 24. jan 2016, 15:29

Wizzze skrev:Jeg har en lille teori/fordom om, at det faktisk forholder sig omvendt, at det er kvinderne der BRUGER mændene til sex :genert:
Kvinder har ikke længere brug for mænd, de kan selv hvis der kommer til stykket, det er mændene der er afhængige af kvindernes velvilje.
hrrrmmmm måske har jeg bare læst i for mange af en gammel brugers tråde på jubii :blush: :gruble: :tie:

Det er lidt pudsigt, du skriver det... Jeg har lige nu en kæreste, der virkeligt har haft udfordringer med netop det. Han har haft det svært med, at jeg "kan alting selv" og objektivt set ikke skal bruge ham til andet end sex - hvor han så har været nervøs for ikke at slå til.

Hvilket er sært. For jeg har jo mere brug for en, der bare ER der og deler livet med mig. Men... det er også en ret stor ting, når man lige er begyndt at kende hinanden og ikke ved, om man ender der. Og så kommer det nok til at føles meget som en sex-ting, fordi der ikke er det store ud over at lære hinanden ordentligt at kende i mellemperioden.

Og der kan man jo godt sige, at hvis han så viste sig at være sådan en, der skulle beskytte mig, passe på mig eller på andre måder ikke rigtigt lever op til at være en livspartner. Jamen... så ville han jo hurtigt blive skiftet ud, og det ville ligne en sex-ting. Og jeg ville såmænd også hurtigt finde en anden, fordi jeg både er glad for mænd og godt kan lide at være i forhold.

Udefra set kan det jo godt se lidt skævt ud. Men det er det jo ikke af den grund.

Jeg tror måske nok, at udfordringen er, at en del kvinder vil mere, end mændene tilbyder. Og så har de reelt kun fået sexen - og det er sådan set også hyggeligt nok. Sex er rart.
0
Brugeravatar
Vlad Kalashnikov

Indlægaf Vlad Kalashnikov » 24. jan 2016, 15:34

Fru Sunshine skrev:Forresten Vlad, du er mand, så du aner da bjælde om, hvad kvinder føler.
Det kan kun være gisninger ud fra dine fordomme, og jeg forstår ikke, hvordan du kan lade det stå til troende.

Ved ikke. En del vel. Ikke 50 eller 100 dog. 30-40 måske. Hvis der er kvinder der syntes det gør mig til mindre egnet husband-material vil jeg ikke have noget problem med det. Jeg ville være enig med dem. Jeg elskede ikke nummer #10 så meget som jeg gjorde #1, og jeg slæber rundt med baggage fra en del af dem, og en del uhåndteret følelser for nogle af dem. Nogle af dem har jeg callously såret på en måde jeg ikke kunne have gjort da jeg var ved #4. Og jeg har prøvet det meste før. Der er kun en første gang, og den næste pige i rækken vil aldrig få den oplevelse at dele det at opleve noget hvor det er vores begge første gang.
0
Grab them by the pussy
Brugeravatar
Fru Sunshine
Kort karma: 1114
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 10487

Indlægaf Fru Sunshine » 24. jan 2016, 15:38

Vlad Kalashnikov skrev:
Fru Sunshine skrev:Forresten Vlad, du er mand, så du aner da bjælde om, hvad kvinder føler.

Ved ikke. En del vel. Ikke 50 eller 100 dog. 30-40 måske. Hvis der er kvinder der syntes det gør mig til mindre egnet husband-material vil jeg ikke have noget problem med det. Jeg ville være enig med dem. Jeg elskede ikke nummer #10 så meget som jeg gjorde #1, og jeg slæber rundt med baggage fra en del af dem, og en del uhåndteret følelser for nogle af dem. Nogle af dem har jeg callously såret på en måde jeg ikke kunne have gjort da jeg var ved #4. Og jeg har prøvet det meste før. Der er kun en første gang, og den næste pige i rækken vil aldrig få den oplevelse at dele det at opleve noget hvor det er vores begge første gang.

Pudsigt. Som før nævnt er jeg en af dem, der burde føle mig truffet, for der har været mange. Dog kun 3-4 faste forhold.
En ting, der er helt sikkert er dog, at jeg ikke har elsket nogen så højt som den sidste. Ikke den første og ikke de andre.
Kun min elskede mand har jeg elsket så højt, at jeg ville dø langsomt uden ham.
2
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Dikus
Moderator

Indlægaf Dikus » 24. jan 2016, 15:41

Vlad Kalashnikov skrev:Har faktisk allerede skrevet at jeg selv er blevet berørt af tidligere forhold. Tror ikke jeg er ikke i stand til at indlade mig så fuldstændigt og unconditional som med min første kæreste el. min første kone. Min erfaring er at det betyder mindre for kvinder, men hvorfor det er at i lægger mindre vægt på det og mere på andre ting skal jeg ikke kunne sige.

Men anser det for en helt igennem ukontroversiel iagttagelse at vi alle medtager baggage fra tidligere forhold.

Selvfølgelig giver tidligere forhold bagage.

Mit seneste forhold gav mig f.eks. modet til at genoptage kontakten til min far og hans side af familien. Det viste mig uselviskhed og kærlighed, selv når modgangen var størst.

Bagage er mange ting. Jeg har taget noget godt med fra alle mine forhold. Også selvom tallet snarere er ti end 3. Jeg har udviklet mig som menneske i dem og fået en hel anden tillid til mænd og mennesker, end jeg lagde ud med. Og det skyldes i høj grad de skønne mænd, jeg har fået lov at dele en stund sammen med. Også selvom vi ikke var rigtige som hinandens livsledsagersker. Eller... Den sidste partner anser jeg stadig som en livsledsager. Bare ikke som en, jeg har lyst til at knalde mere. Eller... en som har lyst til at knalde mig mere.

Forhold mellem mænd og kvinder er ikke altid sort/hvide og ar-dannende. De kan også være bare det: Et forhold, som man nyder for det, det er.

Edit: "Ikke" er nogle gange et vigtigt ord :fløjt:
3
Brugeravatar
Vlad Kalashnikov

Indlægaf Vlad Kalashnikov » 24. jan 2016, 15:56

Dikus skrev:Selvfølgelig giver tidligere forhold bagage.

Mit seneste forhold gav mig f.eks. modet til at genoptage kontakten til min far og hans side af familien. Det viste mig uselviskhed og kærlighed, selv når modgangen var størst.

Bagage er mange ting. Jeg har taget noget godt med fra alle mine forhold. Også selvom tallet snarere er ti end 3. Jeg har udviklet mig som menneske i dem og fået en hel anden tillid til mænd og mennesker, end jeg lagde ud med. Og det skyldes i høj grad de skønne mænd, jeg har fået lov at dele en stund sammen med. Også selvom vi ikke var rigtige som hinandens livsledsagersker. Eller... Den sidste partner anser jeg stadig som en livsledsager. Bare ikke som en, jeg har lyst til at knalde mere. Elller... en som har lyst til at knalde mig mere.

Forhold mellem mænd og kvinder er ikke altid sort/hvide og ar-dannende. De kan også være bare det: Et forhold, som man nyder for det, det er.
Og du syntes ikke det at du allerede har en livsledsagerske (som du tilmed har lyst til at knalde) gør dig mindre attraktiv for den næste mand i rækken? Hvad skal han være? Livsledsagerske #2? Jeg vil ærligt talt hellere være #1. Faktisk ville jeg ikke accepterer andet end #1 hvis det skulle udvikle sig til mere end sex.
0
Grab them by the pussy
Brugeravatar
Dikus
Moderator

Indlægaf Dikus » 24. jan 2016, 16:02

Vlad Kalashnikov skrev:
Dikus skrev:Selvfølgelig giver tidligere forhold bagage.

Bagage er mange ting. Jeg har taget noget godt med fra alle mine forhold. Også selvom tallet snarere er ti end 3. Jeg har udviklet mig som menneske i dem og fået en hel anden tillid til mænd og mennesker, end jeg lagde ud med. Og det skyldes i høj grad de skønne mænd, jeg har fået lov at dele en stund sammen med. Også selvom vi ikke var rigtige som hinandens livsledsagersker. Eller... Den sidste partner anser jeg stadig som en livsledsager. Bare ikke som en, jeg har lyst til at knalde mere. Elller... en som har lyst til at knalde mig mere.

Og du syntes ikke det at du allerede har en livsledsagerske (som du ikke har lyst til at knalde) gør dig mindre attraktiv for den næste mand i rækken? Hvad skal han være? Livsledsagerske #2? Jeg vil ærligt talt hellere være #1. Faktisk ville jeg ikke accepterer andet end #1 hvis det skulle udvikle sig til mere end sex.

Jeg har lige tilrettet en lille misforståelse.

Og nej. Jeg anser ikke mig selv som dårligere kærestemateriale, fordi jeg har et familiemedlem, jeg engang har været kæreste med.

Min datter er også en livsledsager. Og min bror. Min datter vil altid være nr. 1. For nogle er det helt sikkert et minus. Men... så er vi ude i en hel anden diskussion.

Jeg er ikke 20 år gammel. Jeg skal ikke finde sammen med en 20-årig. Jeg skal have en, der lige som mig selv, er blevet klogere af det liv, der er levet. Som har taget det gode med sig og ikke er blevet arret af sit liv. Jeg ville hade at finde sammen med en, der så sit liv og sine erfaringer som ar-dannende. Livet er ikke nedbrydende. Man bliver ikke ringere og ringere med alderen.
6
Brugeravatar
Purple Haze
Kort karma: 185
Geografisk sted: Kbh. Østerport
Likede indlæg: 2762

Indlægaf Purple Haze » 24. jan 2016, 16:22

Vlad Kalashnikov skrev:Ved ikke. En del vel. Ikke 50 eller 100 dog. 30-40 måske. Hvis der er kvinder der syntes det gør mig til mindre egnet husband-material vil jeg ikke have noget problem med det.

Egentlig viser det du har forklaret omkring dine synspunkter vel egentlig at det er DIG der ikke har kunne håndtere at havev mange sex-partnere uden at være blevet kold og kynisk. Hvis det passer at du ikke kan elske nr 23 så højt som nr. 1.

Så når du påstår at kvinder har det sådan så er det egentlig bare fordi du projektere dine egne følelser og erfaringer over på dem.

Noget jeg dog bider mærke i er at du mener at mange kvinder ikke rigtig nyder sex, gør en form for misbrug overfor sig selv ved at dyrke sex med flere partnere, og at det rent faktisk er skadelig for dem. Jeg er ikke enig, men det er som jeg forstår det sådan du har det. Når det forholder sig sådan, og du har været sammen med 30 kvinder, hvoraf jeg går udfra at i hvert fald de 25 ikke har været jomfruer....
Er du klar over hvor utiltalende det gør dig? Hvor meget du burde skamme dig og hvor ulækker du er?
Du har dyrket sex med 25 kvinder med det synspunkt at det er skadeligt for dem, at det degradere dem, ødelægger dem på en eller anden måde og gør dem mindre værd som mennesker......
DEN måde at behandle andre mennesker på er OK i din verden, og det er kvinderne du ser ned på?

Kvinderne skader sig selv, mere eller mindre bevidst - de skader ikke andre mennesker ved deres handlinger.
Du skader derimod kvinderne, fuldt ud bevidst om hvad det har af negative følger for dem, fordi det ikke er dit ansvar at de ikke kan tage vare på sig selv - men du taler samtidig om at kvinder skal passes på?
Kan du se at der er noget der ikke hænger sammen?

Heldigvis er jeg overbevist om at du tager fejl, at du IKKE har begået hvad der svare til ødelæggende overgreb overfor 25+ kvinder. Men kan vitterligt slet slet ikke forstå hvordan du kan leve med dig selv, når du efter eget udsagn har været med til at ødelægge så mange andre mennesker.
5
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
Vlad Kalashnikov

Indlægaf Vlad Kalashnikov » 24. jan 2016, 16:46

Dikus skrev:Jeg har lige tilrettet en lille misforståelse.

Og nej. Jeg anser ikke mig selv som dårligere kærestemateriale, fordi jeg har et familiemedlem, jeg engang har været kæreste med.

Min datter er også en livsledsager. Og min bror. Min datter vil altid være nr. 1. For nogle er det helt sikkert et minus. Men... så er vi ude i en hel anden diskussion.

Jeg er ikke 20 år gammel. Jeg skal ikke finde sammen med en 20-årig. Jeg skal have en, der lige som mig selv, er blevet klogere af det liv, der er levet. Som har taget det gode med sig og ikke er blevet arret af sit liv. Jeg ville hade at finde sammen med en, der så sit liv og sine erfaringer som ar-dannende. Livet er ikke nedbrydende. Man bliver ikke ringere og ringere med alderen.
Syntes der en del forskel på familiemedlemmer som søskende og børn, og så eks-kærester du har knaldet med. YMMV. Og jeg syntes desværre de fleste taber noget af gnisten med alderen. Noget af ungdommens livsglæde og det fanden i voldske gå på mod. Det her er min ynglingsvideo tror jeg. Hernede elsker jeg at se de unge piger, 3-4 stk. uden styrthjælm på samme motors, zipped ind og ud af trafikken mens de griner og texter på deres mobiltelefoner. Livet gør dig arret. Nogle gange styrder du på motorcyklen og så kan det være svært at komme op igen.
0
Grab them by the pussy
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 664
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 9570

Indlægaf LadyFox » 24. jan 2016, 16:48

Vlad Kalashnikov skrev:
LadyFox skrev:Men hvis vi lige antager at kvinder der har haft sex med flere mænd altså ikke nødvendigvis alle sammen er virkelig uheldige at blive voldtaget hver evig eneste gang - og altså derfor for har valgt frivilligt at indgå i nogle seksuellerelationer - Hvordan kommer brug og misbrug så ind i billedet?
Fordi jeg, som jeg skrev i første indlæg, ikke tror kvinder generelt i noget nær samme grad som mænd kan adskille følelser fra sex (og dem der kan, er ikke attraktive for mig). Så de kommer til at indlade sig følelsesmæssigt og ender med sår på sjælen og afstumpet følelsesliv og nedsat evne til at kunne engagerer sig i fremtidige forhold. Så kvinder lader sig misbruge fordi de vil have noget andet eller mere end hvad de lader sig nøjes med. Mænd bliver ikke misbrugt på samme måde fordi mange sexpartnere ikke gør dem hårdhudet og kyniske på samme måde.

Eller også er det det samme for mænd og kvinder, jeg ved ikke. Mænd interesserer mig ikke som partnere. Jeg beskrev hvorfor kvinder med mange sexartnere var mindre tiltrækkende. I kan selv bestemme hvad i syntes er tiltrækkende hos mænd.

Er du sikker på du ikke bare tiltrækker nogle uheldige tilfælde? Jeg har svært ved at se hvordan det beskriver skulle være repræsentivt for størstedelen af alle kvinder der har haft over 5 sexpartnere, hvilket er en ret stor del af befolkningen.
Det passer i hvert fald dårligt til min oplevelser. Jo jo, jeg har da kendt kvinder der havde svært ved at adskille sex fra følelser, men de mænd har jeg også mødt den del af.
Langt de fleste jeg har kendt har fint været i stand til selv at vurdere hvad de ønsker og hvad de føler og også til at sige fra overfor folk.
2
"You used to call me on my cell phone,
Late night when you need my love"
Brugeravatar
Vlad Kalashnikov

Indlægaf Vlad Kalashnikov » 24. jan 2016, 16:48

Purple Haze skrev:Noget jeg dog bider mærke i er at du mener at mange kvinder ikke rigtig nyder sex, gør en form for misbrug overfor sig selv ved at dyrke sex med flere partnere, og at det rent faktisk er skadelig for dem. Jeg er ikke enig, men det er som jeg forstår det sådan du har det. Når det forholder sig sådan, og du har været sammen med 30 kvinder, hvoraf jeg går udfra at i hvert fald de 25 ikke har været jomfruer....
Er du klar over hvor utiltalende det gør dig? Hvor meget du burde skamme dig og hvor ulækker du er?
Du har dyrket sex med 25 kvinder med det synspunkt at det er skadeligt for dem, at det degradere dem, ødelægger dem på en eller anden måde og gør dem mindre værd som mennesker......
DEN måde at behandle andre mennesker på er OK i din verden, og det er kvinderne du ser ned på?

Kvinderne skader sig selv, mere eller mindre bevidst - de skader ikke andre mennesker ved deres handlinger.
Du skader derimod kvinderne, fuldt ud bevidst om hvad det har af negative følger for dem, fordi det ikke er dit ansvar at de ikke kan tage vare på sig selv - men du taler samtidig om at kvinder skal passes på?
Kan du se at der er noget der ikke hænger sammen?

Heldigvis er jeg overbevist om at du tager fejl, at du IKKE har begået hvad der svare til ødelæggende overgreb overfor 25+ kvinder. Men kan vitterligt slet slet ikke forstå hvordan du kan leve med dig selv, når du efter eget udsagn har været med til at ødelægge så mange andre mennesker.
Fordi du ikke læser hvad jeg skriver. Gentagne gange. Kvinder misbruger sig selv, viser disrespekt for deres krop og nedgør deres selvværd når de er sammen med mænd der ikke interesserer sig for dem som andet end sædcontainere. Kvinder der er sammen med mænd der respekterer dem som andet end blot en dukke til at få udløsning i, misbruger ikke deres egen krop. Antageligvis er der en del der havner i den første kategori, hvis man skal tro på beretningerne fra alle de kvinder der har fortrudt sex (man hører noget sjældnere om mænd der har fortrudt sex). Kvinder der ikke respekterer dem selv er svære at elske – og risikable. Men det var en sidebemærkning og ikke meget med emnet at gøre

Der følger stadig andet baggage med ved at indvolverer sig i intime forhold som ofte vil have en indflydelse på ens evne til at engagerer sig i forhold fremadrettet. Intimitet er noget der tager tid, og det er noget der hver gang efterlader ting i sjælen der tager tid at komme over.

Dikus finder det et plus. Jeg kan ikke se hvordan det skulle være et plus for mig at hun har en første – the one that got away – som hun fanteserer om, tre forliste forhold der ødelagde hendes hjerte, to der var utro og efterlod hende mistroisk, og en ekskærste der voldtog og bankede hende og gør hun får anfald af depression.
0
Grab them by the pussy
Brugeravatar
Vlad Kalashnikov

Indlægaf Vlad Kalashnikov » 24. jan 2016, 17:03

LadyFox skrev:Er du sikker på du ikke bare tiltrækker nogle uheldige tilfælde? Jeg har svært ved at se hvordan det beskriver skulle være repræsentivt for størstedelen af alle kvinder der har haft over 5 sexpartnere, hvilket er en ret stor del af befolkningen.
Det passer i hvert fald dårligt til min oplevelser. Jo jo, jeg har da kendt kvinder der havde svært ved at adskille sex fra følelser, men de mænd har jeg også mødt den del af.
Langt de fleste jeg har kendt har fint været i stand til selv at vurdere hvad de ønsker og hvad de føler og også til at sige fra overfor folk.
Jeg syntes ikke sex skulle afskilles fra følelser og jeg finder ikke de kvinder der kan gøre det attraktive. Det viser allerede en nedsat evne til intimitet og indlevelse. Desuden tror jeg der er langt færre kvinder der kan gøre det, end der er kvinder der tror de kan gøre det. Men det er en anden sag.
0
Grab them by the pussy

Tilbage til "Forhold og sex"