Antal sexpartnere

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Purple Haze
Kort karma: 145
Geografisk sted: Kbh. Østerport
Likede indlæg: 1914

Re: Antal sexpartnere

Indlægaf Purple Haze » 24. jan 2016, 16:22

Vlad Kalashnikov skrev:Ved ikke. En del vel. Ikke 50 eller 100 dog. 30-40 måske. Hvis der er kvinder der syntes det gør mig til mindre egnet husband-material vil jeg ikke have noget problem med det.

Egentlig viser det du har forklaret omkring dine synspunkter vel egentlig at det er DIG der ikke har kunne håndtere at havev mange sex-partnere uden at være blevet kold og kynisk. Hvis det passer at du ikke kan elske nr 23 så højt som nr. 1.

Så når du påstår at kvinder har det sådan så er det egentlig bare fordi du projektere dine egne følelser og erfaringer over på dem.

Noget jeg dog bider mærke i er at du mener at mange kvinder ikke rigtig nyder sex, gør en form for misbrug overfor sig selv ved at dyrke sex med flere partnere, og at det rent faktisk er skadelig for dem. Jeg er ikke enig, men det er som jeg forstår det sådan du har det. Når det forholder sig sådan, og du har været sammen med 30 kvinder, hvoraf jeg går udfra at i hvert fald de 25 ikke har været jomfruer....
Er du klar over hvor utiltalende det gør dig? Hvor meget du burde skamme dig og hvor ulækker du er?
Du har dyrket sex med 25 kvinder med det synspunkt at det er skadeligt for dem, at det degradere dem, ødelægger dem på en eller anden måde og gør dem mindre værd som mennesker......
DEN måde at behandle andre mennesker på er OK i din verden, og det er kvinderne du ser ned på?

Kvinderne skader sig selv, mere eller mindre bevidst - de skader ikke andre mennesker ved deres handlinger.
Du skader derimod kvinderne, fuldt ud bevidst om hvad det har af negative følger for dem, fordi det ikke er dit ansvar at de ikke kan tage vare på sig selv - men du taler samtidig om at kvinder skal passes på?
Kan du se at der er noget der ikke hænger sammen?

Heldigvis er jeg overbevist om at du tager fejl, at du IKKE har begået hvad der svare til ødelæggende overgreb overfor 25+ kvinder. Men kan vitterligt slet slet ikke forstå hvordan du kan leve med dig selv, når du efter eget udsagn har været med til at ødelægge så mange andre mennesker.
5
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
Vlad Kalashnikov
Kort karma: 19
Likede indlæg: 472

Indlægaf Vlad Kalashnikov » 24. jan 2016, 16:46

Dikus skrev:Jeg har lige tilrettet en lille misforståelse.

Og nej. Jeg anser ikke mig selv som dårligere kærestemateriale, fordi jeg har et familiemedlem, jeg engang har været kæreste med.

Min datter er også en livsledsager. Og min bror. Min datter vil altid være nr. 1. For nogle er det helt sikkert et minus. Men... så er vi ude i en hel anden diskussion.

Jeg er ikke 20 år gammel. Jeg skal ikke finde sammen med en 20-årig. Jeg skal have en, der lige som mig selv, er blevet klogere af det liv, der er levet. Som har taget det gode med sig og ikke er blevet arret af sit liv. Jeg ville hade at finde sammen med en, der så sit liv og sine erfaringer som ar-dannende. Livet er ikke nedbrydende. Man bliver ikke ringere og ringere med alderen.
Syntes der en del forskel på familiemedlemmer som søskende og børn, og så eks-kærester du har knaldet med. YMMV. Og jeg syntes desværre de fleste taber noget af gnisten med alderen. Noget af ungdommens livsglæde og det fanden i voldske gå på mod. Det her er min ynglingsvideo tror jeg. Hernede elsker jeg at se de unge piger, 3-4 stk. uden styrthjælm på samme motors, zipped ind og ud af trafikken mens de griner og texter på deres mobiltelefoner. Livet gør dig arret. Nogle gange styrder du på motorcyklen og så kan det være svært at komme op igen.
0
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 424
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 6037

Indlægaf LadyFox » 24. jan 2016, 16:48

Vlad Kalashnikov skrev:
LadyFox skrev:Men hvis vi lige antager at kvinder der har haft sex med flere mænd altså ikke nødvendigvis alle sammen er virkelig uheldige at blive voldtaget hver evig eneste gang - og altså derfor for har valgt frivilligt at indgå i nogle seksuellerelationer - Hvordan kommer brug og misbrug så ind i billedet?
Fordi jeg, som jeg skrev i første indlæg, ikke tror kvinder generelt i noget nær samme grad som mænd kan adskille følelser fra sex (og dem der kan, er ikke attraktive for mig). Så de kommer til at indlade sig følelsesmæssigt og ender med sår på sjælen og afstumpet følelsesliv og nedsat evne til at kunne engagerer sig i fremtidige forhold. Så kvinder lader sig misbruge fordi de vil have noget andet eller mere end hvad de lader sig nøjes med. Mænd bliver ikke misbrugt på samme måde fordi mange sexpartnere ikke gør dem hårdhudet og kyniske på samme måde.

Eller også er det det samme for mænd og kvinder, jeg ved ikke. Mænd interesserer mig ikke som partnere. Jeg beskrev hvorfor kvinder med mange sexartnere var mindre tiltrækkende. I kan selv bestemme hvad i syntes er tiltrækkende hos mænd.

Er du sikker på du ikke bare tiltrækker nogle uheldige tilfælde? Jeg har svært ved at se hvordan det beskriver skulle være repræsentivt for størstedelen af alle kvinder der har haft over 5 sexpartnere, hvilket er en ret stor del af befolkningen.
Det passer i hvert fald dårligt til min oplevelser. Jo jo, jeg har da kendt kvinder der havde svært ved at adskille sex fra følelser, men de mænd har jeg også mødt den del af.
Langt de fleste jeg har kendt har fint været i stand til selv at vurdere hvad de ønsker og hvad de føler og også til at sige fra overfor folk.
2
I don't mean to be a diva, but some days you wake up and you're Barbara Streisand.
Brugeravatar
Vlad Kalashnikov

Indlægaf Vlad Kalashnikov » 24. jan 2016, 16:48

Purple Haze skrev:Noget jeg dog bider mærke i er at du mener at mange kvinder ikke rigtig nyder sex, gør en form for misbrug overfor sig selv ved at dyrke sex med flere partnere, og at det rent faktisk er skadelig for dem. Jeg er ikke enig, men det er som jeg forstår det sådan du har det. Når det forholder sig sådan, og du har været sammen med 30 kvinder, hvoraf jeg går udfra at i hvert fald de 25 ikke har været jomfruer....
Er du klar over hvor utiltalende det gør dig? Hvor meget du burde skamme dig og hvor ulækker du er?
Du har dyrket sex med 25 kvinder med det synspunkt at det er skadeligt for dem, at det degradere dem, ødelægger dem på en eller anden måde og gør dem mindre værd som mennesker......
DEN måde at behandle andre mennesker på er OK i din verden, og det er kvinderne du ser ned på?

Kvinderne skader sig selv, mere eller mindre bevidst - de skader ikke andre mennesker ved deres handlinger.
Du skader derimod kvinderne, fuldt ud bevidst om hvad det har af negative følger for dem, fordi det ikke er dit ansvar at de ikke kan tage vare på sig selv - men du taler samtidig om at kvinder skal passes på?
Kan du se at der er noget der ikke hænger sammen?

Heldigvis er jeg overbevist om at du tager fejl, at du IKKE har begået hvad der svare til ødelæggende overgreb overfor 25+ kvinder. Men kan vitterligt slet slet ikke forstå hvordan du kan leve med dig selv, når du efter eget udsagn har været med til at ødelægge så mange andre mennesker.
Fordi du ikke læser hvad jeg skriver. Gentagne gange. Kvinder misbruger sig selv, viser disrespekt for deres krop og nedgør deres selvværd når de er sammen med mænd der ikke interesserer sig for dem som andet end sædcontainere. Kvinder der er sammen med mænd der respekterer dem som andet end blot en dukke til at få udløsning i, misbruger ikke deres egen krop. Antageligvis er der en del der havner i den første kategori, hvis man skal tro på beretningerne fra alle de kvinder der har fortrudt sex (man hører noget sjældnere om mænd der har fortrudt sex). Kvinder der ikke respekterer dem selv er svære at elske – og risikable. Men det var en sidebemærkning og ikke meget med emnet at gøre

Der følger stadig andet baggage med ved at indvolverer sig i intime forhold som ofte vil have en indflydelse på ens evne til at engagerer sig i forhold fremadrettet. Intimitet er noget der tager tid, og det er noget der hver gang efterlader ting i sjælen der tager tid at komme over.

Dikus finder det et plus. Jeg kan ikke se hvordan det skulle være et plus for mig at hun har en første – the one that got away – som hun fanteserer om, tre forliste forhold der ødelagde hendes hjerte, to der var utro og efterlod hende mistroisk, og en ekskærste der voldtog og bankede hende og gør hun får anfald af depression.
0
Brugeravatar
Vlad Kalashnikov

Indlægaf Vlad Kalashnikov » 24. jan 2016, 17:03

LadyFox skrev:Er du sikker på du ikke bare tiltrækker nogle uheldige tilfælde? Jeg har svært ved at se hvordan det beskriver skulle være repræsentivt for størstedelen af alle kvinder der har haft over 5 sexpartnere, hvilket er en ret stor del af befolkningen.
Det passer i hvert fald dårligt til min oplevelser. Jo jo, jeg har da kendt kvinder der havde svært ved at adskille sex fra følelser, men de mænd har jeg også mødt den del af.
Langt de fleste jeg har kendt har fint været i stand til selv at vurdere hvad de ønsker og hvad de føler og også til at sige fra overfor folk.
Jeg syntes ikke sex skulle afskilles fra følelser og jeg finder ikke de kvinder der kan gøre det attraktive. Det viser allerede en nedsat evne til intimitet og indlevelse. Desuden tror jeg der er langt færre kvinder der kan gøre det, end der er kvinder der tror de kan gøre det. Men det er en anden sag.
0
Brugeravatar
LadyFox

Indlægaf LadyFox » 24. jan 2016, 17:11

Vlad Kalashnikov skrev:
LadyFox skrev:Er du sikker på du ikke bare tiltrækker nogle uheldige tilfælde? Jeg har svært ved at se hvordan det beskriver skulle være repræsentivt for størstedelen af alle kvinder der har haft over 5 sexpartnere, hvilket er en ret stor del af befolkningen.
Jeg syntes ikke sex skulle afskilles fra følelser og jeg finder ikke de kvinder der kan gøre det attraktive. Det viser allerede en nedsat evne til intimitet og indlevelse. Desuden tror jeg der er langt færre kvinder der kan gøre det, end der er kvinder der tror de kan gøre det. Men det er en anden sag.

Og det er jo også fint at du ikke finder det tiltrækkende, ligesom jeg ikke finder det at leve med en jomfru særlig tiltalende. Problemet er at du udover ikke bare nøjes med ikke at tænde på det, du vælger også at tillægge det en masse ubehagelige, generaliserende og fordømmende ting oven i hatten.
5
I don't mean to be a diva, but some days you wake up and you're Barbara Streisand.
Brugeravatar
Vlad Kalashnikov

Indlægaf Vlad Kalashnikov » 24. jan 2016, 17:25

LadyFox skrev:Og det er jo også fint at du ikke finder det tiltrækkende, ligesom jeg ikke finder det at leve med en jomfru særlig tiltalende. Problemet er at du udover ikke bare nøjes med ikke at tænde på det, du vælger også at tillægge det en masse ubehagelige, generaliserende og fordømmende ting oven i hatten.
Jeg anser ikke finder kvinder med mange sexpartnere frastødende eller dårlige mennesker. Faktisk er de ofte langt bedre at være venner og have det sjovt med. Anser dem bare ikke for wife-material.
0
Brugeravatar
LadyFox

Indlægaf LadyFox » 24. jan 2016, 17:29

Vlad Kalashnikov skrev:
LadyFox skrev:Og det er jo også fint at du ikke finder det tiltrækkende, ligesom jeg ikke finder det at leve med en jomfru særlig tiltalende. Problemet er at du udover ikke bare nøjes med ikke at tænde på det, du vælger også at tillægge det en masse ubehagelige, generaliserende og fordømmende ting oven i hatten.
Jeg anser ikke finder kvinder med mange sexpartnere frastødende eller dårlige mennesker. Faktisk er de ofte langt bedre at være venner og have det sjovt med. Anser dem bare ikke for wife-material.

Nej da. Blot som følelsesmæssigt afstumpede spermcontainere med hang til kynisme og selv-misbrug.
9
Brugeravatar
Dikus
Moderator
Kort karma: 677
Geografisk sted: Nuuk
Likede indlæg: 5904

Indlægaf Dikus » 24. jan 2016, 17:41

Vlad Kalashnikov skrev:

Det er altså pudsigt, du holder fast i den adskillelse. Og holder fast i, at DU godt kan adskille sex og følelser - selvom du og ikke vi kvinder her i tråden er blevet arret af vores seksuelle relationer.

Og nej. Jeg har ikke en, der slap væk, to der knuste mit hjerte eller er blevet banket af en ekskæreste :stoned: Jeg har helt almindelige, sunde forhold bag mig. Med mænd, der var søde og rare og respekterede mig.
3
Brugeravatar
Vlad Kalashnikov

Indlægaf Vlad Kalashnikov » 24. jan 2016, 18:10

LadyFox skrev:Nej da. Blot som følelsesmæssigt afstumpede spermcontainere med hang til kynisme og selv-misbrug.
meh.. hvis du anser saksing som positiv debatskik. Åbentlyst er der en del kvinder der bliver ernormt provokeret af den simple udtalelse at antallet af sexpartnere ikke er uden betydning for mange (el. nogle) mænd. Det er bare en præference, og ikke engang fordi det burde være en specielt overraskende iagttagelse, men går selffølig imod tidens sex-positive trend. Whatever, er rimelig sikker på der er en del flere mænd der deler holdningen end der tør sige den højt. Mange mænd er blevet sådan en gang behagesyge tøffelhelte.
0
Brugeravatar
Vlad Kalashnikov

Indlægaf Vlad Kalashnikov » 24. jan 2016, 18:12

Dikus skrev:Det er altså pudsigt, du holder fast i den adskillelse. Og holder fast i, at DU godt kan adskille sex og følelser - selvom du og ikke vi kvinder her i tråden er blevet arret af vores seksuelle relationer.

Og nej. Jeg har ikke en, der slap væk, to der knuste mit hjerte eller er blevet banket af en ekskæreste :stoned: Jeg har helt almindelige, sunde forhold bag mig. Med mænd, der var søde og rare og respekterede mig.
Er det fordi du ikke har læst hvad jeg skriver du har misset der hvor jeg indtil flere gange har skrevet at jeg ikke kan adskille sex og følelser og er blevet arret af mine seksuelle relationer?

Det næste var ikke dig personligt, men generisk "hun".
0
Brugeravatar
Dikus
Moderator
Kort karma: 677
Geografisk sted: Nuuk
Likede indlæg: 5904

Indlægaf Dikus » 24. jan 2016, 18:13

Vlad Kalashnikov skrev:
LadyFox skrev:Nej da. Blot som følelsesmæssigt afstumpede spermcontainere med hang til kynisme og selv-misbrug.
meh.. hvis du anser saksing som positiv debatskik. Åbentlyst er der en del kvinder der bliver ernormt provokeret af den simple udtalelse at antallet af sexpartnere ikke er uden betydning for mange (el. nogle) mænd. Det er bare en præference, og ikke engang fordi det burde være en specielt overraskende iagttagelse, men går selffølig imod tidens sex-positive trend. Whatever, er rimelig sikker på der er en del flere mænd der deler holdningen end der tør sige den højt. Mange mænd er blevet sådan en gang behagesyge tøffelhelte.

Jeg er altså ret sikker på, du havde fået en anden velkomst af din personlige holdning, hvis du havde holdt den til at være netop det - og til at være et udtryk for en præference. I stedet skrev du faktisk det, som du anser for saksing.
1
Brugeravatar
Vlad Kalashnikov

Indlægaf Vlad Kalashnikov » 24. jan 2016, 18:24

Dikus skrev:Jeg er altså ret sikker på, du havde fået en anden velkomst af din personlige holdning, hvis du havde holdt den til at være netop det - og til at være et udtryk for en præference. I stedet skrev du faktisk det, som du anser for saksing.
Nja. Har ikke på noget tidspunkt sagt det var andet end personlig præference. Og udelukkende fordi "det er nasty." Alt det andet er forsøg på efterrationalisering som jeg allerde skrev flere gange i det første indlæg. Der er mange rationelle argumenter man kan lave (og flere end jeg har gjort) på hvorfor et højt antal sexpartnere er dårligt hos en kvindelig partner, men har ikke nogen speciel stor tro på at de fleste ikke blot er efterrationaliseringer.
0
Brugeravatar
LadyFox

Indlægaf LadyFox » 24. jan 2016, 18:30

Vlad Kalashnikov skrev:

Jeg tror ikke der er en eneste kvinde herinde der bliver provokeret af at der findes mænd der fortrækker kvinder med få eller ingen seksuelle erfaringer, din omtale og dit syn på kvinder der ikke lever op til dine standarter er så tilgengæld rimelig stødende og det tror nu også en del mænd ville kunne nikke genkendende til.

Og ja, jeg synes min debatstil er helt efter bogen. Så.
3
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 555
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 10303

Indlægaf icelady » 24. jan 2016, 19:18

Hvis mænd skulle tænke ringere om mig, fordi jeg har haft seksuelle forhold, hvor jeg ikke har haft følelser, er de i mine øjne alligevel ikke værd at beskæftige sig med. Ren win-win.

Det kaldes fysisk tiltrækning, og er netop det; fysisk.
4
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler

Tilbage til "Forhold og sex"