Antal sexpartnere

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Purple Haze
Kort karma: 145
Geografisk sted: Kbh. Østerport
Likede indlæg: 1903

Re: Antal sexpartnere

Indlægaf Purple Haze » 24. jan 2016, 20:21

Vlad Kalashnikov skrev:
Purple Haze skrev:Noget jeg dog bider mærke i er at du mener at mange kvinder ikke rigtig nyder sex, gør en form for misbrug overfor sig selv ved at dyrke sex med flere partnere, og at det rent faktisk er skadelig for dem. Jeg er ikke enig, men det er som jeg forstår det sådan du har det. Når det forholder sig sådan, og du har været sammen med 30 kvinder, hvoraf jeg går udfra at i hvert fald de 25 ikke har været jomfruer....
Er du klar over hvor utiltalende det gør dig? Hvor meget du burde skamme dig og hvor ulækker du er?
Du har dyrket sex med 25 kvinder med det synspunkt at det er skadeligt for dem, at det degradere dem, ødelægger dem på en eller anden måde og gør dem mindre værd som mennesker......
DEN måde at behandle andre mennesker på er OK i din verden, og det er kvinderne du ser ned på?

Kvinderne skader sig selv, mere eller mindre bevidst - de skader ikke andre mennesker ved deres handlinger.
Du skader derimod kvinderne, fuldt ud bevidst om hvad det har af negative følger for dem, fordi det ikke er dit ansvar at de ikke kan tage vare på sig selv - men du taler samtidig om at kvinder skal passes på?
Kan du se at der er noget der ikke hænger sammen?

Heldigvis er jeg overbevist om at du tager fejl, at du IKKE har begået hvad der svare til ødelæggende overgreb overfor 25+ kvinder. Men kan vitterligt slet slet ikke forstå hvordan du kan leve med dig selv, når du efter eget udsagn har været med til at ødelægge så mange andre mennesker.
Fordi du ikke læser hvad jeg skriver. Gentagne gange. Kvinder misbruger sig selv, viser disrespekt for deres krop og nedgør deres selvværd når de er sammen med mænd der ikke interesserer sig for dem som andet end sædcontainere. Kvinder der er sammen med mænd der respekterer dem som andet end blot en dukke til at få udløsning i, misbruger ikke deres egen krop. Antageligvis er der en del der havner i den første kategori, hvis man skal tro på beretningerne fra alle de kvinder der har fortrudt sex (man hører noget sjældnere om mænd der har fortrudt sex). Kvinder der ikke respekterer dem selv er svære at elske – og risikable. Men det var en sidebemærkning og ikke meget med emnet at gøre

Der følger stadig andet baggage med ved at indvolverer sig i intime forhold som ofte vil have en indflydelse på ens evne til at engagerer sig i forhold fremadrettet. Intimitet er noget der tager tid, og det er noget der hver gang efterlader ting i sjælen der tager tid at komme over.

Dikus finder det et plus. Jeg kan ikke se hvordan det skulle være et plus for mig at hun har en første – the one that got away – som hun fanteserer om, tre forliste forhold der ødelagde hendes hjerte, to der var utro og efterlod hende mistroisk, og en ekskærste der voldtog og bankede hende og gør hun får anfald af depression.

Finder det stadig ulækkert at du har brugt kvinder som dukker du kunne få udløsning i, fordi du kunne - på trods af at du mener at det medvirker til at de får problemer med at indvolvere sig i intime forhold fremover.
At du slet ikke kan se at du har et ansvar overfor din partner, når du vælger at indgå i en intim relation.

----

Derudover tror jeg ikke jeg kender nogen kvinder der lider på selvværdet fordi de har dyrket sex, og kender heller ikke nogen der har fortrudt de relationer de har indgået i - med mindre, selvfølgelig, de er rendt ind i en mand der har narret dem til at tro at han var en reel fyr, men som så viste sig at være en narhat der mener at kvinder der dyrker sex med dem er sædcontainere. Heldigvis er der ikke så mange mænd derude med det kvindesyn.
6
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
Vlad Kalashnikov
Kort karma: 19
Likede indlæg: 471

Indlægaf Vlad Kalashnikov » 24. jan 2016, 20:22

icelady skrev:Hvis mænd skulle tænke ringere om mig, fordi jeg har haft seksuelle forhold, hvor jeg ikke har haft følelser, er de i mine øjne alligevel ikke værd at beskæftige sig med. Ren win-win.
Hvilke er lige præcist det jeg skrev i det første indlæg: "Typiske vil de sige de ikke er interesseret i mig heller; så er vi ikke interesseret i hinanden og så er det hele jo fint.", Omend jeg som sagt ikke tænker ringere om dig, syntes bare ikke du er relationship-material is all.

icelady skrev:Det kaldes fysisk tiltrækning, og er netop det; fysisk.
Som jeg også sagde i første indlæg, var den egentlige grund nok bare "at det var nasty". Alt det andet var efterrationalisering jeg lavede fordi der blev spurgt om en grund. Men fysisk tiltrækning har ikke meget grund andet end: fordi.

Indtil for nogle måneder siden var jeg i Andalusien. Der var jeg sammen med en ok sød spansk pige i nogle måneder. Hun syntes vi skulle giftes, men jeg tænkte hvorfor i al verden skulle jeg gøre det. Hvad er så ekstraordinært ved dig der gør dig så anderledes end alle de andre? Jeg havde lige været i Ukraine og der havde jeg en smuk ukrainsk pige, og næste månede er jeg i Thailand og der vil jeg have en thai-pige, og så til Cambodia og der vil jeg have en khmer-pige, og bagefter tager jeg til Vietnam og der vil jeg have en vietnamesisk pige, osv. Fillipinerne og Indonesien. Hvad skulle få mig til nøjes med en, når jeg kan have mange? Men så blev jeg aligevel hængende i Cambodia. Havde jeg gjort det hvis hun ikke var jomfru og vi derimod var gået hjem og havde haft sex den første aften? Nej. Hun har noget ekstraordinært, og jeg er rimelig sikker på det har noget at gøre med hun ikke er jaded og sassy og med at hendes sexpartnere ikke inkluderer tre fodboldhold og hun ikke bruger sex med forskellige mænd som en adspredelse på linje med en afternoon cup of tea.

Men whatever, kan jo være det ikke bliver til noget aligevel og det er jo ikke fordi nogen af jer har misted noget på den bekostning, for den holdning ville aligevel have gjort os inkompatible. Så det er win-win. Måske win-win-win hvis khmer-pigen syntes det er et win, og det var i hvertfald hende der sagde hun kun gad se mig igen hvis vi var som boyfriend/girlfriend.
0
D.itsen
Kort karma: 172
Geografisk sted: Vest-Sjælland
Likede indlæg: 1375

Indlægaf D.itsen » 24. jan 2016, 20:31

Vlad Kalashnikov skrev:
LaScrooge skrev:Ej, men... Jeg kan slet ikke relatere til den måde at tænke om et andet menneske på. Jeg er glad for, at det er så fjernt fra mig, at jeg får det dårligt af at læse det.
Fordi jeg ikke bruger det nedsættende om personen, men om handlingen hvor hun lader sig misbruge som beholder for en andens udløsning. Jeg anser ikke finder kvinder med mange sexpartnere frastødende eller dårlige mennesker. Faktisk er de ofte langt bedre at være venner og have det sjovt med. Anser dem bare ikke for wife-material.

Og det er en ande diskussion men jeg tænker på hvorfor det er ligeså snart man kommer ind i soveværelser, at så mange Vestlige kvinder vil domineres, ydmyges og nedgørers og næsten voldtages (som jeg har oplever flere gange - No, what the fuck? Jeg har vil ikke voldtage dig, jeg vil elske dig og passe på dig) Og så kommer jeg til andre verdensdele og møder andre kvinder, og de har slet ikke lyster i den retning. Så jeg tænker lidt det er udtryk for et internaliseret eller sublimeret selvhad eller afsky Vestlige kvinder har fået til sig selv. Og at det måske kommer af at de heller ikke selv føler de respekterer deres egen krop.

Sjovt, en af mine venner tog til Japan og han badede i kinky kvinder der ville domineres, ydmyges og nedgøres. Han var så skide interessant fordi han respekterede dem som menneske, og fordi han havde det fint med de også havde uddannelse og karriere (til forskel fra mange japanske mænd, der ønsker en kone der går hjemme og passer kødgryderne jf. De kvinder)
0
UH UH UH UH KORT :love:
Brugeravatar
Fru Sunshine
Moderator
Kort karma: 1012
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 9167

Indlægaf Fru Sunshine » 24. jan 2016, 20:37

Jeg tænker, at alle må have præferencer og det er da OK, at nogen ikke har lyst til at være sammen med en, der har haft mange sexpartnere (hvordan man så vil finde ud af det).
Jeg tænder også af på swingersex, magre mænd og et par ting mere.

Men jeg bliver lidt sur over at blive refereret til som en spermsæk.
5
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Vlad Kalashnikov

Indlægaf Vlad Kalashnikov » 24. jan 2016, 20:44

Purple Haze skrev:Finder det stadig ulækkert at du har brugt kvinder som dukker du kunne få udløsning i, fordi du kunne - på trods af at du mener at det medvirker til at de får problemer med at indvolvere sig i intime forhold fremover.
At du slet ikke kan se at du har et ansvar overfor din partner, når du vælger at indgå i en intim relation.
Har jeg forklaret indtil flere gange. Jeg anser det som en noget nær åbentlys sandhed at intime forhold påvirker os og ændre os. Når vi (kvinder såvvel som mænd) vælger at indgå i dem aligevel er det fordi vi anser det som et godt trade-off. At de positive sider vejer tungere end de negative.

At du mener vi som mennesker han hoppe ind og ud af hinandens liv og allermest intime sphære og hver gang komme ud på den anden side uden den mindste berøring på sjælen siger mere om din tilgang til omgang med andre mennesker end min.
0
Sjg
Kort karma: 11
Likede indlæg: 227

Indlægaf Sjg » 24. jan 2016, 20:49

Vlad Kalashnikov skrev:Fordi du ikke læser hvad jeg skriver. Gentagne gange. Kvinder misbruger sig selv, viser disrespekt for deres krop og nedgør deres selvværd når de er sammen med mænd der ikke interesserer sig for dem som andet end sædcontainere. Kvinder der er sammen med mænd der respekterer dem som andet end blot en dukke til at få udløsning i, misbruger ikke deres egen krop. Antageligvis er der en del der havner i den første kategori, hvis man skal tro på beretningerne fra alle de kvinder der har fortrudt sex (man hører noget sjældnere om mænd der har fortrudt sex). Kvinder der ikke respekterer dem selv er svære at elske – og risikable. Men det var en sidebemærkning og ikke meget med emnet at gøre

Der følger stadig andet baggage med ved at indvolverer sig i intime forhold som ofte vil have en indflydelse på ens evne til at engagerer sig i forhold fremadrettet. Intimitet er noget der tager tid, og det er noget der hver gang efterlader ting i sjælen der tager tid at komme over.

Dikus finder det et plus. Jeg kan ikke se hvordan det skulle være et plus for mig at hun har en første – the one that got away – som hun fanteserer om, tre forliste forhold der ødelagde hendes hjerte, to der var utro og efterlod hende mistroisk, og en ekskærste der voldtog og bankede hende og gør hun får anfald af depression.

Jamen, vil det sige, at du egentlig alligevel godt kunne finde på at date en kvinde med 4+ kærlige og respektfulde forhenværende sexpartnere? For i givet fald er det vel ikke antallet, der er "problemet", men karakteren af de tidligere relationer.

Når dét så er sagt, så synes jeg, det er meget, meget ærgerligt, at dine oplevelser med tidligere parforhold har medført, at du for hver gang har haft sværere ved på ny at engagere dig i en romantisk relation, og særligt at det i sidste ende har haft som konsekvens, at du nu - efter eget udsagn - ikke længere er i stand til at elske lige så inderligt og uforbeholdent, som du gjorde engang.

Dog tror jeg heldigvis, at kun langt de færreste af os tager en så grim bagage med os videre fra vores tidligere forhold. Tværtimod tror jeg, at mange for hver gang er i stand til at elske lidt dybere, fordi man for hvert forhold bliver en smule klogere på sig selv og på egne ambitioner og præferencer, ligesom jeg er overbevist om, at mange kvinder (såvel som mænd) igennem parforhold opnår praktisk erfaring med f.eks. konfliktløsning, kompromisser, og dét at åbne sig for og gøre plads til et andet menneske i sit liv, der for hvert afsluttet forhold gør dem lidt klogere på det med at elske, og som derfor gør dem til endnu mere kærlige og omsorgsfulde partnere i den næste kærlighed. Selv er jeg i hvert fald ikke i tvivl om, at jeg elsker min nuværende kæreste meget mere oprigtigt og inderligt, end jeg ville have kunnet som 15-årig, da jeg blev forelsket for første gang. :)

Dertil kommer alle de mange fantastiske og horisontudvidende interesser og kvaliteter, som man jo også kan være heldig at få med i rygsækken, når man kommer så tæt på et andet menneske: Nye hobbyer, som giver livsglæde og selvtillid; større viden indenfor forskellige områder, som man ellers ikke ville have opnået kendskab til; indgående indblik i (og heraf afledt større forståelse for) andres familiekonstellationer, som man bl.a. kan opnå igennem samvær med svigerfamilien, osv.

Selvfølgelig har du ret i, at der er forhold (du nævner selv utroskab, vold og voldtægt), som kan have negative konsekvenser for begge parter, og som selvfølgelig sætter sine spor, men heldigvis er det jo meget langt fra dem, der er flest af - og selv efter et sådant forhold vil jeg mene, at man i mange tilfælde vil have taget noget positivt og katakteropbyggende med sig også. Man er måske blevet dét stærkere og modigere, har fået en bedre fornemmelse af egne grænser eller noget tredje, som også vil have en værdi for fremtidige partnere.

Jeg er enig med dig i, at kvinder, som er fulde af selvhad, og som skader og misbruger sig selv, bør arbejde med disse udfordringer, før de indlader sig i et forhold, men heldigvis er jeg overbevist om, at der er langt færre af disse kvinder, end du lader til at have fået indtryk af - og at de i øvrigt kan være både jomfruelige og promiskuøse. Jeg tror ikke, at de er stærkere repræsenteret i den ene af grupperne end i den anden. Og jeg tror slet ikke, at det er sex eller antallet af sexpartnere, der er årsag til deres selvhad.
Senest rettet af Sjg 24. jan 2016, 21:06, rettet i alt 1 gang.
9
Brugeravatar
Purple Haze
Kort karma: 145
Geografisk sted: Kbh. Østerport
Likede indlæg: 1903

Indlægaf Purple Haze » 24. jan 2016, 21:04

Sjg skrev:Jamen, vil det sige, at du egentlig alligevel godt kunne finde på at date en kvinde med 4+ kærlige og respektfulde forhenværende sexpartnere? For i givet fald er det vel ikke antallet, der er "problemet", men karakteren af de tidligere relationer.

Når dét så er sagt, så synes jeg, det er meget, meget ærgerligt, at dine tidligere oplevelser med tidligere parforhold har medført, at du for hver gang har haft sværere ved på ny at engagere dig i en romantisk relation, og særligt at det i sidste ende har haft som konsekvens, at du nu - efter udsagn - ikke længere er i stand til at elske lige så inderligt og uforbeholdent, som du gjorde engang.

Dog tror jeg heldigvis, at kun langt de færreste af os tager en så grim bagage med os videre fra vores tidligere forhold. Tværtimod tror jeg, at mange for hver gang er i stand til at elske lidt dybere, fordi man for hvert forhold bliver en smule klogere på sig selv og på egne ambitioner og præferencer, ligesom jeg er overbevist om, at mange kvinder (såvel som mænd) igennem parforhold opnår praktisk erfaringer med f.eks. konfliktløsning, kompromisser, og dét at åbne sig for og gøre plads til et andet menneske i sit liv, der for hvert afsluttet forhold gør dem lidt klogere på det med at elske, og som derfor gør dem til endnu mere kærlige og omsorgsfulde partnere i den næste kærlighed. Selv er jeg i hvert fald ikke i tvivl om, at jeg elsker min nuværende kæreste meget mere oprigtigt og inderligt, end jeg ville have kunnet som 15-årig, da jeg blev forelsket for første gang. :)

Dertil kommer alle de mange fantastiske og horisontudvidende interesser og kvaliteter, som man jo også kan være heldig at få med i rygsækken, når man kommer så tæt på et andet menneske: Nye hobbyer, som giver livsglæde og selvtillid; større viden indenfor forskellige områder, som man ellers ikke ville have opnået kendskab til; indgående indblik i (og heraf afledt større forståelse for) andres familiekonstellationer, som man bl.a. kan opnå igennem samvær med svigerfamilien, osv.

Selvfølgelig har du ret i, at der er forhold (du nævner selv utroskab, vold og voldtægt), som kan have negative konsekvenser for begge parter, og som selvfølgelig sætter sine spor, men heldigvis er det jo meget langt fra dem, der er flest af - og selv efter et sådant forhold vil jeg mene, at man i mange tilfælde vil have taget noget positivt og katakteropbyggende med sig også. Man er måske blevet dét stærkere og modigere, har fået en bedre fornemmelse af egne grænser eller noget tredje, som også vil have en værdi for fremtidige partnere.

Jeg er enig med dig i, at kvinder, som er fulde af selvhad, og som skader og misbruger sig selv, bør arbejde med disse udfordringer, før de indlader sig i et forhold, men heldigvis er jeg overbevist om, at der er langt færre af disse kvinder, end du lader til at have fået indtryk af - og at de i øvrigt kan være både jomfruelige og promiskuøse. Jeg tror ikke, at de er stærkere repræsenteret i den ene af grupperne end i den anden. Og jeg tror slet ikke, at det er sex eller antallet af sexpartnere, der er årsag til deres selvhad.

Hvor er det godt sagt.

Mener også at man lærer noget nyt i alle de relationer man indgår i, hvis man vel og mærke er et normalt og reflekterende menneske. Og at man på sin vis har mulighed for at blive et mere helt, rummeligt og vidende menneske hvis man har haft mange og varierende bekendtskaber.
Og det gælder selvfølgelig også på det sexuelle område, at man bliver mere vidende om sex, om sig selv og om sine og andres præferencer og grænser. Og det ser jeg kun som et plus.

Af samme årsag så foretrækker jeg selv en mand der har "været omkring", ville ikke afvise en mand på grund af at han ikke havde haft mange sexuelle partnere, men ville nok have nogle fordomme og nogle negative forventninger hvis han kun havde haft få og korte sexuelle forhold.
1
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
Vlad Kalashnikov

Indlægaf Vlad Kalashnikov » 24. jan 2016, 21:28

Purple Haze skrev:Af samme årsag så foretrækker jeg selv en mand der har "været omkring", ville ikke afvise en mand på grund af at han ikke havde haft mange sexuelle partnere, men ville nok have nogle fordomme og nogle negative forventninger hvis han kun havde haft få og korte sexuelle forhold.
Kvinder er meget lidt tiltrukket af jomfruelige mænd men foretrækker derimod erfarne mænd (som George Clooney), mænd foretrækker jomfruelige girl-next-door piger (som Holly Willoughby) over sex-bomber. Det er ikke nogen nyhed. Det har flere undersøgelser vist. Det nye er at kvinders præferencer er blevet normaliseret mens mænds er blevet mistænkeliggjort.
0
D.itsen

Indlægaf D.itsen » 24. jan 2016, 21:29

Vlad Kalashnikov skrev:
Purple Haze skrev:Af samme årsag så foretrækker jeg selv en mand der har "været omkring", ville ikke afvise en mand på grund af at han ikke havde haft mange sexuelle partnere, men ville nok have nogle fordomme og nogle negative forventninger hvis han kun havde haft få og korte sexuelle forhold.
Kvinder er meget lidt tiltrukket af jomfruelige mænd men foretrækker derimod erfarne mænd (som George Clooney), mænd foretrækker jomfruelige girl-next-door piger (som Holly Willoughby) over sex-bomber. Det er ikke nogen nyhed. Det har flere undersøgelser vist. Det nye er at kvinders præferencer er blevet normaliseret mens mænds er blevet mistænkeliggjort.

Links til de undersøgelser?
0
Brugeravatar
Vlad Kalashnikov

Indlægaf Vlad Kalashnikov » 25. jan 2016, 02:11

Sjg skrev:Jamen, vil det sige, at du egentlig alligevel godt kunne finde på at date en kvinde med 4+ kærlige og respektfulde forhenværende sexpartnere? For i givet fald er det vel ikke antallet, der er "problemet", men karakteren af de tidligere relationer.
Nej, måske for nogle år siden, men jeg dater som sådan ikke på den måde. Nu ville jeg ikke indlede et længrevarende forhold til andet end en jomfru, og det er udelukkende fordi jeg lidt fik slået benene væk jeg gør det nu. Hvis det ikke bliver til noget går jeg tilbage til mit gamle liv. Måske med vestlige expats istedet for lokale. Vestlige kvinder i Asien er totalt udsultede, for i kan generelt ikke lide asiatiske mænd mens vestlige mænd godt kan lide asiatiske kvinder.

Men altså, umiddelbart er det tanken om ting som FWB og Swinger clubs, eller Sex Parties og sådan der er ekstremt nasty. Gruppesex og hjemmeporno i det hele taget. Nasty nasty nasty. Alt der involverer en pige og to mænd samtidigt. Nasty. Og hvis du yndede at blive taget i bagenden eller fået facials af din sidste mand, ønsker jeg ikke at høre om det. Nasty. Sugar babes og golddiggers. Nasty nasty nasty. Så hellere med en rigtig eks-luder. Jeg havde et forhold til en eks-prostituerede på et tidspunkt. Hun var handlet så det var ikke typisk på den måde, men hun var cutie og overraskende kærlig og beskyttende og på nogle punkter helt uskyldig, på trods af hun sikkert havde været taget i alle huller af tusindevis af mænd - men hun havde også det blik i øjene og sådan et sted indeni hvor der bare var koldt og kynisk og beregende. Jeg elskede hende, men hun var helt sikkert blevet ødelagt for mig. Iøvrigt en af dem der har efterladt skar hos mig. Har også en pige der døde i en ulykke. Hun har et sted i mit hjerte ingen anden pige efterfølgende er kommet til – selv da jeg var mest forelsket i min ekskone vidste jeg at når jeg skulle dø var der en anden der ventede på mig som jeg skulle være sammen med. Tror næppe min ekskone hvis hun havde vidst det, ville have syntes om at hun var #2. Essex Girls i cheap leopard knickers der drikker sig bevidsløse og har sex med tre mænd på toilettet for at betale for taxituren hjem. Nasty. Piger der praler højlydt om de mange mænd de har været sammen med, eller som beskriver det som "at gøre" en mand. Nasty nasty nasty. Læste på et tidspunkt et interview eller sådan om en pige der åbentbart havde "scoret" en eller anden kendt fodboldspiller der havde været forbi Crazy Daisy i hendes lille jydske skodby. Godt det ikke var mig der skulle læse om en af mine døtres billige sexoplevelser i avisen. Fucking nasty. I det hele taget groupie chicks og starfuckers der deles rundt af musikkere eller sportsstjerner ol. Nasty. Piger der forsætter forhold til gifte mænd. Nasty. Sex & the City girls. Nasty. osv. osv. Det er noget med en tilgang til sex & intimitet der bare er nasty, en mangel på respekt for egen krop der er frastødende; men det er også noget med bare antallet i sig selv.

Piger der bare er alm. Tinder girls eller bare party girls med lidt for mange ons’s. ..meh. Jeg har jo ikke noget i mod dem, har jeg sagt flere gange. De kan være sjove og søde og sexede og jeg har været sammen med flere. Er bare ikke interesseret i et længerevarende forhold med dem. Ingen skylder hinanden et forhold, så kan ikke se noget problem med det. De er vel heller ikke interesseret i det, så ville de vel ikke være tinder-piger.
0
Brugeravatar
eks-Maupassant
Kort karma: 140
Likede indlæg: 2079

Indlægaf eks-Maupassant » 25. jan 2016, 03:44

Purple Haze skrev:Finder det stadig ulækkert at du har brugt kvinder som dukker du kunne få udløsning i, fordi du kunne - på trods af at du mener at det medvirker til at de får problemer med at indvolvere sig i intime forhold fremover.

----

Derudover tror jeg ikke jeg kender nogen kvinder der lider på selvværdet fordi de har dyrket sex, og kender heller ikke nogen der har fortrudt de relationer de har indgået i - med mindre, selvfølgelig, de er rendt ind i en mand der har narret dem til at tro at han var en reel fyr, men som så viste sig at være en narhat der mener at kvinder der dyrker sex med dem er sædcontainere. Heldigvis er der ikke så mange mænd derude med det kvindesyn.

Jeg kan sagtens genkende det med at man bare bruger en kvinde, det tror jeg da de fleste mænd kan genkende. At man bare tænke "sweet, knalder hende her og smutter ASAP bagefter." Og ja jeg tror også one night stands gør et eller andet ved kvinder psykisk, så jeg er vel rimeligt på linie med Kalashnikov'en her.

Mht kvinders psykiske tømmermænd efter one night stands så findes det, har snakket med adskillige kvinder om det pga. det interesserede mig med dette mystiske fænomen. En beskrev det som en slags tom lede. Det er probly ikke alle kvinder får psykiske tømmermænd efter ren rå sex hvor man ikke ses bagefter, men jeg tror der er mange der gør det.

Jeg er ikke sikker på at kvinder fortæller det hinanden i DK, tror der er noget tabu over det, fordi det gængse ideal er at slå gækken løs og no regrets, så kvinder måske ikke vil indrømme deres psykiske tømmermænd. Men som mand får man jo f.eks. de SMSer hun sender bagefter, eller man ser hun er i dårligt humør når hun går om morgenen. Man kan f.eks. aftale at det kun er sex et par gange, og så få en SMS hvor hun spørger om man vil på cafe eller lign. en måned efter, det tolker jeg som om hun prøver at få det til at være "mere" end bare sexen.

Jeg tror mænd har en følelsesmæssig kynisme mht. sex kvinder har svært ved at sætte sig ind i, fordi i ikke har samme. Det er nok noget med vi har meget ego, vi vil gerne nedlægge en masse kvinder, hvor det har mere med ens ego a gøre end så meget andet.

Måske egoet også har noget at gøre med trangen til at have kærester med lav sexuel erfaring? Jeg er helt enig med Kalashnikov at sådan er det - alt andet lige vil mænd helst ha at kvinden har så lidt sexuel erfaring som muligt. Fordi man både slipper for at føle at man konkurrer med en masse andre mænd der evt. havde større dillere eller ku flere tricks, samt føler man at man er speciel fordi man introducerer kvinden til det sexuelle univers. Jeg tror det samme gælder for kvinder, i kan syns det er nederen hvis man har knaldet kvinder med større babser eller w/e end jer, og ville heller ikke synes det var fedt at få at vide at ekskæresten gav meget bedre blowjobs - det betyder nok bare ikke lige så meget?
0
Brugeravatar
Dikus
Moderator
Kort karma: 674
Geografisk sted: Nuuk
Likede indlæg: 5867

Indlægaf Dikus » 25. jan 2016, 03:54

Jeg ville helt sikkert for mentale tømmermænd, hvis jeg havde en one nighter. Det er jeg slet ikke til.

Og jeg ville BESTEMT blive trist, hvis jeg havde sex med en, der viste sig bare at bruge min krop til sex. Sådan er jeg... Jeg bliver trist, når jeg møder usle mennesker, der ikke behandler mig ordentligt. Eller helt generelt bare mennesker, der lyver og bedrager.

Jeg har heldigvis ikke været nøgen med nogen af de der kyniske mænd. Og føler mig overbevist om, at "nogle mænd har en følelsesmæssig kynisme mht. til sex" og at "nogle mænd gerne bruger kvinder til sex". Nogle. Ikke alle.

Men jeg kan sørme godt forstå, man har lyst til at generalisere, hvis det er sådan man gebærder sig.
4
Brugeravatar
eks-Maupassant
Kort karma: 140
Likede indlæg: 2079

Indlægaf eks-Maupassant » 25. jan 2016, 05:10

Jeg vil også sige der er to dele til kynismen.

Den ene er at man ikke nødvendigvis forbinder flere følelser med sex end at købe en liter mælk i 7-11. Derfor kan man jo sagtens opføre sig pænt overfor 7-11 gutten. Sådan vil jeg sige jeg selv har det, altså at mine følelser overfor en kvinde kommer af nogen andre ting end sex, det ændrer ikke en fjer ved hvor interessant jeg synes hun er at vi har sex. Jeg har aldrig nogen sinde prøvet at være andet end "lol sex" efter at have knaldet en pige, også selv om jeg ikke anede hvad hun hed og vidste der var nul personlig kemi som sådan.

Den anden er om man er OK med at lade hånt om pigens integritet for at knalde hende, mest normalt som at mænd lyver for kvinder, eller at de knalder kvinder der er så fulde at de ikke ved hvad de gør. Der er jo også en masse mænd der lyver sig til at være single f.eks. Der er nærmest nul-kynisk, jeg lyver ikke en gang med små ting, selv om jeg ved det vil gøre en masse ting nemmere ift. at score hende. Har nogen gange ærget mig over en scoring der ikke blev til noget hvor jeg kunne have landet den med lidt kynisme, men sådan er jeg nu engang.

Så det er 2 ret forskellige ting for mænd. Tror også der kan være mænd der ligger en masse følelser i sex og så bilder kvinden alt muligt ind for at hun skal kunne lide ham? Altså det omvendte af mig.

Ift. kvinder tror jeg nærmest det er ikke-eksisterende at f.eks. gifte kvinder lyver sig single for at få sex? Jeg har aldrig hørt om det i hvert fald.
0
Brugeravatar
Angelina
Kort karma: 302
Likede indlæg: 3923

Indlægaf Angelina » 25. jan 2016, 06:15

eks-Maupassant skrev:

----

Jeg kan sagtens genkende det med at man bare bruger en kvinde, det tror jeg da de fleste mænd kan genkende. At man bare tænke "sweet, knalder hende her og smutter ASAP bagefter." Og ja jeg tror også one night stands gør et eller andet ved kvinder psykisk, så jeg er vel rimeligt på linie med Kalashnikov'en her.

Mht kvinders psykiske tømmermænd efter one night stands så findes det, har snakket med adskillige kvinder om det pga. det interesserede mig med dette mystiske fænomen. En beskrev det som en slags tom lede. Det er probly ikke alle kvinder får psykiske tømmermænd efter ren rå sex hvor man ikke ses bagefter, men jeg tror der er mange der gør det.

Jeg er ikke sikker på at kvinder fortæller det hinanden i DK, tror der er noget tabu over det, fordi det gængse ideal er at slå gækken løs og no regrets, så kvinder måske ikke vil indrømme deres psykiske tømmermænd. Men som mand får man jo f.eks. de SMSer hun sender bagefter, eller man ser hun er i dårligt humør når hun går om morgenen. Man kan f.eks. aftale at det kun er sex et par gange, og så få en SMS hvor hun spørger om man vil på cafe eller lign. en måned efter, det tolker jeg som om hun prøver at få det til at være "mere" end bare sexen.

Jeg tror mænd har en følelsesmæssig kynisme mht. sex kvinder har svært ved at sætte sig ind i, fordi i ikke har samme. Det er nok noget med vi har meget ego, vi vil gerne nedlægge en masse kvinder, hvor det har mere med ens ego a gøre end så meget andet.

Måske egoet også har noget at gøre med trangen til at have kærester med lav sexuel erfaring? Jeg er helt enig med Kalashnikov at sådan er det - alt andet lige vil mænd helst ha at kvinden har så lidt sexuel erfaring som muligt. Fordi man både slipper for at føle at man konkurrer med en masse andre mænd der evt. havde større dillere eller ku flere tricks, samt føler man at man er speciel fordi man introducerer kvinden til det sexuelle univers. Jeg tror det samme gælder for kvinder, i kan syns det er nederen hvis man har knaldet kvinder med større babser eller w/e end jer, og ville heller ikke synes det var fedt at få at vide at ekskæresten gav meget bedre blowjobs - det betyder nok bare ikke lige så meget?

Jeg synes satme det er uhyggeligt at man er villig til at knalde med damer på one-night-stands når har de tanker. Tænk at man vil gøre andre mennesker ondt med vilje, for at få fedtet pikken ... så er man godt nok et usselt menneske.

I øvrigt tror jeg nok oftere jeg har oplevet at få SMS'er efterfølgende af mænd jeg har knaldet en enkelt gang end omvendt - sms'er om vi ikke lige skulle ud og spise, ses igen etc. - betyder det at mænd lider psykisk under at vi har knaldet sammen en enkelt gang?

Og hey, der findes også kvinder med opblæste egoer - det har I på ingen måde eneret på. Og trangen til de "seksuelt uerfarne" har intet med egoet at gøre, men snarere med selvtillid - frygten til ikke at slå til, handler jo om at man ikke har så god en selvtillid, og er usikker på sig selv. Ikke om et stort ego, men nærmere lige det modsatte.

Jeg er gift med en "skørtejæger" - han elsker kvinder og har altid elsket kvinder - at han elsker jagten og nedlæggelsen er heller ikke nogen hemmelighed - men hans frygt for at tidligere partnere skal overgå ham, er ikke-eksisterende - fordi hans selvtillid og selvværd er god nok.

Ligesom jeg udmærket ved der har været kvinder med større babser, længere ben, strammere fisser, mindre brækrefleks osv osv før mig ... og det er ikke problem ... jeg frygter ikke min mand ikke synes jeg er god nok, eller at han hellere vil være sammen med dem. For guess what, hvis en af os havde synes at det vi havde før, var så fucking fantastisk, så var vi nok blevet der i stedet.

Jeg har i øvrigt aldrig oplevet de der seksuelle tømmermænd du taler om ... eller, jo, hvis sexen var dårlig, så kan man da godt have sådan en lidt øv-følelse, men det er mere ligesom når man skal have et stykke kage man har glædet sig virkelig virkelig meget til, og så viser det sig at være sådan en uden sukker og fedt der smager af ingenting ... og så bliver man lidt øv, når man nu havde regnet med noget lækker kage. Men man bliver ikke øv over at man havde lyst til kagen, blot at kagen man fik ikke var god.

Så måske er det det der sker for dine kvindelige venner, at de har en tendens til at vælge mænd der knalder dårligt, og derfor står med en øv-følelse bagefter?
12
~indsæt smart signatur her~
D.itsen

Indlægaf D.itsen » 25. jan 2016, 06:21

Endnu engang elsker jeg, at jeg tydeligvis ikke er en kvinde og min kæreste ikke er en mand :lol: Jeg synes nu ellers vi ligner, men hvad ved jeg
8

Tilbage til "Forhold og sex"