Antal sexpartnere

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Vlad Kalashnikov
Kort karma: 19
Likede indlæg: 471

Re: Antal sexpartnere

Indlægaf Vlad Kalashnikov » 28. jan 2016, 00:42

Purple Haze skrev:Hvorfor den fordømmende tone overfor Skum. når han ofre andres glæde og velbehag for et slag fisse - du har hele tråden igennem fortalt at du gør det samme....

Er det kun i orden når du gør det?
Er der en speciel grund til at du insisterer på ikke at læse hvad jeg skriver? Er du klar over hvor mange gang jeg har skrevet (inkl. i tidligege svar til dig) at jeg går en lang bue uden om piger med low-count når det kommer til uforpligtende sex.
0
Brugeravatar
Vlad Kalashnikov

Indlægaf Vlad Kalashnikov » 28. jan 2016, 01:36

Dr_bp skrev:Hør lige: Det er ikke din anitpati mod visse mennesker der gør dig til et usympatisk rhul. Den har vi vist alle. Det er det, at du bilder dig selv ind at det er helt ok at have det sådan. Det er i min verden ikke i orden at omtale andre på den måde. Du kunne have nøjes med at skrive 'Jeg synes ikke voldsom overvægt eller langt hår med olie er lækkert'.
Antipati er ok, bare så længe man ikke syntes det er ok. check. I øvrigt, i modsætning til dig, har jeg ikke vist antipati mod andre specifikke mennesker – kun mod tænkte karikaturer for at beskrive en ide. Det er på linie med antipati mod Batman og Anders And.

Dr_bp skrev:Og ærligt talt, ikke? Din forestilling om at små, jomfruelige skønheder altid er uskyldsrene, uspolerede og bedre mennesker end andre er så unuanceret at det undrer mig at du ikke selv kan se det.
Så er det godt jeg ikke har skrevet det noge sted. Flere finder tydeligvis hele samtalen så voldsomt provokerende at i har en trang til at tillægge mig overdrevne meninger jeg ikke har. Jeg vidste jo godt det ville være provokerende da det strider mod tidens ideal, og at mange afskyr tanken om at handlinger kan have en irreversibel effekt som de ikke har fået fortalt. Selvfølig vil det være at foretrække hvis alt er konsekventløst og vi alle kan leve hele livet som en sømand på landorlov og hvis det er den virkelighed du foretrækker er du velkommen til ikke at spørge mig om min mening og få tråden tilbage på sporet om hvem der kan toppe hvem med flest sexpartnere.

At en kvinde har mange sexpartnere ændre ikke min holdning til hende eller hvordan jeg behandler hende. Hvis hun kommer til jobsamtale vil det på ingen måde ændre min mening til hende, hvis hun opstiller til Folketinget eller jeg møder hende til forældremøde i 1. klasse, eller hun sidder i Irmakassen. Jeg går ikke rundt og slut-shamer (det er i øvrigt, noget i kvinder mest gør mod hinanden) og hvis jeg møder hende til en fest kan vi sagtens dele en nat sammen. Den eneste forskel det gør er at jeg ikke kommer til at wife hende op. Og helt ærligt har jeg svært ved at se problemet i det. Vi er vel enige i at ingen har krav på hverken sex eller forhold med nogen anden person.
0
Brugeravatar
Purple Haze
Kort karma: 145
Geografisk sted: Kbh. Østerport
Likede indlæg: 1903

Indlægaf Purple Haze » 28. jan 2016, 05:22

Vlad Kalashnikov skrev:
Purple Haze skrev:Hvorfor den fordømmende tone overfor Skum. når han ofre andres glæde og velbehag for et slag fisse - du har hele tråden igennem fortalt at du gør det samme....

Er det kun i orden når du gør det?
Er der en speciel grund til at du insisterer på ikke at læse hvad jeg skriver? Er du klar over hvor mange gang jeg har skrevet (inkl. i tidligege svar til dig) at jeg går en lang bue uden om piger med low-count når det kommer til uforpligtende sex.

Men du går ikke uden om kvinder med et stort-count?
Og bevirker derved med at de bliver endnu mere "skadet", eller bliver man kun skadet indtil partner nr 30 og stagnere ens fucked up-hed, og man kan blive ved med at være sammen med flere uden at der sker noget?

Eller skal man ikke behandle folk ordentligt, hvis de allerede HAR skadet sig selv?

Kan godt være du synes jeg ikke læser hvad du skriver. Jeg prøver, men det giver ingen mening for mig.
2
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
Vlad Kalashnikov

Indlægaf Vlad Kalashnikov » 28. jan 2016, 07:21

Purple Haze skrev:Men du går ikke uden om kvinder med et stort-count?
Og bevirker derved med at de bliver endnu mere "skadet", eller bliver man kun skadet indtil partner nr 30 og stagnere ens fucked up-hed, og man kan blive ved med at være sammen med flere uden at der sker noget?
Houellebecq skrev 1-2 år: (“Love as a kind of innocence and as a capacity for illusion, as an aptitude for epitomizing the whole of the other sex in a single loved being, rarely resists a year of sexual immorality, and never two.”) Jeg ved ikke hvornår det sker og det er sikkert forskelligt fra individ til individ, men det er jo tydeligt nok hvem der har det kropssprog og det (halv-ironiske, indforståede, små-kedsommelige, eller hvordan du nu vil beskrive det) blik i øjene der markerer dem som erfarne i gamet og hvem der har den sårbarhed der viser at der er mere på spil. Den sårbarhed kan være meget tiltrækkende for mænd, og jeg er heller ikke i tvivl om at der er nok mænd der hurtigt skal hjælpe dem af med den, men jeg gør det ikke.

Der kommer desuden også et tidspunkt hvor man må antage at folk er voksne mennesker og kan tage vare på sig selv. Der er mange ting der er skadelige. Det er også skadeligt at binge-drikke sig bevidsløs eller ryge hash 7xuge. Det er også skadeligt for mænd at drage i krig, og hvis en 18 dreng står og skal til at udsendes til Afghanistan tænker jeg at jeg godt nok håber der er nogle der har talt godt og længe med ham. Men hvis en mand på 32 beslutter sig for at bive udsendt for 3. gang er det lidt en sag han selv må antages at have taget stilling til.
Senest rettet af Vlad Kalashnikov 28. jan 2016, 07:34, rettet i alt 1 gang.
0
Brugeravatar
Dikus
Moderator
Kort karma: 674
Geografisk sted: Nuuk
Likede indlæg: 5870

Indlægaf Dikus » 28. jan 2016, 07:37

Crookshanks skrev:Men altså, kan vi ikke lige få nogle tal på bordet. Hvornår er man "low-count", "skadet" og "spermcontainer"? (+ evt trin på skalaen jeg ikke har fået med)

Vil gerne lige vide hvor jeg ligger på skalaen - skal jo lige høre hvordan jeg skal præsentere mig for den næste så han kan vurdere om jeg er værdig til at blive brugt...

Man må som kvinde ikke have været sammen med mere end 2-3. Det er anderledes for mænd, da de har en anden seksualitet og kan skelne sex fra følelser.
0
Brugeravatar
Vlad Kalashnikov

Indlægaf Vlad Kalashnikov » 28. jan 2016, 07:40

Crookshanks skrev:Men altså, kan vi ikke lige få nogle tal på bordet. Hvornår er man "low-count", "skadet" og "spermcontainer"? (+ evt trin på skalaen jeg ikke har fået med)

Vil gerne lige vide hvor jeg ligger på skalaen - skal jo lige høre hvordan jeg skal præsentere mig for den næste så han kan vurdere om jeg er værdig til at blive brugt...
ah ok. 3. klasse Elsker / Elsker Ikke checkbox metoden.

Har du ofte uønsket sex med mænd der ikke har anden interesse i dig som person end at bruge dig som dukke til at få udløsning i? 1) JA – så kan du evt. bruge betegnelsen spermcontainer. Men har nok større problemer end et ord. 2) NEJ – så er det ikke relevant for dig, som jeg har beskrevet flere gange.

Hjalp det?
0
D.itsen
Kort karma: 172
Geografisk sted: Vest-Sjælland
Likede indlæg: 1376

Indlægaf D.itsen » 28. jan 2016, 07:44

Vlad Kalashnikov skrev:

ah ok. 3. klasse Elsker / Elsker Ikke checkbox metoden.

Har du ofte uønsket sex med mænd der ikke har anden interesse i dig som person end at bruge dig som dukke til at få udløsning i? 1) JA – så kan du evt. bruge betegnelsen spermcontainer. Men har nok større problemer end et ord. 2) NEJ – så er det ikke relevant for dig, som jeg har beskrevet flere gange.

Hjalp det?

Men kan man have ønsket sex for sexen skyld uden at tage varig skade eller vinde retten til at kalde sig spermcontainer?
0
UH UH UH UH KORT :love:
Brugeravatar
Purple Haze

Indlægaf Purple Haze » 28. jan 2016, 07:45

Vlad Kalashnikov skrev:
Purple Haze skrev:Men du går ikke uden om kvinder med et stort-count?
Houellebecq skrev 1-2 år: (“Love as a kind of innocence and as a capacity for illusion, as an aptitude for epitomizing the whole of the other sex in a single loved being, rarely resists a year of sexual immorality, and never two.”) Jeg ved ikke hvornår det sker og det er sikkert forskelligt fra individ til individ, men det er jo tydeligt nok hvem der har det kropssprog og det (halv-ironiske, indforståede, små-kedsommelige, eller hvordan du nu vil beskrive det) blik i øjene der markerer dem som erfarne i gamet og hvem der har den sårbarhed der viser at der er mere på spil. Den sårbarhed kan være meget tiltrækkende for mænd, og jeg er heller ikke i tvivl om at der er nok mænd der hurtigt skal hjælpe dem af med den, men jeg gør det ikke.

Der kommer desuden også et tidspunkt hvor man må antage at folk er voksne mennesker og kan tage vare på sig selv. Der er mange ting der er skadelige. Det er også skadeligt at binge-drikke sig bevidsløs eller ryge hash 7xuge. Det er også skadeligt for mænd at drage i krig, og hvis en 18 dreng står og skal til at udsendes til Afghanistan tænker jeg at jeg godt nok håber der er nogle der har talt godt og længe med ham. Men hvis en mand på 32 beslutter sig for at bive udsendt for 3. gang er det lidt en sag han selv må antages at have taget stilling til.

Vil du ikke svare på spørgsmålet?
0
D.itsen
Kort karma: 172
Geografisk sted: Vest-Sjælland
Likede indlæg: 1376

Indlægaf D.itsen » 28. jan 2016, 07:50

Skumfidusen skrev:Ufatteligt nok føler jeg mig hverken billig, brugt, ulækker eller nedgjort, på trods af at der helt sikkert er kvinder der har lavet den sex på mig, helt uden interesse for mine dybere følelser, min overfladiske interesse for før-sokratiske filosoffer og min glæde ved solopgange og velskrevne krimier.

Det er jo fordi du er så skadet, at du ikke ved du er skadet
6
UH UH UH UH KORT :love:
Brugeravatar
Purple Haze

Indlægaf Purple Haze » 28. jan 2016, 07:54

Uønsket sex er i øvrigt voldtægt, og har faktisk ikke så meget med sex at gøre når det kommer til stykket.

Går udfra der menes at hvis man ofte har sex med tilfældige og fortryder, så skal man overveje om man burde gøre noget anderledes.

Den del er jeg enig i.
Og er også enig i at det kan være skadeligt for folk (ikke kun kvinder) hvis de konstant overskrider deres egne grænser og gør ting de egentlig ikke ønsker. Tror man kan miste troen på det gode i andre mennesker.

Jeg er så ikke enig i at man så er tabt for altid.
Jeg er ikke enig i at det har noget med antallet af partnere at gøre.
Jeg er ikke enig i at det er en kvinde-ting.

Og jeg er slet ikke enig i at man skal kalde dem som måske er blevet "skadet" grimme ting og behandle dem som 'sæd-containere'.
11
Brugeravatar
Vlad Kalashnikov

Indlægaf Vlad Kalashnikov » 28. jan 2016, 07:55

Purple Haze skrev:Vil du ikke svare på spørgsmålet?
Jesus. Det gjorde jeg. Skal i alle have det i 3. klasse format nu? Er det ikke muligt at have en diskussion med lidt flere nuanser end der findes i to check boxes? 1) JA - på et tidspunkt vil den skade der kan ske være sket. 2) JA – på et tidspunkt må voksne mennesker antages at kunne tage vare på dem selv.
0
Brugeravatar
Purple Haze

Indlægaf Purple Haze » 28. jan 2016, 07:57

Skumfidusen skrev:
D.itsen skrev:Det er jo fordi du er så skadet, at du ikke ved du er skadet

Stakkels mig. En billig skøge af spermcontainer burde tilbyde et medlidenhedsput.

Æh! Kom nu ind i kampen.
Det er fordi han er en mand!

Mænd har ikke følelser på samme måde som kvinder! Duh!
2
Brugeravatar
Purple Haze

Indlægaf Purple Haze » 28. jan 2016, 08:00

Vlad Kalashnikov skrev:
Purple Haze skrev:Vil du ikke svare på spørgsmålet?
Jesus. Det gjorde jeg. Skal i alle have det i 3. klasse format nu? Er det ikke muligt at have en diskussion med lidt flere nuanser end der findes i to check boxes? 1) JA - på et tidspunkt vil den skade der kan ske være sket. 2) JA – på et tidspunkt må voksne mennesker antages at kunne tage vare på dem selv.

Og du kan se i kvindernes øjne hvornår du ikke gør dem yderligere skade, fordi de allerede har nået deres max.
Og så er det i orden at bruge dem som sæd-containere?

Er det korrekt forstået?
3
Brugeravatar
Vlad Kalashnikov

Indlægaf Vlad Kalashnikov » 28. jan 2016, 08:11

D.itsen skrev:Men kan man have ønsket sex for sexen skyld uden at tage varig skade eller vinde retten til at kalde sig spermcontainer?
1) intet i livet er uden konsekvenser. Er det nyt for dig? Sex er en af de beskæftigelser der har flest mulige konsekvenser. Specielt med ukendte personer. STDs, uønsket graviditet, personer der gør ting mod dig du ikke ønsker, vold, psyco bunny boiling stalkers, etc. Hvis du tror der er noget der hedder sex-for-sexen’s skyld med garanti for nul og nix uønsket sidegevist. Så er du ikke parat til sex. 2) Du kan jo tage den på dig hvis det er så vigtigt for dig.
0
Brugeravatar
Vlad Kalashnikov

Indlægaf Vlad Kalashnikov » 28. jan 2016, 08:16

Purple Haze skrev:Og du kan se i kvindernes øjne hvornår du ikke gør dem yderligere skade, fordi de allerede har nået deres max.
Og så er det i orden at bruge dem som sæd-containere?

Er det korrekt forstået?
Bruger jeg ofte kvinder som jeg ingen interesse har i som personer og som ikke ønsker at have sex med mig som livsløse dukker til at få udløsning i? 1) NEJ.

Hjalp det?
0

Tilbage til "Forhold og sex"