Antal sexpartnere

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Purple Haze
Kort karma: 145
Geografisk sted: Kbh. Østerport
Likede indlæg: 1903

Re: Antal sexpartnere

Indlægaf Purple Haze » 28. jan 2016, 08:26

Vlad Kalashnikov skrev:
Purple Haze skrev:Og du kan se i kvindernes øjne hvornår du ikke gør dem yderligere skade, fordi de allerede har nået deres max.
Og så er det i orden at bruge dem som sæd-containere?

Er det korrekt forstået?
Bruger jeg ofte kvinder som jeg ingen interesse har i som personer og som ikke ønsker at have sex med mig som livsløse dukker til at få udløsning i? 1) NEJ.

Hjalp det?

Ja det gjorde det faktisk!

Synes det modsiger nogle af de ting du har sagt tidligere, men nu er svaret ikke til at misforstå - og jeg går derfor ud fra at jeg misforstod dig før.

Og det gør at jeg går fra at anse dig som et kynisk virkelig utiltalende røvhul, til "bare" at mene at du tager fejl - og har en grim måde at tale om andre mennesker på.

Du er selvfølgelig nok ligeglad med hvad en anonym person på nettet mener om dig.
Men jeg er glad for at vide at jeg tog fejl.

Så tak for opklaringen - selvom jeg godt kunne have været foruden den nedladende tone.
4
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
Vlad Kalashnikov
Kort karma: 19
Likede indlæg: 471

Indlægaf Vlad Kalashnikov » 28. jan 2016, 08:33

Skumfidusen skrev:der helt sikkert er kvinder der har lavet den sex på mig
Leverpostej, regnvejrsfodboldkampe i 3. divison og uhøjtidelige hygge. Man kan simpelthen få det lagt ned på så lavt et plan at man snart tænker hvorfor i overhovedet gider, hvis det aligevel er så betydningsløst og ligegyldigt det hele. Som sagt, hvis du insisterer på at leve i en verden fraværet enhver magi, poesi og dybere mening så skal du være uendelig fri til din andel af helvede, men at det bliver uden mig.
0
Brugeravatar
Vlad Kalashnikov

Indlægaf Vlad Kalashnikov » 28. jan 2016, 08:43

Crookshanks skrev:Nej, egentlig ikke. Hvad er uønsket & ofte?

Jeg har aldrig uønsket sex - og præcis hvor ofte skal jeg have sex med en fyr som ikke har interesse i mig som person førend jeg er en spermcontainer?
A) Har du ofte uønsket sex med mænd der ikke har anden interesse i dig som person end at bruge dig som dukke til at få udløsning i?

B) Jeg har aldrig uønsket sex

=> 2) NEJ – så er det ikke relevant for dig.

Hjalp det?
0
Brugeravatar
Vlad Kalashnikov

Indlægaf Vlad Kalashnikov » 28. jan 2016, 09:38

Skumfidusen skrev:
Vlad Kalashnikov skrev:
Leverpostej, regnvejrsfodboldkampe i 3. divison og uhøjtidelige hygge. Man kan simpelthen få det lagt ned på så lavt et plan at man snart tænker hvorfor i overhovedet gider, hvis det aligevel er så betydningsløst og ligegyldigt det hele. Som sagt, hvis du insisterer på at leve i en verden fraværet enhver magi, poesi og dybere mening så skal du være uendelig fri til din andel af helvede, men at det bliver uden mig.

Prøver du på at sætte en eller anden rekord i fejlfortolkning? Kører der en konkurrence, jeg ikke har hørt om?
ah fejlfortolkning har der vist være nok af rettet mod mig så den præmie kan du ikke få, og hvis du ikke kan se hvordan hele dit indlæg emmer af en trang til at nedgøre hele emnet til noget mundane, lidt latterligt og i hvertfald uden stor betydning. Ja så kan jeg ikke hjælpe dig. Ikke mindst "kvinder der har lavet den sex på mig" – der er så lavt at det virkelig får en til at væmmes. Kvinder-der-har-lavet-sex-på-mig, er det sådan du tænker om det? Og du kan ikke se hvordan det kan opfattes som en person der har mistet al forbindelse til magi og poesi? Ikke om jeg nogen sinde i det mest snuskede ons er kommet i nærheden at tænke på det på sådan vis.

Ikke at jeg bebrejder dig det, hele tråden har den understrøm af sex-for-sex’en skyld som en beskæftigelse på linje med en tur i parken med hunden eller afternoon tea. Jeg ved præcis hvor den kommer fra, jeg ønsker bare ikke at være med. Hvis ikke ting betyder noget, hvis der ikke er noget på spil, så kan det være lidt ligegydigt.
0
D.itsen
Kort karma: 172
Geografisk sted: Vest-Sjælland
Likede indlæg: 1375

Indlægaf D.itsen » 28. jan 2016, 16:20

Vlad Kalashnikov skrev:
D.itsen skrev:Men kan man have ønsket sex for sexen skyld uden at tage varig skade eller vinde retten til at kalde sig spermcontainer?
1) intet i livet er uden konsekvenser. Er det nyt for dig? Sex er en af de beskæftigelser der har flest mulige konsekvenser. Specielt med ukendte personer. STDs, uønsket graviditet, personer der gør ting mod dig du ikke ønsker, vold, psyco bunny boiling stalkers, etc. Hvis du tror der er noget der hedder sex-for-sexen’s skyld med garanti for nul og nix uønsket sidegevist. Så er du ikke parat til sex. 2) Du kan jo tage den på dig hvis det er så vigtigt for dig.

Selvfølgelig har alt man gør konsekvenser. Men at ønsket sex hvor alle involverede behandler hinanden og sig selv med respekt er så skadeligt og gør at man mister evnen til at elske er en gang bullshit. Specielt er det bullshit at kvinder tager mere skade ( der er så sikkert færre kvinder end mænd der har det godt med casual sex, men nu går jeg ud fra at de så lader være. Det er skide smart at lade være med ting man ikke har lyst til)
At der findes kæmpe idioter derude, der ikke forstår hvordan man behandler andre mennesker, ser jeg ikke som en speciel stor risiko ved casual sex. Synes jeg har oplevet en del flere som er blevet fucked af dårlige kæresteforhold
3
UH UH UH UH KORT :love:
D.itsen

Indlægaf D.itsen » 28. jan 2016, 16:22

Skumfidusen skrev:
D.itsen skrev:Det er jo fordi du er så skadet, at du ikke ved du er skadet

Stakkels mig. En billig skøge af spermcontainer burde tilbyde et medlidenhedsput.

Selvfølgelig. Mit count er alligevel over 3, så jeg kan ikke blive mere skadet
3
D.itsen

Indlægaf D.itsen » 28. jan 2016, 16:26

Vlad Kalashnikov skrev:

Det lyder som om dey sex du har haft ikke har været voldsomt interessant. Er det korrekt? Jeg kan i hvert fald ikke genkende din beskrivelse :gruble: har du tit følt dig brugt og uønsket efter sex?
0
Brugeravatar
Hurrze
Kort karma: 42
Geografisk sted: Sønderjylland
Likede indlæg: 332

Indlægaf Hurrze » 28. jan 2016, 22:14

Vlad Kalashnikov: du har stadig ikke svaret på mine spørgsmål??
0
"Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning to dance in the rain"
Brugeravatar
Vlad Kalashnikov

Indlægaf Vlad Kalashnikov » 29. jan 2016, 03:25

Hurrze skrev:Man kan jo sagtens have et seriøst forhold med sex hvor man ender med at gå fra hinanden. Når jeg snakker om at man mister sin mødom med en fyr, så mener jeg ikke med en der kuner interesseret i sex, men en der er interesseret i et serøst forhold, men at man ender med at gå fra hinanden alligevel.
Det var mere din bemærkning om at du aldrig vil glemme din første kærlighed (& sex). Hele koncepted om en tråd om første kærlighed syntes at modsige ideen om at der ikke skulle være noget specielt ved #1, som #7 eller #165 ikke er. Eller vil vi snart se en tråd: "Din syttende kærlighed!" Og ja, det er ærgeligt hvis du har været ude i forhold hvor du er blevet dårligt behandlet eller det er endt anderledes end du ville have ønsket.

Hurrze skrev:Hvor skriver du hvor mange der er for mange? Altså et reelt tal?
Jeg skrev vist 3-4 stykker. Ikke at der er en fast grænse. Mere sådan at hvert forhold har en tendens til at gøre hende mere "jaded, been-there-done-that, kyniske, hårdhudet, for nogle til at trække sig ind i deres skal, etc." (& ja, ham måske også – men det er op til jer hvad i vil lægge i det. Efter hvad man læser på nettet, finder rigtg mange kvinder mænd med få eller ingen tidligere sexpartnere for direkte frastødende. Så meget så at de taler om virgin-shaming, og bliver frarådet til på ingen måde at oplyse kvinder om deres manglende erfaring. Sikkert hænger det sammen med at i praktiserer præ-selektion som mating strategi) Houellebecq skrev som sagt 1-2 år: (“Love as a kind of innocence and as a capacity for illusion, as an aptitude for epitomizing the whole of the other sex in a single loved being, rarely resists a year of sexual immorality, and never two.”)

Hurrze skrev:Er det 0 før dig eller hvad? Så du vil kun være sammen med jomfruer? Hvis du vil så håbet jeg da også du selv er jomfru, det andet er jo skide dobbeltmoralsk....
Jeg tvinger ikke nogen til noget som helst. Og foregiver eller lyver ikke. Alle der er sammen med mig eller tænker på at være det, er fri til ikke at være det.
Senest rettet af Vlad Kalashnikov 29. jan 2016, 06:48, rettet i alt 1 gang.
0
Brugeravatar
Novella
Kort karma: 328
Likede indlæg: 3686

Indlægaf Novella » 29. jan 2016, 06:43

Første kærlighed og første knald har så ikke nødvendigvis noget med hinanden at gøre. Jeg kan da godt huske mit første knald, hvis jeg tænker efter. Det var dybt uinteressant og det samme var fyren. Min første kærlighed - som i den første, hvor forelskelsen var gensidig - var udmærket sex, men ikke det bedste jeg har oplevet. Det bliver ikke bedre af kærlighed. Og jeg husker knap nok de første, jeg var forelsket i, nu. Altså, da var jeg 11-12 år. Det er ikke så pisserelevant nu.

Men hold da op, jeg husker nogle af de andre :lun: Skønne mennesker m/k
2
D.itsen

Indlægaf D.itsen » 29. jan 2016, 06:49

Novella skrev:Første kærlighed og første knald har så ikke nødvendigvis noget med hinanden at gøre. Jeg kan da godt huske mit første knald, hvis jeg tænker efter. Det var dybt uinteressant og det samme var fyren. Min første kærlighed - som i den første, hvor forelskelsen var gensidig - var udmærket sex, men ikke det bedste jeg har oplevet. Det bliver ikke bedre af kærlighed. Og jeg husker knap nok de første, jeg var forelsket i, nu. Altså, da var jeg 11-12 år. Det er ikke så pisserelevant nu.

Men hold da op, jeg husker nogle af de andre :lun: Skønne mennesker m/k

Mon ikke man husker første knald, som cirka det eneste knald med nummer? Allerede med min første kæreste holdt jeg da op med at tælle, hvor mange gange jeg havde knaldet. Jeg kan udmærket huske første (og det seneste og en masse imellem) knald med min nuværende kæreste. Og alle mulige andre knald før det
0
Brugeravatar
Angelina
Kort karma: 302
Likede indlæg: 3923

Indlægaf Angelina » 29. jan 2016, 06:54

Jeg husker også tydeligt det første knald med min mand, selvom det snart er 12 år siden... det var fantastisk! Derfor kom jeg sjovt nok også retur efter mere af det der fantastiske knald ... og nej, han er ikke min første kærlighed, han er ikke engang min første ægtemand - men det han giver mig, som ægtemand, livspartner, bedste ven og elsker har ingen nogensinde givet mig før, lige præcis der er han unik, noget helt særligt og en ener - så er det fuldstændigt irrelevant hvor mange der har været der før ham ... ligesom at jeg ved jeg er noget helt særligt for ham - selvom jeg hverken var nr 1 eller nr 100 i rækken ... det er helt irrelevant for vores følelser og vores kærlighed.
6
~indsæt smart signatur her~
Brugeravatar
Vlad Kalashnikov

Indlægaf Vlad Kalashnikov » 29. jan 2016, 07:54

Angelina skrev:Jeg husker også tydeligt det første knald med min mand, selvom det snart er 12 år siden... det var fantastisk! Derfor kom jeg sjovt nok også retur efter mere af det der fantastiske knald ... og nej, han er ikke min første kærlighed, han er ikke engang min første ægtemand - men det han giver mig, som ægtemand, livspartner, bedste ven og elsker har ingen nogensinde givet mig før, lige præcis der er han unik, noget helt særligt og en ener - så er det fuldstændigt irrelevant hvor mange der har været der før ham ... ligesom at jeg ved jeg er noget helt særligt for ham - selvom jeg hverken var nr 1 eller nr 100 i rækken ... det er helt irrelevant for vores følelser og vores kærlighed.
Og din første ægtemand var ikke unik og enestående? – eller der kan i sagens natur kun være en der er unik og enestående, så det var han per definition ikke. Jeg ved ikke hvorfor du så giftede dig med ham, men man må håbe for han han ikke vidste det, for det må have været nederen for ham så. Og hvis din mand blev abducted by aliens imorgen, så ville du stort set være ødelagt som datingmateriale for du ville aldrig kunne finde en igen der matchede din nuværende partner.

Jeg har det ikke specielt sådan, men har set en beskrive det noget i retning af: der er 7 milliarder mennesker; vi er ikke alle de samme, men vi er heller ikke så vildt forskellige. Hvis en pige har være sammen med X antal mænd, hvad er så chancen for at nummer #X+1 vil være en hel unik og enestående oplevelse for hende? Det vil sikkert være meget lig #3 og #14 og #23. Og hvorfor indgå i et bindende forhold med hende hvis det ikke engang er noget unikt og enestående for hende?

Jeg ved du har et firma. Ville du ansætte en med 50+ tidligere jobs på sit resume til at håndterer dine regnskaber. Jeg havde – indtil jeg startede mine nuværende virksomheder for nogle år siden – rigtig mange tidligere steder på mit resume. Jeg ville ikke ansætte mig (eller en som mig), for jeg ved jeg absolut igen loyalitet havde til nogle af dem og var ude af porten og videre til næste i det øjeblik jeg så en bedre deal.
Senest rettet af Vlad Kalashnikov 29. jan 2016, 08:40, rettet i alt 1 gang.
0
D.itsen

Indlægaf D.itsen » 29. jan 2016, 08:34

Vlad Kalashnikov skrev:
Angelina skrev:Jeg husker også tydeligt det første knald med min mand, selvom det snart er 12 år siden... det var fantastisk! Derfor kom jeg sjovt nok også retur efter mere af det der fantastiske knald ... og nej, han er ikke min første kærlighed, han er ikke engang min første ægtemand - men det han giver mig, som ægtemand, livspartner, bedste ven og elsker har ingen nogensinde givet mig før, lige præcis der er han unik, noget helt særligt og en ener - så er det fuldstændigt irrelevant hvor mange der har været der før ham ... ligesom at jeg ved jeg er noget helt særligt for ham - selvom jeg hverken var nr 1 eller nr 100 i rækken ... det er helt irrelevant for vores følelser og vores kærlighed.
Og din første ægtemand var ikke unik og enestående? – eller der kan i sagens natur kun være en der er unik og enestående, så det var han per definition ikke. Jeg ved ikke hvorfor du så giftede dig med ham, men man må håbe for han han ikke vidste det, for det må have været nederen for ham så.

Jeg har det ikke specielt sådan, men har set en beskrive det noget i retning af: der er 7 milliarder mennesker; vi er ikke alle de samme, men vi er heller ikke så vildt forskellige. Hvis en pige har være sammen med X antal mænd, hvad er så chancen for at nummer #X+1 vil være en hel unik og enestående oplevelse for hende? Det vil sikkert være meget lig #3 og #14 og #23. Og hvorfor indgå i et bindende forhold med hende hvis det ikke engang er noget unikt og enestående for hende?

Min kæreste er unik og enestående. Det ved jeg fordi jeg har et ret stort sammenliningsgrundlag. Han er ikke bare den første og den bedste, der lige kom forbi.
Senest rettet af D.itsen 31. jan 2016, 10:33, rettet i alt 1 gang.
6
Brugeravatar
Vlad Kalashnikov

Indlægaf Vlad Kalashnikov » 29. jan 2016, 08:48

D.itsen skrev:Min kæreste er unik og enestående. Det ved fordi jeg har et ret stort sammenliningsgrundlag. Han er ikke bare den første og den bedste, der lige kom forbi.
Og hvis i går hert til sit, vil du så aldrig igen kunne finde en mand igen der er enestående? Eller vil du måske finde en anden der også er enestående, eller kommer der et tidspunkt hvor det begynder at lyde lidt hult at bruge ordet enestående? F.eks. efter #3 el. #4? Og hvis en pige kommer til mig og hun har f.eks. 12 forhold med sig, skal jeg så antage at jeg er enestående ligesom #1 og #2 og #3 og #4 og #5 og #6 og #7 og #8 og #9 og #10 og #11 og #12 også var enestående? Enestående og unikke ligesom alle de andre, og at det på ingen måde devaluerer ordet.
1

Tilbage til "Forhold og sex"